SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
De wandelende manifestatie van scorebordjournalistiekquote:Op zondag 25 mei 2025 18:47 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel, hij geeft vermakelijk commentaar.
Hoogterp en Henry ookquote:Op zondag 25 mei 2025 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Doornbos en Hoogterp zijn ook altijd prima op elkaar ingespeeld, ook belangrijk.
Op zich wel, maar Henry is vaak een beetje stilletjes op de achtergrond aanwezig. Al een paar races gekeken dat ergens na driekwart van de race hij ineens ook zachtjes wat zegtquote:
Nou, best wel eigenlijk (vermogensbelasting)quote:
Is niet mijn ervaringquote:Op zondag 25 mei 2025 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel, maar Henry is vaak een beetje stilletjes op de achtergrond aanwezig. Al een paar races gekeken dat ergens na driekwart van de race hij ineens ook zachtjes wat zegt
Ja, het was ook geen sarcasme ofzo, is toch ook geen geheim dat al die lui daar niet bepaald gaan wonen voor de lokale culinaire gelegenhedenquote:Op zondag 25 mei 2025 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, best wel eigenlijk (vermogensbelasting)
Valt wel mee, geen hoosbui(en)quote:
Over 10 uur gaat het wekkertje weer. Graag op z'n laatst over drie uur klaar zodat ik een beetje normaal kan slapen, maar die kans acht ik...nou ja, kleiner dan de kans dat Van Kalmthout vandaag de Coca-Cola 600 gaat winnenquote:
Het is daar wel echt prachtig en de omgeving ookquote:Op zondag 25 mei 2025 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, het was ook geen sarcasme ofzo, is toch ook geen geheim dat al die lui daar niet bepaald gaan wonen voor de lokale culinaire gelegenheden
Mijn wekker gaat om 6:00 uur (helaasquote:Op zondag 25 mei 2025 18:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over 10 uur gaat het wekkertje weer. Graag op z'n laatst over drie uur klaar zodat ik een beetje normaal kan slapen, maar die kans acht ik...nou ja, kleiner dan de kans dat Van Kalmthout vandaag de Coca-Cola 600 gaat winnen
Het is een oval he?quote:Op zondag 25 mei 2025 18:54 schreef Nattekat het volgende:
En dan zeggen ze dat de F1 al snel plat ligt als het eens regent.
Dat geloof ik zeker, hoewel het weer me er flink kut lijkt, altijd warm enzo. Maar goed, er zijn wel meer en ongetwijfeld mooiere plekken, waar je alleen wél een stuk meer belasting moet betalenquote:Op zondag 25 mei 2025 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is daar wel echt prachtig en de omgeving ook
Jaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:55 schreef heywoodu het volgende:
Gaat Tony Kanaan racen als Larson toch richting Charlotte vertrekt voor de start?
Ik zou het supercool vinden als iemand weer daadwerkelijk de volledige 1100 mijl doet, maar ik heb ook wel echt zin om opperbaas Kanaan te zien racen, dilemmaquote:
Je kijkt voor het eerst naar een oval race?quote:Op zondag 25 mei 2025 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Die rijden niet op ovalsquote:Op zondag 25 mei 2025 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Bedoel je Henry Faun? Dat is géén Belgquote:
'Alkmaar & Maastricht' volgens zijn bioquote:Op zondag 25 mei 2025 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedoel je Henry Faun? Dat is géén Belg
Hij heeft wel de refresher gedaan vorige week.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tony moet het hybride systeem nog wel even onder de knie krijgen.
Hybride kent 'ie dan ook wel, hij noemde specifiek het gebruik van de hybride in verkeer, dat is nog even nieuwquote:Op zondag 25 mei 2025 19:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij heeft wel de refresher gedaan vorige week.
Klinkt wel als iemand met een kelder.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:01 schreef Martinello het volgende:
[..]
Niet iedereen met een zachte g is een Belg.
quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 18:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst naar een oval race?
quote:
Toen racete het gros ook niet op ovals.quote:
Hoe zeg je dat je niks van rijden op ovals weet zonder te zeggen dat je niks over rijden op ovals weet?quote:Op zondag 25 mei 2025 19:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze rijden net zo goed bochten. Zandvoort zit een kwart oval in
Ik ben geen Belg.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Alkmaar & Maastricht' volgens zijn bio
Maastricht tellen we gewoon als Belgen
"Ik ben vrouw"quote:Op zondag 25 mei 2025 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe zeg je dat je niks van rijden op ovals weet zonder te zeggen dat je niks over rijden op ovals weet?
Wat zeg je? Ik versta je niet.quote:
Ze heeft er meer verstand van dan jijquote:
Nooit geweten dat jij een vrouw wasquote:
Carpenter wilde Rossiquote:Op zondag 25 mei 2025 19:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vraag als niet reguliere kijker: Waarom ligt Veekay eruit bij het team van Ed Carpenter?
Omdat hij een geldschieter heeft gevonden die met Rossi in zee wilde.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vraag als niet reguliere kijker: Waarom ligt Veekay eruit bij het team van Ed Carpenter?
Fantastische keuze ook.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat hij een geldschieter heeft gevonden die met Rossi in zee wilde.
Das waar. Maar wat is het probleem dan? Ze kunnen toch ook langzamer rijden?quote:Op zondag 25 mei 2025 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij een vrouw was![]()
En ik een man for that matter
Op een normaal circuit wel, op ovals met dit soort auto's gaat dat gewoon écht niet, dan rij je met 50 per uur je rondjes en dat is gewoon echt geen racen meer.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Das waar. Maar wat is het probleem dan? Ze kunnen toch ook langzamer rijden?
Mijn Suzuki kan best met 80 die rondjes rijden zonder in de muur te eindigenquote:Op zondag 25 mei 2025 19:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op een normaal circuit wel, op ovals met dit soort auto's gaat dat gewoon écht niet, dan rij je met 50 per uur je rondjes en dat is gewoon echt geen racen meer.
Ook altijd weer een godswonder dat die een beetje normaal is wat gezondheid betreftquote:
Ik geloof niet dat hij is veranderd, dus ik juich zeker niet voor hem.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is Ferrucci nog altijd zo onhebbelijk, of juichen we tegenwoordig voor hem?
Wij ( @Starflyer en ik) juichen zeer zeker niet voor hemquote:Op zondag 25 mei 2025 19:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is Ferrucci nog altijd zo onhebbelijk, of juichen we tegenwoordig voor hem?
En de helft van het jaar ben je toch niet thuisquote:Op zondag 25 mei 2025 18:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker, hoewel het weer me er flink kut lijkt, altijd warm enzo. Maar goed, er zijn wel meer en ongetwijfeld mooiere plekken, waar je alleen wél een stuk meer belasting moet betalen
Ik geef ze overigens volledig gelijk hoor, laat dat duidelijk zijn, lekker chillen in je luxe-appartement en alles
Al is hij nog steeds niet helemaal in orde.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook altijd weer een godswonder dat die een beetje normaal is wat gezondheid betreft
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 25 mei 2025 19:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij is veranderd, dus ik juich zeker niet voor hem.
Niks veranderd dus op dat front, check.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij ( @:Starflyer en ik) juichen zeer zeker niet voor hem
quote:Op zondag 25 mei 2025 19:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook altijd weer een godswonder dat die een beetje normaal is wat gezondheid betreft
Als je wel veel thuis bent zou ik juist niet in Monaco willen wonen, dan liever ergens met zwembad en grote tuin i.p.v. appartementje.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:11 schreef H_T het volgende:
[..]
En de helft van het jaar ben je toch niet thuis
Gelukkig wel inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2025 19:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 25 mei 2025 19:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als je wel veel thuis bent zou ik juist niet in Monaco willen wonen, dan liever ergens met zwembad en grote tuin i.p.v. appartementje.
Op Monaco vanmiddag hadden ze daar anders ook geen problemen meequote:Op zondag 25 mei 2025 19:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op een normaal circuit wel, op ovals met dit soort auto's gaat dat gewoon écht niet, dan rij je met 50 per uur je rondjes en dat is gewoon echt geen racen meer.
Ik ook, maar dat strookt niet met het verhaal dat ze vaak ophangen dat ze in Monaco wonen vanwege het goede klimaat en de fijne fietsroutes in de omgevingquote:Op zondag 25 mei 2025 19:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als je wel veel thuis bent zou ik juist niet in Monaco willen wonen, dan liever ergens met zwembad en grote tuin i.p.v. appartementje.
NASCAR dwingt hemquote:Op zondag 25 mei 2025 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Larson ziet eruit of hij elk moment uit de wagen kan springen
https://www.funda.nl/deta(...)tenroep-10/43449985/quote:Op zondag 25 mei 2025 19:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet veel thuisquote:Op zondag 25 mei 2025 19:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat strookt niet met het verhaal dat ze vaak ophangen dat ze in Monaco wonen vanwege het goede klimaat en de fijne fietsroutes in de omgeving
Rick Hendrick dan tochquote:
Aw.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)tenroep-10/43449985/
Boh
Ik weet dat NASCAR vóór gaat. Maar het is zijn teambaas die hem dwingt he?quote:
Voorkomt wel verwarring bij mensen die Van Kalmthout niet op de timing kunnen terugvindenquote:Op zondag 25 mei 2025 19:21 schreef Zorro het volgende:
Ergernis, nog passend bij de TT ook: Dat die Amerikanen niet weten hoe je "Van Kalmthout" uitspreekt dat kan wel zijn maar dan hoeven Nederlandse commentatoren NIET OOK VEEKAY TE ZEGEN JA
Ditquote:Op zondag 25 mei 2025 19:21 schreef Zorro het volgende:
Ergernis, nog passend bij de TT ook: Dat die Amerikanen niet weten hoe je "Van Kalmthout" uitspreekt dat kan wel zijn maar dan hoeven Nederlandse commentatoren NIET OOK VEEKAY TE ZEGGEN JA
Exact!quote:Op zondag 25 mei 2025 19:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geef die veteranen nou maar een een fatsoenlijke uitkering en sociaal vangnet in plaats van dit soort holle tributes.
Ik denk dat die heli's dan winnenquote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 19:26 schreef heywoodu het volgende:
Er zijn ook wel echt weinig doder ogende mensen voor een command dan wandelend lijk Roger Penske.
Kan gebeurenquote:Op zondag 25 mei 2025 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Scotty
Die gaat niet winnen @:Peterselieman
Dixon ook
Je bedoelt hiermee NADAT er is gestart?quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Drie keer raden hoe ontspannend pissen het is als je nog snel ff gaat tijdens de laatste opwarmronde en je in de woonkamer Hoogterp ineens zijn stem hoort verheffen met iets als 'zie je wel, hij ligt er al af!'. Nou, dat zal ik je vertellen: niet héél ontspannend!
Het is geen Monacoquote:Op zondag 25 mei 2025 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Drie keer raden hoe ontspannend pissen het is als je nog snel ff gaat tijdens de laatste opwarmronde en je in de woonkamer Hoogterp ineens zijn stem hoort verheffen met iets als 'zie je wel, hij ligt er al af!'. Nou, dat zal ik je vertellen: niet héél ontspannend!
Afknijpen, niet janken.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Doen ze dr omquote:Op zondag 25 mei 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Hoe zat dat ook al weer met die Nascar deadline?
Jawel, ik heb van @heywoodu begrepen dat dit ook een optocht isquote:
Op zich niet erg, maar één ding daaraan is dus wel kut: we gaan zo single file starten en krijgen dit jaar dus überhaupt niet de fraaie rijen van drie, lijkt mequote:
Wel formatiestartquote:Op zondag 25 mei 2025 19:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich niet erg, maar één ding daaraan is dus wel kut: we gaan zo single file starten en krijgen dit jaar dus überhaupt niet de fraaie rijen van drie, lijkt me
Nopequote:
Mario, Michael, Marco...elke generatie een stukje minder talent.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:36 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tot zover Andretti. Historische familie, etc.
Geintjequote:
Dan maar voor de big onequote:Op zondag 25 mei 2025 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde net een polletje erin gooien voor de eerste klapper.
Kut
Was het vorig jaar ook 100m na de start?quote:Op zondag 25 mei 2025 19:37 schreef heywoodu het volgende:
Duurde het nou langer of korter dan vorig jaar? Zal er om hangen denk ik.
Dat historische debuut van Marco blijft wel oprecht eeuwig zonde.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mario, Michael, Marco...elke generatie een stukje minder talent.
Bocht 1quote:Op zondag 25 mei 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het vorig jaar ook 100m na de start?
Newgarden deed dat. Dat was de achterste op ruime afstandquote:Op zondag 25 mei 2025 19:39 schreef Wertha het volgende:
Rinus bleef al ruimschoots achteraan rijden samen met Power dacht ik.
166quote:Op zondag 25 mei 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
Misschien had ik die poll toch beter voor ronde kunnen maken
Ach, verwarring
Groot gelijk ook wel, als er 30 man met 300+ per uur voor je neus rijden zou ik ook lekker even afstand nemenquote:Op zondag 25 mei 2025 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Newgarden deed dat. Dat was de achterste op riime afstand
Ronde moet je terugrekenen...quote:
Dat was een stuk handiger geweest jaquote:Op zondag 25 mei 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
Misschien had ik die poll toch beter voor ronde kunnen maken
Ach, verwarring
Jaquote:Op zondag 25 mei 2025 19:41 schreef bedachtzaam het volgende:
Halve of hele ronde voor de volgende crash.
Goed te zien in de herhaling inderdaad.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Newgarden deed dat. Dat was de achterste op riime afstand
Nog maar 25 keer inhalen nodig.quote:
Ja ja, snelle edit hoorquote:
En hij heeft zich ook niet helemaal aan de eisen van zijn diëtist gehouden, volgens mij.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben geen vaste kijker maar Marco is oud geworden. Ouwe kop.
Ik vond 'm vooral bol geworden.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben geen vaste kijker maar Marco is oud geworden. Ouwe kop.
Scottyquote:Op zondag 25 mei 2025 19:47 schreef Szura het volgende:
Sydney McLaughlin mogen ze ook wel vaker zo afvoeren
Nee, Sydney.quote:
Zucht.quote:
Sydney niequote:
Kan ook iets anders glads zijn. Lack of adhesion flag.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
Caution.
Vlag voor vloeistof op de baan
Omdat hij nipt kwalificeerdequote:
Hij rijdt in een Coyneijnenhokquote:
Trustequote:
Die jongen heeft nog niet echt geluk, he. Hij werd met zoveel bombarie binnengehaald, maar voor m'n gevoel gaat het elk jaar slechter.quote:
Misschien moet je het ook regulier volgenquote:Op zondag 25 mei 2025 19:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die jongen heeft nog niet echt geluk, he. Hij werd met zoveel bombarie binnengehaald, maar voor m'n gevoel gaat het elk jaar slechter.
Je had vanmiddag rustig een dutje kunnen doen.quote:
Iedereen is gewoon welkom en natuurlijk heeft niet iedereen tijd en/of zin om élke race te kijkenquote:
Ik moet helemaal niks.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien moet je het ook regulier volgen
quote:Op zondag 25 mei 2025 19:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Je had vanmiddag rustig een dutje kunnen doen.
O nee? Wat moeten ze dan doen? Naar buiten gaan zeker? We zijn hier wel op FOK! he.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon welkom en natuurlijk heeft niet iedereen tijd en/of zin om élke race te kijken
Ja ik snap het verder ook niet hoor, maar blijkbaar zijn dergelijke mensen er.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
O nee? Wat moeten ze dan doen? Naar buiten gaan zeker? We zijn hier wel op FOK! he.
Rijdt nu voor het kleinste team. Omdat het team waar hij hiervoor voor reed een Indy 500 winnaar kon strikken (dankzij een nieuwe geldschieter).quote:Op zondag 25 mei 2025 19:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die jongen heeft nog niet echt geluk, he. Hij werd met zoveel bombarie binnengehaald, maar voor m'n gevoel gaat het elk jaar slechter.
Ik kijk al jaren de Indy 500quote:Op zondag 25 mei 2025 19:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
O nee? Wat moeten ze dan doen? Naar buiten gaan zeker? We zijn hier wel op FOK! he.
Nooit eens een keer een dag dat je denkt "Laat ik vandaag eens wat anders gaan doen"?quote:
Dat is blijkbaar niet genoeg om te weten waarom Rinus rijdt waar hij nu rijdt.quote:
Er kan nog zó veel gebeuren, dat valt nu écht nog niet te zeggenquote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 19:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nooit eens een keer een dag dat je denkt "Laat ik vandaag eens wat anders gaan doen"?
En daarom hebben we gelukkig een topic waar ook mensen in zitten die de rest van de races ook kijken en dus ook de minder reguliere kijkers een stukje vooruit kunnen helpenquote:Op zondag 25 mei 2025 19:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar niet genoeg om te weten waarom Rinus rijdt waar hij nu rijdt.
Nee kijk, ik zet het aan, ik erger me aan die belachelijke Amerikaanse kermis aan het begin en dan kom ik hier om te vragen waar ik nou eigenlijk naar zit te kijkenquote:Op zondag 25 mei 2025 19:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar niet genoeg om te weten waarom Rinus rijdt waar hij nu rijdt.
neequote:Op zondag 25 mei 2025 19:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Mag Larson nu ook nog wisselen met Tonnie?
Gaat niet lukken als hij over max. 2 uur klaar wil/moet zijn met de 500.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
Larson gaat op deze manier de finish niet halen
Nee. Wel stoppen en NASCAR gaan rijden.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Mag Larson nu ook nog wisselen met Tonnie?
Vragen is geen probleem. Ongefundeerde opmerkingen maken omdat je het niet weet wel.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee kijk, ik zet het aan, ik erger me aan die belachelijke Amerikaanse kermis aan het begin en dan kom ik hier om te vragen waar ik nou eigenlijk naar zit te kijken
En dan mazzelt Rossi zich naar nog een zege.quote:
Het is en blijft FOK!.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vragen is geen probleem. Ongefundeerde opmerkingen maken omdat je het niet weet wel.
De afgelopen 2 jaar hebben we wel meer indy races gekeken, maar eerlijk is eerlijk, er is (imho) niet superveel aan. De Indy 500 is wat dat betreft echt wel anders.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daarom hebben we gelukkig een topic waar ook mensen in zitten die de rest van de races ook kijken en dus ook de minder reguliere kijkers een stukje vooruit kunnen helpen
Ach, ik kom net tot de ontdekking dat Simon Yates voor Visma rijdt en voel me daar ook mokerdom over, zo heeft iedereen z'n expertises zullen we maar zeggenquote:
Sinds dit jaar ja, maar vindt hem niet echt een rijder voor dat teamquote:Op zondag 25 mei 2025 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik kom net tot de ontdekking dat Simon Yates voor Visma rijdt en voel me daar ook mokerdom over, zo heeft iedereen z'n expertises zullen we maar zeggen
Ik kijk de reguliere races wel (maar vaak op maandag want werk), maar moet zeggen dat het vaak wel véél moeilijker te volgen is dan F1, met echt heel verschillende strategieën en zulke enorme verschillen tussen de banden, wie nog wel of niet naar binnen moet en op welke banden, etc. Echt lekker ontspannen kijken vind ik het nooitquote:Op zondag 25 mei 2025 19:59 schreef Jane het volgende:
[..]
De afgelopen 2 jaar hebben we wel meer indy races gekeken, maar eerlijk is eerlijk, er is (imho) niet superveel aan. De Indy 500 is wat dat betreft echt wel anders.
Op een gegeven moment Ziggo Sport maar opgezegd, omdat we merkten dat we hem al maanden niet gebruikt hadden.
In WLR zijn we dat van je gewend.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik kom net tot de ontdekking dat Simon Yates voor Visma rijdt en voel me daar ook mokerdom over, zo heeft iedereen z'n expertises zullen we maar zeggen
Ja, daarom meld ik het daar ook niet, anders komt het over als een act ofzo, maar ik zat/zit de etappe te kijken en zag S Yates met Visma-shirt, oprechte verbazing (en googelen om te zien of het geen fout was) volgdequote:
Onzichtbaar deze Giro maar toch op tweede plaats.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, daarom meld ik het daar ook niet, anders komt het over als een act ofzo, maar ik zat/zit de etappe te kijken en zag S Yates met Visma-shirt, oprechte verbazing (en googelen om te zien of het geen fout was) volgde
Gelukkig wisselen ze niet zo vaak van kleur als IndyCar-coureurs, zullen we maar zeggen.
Ja okquote:Op zondag 25 mei 2025 19:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vragen is geen probleem. Ongefundeerde opmerkingen maken omdat je het niet weet wel.
Ach, tot nog toe doet hij het met een minder team beter dan vorig jaar.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja okIn mijn beleving begint-ie al jaren veelbelovend, maar valt het uiteindelijk altijd een beetje tegen. Maar nu begint-ie al achteraan, dus ik dacht: even vragen waarom het zo'n drama is met die jongen.
De grootste fout die Rinus gemaakt heeft is om loyaal te zijn aan een team (ECR) dat financieel steeds krapper kwam te zitten. Uiteindelijk heeft dat team hem bij het grof vuil gezet omdat een nieuwe investeerder Rossi wilde. Toen was er nog één stoeltje over en dat was bij de backmarker team DCR.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja okIn mijn beleving begint-ie al jaren veelbelovend, maar valt het uiteindelijk altijd een beetje tegen. Maar nu begint-ie al achteraan, dus ik dacht: even vragen waarom het zo'n drama is met die jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |