Binnen drie ronden toch?quote:
Lewis krijgt nu het verkeer dat Max net had.quote:
Russel moet nog 2x stoppenquote:Op zondag 25 mei 2025 16:15 schreef Nattekat het volgende:
En uiteindelijk heeft Russell ervan geprofiteerd ook nog
Gebruiken, niet misbruikenquote:Op zondag 25 mei 2025 16:15 schreef Adames het volgende:
Drive through vind ik onzin
Inhalen buiten de baan is 10 sec, ook als je daarmee de regels misbruikt
Net als expres langzaam rijden de regels misbruiken is
Het was gewoon vooraf bekend dat dit de consequentie zou zijn voor wat Russell deed. Dus hrt was gewoon oerstom van Russell..quote:Op zondag 25 mei 2025 16:15 schreef Adames het volgende:
Grand Comedy Prix.quote:
Wat maar bewijst dat je niet alleen maar met inhalen een vermakelijke race kan hebben, ik zit al vijf kwartier te genieten en te lachenquote:
Hij zit nog achter Sainz die hem gewoon terug kan duwen indien nodig.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anders had ie 2x moeten stoppen in dat treintje
Ik mag jou welquote:Op zondag 25 mei 2025 16:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat maar bewijst dat je niet alleen maar met inhalen een vermakelijke race kan hebben, ik zit al vijf kwartier te genieten en te lachen
Nou nou.quote:
Ja het is ook specifiek voor die plek.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was gewoon vooraf bekend dat dit de consequentie zou zijn voor wat Russell deed. Dus hrt was gewoon oerstom van Russell..
We kijken ookquote:Op zondag 25 mei 2025 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was gewoon vooraf bekend dat dit de consequentie zou zijn voor wat Russell deed. Dus hrt was gewoon oerstom van Russell..
Dat laatste is gebruiken van de regels.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:15 schreef Adames het volgende:
Klopt, is specifiek voor die plekquote:Op zondag 25 mei 2025 16:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja het is ook specifiek voor die plek.
DT indien je plek niet teruggeeft.
Daar rijden ze te langzaam voorquote:Op zondag 25 mei 2025 16:16 schreef leroytje het volgende:
Max gaat gewoon nor, lec en Pia tegenhouden en hopen dat er chaos komt. P4 heeft ie sws
Ik vind dit prachtigquote:Op zondag 25 mei 2025 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is gewoon standaard voor Monaco als er geen regen is.
Nou nou.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:19 schreef Jane het volgende:
Nico jongen, ik gun je een podium, maar nu je toch achteraan rijdt, kun je ff.... jeweetwel....
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 25 mei 2025 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is gewoon standaard voor Monaco als er geen regen is.
Of iets doms doenquote:
Over smaak valt niet te twisten.quote:
Voelt een beetje aan als de Mercedes flop bij hun 1000ste gp oid in Duitsland met alle speciale pakken etc.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:16 schreef D_A het volgende:
Naja die Mercedessen moeten nog twee keer stoppen he
Eensgelijks toch wel hoor.quote:
Allemaal net zo realistisch als dit dus waarom niet.quote:
Antonelli op Bortalettoquote:Op zondag 25 mei 2025 16:21 schreef Janneke141 het volgende:
Kunnen we al stemmen voor de Overtake of the Day?
Max wordt in beide gevallen 4e dus waarom niet proberenquote:Op zondag 25 mei 2025 16:21 schreef SiGNe het volgende:
Ow.. als er nu gefnished zou worden door bijv rde vlag dan krijgen degenen mat 1 pitsto 30 seconden bij de tijd opgeteld..
Russel op Sainzquote:Op zondag 25 mei 2025 16:21 schreef Janneke141 het volgende:
Haha ja en kunstgrasquote:Op zondag 25 mei 2025 16:17 schreef PzKpfw het volgende:
Volgend jaar gewoon sproeiers op de baan. Monaco in de regen is wel
Als je door de pitstraat rijdt, gaan er 10 ronden van af.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
Hoe kan Russell maar 53 ronde oude banden hebben terwijl die nog niet is gestopt
SAIquote:Op zondag 25 mei 2025 16:21 schreef Janneke141 het volgende:
Er kan niemand langs, met die banden kan je gewoon de hele race doen.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
Hoe kan Russell maar 53 ronde oude banden hebben terwijl die nog niet is gestopt
RUS.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:21 schreef Janneke141 het volgende:
Maakt niet meer uit. Het moet rood zijn.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
Tsunoda moet hem even ergens parkeren zodat er een safety car komt, dan kan Max mooi zijn 2de stop doen.
Van de 3 inhaalacties zijn er wel 3 van Mercedes.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:21 schreef Janneke141 het volgende:
Als Briatore baas zou zijn bij RBR moest Yuki hem nu in de muur zetten.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit. Het moet rood zijn.
Bortoleto in lap1quote:Op zondag 25 mei 2025 16:21 schreef Janneke141 het volgende:
of ze pakken 60squote:Op zondag 25 mei 2025 16:16 schreef D_A het volgende:
Naja die Mercedessen moeten nog twee keer stoppen he
Wel een statementquote:
Nou ja, Stroll rijdt achter Yuki.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als Briatore baas zou zijn bij RBR moest Yuki hem nu in de muur zetten.
Ik hoop dat hij geleerd heeft van zijn ban.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als Briatore baas zou zijn bij RBR moest Yuki hem nu in de muur zetten.
Jawel niet 2x stoppen is 30s penalty per stop die je niet maakt.quote:
Dat soort figuren leren het nooit, teveel jaknikkers om ze heen.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij geleerd heeft van zijn ban.
maar dat is als de race volledig wordt uitgeredenquote:
Dat stond er niet bij.quote:
Apart gezicht.quote:
Zij probeert 5 plus 5 op te tellen.quote:
Maar geloof je er ook in?quote:Op zondag 25 mei 2025 16:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij geleerd heeft van zijn ban.
Hamilton deed dat de afgelopen jaren ook. Dat weet je als je naar Mercedes gaat.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Antonelli is nu langzaam aan het rijden voor Russell
Hehe wel een anticlimax voor de FOM en FIA als de winnaar tijdens de live coverage niet als eerste de finish passeert.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:25 schreef Nober het volgende:
Brundle: Max kan net zo goed door rijden want hij blijft vierde dus kijk maar of er een rode vlag komt...
ze moeten er nog 1quote:Op zondag 25 mei 2025 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Merc heeft straks een prachtige 11e plaats.
Lijk mij sterk, maar denk ook niet dat het uitkomt dat de race eerder wordt gestoptquote:Op zondag 25 mei 2025 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat is als de race volledig wordt uitgereden
als de race nu een rode vlag krijgt
en wordt gestopt
dan niet
*schrikt wakker*quote:
Ja die staan daar al 1,5 uur te wachten tot ze een keertje wat konden gaan doen, helemaal stijf gewordenquote:
dat denk ik ook nietquote:Op zondag 25 mei 2025 16:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lijk mij sterk, maar denk ook niet dat het uitkomt dat de race eerder wordt gestopt
Moest van Disneyquote:
*krakende botten*quote:Op zondag 25 mei 2025 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die staan daar al 1,5 uur te wachten tot ze een keertje wat konden gaan doen, helemaal stijf geworden
Al die vriendinnetjes kijken altijd zo verveeld. Die van Kvyat vorige week ook al.quote:
Jawel dan is het 30s. Je moet in de race 2x pitten ongeacht de vlaggen.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat is als de race volledig wordt uitgereden
als de race nu een rode vlag krijgt
en wordt gestopt
dan niet
Dat was voor de eerste stop. De 2de is 30s.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:28 schreef D_A het volgende:
Ah Brundle had een foutje. Als je je pitstop niet maakt ben je sowieso DSQ.
neequote:Op zondag 25 mei 2025 16:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel dan is het 30s. Je moet in de race 2x pitten ongeacht de vlaggen.
Brundle: Max moet wel pitten om een diskwalificatie te voorkomenquote:Op zondag 25 mei 2025 16:25 schreef Nober het volgende:
Brundle: Max kan net zo goed door rijden want hij blijft vierde dus kijk maar of er een rode vlag komt...
Ah... dan een pitstop in ronde 77 voor Max.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:28 schreef D_A het volgende:
Zou ie vergeten zijn dat ie nog een keer moet pitten?quote:Op zondag 25 mei 2025 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Merc heeft straks een prachtige 11e plaats.
Lijkt mij nietquote:Op zondag 25 mei 2025 16:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel dan is het 30s. Je moet in de race 2x pitten ongeacht de vlaggen.
Moeten de auto's die op een paar rondes achterstand nog gaan opletten dat ze wel op tijd hun laatste pitstop makenquote:Op zondag 25 mei 2025 16:28 schreef D_A het volgende:
Nee, maar kijk dat gat achter Russell eens.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou ie vergeten zijn dat ie nog een keer moet pitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kelly was er niet op Imola?quote:Op zondag 25 mei 2025 16:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Al die vriendinnetjes kijken altijd zo verveeld. Die van Kvyat vorige week ook al.
Dat is gewoon een swap.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 16:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
We hebben weer anderhalf uur van ons leven weggegooid*sad trombone*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Film jezelf eens terwijl je naar TV kijktquote:Op zondag 25 mei 2025 16:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Al die vriendinnetjes kijken altijd zo verveeld. Die van Kvyat vorige week ook al.
Pannequote:Op zondag 25 mei 2025 16:29 schreef shiz het volgende:
Oh ik heb geslapen, wat is er met ALO gebeurd?
Plof motorquote:Op zondag 25 mei 2025 16:29 schreef shiz het volgende:
Die heeft al gewonnen en is meteen doorgevlogen naar Catalunya met de privejet van Max.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:29 schreef shiz het volgende:
woopsie.quote:
xD Nou ja, deze parade niet afzitten is misschien een winst idd.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Die heeft al gewonnen en is meteen doorgevlogen naar Catalunya met de privejet van Max.
Daar hoop ik op, heeft toch weinig te verliezen.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk doet Leclerc zo nog een divebomb.
In het zwembadquote:Op zondag 25 mei 2025 16:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk doet Leclerc zo nog een divebomb.
10 op de schaal van Coronelquote:Op zondag 25 mei 2025 16:29 schreef shiz het volgende:
Lekkere regel is dat. Als er nu bij wijze van spreke een dermate zware crash komt dat we een rode vlag krijgen en de race niet meer afgemaakt kan worden heb je een DQ aan je broek hangenquote:Op zondag 25 mei 2025 16:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Brundle: Max moet wel pitten om een diskwalificatie te voorkomen
quote:Op zondag 25 mei 2025 16:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
We hebben weer anderhalf uur van ons leven weggegooidIk vind het wel vermakelijk. Beter dan het snoozefest va de afgelopen jarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Niet zo serieus doen in een race die een grap isquote:
Nee dit is spannendquote:Op zondag 25 mei 2025 16:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk. Beter dan het snoozefest va de afgelopen jaren
Je bent zelf een grapquote:Op zondag 25 mei 2025 16:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Niet zo serieus doen in een race die een grap is
Dat betekent diskwalificatiequote:Op zondag 25 mei 2025 16:31 schreef Zorro het volgende:
MAx moet gewoon uitrijden. Die 30 seconden maakt geen verschil met een stop. Gewoon als statement.
Regie is kut.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Vettel haalde een keer 3 autos in hier en de regie weigerde ook maar 1 inhaalmanouevre te laten zien.
Dan krijgt hij 30s zoals altijd als je niet aan het bandenregelement voldoet.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet
maar bij een rode vlag en race will not be resumed is hij echt 1 zonder straf
das jammer voor de brittenquote:
Maar ze kunnen tijdens de rode vlag banden wisselenquote:Op zondag 25 mei 2025 16:33 schreef D_A het volgende:
uitleg:
Rode vlag en uitrijden zonder 2e stop = 30sec penalty
Geen rode vlag en uitrijden zonder 2e stop = DSQ.
Einde uitleg.
Speciale Yuki orders.quote:
Je moet er wel een ronde op rijden.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Maar ze kunnen tijdens de rode vlag banden wisselen
Jaquote:
Tja goede vraagquote:Op zondag 25 mei 2025 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kan Lec wel die snelheid hebben dan
Maar je moet minimaal een ronde op die banden rijden..quote:Op zondag 25 mei 2025 16:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Maar ze kunnen tijdens de rode vlag banden wisselen
Nu alquote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 16:36 schreef LTVDK het volgende:
Straks een clusterfuck met Norris, Leclerc en Piastri op een hoop
Lawson net zo wat mij betreft.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:36 schreef QuidProJoe het volgende:
Racing Bulls en Ocon toch wel indrukwekkend vandaag
Dan zou die er 2 heel snel achter elkaar moeten hebben gedaanquote:
Krijg je geen punt meer voor.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet Max waarschijnlijk ook al. Elk punt telt immers.
True.quote:
Nee, FL levert niks meer op.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:37 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2025 16:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, want er wordt GEEN punt meer voor uitgedeeldquote:Op zondag 25 mei 2025 16:37 schreef Nober het volgende:
[..]
ik hoopte dat je nog zo ver achter liepquote:Op zondag 25 mei 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had hij al gemaakt toen ik dat verstuurde.
Dat zou ik wel een stunt vinden.quote:
Dan krijgt hij 30 sec strafquote:
Gangsta.quote:
Mag niet. Je moet minimaal 1 volle ronde rijden met de banden van de 2de stopquote:
Anders zie je de dollartekens in z'n ogen.quote:
Als er nu rood komt, kan dat niet.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Mag niet. Je moet minimaal 1 volle ronde rijden met de banden van de 2de stop
Maar dan krijgt hij gewoon strafquote:
Gok pakt verkeerd uit denk ik.quote:
zuchtquote:Op zondag 25 mei 2025 16:40 schreef Repentless het volgende:
Kan deze GP aub van de kalender? Ik snap de historische waarde, de prestige, de glamour, het geld, etc. Maar verder slaat het vanuit sportief oogpunt gewoon nergens op.
Ik zal Musk even bellenquote:Op zondag 25 mei 2025 16:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Schiet hem vandaag maar af in een raket.
Die wil het erin wrijven dat ze zo langzaam zijn.quote:
Max moet nu ookquote:
Is je vorige race ook al verteldquote:
een actor.quote:
Even doen álsof je kijkt op het moment dat een camera op de neus staat.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:40 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja![]()
Naar Monaco gaan en dan daar tv kijken
Dat tweede.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Kan verstappen ook gewoon een penalty pakken of moet ie pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |