Binnen drie ronden toch?quote:
Lewis krijgt nu het verkeer dat Max net had.quote:
Russel moet nog 2x stoppenquote:Op zondag 25 mei 2025 16:15 schreef Nattekat het volgende:
En uiteindelijk heeft Russell ervan geprofiteerd ook nog
Gebruiken, niet misbruikenquote:Op zondag 25 mei 2025 16:15 schreef Adames het volgende:
Drive through vind ik onzin
Inhalen buiten de baan is 10 sec, ook als je daarmee de regels misbruikt
Net als expres langzaam rijden de regels misbruiken is
Het was gewoon vooraf bekend dat dit de consequentie zou zijn voor wat Russell deed. Dus hrt was gewoon oerstom van Russell..quote:Op zondag 25 mei 2025 16:15 schreef Adames het volgende:
Grand Comedy Prix.quote:
Wat maar bewijst dat je niet alleen maar met inhalen een vermakelijke race kan hebben, ik zit al vijf kwartier te genieten en te lachenquote:
Hij zit nog achter Sainz die hem gewoon terug kan duwen indien nodig.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anders had ie 2x moeten stoppen in dat treintje
Ik mag jou welquote:Op zondag 25 mei 2025 16:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat maar bewijst dat je niet alleen maar met inhalen een vermakelijke race kan hebben, ik zit al vijf kwartier te genieten en te lachen
Nou nou.quote:
Ja het is ook specifiek voor die plek.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was gewoon vooraf bekend dat dit de consequentie zou zijn voor wat Russell deed. Dus hrt was gewoon oerstom van Russell..
We kijken ookquote:Op zondag 25 mei 2025 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was gewoon vooraf bekend dat dit de consequentie zou zijn voor wat Russell deed. Dus hrt was gewoon oerstom van Russell..
Dat laatste is gebruiken van de regels.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:15 schreef Adames het volgende:
Klopt, is specifiek voor die plekquote:Op zondag 25 mei 2025 16:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja het is ook specifiek voor die plek.
DT indien je plek niet teruggeeft.
Daar rijden ze te langzaam voorquote:Op zondag 25 mei 2025 16:16 schreef leroytje het volgende:
Max gaat gewoon nor, lec en Pia tegenhouden en hopen dat er chaos komt. P4 heeft ie sws
Ik vind dit prachtigquote:Op zondag 25 mei 2025 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is gewoon standaard voor Monaco als er geen regen is.
Nou nou.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:19 schreef Jane het volgende:
Nico jongen, ik gun je een podium, maar nu je toch achteraan rijdt, kun je ff.... jeweetwel....
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 25 mei 2025 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is gewoon standaard voor Monaco als er geen regen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |