*noteertquote:
Die zijn wel snellerquote:Op zondag 25 mei 2025 15:18 schreef Zipportal het volgende:
Veegservice Noord-Nederland bellen. @:3rr0r
*ook noteertquote:
Alonso is Spaans, Piastri komt uit de commonwealth.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:20 schreef QuidProJoe het volgende:
Drive-through voor Piastri aub, Alonso kreeg hem in Australië voor minder
Ik heb het idee dat Piastri niet voluit durft te gaan.quote:
900 euro plus 9 euro administratiekosten.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:20 schreef LTVDK het volgende:
Max aan het bumperkleven alsof die in een Audi rijdt
quote:Op zondag 25 mei 2025 15:21 schreef Martinello het volgende:
[..]
Iemand doet iets wat alleen hij mag doen.
tja tis moeilijkquote:Op zondag 25 mei 2025 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 10 INCIDENT INVOLVING CARS 22 (TSU) AND 10 (GAS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
Straf voor komende race?quote:Op zondag 25 mei 2025 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 10 INCIDENT INVOLVING CARS 22 (TSU) AND 10 (GAS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
GAS is al out dus geen zin om hier tijdens de race iets mee te doen.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Probleem is dat hij hem niet intrapte denk ikquote:
Ze zijn bang dat Yuki met zijn pitstrategie de race kan winnen, dus zo kunnen ze hem misschien nog naaien achterafquote:Op zondag 25 mei 2025 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:
penalty voor GAS boeit niet meer. Dus ze kunnen beter tijd aan andere dingen besteden.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:
TSU wordt als 1e genoemd...quote:Op zondag 25 mei 2025 15:24 schreef butz0rs het volgende:
[..]
penalty voor GAS boeit niet meer. Dus ze kunnen beter tijd aan andere dingen besteden.
Maar Yuki wordt als eerste genoemd?quote:Op zondag 25 mei 2025 15:24 schreef butz0rs het volgende:
[..]
penalty voor GAS boeit niet meer. Dus ze kunnen beter tijd aan andere dingen besteden.
Wijntje drinken?quote:Op zondag 25 mei 2025 15:24 schreef butz0rs het volgende:
[..]
quote:
GMTA.quote:
Deed niets verkeerdquote:
Moet ie wel voor Hadjar komenquote:Op zondag 25 mei 2025 15:25 schreef butz0rs het volgende:
VER moet pitten en dan 15s free air voor LAW
Te grootquote:Op zondag 25 mei 2025 15:26 schreef Perox het volgende:
Hadjar to win Monaco wat zijn de odds bij de bookies?
Dus dan weet je het toch al?quote:Op zondag 25 mei 2025 15:26 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zou graag toch eens weten waar buiten het GP weekend allemaal dat materiaal (vangrails , hekken, etc) wat nodig is opgeslagen worden. Heb ooit eens gelezen dat men in buurt van Nice wat loodsen heeft waar het spul opgeslagen ligt
I am pushingquote:
Mimimimimimimiquote:Op zondag 25 mei 2025 15:29 schreef Zorro het volgende:
Wat een kutrace.
Gewoon superlangzaam gaan rijden zodat je teamgenoot een stop kan maken zonder plekken te verliezen.
Gooi die baan van de kalender af man, wat een droefheid.
quote:Op zondag 25 mei 2025 15:29 schreef Zorro het volgende:
Wat een kutrace.
Gewoon superlangzaam gaan rijden zodat je teamgenoot een stop kan maken zonder plekken te verliezen.
Gooi die baan van de kalender af man, wat een droefheid.
Liever dan ditquote:
Als je meer dan 5 seconden langzamer kan gaan zonder dat je kan worden ingehaald is er iets goed misquote:Op zondag 25 mei 2025 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
neen
sommige dingen zijn zoals ze zijn
@ESF1Gamer kijk deze danquote:Op zondag 25 mei 2025 15:30 schreef SiGNe het volgende:
"dit is een goede stop zeg" ... 2.5![]()
Enbij Hamilton "slechte stop" 2.1
Dit kan echt nietquote:
Hij is de nieuwe Bottasquote:Op zondag 25 mei 2025 15:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lawson rijdt duidelijk in dienst van Hadjar deze race
Dat was in de jaren '90 ook al zo.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je meer dan 5 seconden langzamer kan gaan zonder dat je kan worden ingehaald is er iets goed mis
Toch goed? Hij deed het meesterlijk dus prima verdienste!quote:Op zondag 25 mei 2025 15:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lawson rijdt duidelijk in dienst van Hadjar deze race
quote:
Wat is het nou?quote:
Nooit van sarcasme gehoord?quote:
Ja, maar zijn eigen kansen zijn vernacheldquote:Op zondag 25 mei 2025 15:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Toch goed? Hij deed het meesterlijk dus prima verdienste!
Goed slecht.quote:
Voor Max en Charles niet hoorquote:
Toen kon met die kleienre autos nog IETS. Nu helemaal niet meerquote:
Max rijdt op hard dus die gaat nu pushen.quote:
Je mag ook wat anders kijken.quote:
Dat weet ikquote:Op zondag 25 mei 2025 15:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je mag ook wat anders kijken.
Die hoopt op een gratis pitstop denk ikquote:
Max nadert bijna de achterblijversquote:Op zondag 25 mei 2025 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Waarom laten ze de rondetijden tussen Max en Bearman nou weer zien
Omdat hij die nu nadert blijkbaarquote:Op zondag 25 mei 2025 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Waarom laten ze de rondetijden tussen Max en Bearman nou weer zien
Ah vandaar, maar vind die rondetijden dan niet zo heel relevantquote:Op zondag 25 mei 2025 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max nadert bijna de achterblijvers
Inmiddels de langzaamste maar verkeer.quote:
Hij rijdt op hard en loopt nu uit op Oscar,quote:
Ga weg met je continue gejank manquote:Op zondag 25 mei 2025 15:37 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik weet nou niet of ik dit hele strategische spelletje rondom de pitstops wel leuk vind. Het voegt wat extra’s toe voor de race maar de race wordt er niet veel beter op. Ik heb nog geen inhaalacties gezien omdat het gewoon onmogelijk is.
waaronder Strollquote:Op zondag 25 mei 2025 15:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Inmiddels de langzaamste maar verkeer.
Nee, zeker een keer medium.quote:
nee, al 40 jaar niet meer, het is Beluga en Chanelquote:
Ja maar je mag ook wat anders kijken volgens sommige usersquote:Op zondag 25 mei 2025 15:37 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik weet nou niet of ik dit hele strategische spelletje rondom de pitstops wel leuk vind. Het voegt wat extra’s toe voor de race maar de race wordt er niet veel beter op. Ik heb nog geen inhaalacties gezien omdat het gewoon onmogelijk is.
Zonder de verplichte stops is het helemaal niks.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:37 schreef Vliegbaard het volgende:
ik ook niet. Dit kan onmogelijk gunstig zijn.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap de strategie van RBR niet.
Maar goed, dat deed ik vorige week ook niet.
Bijna 7 nog maarquote:Op zondag 25 mei 2025 15:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, was meer dan 10 seconden, nu minder dan 9
Of heel veel puntjes kosten, toch een beetje gokken in Monacoquote:Op zondag 25 mei 2025 15:39 schreef Haags het volgende:
[..]
ik ook niet. Dit kan onmogelijk gunstig zijn.
Omdat die koekenbakkers niet crashenquote:Op zondag 25 mei 2025 15:41 schreef StephanL het volgende:
Leuk geprobeerd maar pakt verkeerd uit voor Max.
Het is Monaco.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:42 schreef Maver24 het volgende:
Niet echt een boeiende race of ligt dat aan mij
hadden ze hem dus 3 ronden eerder binnen moeten halenquote:Op zondag 25 mei 2025 15:43 schreef Mothzor het volgende:
Strategie voor Max was top, verkeer verklote het alleen
Choo choo.quote:
Monacoquote:Op zondag 25 mei 2025 15:42 schreef Maver24 het volgende:
Dat is Monaco zelden. Je moet het hebben van saftycars of regen. Maar inhaalactie's kun je vergeten.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:42 schreef Maver24 het volgende:
Dan was de strategie dus niet top. Verkeer moet je rekening mee houden.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:43 schreef Mothzor het volgende:
Altijd tegen Maxquote:Op zondag 25 mei 2025 15:43 schreef Mothzor het volgende:
Nou nou.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 25 mei 2025 15:44 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is Monaco zelden. Je moet het hebben van saftycars of regen. Maar inhaalactie's kun je vergeten.
aangezien we niet het hele veld zien is dat moeilijk te zeggenquote:
Ik hang hem liever ergens anders inquote:
Hopen op safety cars waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:46 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat is het hele idee van Mercedes nu eigenlijk.
Wil naar Lily, Penelope en Kelly toe.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 15:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil naar Lily, Penelope en Kelly z'n sim toe.
Je rijdt al 20 ronden in een Lawson/sainz trein idd.quote:
Hardjar.quote:
ben het volledig met je eensquote:Op zondag 25 mei 2025 15:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Je rijdt al 20 ronden in een Lawson/sainz trein idd.
Haal dan iig 1 Mercedes een keer naar binnen.
Vorige week was er zo veel actie dat het een zeer positieve opmerking was juist, dus zo zie ik het nu ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |