Bij twijfel: neem een tweede afslag binnen de eerste.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:06 schreef Puzzie het volgende:
Soms neem ik een afslag teveel , soms struikel ik over mijn eigen benen , maar ik komt altijd weer goed terecht
Wel vaak met een omweg.
Eigenlijk maakt het niet uit welke afslag je neemt, als je er maar op vertrouwd dat je de weg weer terug vindtquote:Op zondag 25 mei 2025 13:15 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Bij twijfel: neem een tweede afslag binnen de eerste.
Of blijf staan tot iemand vraagt wat je hier doet.
Dan weet je dat je precies goed zit. Zelfs een omweg verdient een omweg
Zelf ben ik vaak geneigd om na elke afslagquote:Op zondag 25 mei 2025 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het niet uit welke afslag je neemt, als je er maar op vertrouwd dat je de weg weer terug vindt
Dat deed ik vroeger wel , naarmate ik ouder word kijk ik minder om.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:21 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Zelf ben ik vaak geneigd om na elke afslag
even achterom te kijken en te denken: “wat als dit niet de goede was?”
Maar uiteindelijk — zelfs na de gekke rotondes,
de zijpaden die nergens op uitliepen behalve op inzicht met modder aan de schoenen — sta ik toch telkens weer ergens waar ik zacht kan zeggen: “ik ben aangekomen.”
Niet altijd waar ik dacht. Maar wel op tijd voor mezelf.
Wist je dat niet?quote:
Ik heb ze bijna nooit aan dus kan die ervaring niet delenquote:Op zondag 25 mei 2025 13:24 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Sokken hebben taal. Zij fluisteren in textiel,
ze geven stem aan dagen nog voor je een woord hebt uitgesproken.
En elke sokkensoort zie ik als een onafhankelijke adviseur. Mijn sokkenla vormt eigenlijk het parlement.
Waarom niet?quote:Op zondag 25 mei 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze bijna nooit aan dus kan die ervaring niet delen
Ik hou niet van sokker. Heb liever blote voeten en als het koud is in huis doe ik dikke pantoffels aanquote:
En buiten?quote:Op zondag 25 mei 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet van sokker. Heb liever blote voeten en als het koud is in huis doe ik dikke pantoffels aan
🥳quote:Op zondag 25 mei 2025 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Vrijdagmorgen is mijn kleindochter geboren, er waren wat complicaties dus ze liggen nog in het ziekenhuis. Mijn dochter is nog wel ziek, maar met de kleine gaat het nu goed
Dan heb ik ze even aan, maar zodra thuis weer uitquote:
Feliquote:Op zondag 25 mei 2025 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Vrijdagmorgen is mijn kleindochter geboren, er waren wat complicaties dus ze liggen nog in het ziekenhuis. Mijn dochter is nog wel ziek, maar met de kleine gaat het nu goed
Ah ja. Als sokken liever niet aan je voeten willen, dan heeft je hoofd ruimte nodig en staat dat ook een beetje voor rebelliequote:Op zondag 25 mei 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb ik ze even aan, maar zodra thuis weer uit
Ik ben ook een blote voeten mens.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb ik ze even aan, maar zodra thuis weer uit
O als je geen sokken aan je voeten wil heeft je hooft ruimte nodig?quote:Op zondag 25 mei 2025 13:34 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Ah ja. Als sokken liever niet aan je voeten willen, dan heeft je hoofd ruimte nodig en staat dat ook een beetje voor rebellie
Ja heerlijk. Heb ook een hekel aan klemmende kledingquote:
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O als je geen sokken aan je voeten wil heeft je hooft ruimte nodig?
Ik heb sowieso snel last van bepaalde stoffen , naden die niet goed zitten , helemaal bij mijn voeten.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Heb ook een hekel aan klemmende kleding
Een broek die strak om de benen zit vind ik ook niets
Wat voor sokken?quote:Op zondag 25 mei 2025 13:38 schreef Lovely het volgende:
Ik vind blote voeten fijn, maar ik hou ook wel van sokken dragen
Sportsokken hoge en enkelsokken in huis als ik weg ga voetsokken of ook enkelsokkenquote:
Nu zie ik voeten voor mij met wiebelende tenenquote:Op zondag 25 mei 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
ik geloof vrijheid blijheid , ook voor de voet
Heb jij wiebeltenen?quote:Op zondag 25 mei 2025 13:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu zie ik voeten voor mij met wiebelende tenen
Nee wel soms wiebel benenquote:
Dat heb ik dus ook, en aan mijn benen helemaal na die val vorig jaarquote:Op zondag 25 mei 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso snel last van bepaalde stoffen , naden die niet goed zitten , helemaal bij mijn voeten.
Sportsokken zijn speciaal. Ze maken zeker deel uit van mijn sokkenparlement.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sportsokken hoge en enkelsokken in huis als ik weg ga voetsokken of ook enkelsokken
Oh ja dat begrijp ikquote:Op zondag 25 mei 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, en aan mijn benen helemaal na die val vorig jaar
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 25 mei 2025 10:11 schreef Deisyy het volgende:
op de een of andere manier heb ik mijn bookmarkwerkbalk uitgeschakeldquote:Op zondag 25 mei 2025 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
Altijd leuk bookmarks in je browser wegwerken.
Kijken wat voor meuk je hebt opgeslagen
En, zit er nog wat inspirerende meuk tussen?quote:Op zondag 25 mei 2025 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
Altijd leuk bookmarks in je browser wegwerken.
Kijken wat voor meuk je hebt opgeslagen
Die is vast weer aan te krijgen danquote:Op zondag 25 mei 2025 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
op de een of andere manier heb ik mijn bookmarkwerkbalk uitgeschakeldNu moet ik via een omweg naar de bookmarks. Ik verzamel verzamelingen , soms wel grappig wat je allemaal hebt opgeslagen
Veel recepten,quote:Op zondag 25 mei 2025 14:57 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
En, zit er nog wat inspirerende meuk tussen?
Ik verdwaal altijd op internetquote:Op zondag 25 mei 2025 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is vast weer aan te krijgen dan
Je verzamelt verzamelingen? Je wil alle sites in de wereld hebben?
Ze accepteren hier zelfs een badeend met zijn parkiet. Dat komt wel goed.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:38 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter! Wat een prachtig, nieuw begin. Moge haar leven zacht landen in jullie liefde — en opgroeien tussen verhalen, warmte en verwondering.
[..]![]()
Dat zou leuk zijn, en als mijn ritme niet past bij dit gezelschap, dan strijk ik mijn sjaal glad en zoek ik gewoon weer verder.
Hier past in principe alles wat hier wil passenquote:Op zondag 25 mei 2025 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze accepteren hier zelfs een badeend met zijn parkiet. Dat komt wel goed.
Acceptatie voelt hier in elk geval echter dan in DTS.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze accepteren hier zelfs een badeend met zijn parkiet. Dat komt wel goed.
Nu noem je wat op ook.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:18 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Acceptatie voelt hier in elk geval echter dan in DTS.![]()
DTS is een 'spel' topicquote:Op zondag 25 mei 2025 17:18 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer gaan korfballen…quote:Op zondag 25 mei 2025 17:06 schreef Domnivoor het volgende:
@:Parafoonnotulist , kun je een beetje korfballen?
Ik wist niet dat DTS een spel was.quote:
DTS is bijna een smiley spel , niet te vatten en je moet er van houdenquote:Op zondag 25 mei 2025 17:32 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Ik wist niet dat DTS een spel was.
Ik dacht dat het een plek was waar van alles losloopt, waar mensen zich verzamelen rond halve gedachten en volle stiltes en deze dan verbreken met ‘’
quote:Op zondag 25 mei 2025 17:18 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Ligt er echt aan wie er zijnquote:Op zondag 25 mei 2025 17:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
DTS is bijna een smiley spel , niet te vatten en je moet er van houden
Ik heb haar heel vriendelijk ontvangenquote:
Ik heb wat gedoe gehad maar ik gedraag me al veel netter dan een aantal jaren geleden en heb zelden problemen met mensen ,maar ik kom er niet voor het 'spel' wat maar een raar spel isquote:
Dat heb je zeker gedaan!!quote:
O ik heb ook genoeg gedoe gehadquote:Op zondag 25 mei 2025 17:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb wat gedoe gehad maar ik gedraag me al veel netter dan een aantal jaren geleden en heb zelden problemen met mensen ,maar ik kom er niet voor het 'spel' wat maar een raar spel is
Wie was er dan niet aardig, was mij zo niets opgevallen vanmorgen?quote:
Welkom bij het leukste korfbalteam van FOK!quote:Op zondag 25 mei 2025 17:39 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Het is een gevoel. Misschien niet de waarheid. Maar mijn gevoel, interpretatie van de tekst van users.
Ik vind het niet erg. Ik vind het hier leuk met jullie.
Soms zijn het niet de woorden maar de manier waarop mensen communiceren. De nuance. Zeker als je vergelijkt hoe ze communiceren en hoe verschillend dit kan zijn afhankelijk op wie ze reageren. Het is niet het topic voor mij en dat is niet erg.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie was er dan niet aardig, was mij zo niets opgevallen vanmorgen?
Je mag trouwens gewoon je en jij zeggen hoor
Nou, als ik had geweten dat ik me had opgegeven,quote:Op zondag 25 mei 2025 17:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom bij het leukste korfbalteam van FOK!
Ik klikte er inderdaad op vanwege de activiteit.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb ook genoeg gedoe gehadbreek me de bek niet open
![]()
Zijn er wel meer die niet voor het spel komen maar gewoon om gezellig te babbelen.
Komt omdat er bijna altijd wel iemand is. Hier kan je wat zeggen en uren later pas antwoord krijgen.
Ik snap wel wat je bedoeld 😉quote:Op zondag 25 mei 2025 17:43 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Soms zijn het niet de woorden maar de manier waarop mensen communiceren. De nuance. Zeker als je vergelijkt hoe ze communiceren en hoe verschillend dit kan zijn afhankelijk op wie ze reageren. Het is niet het topic voor mij en dat is niet erg.
Oké.![]()
Maar jouw gedicht was prachtig. Bedankt!
Wat een ballentent.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom bij het leukste korfbalteam van FOK!
Hier niet, ik heb een lekker zonnetje.quote:
Hier ook tussen de regenbuien doorquote:Op zondag 25 mei 2025 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier niet, ik heb een lekker zonnetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |