DTS is een 'spel' topicquote:Op zondag 25 mei 2025 17:18 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Acceptatie voelt hier in elk geval echter dan in DTS.![]()
Ik ben wel een keer gaan korfballen…quote:Op zondag 25 mei 2025 17:06 schreef Domnivoor het volgende:
@:Parafoonnotulist , kun je een beetje korfballen?
Ik wist niet dat DTS een spel was.quote:
DTS is bijna een smiley spel , niet te vatten en je moet er van houdenquote:Op zondag 25 mei 2025 17:32 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Ik wist niet dat DTS een spel was.
Ik dacht dat het een plek was waar van alles losloopt, waar mensen zich verzamelen rond halve gedachten en volle stiltes en deze dan verbreken met ‘’
quote:Op zondag 25 mei 2025 17:18 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Acceptatie voelt hier in elk geval echter dan in DTS.![]()
Ligt er echt aan wie er zijnquote:Op zondag 25 mei 2025 17:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
DTS is bijna een smiley spel , niet te vatten en je moet er van houden
Ik heb haar heel vriendelijk ontvangenquote:
Ik heb wat gedoe gehad maar ik gedraag me al veel netter dan een aantal jaren geleden en heb zelden problemen met mensen ,maar ik kom er niet voor het 'spel' wat maar een raar spel isquote:
Dat heb je zeker gedaan!!quote:
O ik heb ook genoeg gedoe gehadquote:Op zondag 25 mei 2025 17:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb wat gedoe gehad maar ik gedraag me al veel netter dan een aantal jaren geleden en heb zelden problemen met mensen ,maar ik kom er niet voor het 'spel' wat maar een raar spel is
Wie was er dan niet aardig, was mij zo niets opgevallen vanmorgen?quote:
Welkom bij het leukste korfbalteam van FOK!quote:Op zondag 25 mei 2025 17:39 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Het is een gevoel. Misschien niet de waarheid. Maar mijn gevoel, interpretatie van de tekst van users.
Ik vind het niet erg. Ik vind het hier leuk met jullie.
Soms zijn het niet de woorden maar de manier waarop mensen communiceren. De nuance. Zeker als je vergelijkt hoe ze communiceren en hoe verschillend dit kan zijn afhankelijk op wie ze reageren. Het is niet het topic voor mij en dat is niet erg.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie was er dan niet aardig, was mij zo niets opgevallen vanmorgen?
Je mag trouwens gewoon je en jij zeggen hoor
Nou, als ik had geweten dat ik me had opgegeven,quote:Op zondag 25 mei 2025 17:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom bij het leukste korfbalteam van FOK!
Ik klikte er inderdaad op vanwege de activiteit.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb ook genoeg gedoe gehadbreek me de bek niet open
![]()
Zijn er wel meer die niet voor het spel komen maar gewoon om gezellig te babbelen.
Komt omdat er bijna altijd wel iemand is. Hier kan je wat zeggen en uren later pas antwoord krijgen.
Ik snap wel wat je bedoeld 😉quote:Op zondag 25 mei 2025 17:43 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Soms zijn het niet de woorden maar de manier waarop mensen communiceren. De nuance. Zeker als je vergelijkt hoe ze communiceren en hoe verschillend dit kan zijn afhankelijk op wie ze reageren. Het is niet het topic voor mij en dat is niet erg.
Oké.![]()
Maar jouw gedicht was prachtig. Bedankt!
Wat een ballentent.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom bij het leukste korfbalteam van FOK!
Hier niet, ik heb een lekker zonnetje.quote:
Hier ook tussen de regenbuien doorquote:Op zondag 25 mei 2025 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier niet, ik heb een lekker zonnetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |