abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2025 @ 15:45:07 #31
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217747841
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 14:36 schreef Iceage het volgende:
@:Masberum

Voor de zoveelste keer: Je kinderen zijn niet ontvoerd maar heel terecht in veiligheid gebracht.

Take Care.
Als de vrouw het niet had gedaan was het op ten duur de staat wel.
pi_217753528
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 13:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik vind dit van ene kant wel een goed punt van je, punt is wel dat TS wel vaak alleen in de avond reageert plus dat ik het ook zijn eigen verantwoordelijkheid vind en niet iets waar wij ons zelf in moeten aanpassen, ik wacht overigens nog op excuus van TS over zijn aanval op mijn drugsverleden in een ander topic
Excuses? Je weet heel goed dat jij begon over mijn alcoholgebruik terwijl dat compleet onnodig was daar. Ik haalde gewoon publieke informatie aan die je zelf hebt gegeven zodat je wellicht begrijpt hoe ongepast je gedrag was. Maar blijkbaar drinkt het niet tot je door, je kan uitdelen maar niks incasseren
  Moderator zondag 25 mei 2025 @ 22:39:20 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217753546
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 22:37 schreef Masberum het volgende:

[..]
blijkbaar drinkt het
|:)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217753739
Tip: Cupfighter en Masberum

Reageer even niet op elkaar.

Masberum ga vanaf nu in op de eerdere postings die vanaf het begin in je topic zijn geplaatst.

Take Care.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iceage op 26-05-2025 00:56:35 ]
pi_217753810
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:11 schreef Masberum het volgende:

[..]
Mag ik vragen waarom je zo'n hekel aan mij hebt?
Ik heb geen hekel aan je,
Ik snap alleen je gedrag niet
Eigenlijk wou ik niet meer reageren
Maar deze vraag is misschien wel belangrijk
Je ging vrij snel in de verdediging dat ik te emotioneel was etc
Terwijl ik uit mijn ervaring met verslaving weet hoe dingen werken
Je ketst het gewoon weg en gaat mij dingen verwijten
Ja dan word ik minder vriendelijk
Misschien te onvriendelijk dat ontken ik niet
pi_217753816
Nou, misschien was die suggestie om de topics van TS 's avonds op slot te zetten zo gek nog niet he.
pi_217753821
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:13 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb geen hekel aan je,
Ik snap alleen je gedrag niet
Nee dat is niet waar. Hoe fel je reageert is niet normaal. En ook dat in elk topic dat ik open je extreem negatief aanwezig bent. Duidelijk aanwezig bent om het zo maar te zeggen. Je mag eerlijk zeggen waarom je me niet mag hoor.. je hoeft niet bang te zijn..
pi_217753824
quote:
9s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Nou, misschien was die suggestie om de topics van TS 's avonds op slot te zetten zo gek nog niet he.
Want dit is mijn schuld? Ook al is er verder weinig aan de hand maar goed.. lekker suggestief bezig weer
pi_217753843
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:15 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nee dat is niet waar. Hoe fel je reageert is niet normaal. En ook dat in elk topic dat ik open je extreem negatief aanwezig bent. Duidelijk aanwezig bent om het zo maar te zeggen. Je mag eerlijk zeggen waarom je me niet mag hoor.. je hoeft niet bang te zijn..
Ik heb er nog wat bijgevoegd in de reactie
pi_217753869
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:18 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb er nog wat bijgevoegd in de reactie
Je doet dit al jaren. Ik weet niet waarom je het goed praat voor jezelf, maar wat je doet is slecht en obsessief

En je volgende reactie is wellicht ik ben hier pas sinds 2021. Dat is ook niet waar. Je bent een kloon zoals je zelf ook wel weet. En je vertoont dit gedrag overal waar het je maar emotioneel triggered. Je bent een gevaar voor de samenleving ook al geloof ik best dat je je dat niet beseft
pi_217753886
Nadeel van niks drinken een tijd lang, als je wel weer eens gewoonnwat drinkt tijdens een feestje kun je er veel slechter tegen.
Beter elke avond wat drinken maar pas laat op de avond na een flinke sport inspanning.
Vakman pur sang
pi_217753892
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:23 schreef Masberum het volgende:

[..]
Je doet dit al jaren. Ik weet niet waarom je het goed praat voor jezelf, maar wat je doet is slecht en obsessief
Wat hij (cupfighter doet is slecht ?) Kijk eens goed in de spiegel.

enne Take Care!
pi_217753896
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:23 schreef Masberum het volgende:

[..]
Overigens zegt 99 procent van de mensen die reageren hetzelfde over je drankgebruik etc
Maar goed wat ik doe is slecht en obsessief
Het zal wel
pi_217753910
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Overigens zegt 99 procent van de mensen die reageren hetzelfde over je drankgebruik etc
Maar goed wat ik doe is slecht en obsessief
Het zal wel
Die 90% reageren anders dan jij reageert. Dat begrijp je niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Armani XL op 25-05-2025 23:56:02 ]
pi_217753935
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Beter elke avond wat drinken maar pas laat op de avond na een flinke sport inspanning.
Slecht voor je recovery/gains
pi_217753941
quote:
8s.gif Op zondag 25 mei 2025 23:33 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Slecht voor je recovery/gains
WHO cares?
Vakman pur sang
  Forum Admin zondag 25 mei 2025 @ 23:49:51 #47
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_217754034
Opruimslotje
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  Forum Admin maandag 26 mei 2025 @ 00:04:49 #48
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_217754097
En weer open.

Vanuit mijn eigen ervaringen in de verslavingszorg herken ik dit soort gedrag wel. Je druk maken om anderen of triviale dingen om op die manier het daadwerkelijke probleem niet te hoeven zien.

Ik begrijp de frustratie vanuit Cupfighter ook wel. Ik denk dat iedereen die (succesvol) in een verslavingstraject heeft gezeten weet hoe moeilijk het is. Als je goedbedoelde advies dan tegen dovemansoren zijn gericht dan kan de frustratie wel eens de overhand krijgen. Het is dan verstandig gewoon even niet te reageren. Elke actie lokt ook een reactie uit.

Dus @Cupfighter en @Masberum gaan gewoon voor vanavond even stoppen met op elkaar te reageren ;) en morgen schijnt de zon weer.
Wat wij kijken
  Forum Admin maandag 26 mei 2025 @ 00:18:19 #49
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_217754153
Knoppie vergeten |:(
Wat wij kijken
pi_217754166
Even ter verduidelijking.:

Ik zet al jaren lang Take Care onder veel van mijn postings maar dat mag ik niet meer doen van Dhr Masberum.

[ Bericht 5% gewijzigd door Iceage op 26-05-2025 00:29:57 ]
pi_217754167
quote:
3s.gif Op maandag 26 mei 2025 00:18 schreef Armani XL het volgende:
Knoppie vergeten |:(
Lol :)
pi_217755863
quote:
3s.gif Op zondag 25 mei 2025 00:08 schreef Masberum het volgende:
Mijn ex-vriendin is vertrokken met mijn kinderen
[..]

Ow maar wacht even....het zijn jouw kinderen? Ik dacht jullie kinderen.

Niet je verdriet in drank verdrinken maar aangifte doen van ontvoering!
  Moderator maandag 26 mei 2025 @ 09:47:56 #53
441859 crew  Lenny77
pi_217756106
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:27 schreef R_Nest het volgende:

[..]
Ow maar wacht even....het zijn jouw kinderen? Ik dacht jullie kinderen.

Niet je verdriet in drank verdrinken maar aangifte doen van ontvoering!
Nee het zijn hun kinderen. En ze zijn niet ontvoerd. Hij ziet ze gewoon wekelijks!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_217756344
quote:
3s.gif Op maandag 26 mei 2025 00:04 schreef Armani XL het volgende:
En weer open.

Vanuit mijn eigen ervaringen in de verslavingszorg herken ik dit soort gedrag wel. Je druk maken om anderen of triviale dingen om op die manier het daadwerkelijke probleem niet te hoeven zien.

Ik begrijp de frustratie vanuit Cupfighter ook wel. Ik denk dat iedereen die (succesvol) in een verslavingstraject heeft gezeten weet hoe moeilijk het is. Als je goedbedoelde advies dan tegen dovemansoren zijn gericht dan kan de frustratie wel eens de overhand krijgen. Het is dan verstandig gewoon even niet te reageren. Elke actie lokt ook een reactie uit.

Dus @:Cupfighter en @:Masberum gaan gewoon voor vanavond even stoppen met op elkaar te reageren ;) en morgen schijnt de zon weer.
Geen zon hier maar wel een nachtje erover geslapen
Allereerst @Masberum excuus voor mijn reactie in dat andere topic, dat had ik inderdaad niet moeten wat doen en was flauw van me
Ik heb echt geen hekel aan je, ik herken dingen die je doet uit mijn verslavings verleden ik legde toen ook de verantwoording en schuld bij anderen, meestal aan mede gebruikers in mijn geval.
In plaats van elkaar aan te vallen waar we beiden in een rol in hebben zouden we meer begrip voor elkaar kunnen tonen

Drinken of gebruiken bij tegenslag is herkenbaar, maar het lost het probleem niet op, ook niet tijdelijk, ja je vergeet het even maar het is er nog wel
Misschien heb je iemand in de omgeving die je vertrouwt, of ga naar de huisarts, je kan dit niet alleen en op deze manier raak je meer kwijt dan je lief is en ik denk niet dat je dat wilt
pi_217757170
Wat denk je zelf dat er nodig is voor jou om te kunnen stoppen met alcohol, TS?
pi_217757225
Ga naar de huisarts en zorg voor een doorverwijzing.

Neem een detox, zodat je nuchter wordt.

Ga direct aansluitend daarop naar een echte kliniek, die ook de naasten en familie in je behandeling betrekt (bijvoorbeeld Solutions).

Dat is bij elkaar al loodzwaar en zal tot veel weerstand leiden, maar dat hoort erbij. Overgave is key, niet denken dat jij speciaal of anders bent, dat ben je niet.

Daarna begint pas de echte uitdaging, namelijk vertrouwen heel langzaam terugwinnen en je emoties zonder extern dopamineshot te lijf gaan.

Alleen red je het niet, punt.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_217757467
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 07:58 schreef Invisibli het volgende:
Zou me niets verbazen als je drank gebruikt om te verdoven wat mogelijk veroorzaakt is door de drank.
pi_217757834
Veel posters hier lijken ervan uit te gaan dat TS op dit moment gemotiveerd is om te stoppen met drinken.
Ik lees dat niet terug, voor hem heeft het nu een functie.

Persoonlijk denk ik (net als veel andere users) dat deze coping strategie op de korte en lange termijn alleen nadelen heeft (gezondheid, geen goede positie om de relatie met ex en kinderen te veranderen, conflicten online en offline etc).
Maar TS ziet het als een op dit moment helpende manier van omgaan met zijn frustratie en verdriet. Dus waarom zou hij stoppen?

Wat maakt dat elk topic van hem hetzelfde verloopt: TS wil advies wat hem in zijn verslaving steunt omdat hij die nog niet los wil en kan laten, users geven advies wat is gericht op verslaving aanpakken.

Afkicken begint met motivatie van TS. Die is er nu nog niet, zoals ik het lees.
Motivatie kan van binnenuit komen (waarbij hij nog niet alles heeft verloren) of van buitenuit (letterlijk keuze tussen afkicken of de dood).

En in dat kader wens ik TS dat hij snel op de bodem van de put belandt.
Zodat hij zijn verslaving onder ogen MOET zien en stappen kan gaan zetten naar herstel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 26 mei 2025 @ 13:10:31 #59
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217758029
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Veel posters hier lijken ervan uit te gaan dat TS op dit moment gemotiveerd is om te stoppen met drinken.

Persoonlijk denk ik (net als veel andere users) dat deze coping strategie op de korte en lange termijn alleen nadelen heeft (gezondheid, geen goede positie om de relatie met ex en kinderen te veranderen, conflicten online en offline etc).
Maar TS ziet het als een op dit moment helpende manier van omgaan met zijn frustratie en verdriet. Dus waarom zou hij stoppen?

Wat maakt dat elk topic van hem hetzelfde verloopt: TS wil advies wat hem in zijn verslaving steunt omdat hij die nog niet los wil en kan laten, users geven advies wat is gericht op verslaving aanpakken.

Afkicken begint met motivatie van TS. Die is er nu nog niet, zoals ik het lees.
Motivatie kan van binnenuit komen (waarbij hij nog niet alles heeft verloren) of van buitenuit (letterlijk keuze tussen afkicken of de dood).

En in dat kader wens ik TS dat hij snel op de bodem van de put belandt.
Zodat hij zijn verslaving onder ogen MOET zien en stappen kan gaan zetten naar herstel.
Ik heb het gevoel dat maar heel weinig mensen dat denken :+

En ik denk dat hij het meeste heeft aan posts van mensen zoals @Nostra.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217758460
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat klopt, maar dan kan je het zaadje nog wel planten. En planten. En planten. Diep van binnen weet hij heus wel dat het zo is, maar daaraan toegeven kan hij inderdaad alleen maar zelf. Liefst voordat het echt te laat is en je niets meer hebt om terug te winnen, want succes met je herstel zonder die stip op de horizon.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')