quote:Op zondag 25 mei 2025 11:34 schreef Armani XL het volgende:
[modbreak]
We gaan het even wat anders doen!
[/modbreak]
@:Masberum, laten we afspreken dat we dit topic open laten zodat je advies kan krijgen van de andere users (al is het misschien handig/verstandig om er ook naar te luisteren en kritisch naar jezelf te kijken). Je topics gaan in principe toch allemaal over hetzelfde en deze topictitel die toch getuigd van een beetje (zelf)inzicht zou misschien mooi zijn voor een nieuw begin voor jou.
Nieuwe topics die je gaat openen over hetzelfde onderwerp of in het verlengde daarvan liggen zullen we sluiten en je naar dit topic verwijzen.
Ik wil verder iedereen vragen om het normaal en beschaafd te houden. Reageren is prima en het mag best confronterend zijn, daar is het tenslotte een forum voor, maar dat kan ook op een normale (volwassen) manier.
Als extra service voor nieuwe mensen is er genoeg leesvoer om eerst te lezen voordat je gaat reageren:
- R&P / Niet meer eten maar wel alcohol
- R&P / Kinderen terug willen winnen
- R&P / Hoe een vrouw terug te winnen?
Game on
O.a. dat als een topic tijdelijk gesloten wordt vanwege een persoon dat topic weer geopend wordt zodat ik erop kan reageren.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:35 schreef summer2bird het volgende:
Waarom blijf je dit soort topics aanmaken?
Je weet zelf ook wel dat je moet afkicken, anders bleef je niet steeds dit soort topics aanmaken.
Wat heb je nodig om nog meer de doorslag te geven?
Ik denk dat dit de nieuwe act is van die tandenidioot, van gaalpijper, Portugalganger etcquote:Op zondag 25 mei 2025 00:35 schreef summer2bird het volgende:
Waarom blijf je dit soort topics aanmaken?
Je weet zelf ook wel dat je moet afkicken, anders bleef je niet steeds dit soort topics aanmaken.
Wat heb je nodig om nog meer de doorslag te geven?
Nee. Deze user ken je toch wel?quote:Op zondag 25 mei 2025 00:56 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de nieuwe act is van die tandenidioot, van gaalpijper, Portugalganger etc
Afhankelijk van hoeveel hij drinkt is abrupt stoppen (levens)gevaarlijk, dus ga in ieder geval eerst langs een arts.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:18 schreef Ridocar het volgende:
1, stoppen met drinken. Niet wachten, flikker de restjes uit de flessen in de gootsteen.
2, zien we dan wel weer.
Eerst je eigen shit op orde brengen.
Ik vind dit van ene kant wel een goed punt van je, punt is wel dat TS wel vaak alleen in de avond reageert plus dat ik het ook zijn eigen verantwoordelijkheid vind en niet iets waar wij ons zelf in moeten aanpassen, ik wacht overigens nog op excuus van TS over zijn aanval op mijn drugsverleden in een ander topicquote:Op zondag 25 mei 2025 12:48 schreef Lienekien het volgende:
Mijn tip is: wees terughoudend met ‘s avonds in discussie gaan met TS. Hij heeft dan nogal de neiging om met hetzelfde riedeltje te reageren: je reactie schuift hij terzijde want je bent niet intelligent genoeg en/of je reageert vanuit emotie en/of je hebt vast zelf onverwerkte issues.
Overdag kan hij best normaal doen, maar op kritische reacties op zijn drankmisbruik reageert hij meestal als hij drank op heeft en dan neemt hij meestal niks aan van een ander.
Je hoeft je van mij en omwille van TS niet aan te passen. Het is een tip om jezelf (dus de users die (willen) reageren) frustratie te besparen.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind dit van ene kant wel een goed punt van je, punt is wel dat TS wel vaak alleen in de avond reageert plus dat ik het ook zijn eigen verantwoordelijkheid vind en niet iets waar wij ons zelf in moeten aanpassen, ik wacht overigens nog op excuus van TS over zijn aanval op mijn drugsverleden in een ander topic
Jij denkt alles wat krom is recht te kunnen redenerenquote:Op zondag 25 mei 2025 00:08 schreef Masberum het volgende:
Maar kan toch wel zorgen dat je minder pijn ervaart in moeilijke situaties? Mijn ex-vriendin is vertrokken met mijn kinderen, ik drink daardoor extra maar dat is puur om maar het verlies wat draaglijk te maken. Op de lange termijn helpt het niet maar voor de korte termijn is het een coping mechanisme en ik denk normaal om te doen. Niemand wil zulk intens verdriet echt nuchter ervaren is mijn idee
[..]
Of gamen of puzzelen, of camera kopen en de natuur in trekken of model spoorbaan kopen en een mooie baan bouwen of je hele woning schoonmaken en de tuin mooi maken etc etc etc.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:11 schreef Sport_Life het volgende:
Zolang het even tijdelijk is prima lijkt me. Na een paar dagen/weken zou ik me focussen op iets anders zoals sport of muziek.
Als ik kijk naar dit topic dan kan er wel op een normale manier gereageerd worden. Laten we hopen dat dat gewoon zo blijft. Nu er gewoon één (centraal) topic is moet het toch niet nodig zijn om er een 'nachtslot' op te zetten. Ik hoop in ieder geval niet dat het zover moet komen.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:39 schreef Stepperoller het volgende:
Of als het haalbaar is voor de mods (maar het kan ook veel werk besparen): een nachtslot op dit topic
+ Dat alcohol een grote reden is van zijn verdriet klinkt het meer als een extra excuus.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:06 schreef Thaddeus het volgende:
Begrijpelijk dat je het verdriet wilt dempen, maar alcohol houdt je vast in die pijn. Je geeft zelf al aan dat het geen oplossing is. Als je echt verder wilt, is het tijd om iets anders te proberen, eventueel met hulp
Als de vrouw het niet had gedaan was het op ten duur de staat wel.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:36 schreef Iceage het volgende:
@:Masberum
Voor de zoveelste keer: Je kinderen zijn niet ontvoerd maar heel terecht in veiligheid gebracht.
Take Care.
Excuses? Je weet heel goed dat jij begon over mijn alcoholgebruik terwijl dat compleet onnodig was daar. Ik haalde gewoon publieke informatie aan die je zelf hebt gegeven zodat je wellicht begrijpt hoe ongepast je gedrag was. Maar blijkbaar drinkt het niet tot je door, je kan uitdelen maar niks incasserenquote:Op zondag 25 mei 2025 13:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind dit van ene kant wel een goed punt van je, punt is wel dat TS wel vaak alleen in de avond reageert plus dat ik het ook zijn eigen verantwoordelijkheid vind en niet iets waar wij ons zelf in moeten aanpassen, ik wacht overigens nog op excuus van TS over zijn aanval op mijn drugsverleden in een ander topic
quote:
Ik heb geen hekel aan je,quote:Op zondag 25 mei 2025 23:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je zo'n hekel aan mij hebt?
Nee dat is niet waar. Hoe fel je reageert is niet normaal. En ook dat in elk topic dat ik open je extreem negatief aanwezig bent. Duidelijk aanwezig bent om het zo maar te zeggen. Je mag eerlijk zeggen waarom je me niet mag hoor.. je hoeft niet bang te zijn..quote:Op zondag 25 mei 2025 23:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan je,
Ik snap alleen je gedrag niet
Want dit is mijn schuld? Ook al is er verder weinig aan de hand maar goed.. lekker suggestief bezig weerquote:Op zondag 25 mei 2025 23:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Nou, misschien was die suggestie om de topics van TS 's avonds op slot te zetten zo gek nog niet he.
Ik heb er nog wat bijgevoegd in de reactiequote:Op zondag 25 mei 2025 23:15 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar. Hoe fel je reageert is niet normaal. En ook dat in elk topic dat ik open je extreem negatief aanwezig bent. Duidelijk aanwezig bent om het zo maar te zeggen. Je mag eerlijk zeggen waarom je me niet mag hoor.. je hoeft niet bang te zijn..
Je doet dit al jaren. Ik weet niet waarom je het goed praat voor jezelf, maar wat je doet is slecht en obsessiefquote:Op zondag 25 mei 2025 23:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb er nog wat bijgevoegd in de reactie
Wat hij (cupfighter doet is slecht ?) Kijk eens goed in de spiegel.quote:Op zondag 25 mei 2025 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je doet dit al jaren. Ik weet niet waarom je het goed praat voor jezelf, maar wat je doet is slecht en obsessief
Overigens zegt 99 procent van de mensen die reageren hetzelfde over je drankgebruik etcquote:Op zondag 25 mei 2025 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je doet dit al jaren. Ik weet niet waarom je het goed praat voor jezelf, maar wat je doet is slecht en obsessief
Die 90% reageren anders dan jij reageert. Dat begrijp je niet.quote:Op zondag 25 mei 2025 23:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Overigens zegt 99 procent van de mensen die reageren hetzelfde over je drankgebruik etc
Maar goed wat ik doe is slecht en obsessief
Het zal wel
Slecht voor je recovery/gainsquote:Op zondag 25 mei 2025 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Beter elke avond wat drinken maar pas laat op de avond na een flinke sport inspanning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |