abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2025 @ 09:48:29 #51
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217743657
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 09:44 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Je snapt wat het werk van een journalist behelst toch?
Je hoeft niet zo aanmatigend te reageren. De arrogantie die jij jezelf aanmeet omdat iemand iets zegt dat je niet bevalt siert je niet.
  zondag 25 mei 2025 @ 09:53:12 #52
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217743726
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 09:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Interessant. Als ik Grok gebruik word ik nog net niet publiekelijk gelynched hier maar een anti-Israël account op X met vage pixelplaatjes en ambigue beelden is genoeg bewijs. Echt, gooi jezelf weg en vertrek weer naar POL.
Omdat Grok een large language AI model is. Large language AI modellen staan bekend om het risico tot hallucinaties, ze voorspellen enkel de meest logische woorden op basis van wat ze geleerd is.

Filmpjes op X zijn ook een slechte bron, maar die gaf iemand aan jou omdat je journalisten en onderzoekredacties van 4 verschillende betrouwbare nieuwsbronnen niet geloofde en het zelf wilde zien.

Hallucinant om bij alles te denken dat je het beter zelf kan inschatten dan mensen die dit al jaren als hun werk doen, met de middelen om dit werk goed uit te voeren.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_217743776
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 09:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Beeld 1 is alleen pixelplaatje. De rest is met Arabische narrators zonder dat de beelden duidelijk overeenkomen met wat ze zeggen.

Deze beelden zouden met andere ondertiteling totaal anders kunnen worden opgevat. Als jij dit bewijs vindt wil ik jou nooit als rechter in een zaak tegen mij hebben.

Het kan best dat dit gebeurt, het "bewijs" is echter onthutsend zwak. Is this the best you got?
Haha Mehdi Hasan ben jij het?

Ik vond die drie artikelen die volledig los van elkaar staan en btselem best goed maar oké Laten we niet vergeten dat een aantal soldaten strafrechtelijk onderzocht worden. Alleen die soldaten geven aan dat het geen incidenten zijn.

Ik had bijzonder weinig motivatie om echt mijn best te doen om video's op te zoeken om daarmee mensen proberen te overtuigen die er sowieso niet in geloven. Zonde van mijn en hun energie. Jij had twee linkjes niet aangeklikt In ieder geval
  zondag 25 mei 2025 @ 09:58:05 #54
396550 Richestorags
pi_217743783
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 09:53 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Omdat Grok een large language AI model is. Large language AI modellen staan bekend om het risico tot hallucinaties, ze voorspellen enkel de meest logische woorden op basis van wat ze geleerd is.
Dat klopt. Echter weet ik dat alles wat ik vraag ook klopt. Ik gebruik het alleen om luie users die om bronnen voor zaken vragen die algemeen bekend zijn, zoals de aanwezigheid van wapenopslagplaatsen en wapenfabrieken in Gaza.

quote:
Filmpjes op X zijn ook een slechte bron, maar die gaf iemand aan jou omdat je journalisten en onderzoekredacties van 4 verschillende betrouwbare nieuwsbronnen niet geloofde en het zelf wilde zien.

Hallucinant om bij alles te denken dat je het beter zelf kan inschatten dan mensen die dit al jaren als hun werk doen, met de middelen om dit werk goed uit te voeren.
Ik gaf je al eerder aan dat Hamas als bron wordt gebruikt door hen en het raket op ziekenhuis verhaal klakkeloos was overgenomen. In het Syriëconflict werd het Syrian Observatory of Human Rights, SOHR, één gozer in Londen als premium bron gebruikt :')
  zondag 25 mei 2025 @ 10:01:58 #55
396550 Richestorags
pi_217743815
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 09:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Haha Mehdi Hasan ben jij het?
Hahaha.

quote:
Ik vond die drie artikelen en btselem best goed. Laten we niet vergeten dat een aantal soldaten strafrechtelijk onderzocht worden. Alleen die soldaten geven aan dat het geen incidenten zijn.
Dat verbaast me niks dat soldaten strafrechtelijk onderzocht worden. Zoals ik al zei, het verbaast me ook niet dat het gebeurt. Dat betekent dat de rechtstaat nog functioneert. Die soldaten hebben er belang bij dat te zeggen omdat ze nu als uitzondering worden onderzocht en hen een straf boven het hoofd hangt. Iedereen doet het bro is in hun voordeel. Afwachten dus tot er meer geloofwaardige verhalen komen.

quote:
Ik had bijzonder weinig motivatie om echt mijn best te doen om video's op te zoeken om daarmee mensen proberen te overtuigen die er sowieso niet in geloven. Zonde van mijn en hun energie. Jij had twee linkjes niet aangeklikt In ieder geval
Gestopt na drie extreem slechte resultaten ja, my bad.
  zondag 25 mei 2025 @ 10:06:32 #56
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217743842
Haha, je gelooft 100% dat het gebeurt, alleen niet dat die redacties ook daadwerkelijk mensen gesproken hebben die dat bevestigen en het dus verzinnen. Want jij "betwijfelt de bron".

Heel veel succes met de circle jerk der alwetende shitposters
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  zondag 25 mei 2025 @ 10:20:30 #57
396550 Richestorags
pi_217743956
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 10:06 schreef Fretwork het volgende:
Haha, je gelooft 100% dat het gebeurt, alleen niet dat die redacties ook daadwerkelijk mensen gesproken hebben die dat bevestigen en het dus verzinnen. Want jij "betwijfelt de bron".

Heel veel succes met de circle jerk der alwetende shitposters
Waar zien wij de transcripties van die gesprekken? Opnames? Contexten?

Een paper dat op deze "trust me bro" manier is opgezet wordt meteen geweigerd.
  zondag 25 mei 2025 @ 10:26:25 #58
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217744023
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 10:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Waar zien wij de transcripties van die gesprekken? Opnames? Contexten?

Een paper dat op deze "trust me bro" manier is opgezet wordt meteen geweigerd.
Mail lekker de onderzoekredactie daar. Heb je ooit een nieuwsbericht gelezen? Hoe vaak staan in een een nieuwsartikel een transcript en opnames? Onderzoekredacties verzamelen informatie, regelen de hoor en wederhoor en zorgen er uiteindelijk voor dat er een waarheidsgetrouw verhaal gepubliceerd wordt dat mensen lezen. Als je die bronnen wil, moet je daar zijn.

Je weet wat een journalist doet toch, en wat een wetenschapper doet? En wat een onderzoeksredactie doet?

Wat voor gat ben je voor jezelf aan het graven?
  zondag 25 mei 2025 @ 10:35:39 #59
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217744159
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 09:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Misschien het artikel lezen voor je met dit komt.
quote:
Israëlisch leger zou Palestijnse burgers als menselijk schild gebruiken
Hier begint het al mee...
  zondag 25 mei 2025 @ 10:37:46 #60
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 25 mei 2025 @ 10:39:44 #61
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217744220
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 09:49 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Jij bent al meerdere keren met de feiten op de neus gedrukt.
Constant weer en door vele users. Niet alleen jij overigens, maar de hele anti-moslims kamp.

Dus als iemand zich arrogant opstelt en lekker kop in het zand steekt dan ben jij het wel.
Ga je nu hier de boel verkloten?
  zondag 25 mei 2025 @ 10:44:07 #62
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217744282
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2025 10:37 schreef AchJa het volgende:

[..]
Lekker betrouwbaar ja... _O-
_O-

Dit was omdat Richestorags nieuwsredacties wantrouwde hè, de poster laat zelf ook zien dat dit een onbetrouwbare bron is hè.

Welkom in nieuws, waar we niet doen aan nieuws.
  zondag 25 mei 2025 @ 10:46:19 #63
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217744304
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 10:44 schreef Fretwork het volgende:

[..]
_O-

Dit was omdat Richestorags nieuwsredacties wantrouwde hè, de poster laat zelf ook zien dat dit een onbetrouwbare bron is hè.

Welkom in nieuws, waar we niet doen aan nieuws.
Jij vooral idd.
  zondag 25 mei 2025 @ 10:47:06 #64
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217744314
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 10:46 schreef AchJa het volgende:

[..]
Jij vooral idd.
_O-
  zondag 25 mei 2025 @ 10:50:05 #65
22565 asco
Los in deze tent
pi_217744354
Dat hele gaza interesseert mij net zoveel als dat het rodelijnvolk de rest van de oorlogen in allerlei andere hellholen interesseert. :W
pi_217744374
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 10:01 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hahaha.
[..]
Dat verbaast me niks dat soldaten strafrechtelijk onderzocht worden. Zoals ik al zei, het verbaast me ook niet dat het gebeurt. Dat betekent dat de rechtstaat nog functioneert. Die soldaten hebben er belang bij dat te zeggen omdat ze nu als uitzondering worden onderzocht en hen een straf boven het hoofd hangt. Iedereen doet het bro is in hun voordeel. Afwachten dus tot er meer geloofwaardige verhalen komen.
Maar dit is dus in een jaar jaar de derde keer dat meerdere soldaten hun verhaal doen en hun ervaringen overeenkomen.

En nu heb ik persoonlijk wel begrip voor de reservisten. ik zou niks anders gedaan hebben en zeker niet in een gebied waar 82% van mijn landgenoten van vindt dat het moreel acceptabel is om alle inwoners te verdrijven.
  zondag 25 mei 2025 @ 10:56:15 #67
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217744434
Aangezien dit topic schijnbaar open blijft:

Dat Israël Palestijnen als menselijk schild gebruikt voor gebouwen en tunnels is al langer bekend en niets nieuws.

Want men gaat natuurlijk niet hun eigen soldaten opofferen op plekken waar gewapende strijders klaar kunnen staan of allerlei booby traps kunnen zijn aangebracht. Dat zou koren op de molen voor de Palestijnse terroristen zijn. Het zou alleen beter zijn als het leger hier Palestijnse terroristen voor zou gebruiken en niet random burgers.

Aan de andere kant: de Palestijnen richten zich bij elke aanslag of aanval ook doelbewust op Israëlische burgers en gebruiken nota bene ook nog hun eigen burgers systematisch als menselijk schild. Daar horen we onze media zich ook nooit druk over maken. Sterker nog, dat bagatelliseert men zelfs geregeld met de inmiddels bekende 'Ja, maar ..'

Dat wekt de vraag op waarom dit dan ineens wel reden zou zijn voor selectieve verontwaardiging.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 25 mei 2025 @ 10:59:11 #68
117098 Hathor
Effe niet
pi_217744464
Palestijnen als menselijk schild is eigenlijk helemaal geen slecht idee, Hamas doet het al jaren en wint er alleen maar meer en meer populariteit mee.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator zondag 25 mei 2025 @ 11:00:23 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217744477
Waarom zou het dicht gaan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 25 mei 2025 @ 11:01:27 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217744489
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2025 10:56 schreef HowardRoark het volgende:

Dat Israël Palestijnen als menselijk schild gebruikt voor gebouwen en tunnels is al langer bekend en niets nieuws.

Want men gaat natuurlijk niet hun eigen soldaten opofferen op plekken waar gewapende strijders klaar kunnen staan of allerlei booby traps kunnen zijn aangebracht. Dat zou koren op de molen voor de Palestijnse terroristen zijn. Het zou alleen beter zijn als het leger hier Palestijnse terroristen voor zou gebruiken en niet random burgers.

Aan de andere kant: de Palestijnen richten zich bij elke aanslag of aanval ook doelbewust op Israëlische burgers en gebruiken nota bene ook nog hun eigen burgers systematisch als menselijk schild. Daar horen we onze media zich ook nooit druk over maken. Sterker nog, dat bagatelliseert men zelfs geregeld met de inmiddels bekende 'Ja, maar ..'

Dat wekt de vraag op waarom dit dan ineens wel reden zou zijn voor selectieve verontwaardiging.
Omdat het een oorlogsmisdaad is

Daar ben ik nooit zo'n fan van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217744544
quote:

Je zou van Israël als westers democratisch land toch een hogere morele standaard mogen verwachten dan van terroristen zoals Hamas.
pi_217744584
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2025 10:37 schreef AchJa het volgende:

[..]
Lekker betrouwbaar ja... _O-
Dat was (voor intrede AI) zo leuk aan bewegend beeld. Het maakt geen fluit uit wie het plaatst want je kijkt helemaal zelf hahaha _O-

Het osint613 of mossad kanaal gaat dit natuurlijk niet plaatsen. Als dat voor jou betekent dat dit dus onbetrouwbaar is dan goed voor jou _O-
  zondag 25 mei 2025 @ 11:21:56 #73
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217744686
quote:

Oorlogsmisdaad. Die figuren met een stropdas en keurige zijscheiding aan de andere kant van de muur zijn dus net zo’n terroristen als die met bomgordels.

Tuig. Allebei.
Dit, dus.
  zondag 25 mei 2025 @ 11:25:42 #74
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217744763
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Oorlogsmisdaad. Die figuren met een stropdas en keurige zijscheiding aan de andere kant van de muur zijn dus net zo’n terroristen als die met bomgordels.

Tuig. Allebei.
Ah, jij verwacht dat Israël de eigen militairen gaat opofferen voor dit soort klusjes?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 25 mei 2025 @ 11:27:01 #75
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217744794
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, jij verwacht dat Israël de eigen militairen gaat opofferen voor dit soort klusjes?
Nee, inmiddels verwacht ik helaas wat ze ook daadwerkelijk doen; oorlogsmisdaden plegen.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')