SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat doet wel auquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
met de hand op de deur gehaut, blaue vinger nu![]()
![]()
Dat wordt lastig schijtenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:22 schreef mario390 het volgende:
de wat dit gebouwt heeft moet dronken gewezen zijn![]()
[ afbeelding ]
@:hemarookworst![]()
![]()
![]()
Je moet @Rob nooit met blote handen proberen te bolken want voor je het weet heb je een handaupijn en heeft hij 120 punckten.quote:![]()
Zo rolt hijquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je moet @:Rob nooit met blote handen proberen te bolken want voor je het weet heb je een handaupijn en heeft hij 120 punckten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:22 schreef mario390 het volgende:
de wat dit gebouwt heeft moet dronken gewezen zijn![]()
[ afbeelding ]
@:hemarookworst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Op die pot moet je wel opletten dat je zelf niet klem vast komt te zitten tegen het plafond als je een serieuze perswee hebtquote:![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-05-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4550 / +0 / +75 / 7224 / 7972
2. aeque / 1050 / +41 / +8 / 1730 / 2364
3. devzero / 809 / +18 / +2 / 601 / 821
4. Lovely / 787 / +64 / +13 / 2036 / 2555
5. KillemWieft / 705 / +0 / +0 / 229 / 406
6. hemarookworst / 696 / +49 / +12 / 1081 / 1545
7. gebrokenglas / 675 / +24 / +6 / 1683 / 2242
8. HappyCharly / 617 / +9 / +25 / 469 / 650
9. Harrie / 545 / +6 / +4 / 784 / 1020
10. Dr.Mikey / 530 / +4 / +4 / 263 / 415
11. _UserName_ / 522 / +40 / +2 / 448 / 639
12. Rob / 505 / +68 / +133 / 352 / 482
13. mario390 / 487 / +10 / +41 / 307 / 478
14. KoningWouter / 472 / +65 / +3 / 1272 / 1566
15. RedShoe / 353 / +122 / +61 / 1081 / 1204
16. kree / 337 / +24 / +0 / 555 / 749
17. Fogel / 337 / +2 / +0 / 362 / 557
18. Sally / 325 / +3 / +0 / 157 / 247
19. StevenHyde / 321 / +0 / +0 / 843 / 1068
20. sp3c / 309 / +0 / +17 / 240 / 347SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Jij hebt ook alles door hequote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
51 secunden das moest wel ein bot zijn![]()
doe niet wat kompliziertes formulieren wanneer je het niet kunntquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je moet @:Rob nooit met blote handen proberen te bolken want voor je het weet heb je een handaupijn en heeft hij 120 punckten.![]()
begrijpend lesen ist nicht etwas gemekkerlich jankieboe #huiliequote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
doe niet wat kompliziertes formulieren wanneer je het niet kunnt![]()
au, hau, blauquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
doe niet wat kompliziertes formulieren wanneer je het niet kunnt![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Sta ik al 1e?Don't follow me. I am lost too
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
Echt waarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Komt in de toekomst nog welquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:11 schreef Rob het volgende:
[..]
het zou toch wel handig zijn als een klokje op de pc zit.![]()
zo'n koekoeksklok in je pcquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:11 schreef Rob het volgende:
[..]
het zou toch wel handig zijn als een klokje op de pc zit.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
jullie hebben hem toch zeker een minuut laten lopen..
Dat is niet eerlijk omdat ik er niet was.
Hadden jullie moeten stoppen![]()
Waar is ze heen dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:28 schreef Rob het volgende:
krijg trek in wat lekkers..
Heb alleen nix in huis..![]()
de bezorger laten lopen danquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:28 schreef Rob het volgende:
krijg trek in wat lekkers..
Heb alleen nix in huis..![]()
zou kunnen maar dan is het weer te veel. Pizza, broodje shoarma of döner is geen tussendoortje maar maaltijdquote:![]()
ik zou voor minimaal 15 euro moeten bestellen. beetje teveel van het goede en ik ben niet zo van het bewaren of weggooien.![]()
Allebei de helftquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:32 schreef Rob het volgende:
[..]
zou kunnen maar dan is het weer te veel. Pizza, broodje shoarma of döner is geen tussendoortje maar maaltijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
maar wel lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:32 schreef Rob het volgende:
[..]
zou kunnen maar dan is het weer te veel. Pizza, broodje shoarma of döner is geen tussendoortje maar maaltijd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:33 schreef mario390 het volgende:
hij is alweer heb ik selfs geen tijd te eten
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
(Koude) pozza is ook een prima ontbijt.quote:
Een ijsje erbij bestellen en meteen in de vriezer doen?![]()
Liever bmhquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
(Koude) pozza is ook een prima ontbijt.![]()
![]()
ben geen fan van pizzaontbijtquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
(Koude) pozza is ook een prima ontbijt.
Een ijsje erbij bestellen en meteen in de vriezer doen?![]()
Pizza frikandel speciaalquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:47 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik wil altijd pizza shoarma met ananas![]()
![]()
Ik zal er eens naar zoeken in de snackbarquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:50 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik had laatst shoarmafrikandellen. Het bestaat echt![]()
HuhDon't follow me. I am lost too
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gewoon door dat slotje heen posten ook![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest een beetje huilen toen ik het at.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar zoeken in de snackbar
Heeft niks met een frikandel te maken en al helemaal niet met shoarma.
Stiekem vond ik het wel lekker![]()
Misschien een beetje opleuken met ananas?![]()
![]()
![]()
het gat van de ananasschijfjes zal wel te klein zijn voor de shoarmadelquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:05 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen toen ik het at.
Heeft niks met een frikandel te maken en al helemaal niet met shoarma.
Stiekem vond ik het wel lekker![]()
Misschien een beetje opletten met ananas?
[ link | afbeelding ]![]()
CryDon't follow me. I am lost too
shoarmadel gaat zo erg mijn nieuwe usernaam wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:06 schreef Rob het volgende:
[..]
het gat van de ananasschijfjes zal wel te klein zijn voor de shoarmadel![]()
![]()
Zijn wel te doen hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:08 schreef Rob het volgende:
frikandellen uit airfryer zijn niet echt lekker.
Ik wacht wel tot ze in de snackbar liggen
Frikadel is sowieso moeilijk om te verprutsen.Don't follow me. I am lost too
Raar woord..del.Don't follow me. I am lost too
Donderdelquote:Don't follow me. I am lost too
Discodel!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hete pizza bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Altijd een teleurstelling als een snackbar een halal frikandel serveert ipv een normaleSame shit, different day
SC hopper present![]()
Lus ikquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maar dan heb je toch gewoon kipspulfrikandel?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:23 schreef Koen66 het volgende:
Altijd een teleurstelling als een snackbar een halal frikandel serveert ipv een normale![]()
Rund en paard en weet ik wat mag er ook in zitten, alleen geen vèrken, en de dieren moeten halal geslacht zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:25 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch gewoon kipspulfrikandel?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja kip maakt een frikandel een weke staafquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:25 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch gewoon kipspulfrikandel?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Op m'n werk hebben ze die nog wel eens voor die paar moslims die er werkenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Als er echt alleen maar kip in zit kan je beter een kipcorn pakken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dit is echt zo erg slechtquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja kip maakt een frikandel een weke staaf![]()
![]()
Is wel nodig. Kleine bakje saus in niet genoeg voor zo'n pizza. Het zijn toch 2 grote broodjes shoarma als je hem doormidden snijdtquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:18 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Die rechtersaus zier er goed uit!Hij was verdomd welkom en lekkerquote:![]()
Je doet alsof ik gemist werdquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik wilde eigenlijk als commentaar geven:"Je zusje heeft vannacht nog een weke staaf van mijn frikandel gemaakt!", maar dat vond ik té slecht.quote:
Ik wilde zijn opmerking zetten in mijn sig maar ik ben niet zo slim dat ik weet hoe dat moetquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk als commentaar geven:"Je zusje heeft vannacht nog een weke staaf van mijn frikandel gemaakt!", maar dat vond ik té slecht.![]()
![]()
de vraag is: Was het lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk als commentaar geven:"Je zusje heeft vannacht nog een weke staaf van mijn frikandel gemaakt!", maar dat vond ik té slecht.![]()
![]()
Hearlik hearlik hearlik!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die is niet goed opgerold, maar smakelijk met je rol dönerquote:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Altijd extra saus bestellen!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:31 schreef Rob het volgende:
[..]
Is wel nodig. Kleine bakje saus in niet genoeg voor zo'n pizza. Het zijn toch 2 grote broodjes shoarma als je hem doormidden snijdt
[..]
Hij was verdomd welkom en lekker![]()
Ik had verse lahmacun en kipdöner uit het halalschap gehaald. Beetje kwamkwammer, beetje tomaat, beetje slaai, sambal en kebabknoflook. Pohhh
ook lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik had verse lahmacun en kipdöner uit het halalschap gehaald. Beetje kwamkwammer, beetje tomaat, beetje slaai, sambal en kebabknoflook. Pohhh![]()
Wel bijzonder dat het vleesch uit het halalschap tig keer beter en verser smaken dan uit de rest van de schappenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:40 schreef JellyBelly. het volgende:
Volwassen mensen die kwamkammer zeggen.....of hum boterham bammetjes noemen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
het is minder bewerkt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat het vleesch uit het halalschap tig keer beter en verser smaken dan uit de rest van de schappen
Al het andere vaak wel.![]()
Wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:40 schreef JellyBelly. het volgende:
Volwassen mensen die kwamkammer zeggen.....of hun boterham bammetjes noemen
Dat lijkt er wel op inderdaadquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:42 schreef Rob het volgende:
[..]
het is minder bewerkt.
Al het andere vaak wel.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Halon!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ben nieuw, maar ik heb me wel voorgesteld. Doe jij eensquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik ben ook nieuw!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik post hier al heel erg lang mee. Is verder ook geen geheim wie ik benquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben nieuw, maar ik heb me wel voorgesteld. Doe jij eens![]()
![]()
Welkom @JellyBelly bij de AA. Vertel je verhaal!“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Killemquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:48 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik post hier al heel erg lang mee. Is verder ook geen geheim wie ik ben![]()
![]()
Met 112 posts?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:48 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik post hier al heel erg lang mee. Is verder ook geen geheim wie ik ben
Ik ga al een jaar of 7 naar mijn grote vriend de Halal slagerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat het vleesch uit het halalschap tig keer beter en verser smaken dan uit de rest van de schappenKoop echt nooit meer vlees in een Supermarkt ofzo
![]()
![]()
Ik haal al mijn vlees in de supermarktquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ga al een jaar of 7 naar mijn grote vriend de Halal slagerKoop echt nooit meer vlees in een Supermarkt ofzo
![]()
![]()
Mijn heldquote:![]()
Ik hou van die man. Maar hij heeft me verlaten![]()
Was vanmiddag appen met hem en toen moest hij weg want: eten.
Nooit meer teruggezien. Waardeloos.![]()
Tja, is inderdaad een stuk beter als de beesten niet vol met antibiotica volgespoten worden. Al moeten we dan ook maar aannemen. Ik vind het vlees inderdaad een stuk beter smakenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ga al een jaar of 7 naar mijn grote vriend de Halal slagerKoop echt nooit meer vlees in een Supermarkt ofzo
Ik denk voor minder geld betere kwaliteit..quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Maar wel opletten want niet iedere halal slagerij haalt de hygiëne scores.![]()
uit het halalschap?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik haal al mijn vlees in de supermarkt
supermarkten waar ik kom verkopen geen vlees, alleen waterballen of schijvenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik haal al mijn vlees in de supermarkt![]()
Ik bij de bakkerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik haal al mijn vlees in de supermarkt![]()
![]()
Dat is wel een dingetje inderdaad. Maarja, zo eet ik ook 'streetfood' in Azië enzoquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:51 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik denk voor minder geld betere kwaliteit..
Maar wel opletten want niet iedere halal slagerij haalt de hygiëne scores.
1kg kip is na het bakken nog ongeveer 200gramquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
supermarkten waar ik kom verkopen geen vlees, alleen waterballen of schijven![]()
Daarom ga ik altijd naar dezelfde en die is goed bezigquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:51 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik denk voor minder geld betere kwaliteit..
Maar wel opletten want niet iedere halal slagerij haalt de hygiëne scores.![]()
![]()
Je ziet die opgespoten rotzooi krimpen in de pan
Ja Killem heeft soms andere prioriteiten. Maar hij komt wel weer terug, hele lieve man!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:51 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Mijn held![]()
Ik hou van die man. Maar hij heeft me verlaten![]()
Was vanmiddag appen met hem en toen moest hij weg want: eten.
Nooit meer teruggezien. Waardeloos.![]()
ja je pan loopt vol met vocht ookquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Je ziet die opgespoten rotzooi krimpen in de pan![]()
Nope, ik geloof niet dat halal slachten lekkerder vlees geeft. Liever gewoon snel met zo'n pin door de kop ipv de hals doorgesneden.quote:![]()
Gehakt bij de lidl is prima.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
supermarkten waar ik kom verkopen geen vlees, alleen waterballen of schijven![]()
loopt ook veel vocht en vet uitquote:
Maar ik gebruik het ook voor de macaroni of spaghetti of chili con carne![]()
Het slachten niet, maar het niet volspuiten met antibiotica helpt misschien welquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, ik geloof niet dat halal slachten lekkerder vlees geeft. Liever gewoon snel met zo'n pin door de kop ipv de hals doorgesneden.Al is dat bij de grote vleesboeren natuurlijk ook voor een reden.
Maar waarom smaakt de ene kip of koe beter dan de ander dan? Waarom smaken de halalkippen beter dan de kipfilets uit het 'normale' schap?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
normaal is vet juist smaak maar als er water ingespoten zit spoelt de smaak er mee uit en kook je alles ipv dat het lekker wordtquote:![]()
![]()
Ja ik doe het in de pasta. Heb niets te klagen. Ik ga er in ieder geval niet voor omfietsen om het bij een of andere dierenbeul te kopen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:55 schreef Rob het volgende:
[..]
loopt ook veel vocht en vet uit
Maar ik gebruik het ook voor de macaroni of spaghetti![]()
![]()
Het gaat niet om de manier van slachten voor mijquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, ik geloof niet dat halal slachten lekkerder vlees geeft. Liever gewoon snel met zo'n pin door de kop ipv de hals doorgesneden.die beesten gaat toch dood en als de slacht goed uitgevoerd wordt dan hebben ze niks te lijden (niet meer dan met een pin)
![]()
Al gebouwd?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik was vandaag in de ikea. Komt wel dichtbij zo![]()
Een goede biefstuk bak je in het eigen vetquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
normaal is vet juist smaak maar als er water ingespoten zit spoelt de smaak er mee uit en kook je alles ipv dat het lekker wordt
Ik koop geen halal. Uit principe dus geen idee of dat beter smaakt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het slachten niet, maar het niet volspuiten met antibiotica helpt misschien welAl is dat bij de grote vleesboeren natuurlijk ook voor een reden.
Maar waarom smaakt de ene kip of koe beter dan de ander dan? Waarom smaken de halalkippen beter dan de kipfilets uit het 'normale' schap?![]()
op de bbq is het lekkerstquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een goede biefstuk bak je in het eigen vet![]()
Ik heb de Fred and Rose docu gezien. Het verhaal is zo uitgebreid verteld door de jaren heen...maar dit was wel een toevoeging aan mijn crime docu repetoire.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik was vandaag in de ikea. Komt wel dichtbij zo![]()
die hebben ze dan ook niet in de supermarktquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een goede biefstuk bak je in het eigen vet![]()
![]()
Uit welk principe? Dat het van moslims is? Zoals Harry al zegt, halal slachten is niet per se meer of minder pijnlijk voor het beest, mits het goed gedaan wordtquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik koop geen halal. Uit principe dus geen idee of dat beter smaakt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Eensquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
die hebben ze dan ook niet in de supermarkt“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nee alleen spullen gekocht wat je niet in elkaar hoeft te zettenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoezo zou je geen halal kopen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik koop geen halal. Uit principe dus geen idee of dat beter smaakt.![]()
Ja he ik vond het ook een docu dat wat toevoegde. Eindelijk weer een prima crime docu op Netflixquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:58 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik heb de Fred and Rose docu gezien. Het verhaal is zo uitgebreid verteld door de jaren heen...maar dit was wel een toevoeging aan mijn crime docu repetoire.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nouja op zich zal je gelijk hebben. Toch vind ik het wat barbaars. Wat mij betreft mag een beest ook wel een pijnstiller krijgen voordat het gebeurt. En zo'n pin gaat dwars door het brein, dan ben je meteen out. Hals voel je nog wel een tijd. Duurt ook wel een minuut of zo als je goed snijdt. (Slagader door ipv ader)quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het gaat niet om de manier van slachten voor mijdie beesten gaat toch dood en als de slacht goed uitgevoerd wordt dan hebben ze niks te lijden (niet meer dan met een pin)
![]()
Nee, ik vind het wel gewoon barbaars en het is wel pijnlijker dan de pin.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Uit welk principe? Dat het van moslims is? Zoals Harry al zegt, halal slachten is niet per se meer of minder pijnlijk voor het beest, mits het goed gedaan wordt![]()
Jammer man! Volgende keer beter!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee alleen spullen gekocht wat je niet in elkaar hoeft te zetten![]()
Dacht eigenlijk dat het wederom een uitgekauwd verhaal zou zijn wat ook niks zou toevoegen van wat ik al wist.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja he ik vond het ook een docu dat wat toevoegde. Eindelijk weer een prima crime docu op Netflix
Netflix heeft me doen verbazen.![]()
Hoeft niet hoor want heb zelf geen wensen. Waren er omdat mijn dochter haar kamer opgepimp gaat wordenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mijn ex had ook liever de pinquote:Op zondag 25 mei 2025 00:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel gewoon barbaars en het is wel pijnlijker dan de pin.
komt wel dicht bij zo![]()
![]()
Ja maar nu moet je weer LEGO kopen om je bouwdrang te bevredigen. Een leuke IKEA kast kan dan uitkomst bieden.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor want heb zelf geen wensen. Waren er omdat mijn dochter haar kamer opgepimp gaat worden![]()
Ja die tapes waar je hem zelf hoort praten is wel een goede toevoeging imo.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:03 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat het wederom een uitgekauwd verhaal zou zijn wat ook niks zou toevoegen van wat ik al wist.
Netflix heeft me doen verbazen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ga teruglezen!quote:Op zondag 25 mei 2025 00:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga het geen derde keer uitleggen![]()
Een zeer berekende man.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja die tapes waar je hem zelf hoort praten is wel een goede toevoeging imo.![]()
quote:Op zondag 25 mei 2025 00:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar nu moet je weer LEGO kopen om je bouwdrang te bevredigen. Een leuke IKEA kast kan dan uitkomst bieden.Heb op zolder 2 grote bakken staan dus gaan helemaal los gaan als ik wil
Hoest met de jacht. Weet je al haar naam of heb je al een plan?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja mijn plan is geeindigd met het aan Username vragen wie ze is. Ik weet nu dat ze een vriend heeft. Niet best dus.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Heb op zolder 2 grote bakken staan dus gaan helemaal los gaan als ik wil
Hoest met de jacht. Weet je al haar naam of heb je al een plan?
Maar ik ga gewoon normaal doen tegen haar, niet flirten of zo. Want ze keek wel heel gewillig toen ik naar buiten liep. Was wel klein vonkje. Dus wellicht is die relatie niet meer je van het. Je weet maar nooit.![]()
![]()
En Username vond haar een walgelijk viswijf. En die kent haar beter dan ik. Maar ja ik wil daar altijd zelf achter komen. Neem dat niet zomaar van iemand aan.![]()
Ik zou niet zomaar conclusies trekken uit hoe iemand kijkt. Misschien kijkt ze gewoon aardig naar je zonder bijbedoelingen.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja mijn plan is geeindigd met het aan Username vragen wie ze is. Ik weet nu dat ze een vriend heeft. Niet best dus.
Maar ik ga gewoon normaal doen tegen haar, niet flirten of zo. Want ze keek wel heel gewillig toen ik naar buiten liep. Was wel klein vonkje. Dus wellicht is die relatie niet meer je van het. Je weet maar nooit.![]()
Of de relatie is wel prima nog maar dacht ze dat is een lekkere vent. Kun je die iig in je zak steken.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja mijn plan is geeindigd met het aan Username vragen wie ze is. Ik weet nu dat ze een vriend heeft. Niet best dus.
Maar ik ga gewoon normaal doen tegen haar, niet flirten of zo. Want ze keek wel heel gewillig toen ik naar buiten liep. Was wel klein vonkje. Dus wellicht is die relatie niet meer je van het. Je weet maar nooit.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nah dat was wel wat anders. Maar ze heeft gewoon een vriend en don't shit where you eat. Geen zin in gezeik op mijn werk waar ik net anderhalve week ben.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zou niet zomaar conclusies trekken uit hoe iemand kijkt. Misschien kijkt ze gewoon aardig naar je zonder bijbedoelingen.![]()
Kan ook nog ja.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Of de relatie is wel prima nog maar dacht ze dat is een lekkere vent. Kun je die iig in je zak steken.
Ze keek me iig aan toen ik naar buiten liep, en stond toen op omdat ze net haar peuk uit had. En keek me nog eens heel lang recht in de ogen. Ik stond daar een beetje versteld van, anders had ik wel hoi gezegd haha.![]()
Iig een positieve interactiequote:Op zondag 25 mei 2025 00:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan ook nog ja.
Ze keek me iig aan toen ik naar buiten liep, en stond toen op omdat ze net haar peuk uit had. En keek me nog eens heel lang recht in de ogen. Ik stond daar een beetje versteld van, anders had ik wel hoi gezegd haha.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja dat dacht ik ookquote:
Verder heb ik ooit ingebroken in een relatie voor de lust en dat eindigde met dikke ellende dus dat zou ik liever niet nog een keer doen. Maar ja je weet nooit hoe het loopt natuurlijk.![]()
Die pin schiet wel eens misquote:Op zondag 25 mei 2025 00:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel gewoon barbaars en het is wel pijnlijker dan de pin.Varkens 'schreeuwen' wel eens als ze de stoom ingaan om de haren er af te branden. Sterker nog, ik ken een 'boer' die er op kikte de varkens eerst de poten te breken en dan de trailer in te schoppen. Denk maar niet dat het allemaal zo netjes gaat hoor
Niet zoiets raars.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat anders noemen dan?![]()
Ja er zullen wel malloten rondlopen dat is bij de halal slachterijen denk ik ook niet anders.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die pin schiet wel eens misVarkens 'schreeuwen' wel eens als ze de stoom ingaan om de haren er af te branden. Sterker nog, ik ken een 'boer' die er op kikte de varkens eerst de poten te breken en dan de trailer in te schoppen. Denk maar niet dat het allemaal zo netjes gaat hoor
![]()
Gekken heb je overalquote:Op zondag 25 mei 2025 00:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die pin schiet wel eens misVarkens 'schreeuwen' wel eens als ze de stoom ingaan om de haren er af te branden. Sterker nog, ik ken een 'boer' die er op kikte de varkens eerst de poten te breken en dan de trailer in te schoppen. Denk maar niet dat het allemaal zo netjes gaat hoor
![]()
![]()
Dit is te misselijkquote:Op zondag 25 mei 2025 00:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vond dat best naar om te horen. En die vent maar lachen. Fucking sadistquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Stukken beterquote:Op zondag 25 mei 2025 00:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet seksueel. Ze keek me geinteresseerd aan. Zo beter?![]()
![]()
Vrienden van me hebben als studentenbaan kippen gevangen in zulke grote hallen. Dat ging ook heel lomp wat ik daar van hoorde.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vond dat best naar om te horen. En die vent maar lachen. Fucking sadist![]()
Mijn kinderen denken ook dat vlees uit de fabriek komtAls ik zeg dat ik wel trek heb om een stuk koe te eten kijken ze me ook maar raar aan
Zieke gekken zouden eigenlijk gewoon geholpen moeten worden (Met een pin bijvoorbeeld)quote:Op zondag 25 mei 2025 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vond dat best naar om te horen. En die vent maar lachen. Fucking sadist![]()
Tja, zielig zeggen ze dan. Zal ik jou eens opeten?!Als ik dan zeg wat ze op hun brood hebben of wat er in de bifi-worstjes zitten vinden ze dat maar raar
Dat is dan anders
Vlees eten is niet slecht, maar ik ben er uiteraard wel voor dat het netjes geslacht wordt. Of het nu halal of in de 'fabriek' gebeurd“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: