Gedurfde stelling hoor.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik voorspel dat dit kabinet gewoon blijft zitten.
quote:Op maandag 26 mei 2025 15:25 schreef Szura het volgende:
‘Hou me tegen hou me tegen’
Donder lekker op dan fascist Geert
Maar alles wat hij zegt wordt straks gewoon genegeerd door VVD, NSC, BBB en het kabinet.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Geert Wilders wil burgemeesters kunnen ontslaan, het leger bij de grens, ze willen dat statushouders niet meer in het AZC mogen blijven maar ook zeker geen voorrang meer hebben bij de sociale huur en dit moet binnen enkele weken besloten worden.
Het komt best wanhopig overquote:Op maandag 26 mei 2025 15:29 schreef koemleit het volgende:
Mooie draai zodat het wekenlang over deze idioterie gaat. Z'n achterban vergeet dan dat de zorg en de huur duurder wordt in tegenstelling tot wat beloofd.
Of Wilders plant toch een val en doet dat liever op asiel dan op dat idiote huurvoorstel.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:29 schreef koemleit het volgende:
Mooie draai zodat het wekenlang over deze idioterie gaat. Z'n achterban vergeet dan dat de zorg en de huur duurder wordt in tegenstelling tot wat beloofd.
Ik denk dat het er overmorgen al niet meer over gaatquote:Op maandag 26 mei 2025 15:29 schreef koemleit het volgende:
Nou hoeveel hiervan is wel haalbaar?...quote:De tien punten van Wilders
1. Grenzen dicht voor asielzoekers
2. Meer grensbewaking, met hulp van het leger
3. Tijdelijke stop op gezinshereniging
4. Statushouders worden uit asielzoekerscentra gezet om ruimte te maken. Zij moeten bij familie, landgenoten of anderen gaan slapen
5. Syriërs met een tijdelijke verblijfsvergunning moeten uiterlijk binnen een half jaar terug naar hun eigen land
6. Geen enkele azc meer erbij, maar een aantal sluiten
7. Twee wetten moeten nog voor de zomer naar de Raad van State: de spreidingswet en het wetsvoorstel dat voorrang voor statushouders bij sociale huur gaat verbieden
8. Vreemdelingen die zijn veroordeeld, verliezen hun verblijfsstatus en moeten het land uit
9. Van mensen met een dubbele nationaliteit, die worden veroordeeld voor een gewelds- en zedendelict, wordt hun Nederlandse nationaliteit afgenomen. Ook worden ze het land uitgezet
10. Politie moet sneller (kunnen) ingrijpen bij demonstraties en ordeverstoringen
Ze kunnen toch in dit geval niet meer zeggen "ik reageer niet op twitter-berichten, ieder gaat over zijn eigen woorden".quote:Op maandag 26 mei 2025 15:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar alles wat hij zegt wordt straks gewoon genegeerd door VVD, NSC, BBB en het kabinet.
"Als Geert Wilders dit zo graag wil kan hij met wetsvoorstellen komen dan gaan we ernaar kijken"quote:Op maandag 26 mei 2025 15:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze kunnen toch in dit geval niet meer zeggen "ik reageer niet op twitter-berichten, ieder gaat over zijn eigen woorden".
Een persconferentie met een duidelijk dreigement is toch niet iets dat je zomaar kunt negeren?
Mja...quote:Op maandag 26 mei 2025 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Als Geert Wilders dit zo graag wil kan hij met wetsvoorstellen komen dan gaan we ernaar kijken"
Alles wat niet in de Kamer wordt gezegd kun je negeren. Sterker: alles wat niet in moties, amendementen en wetsvoorstellen wordt gegoten hoef je in principe niet op te reageren.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze kunnen toch in dit geval niet meer zeggen "ik reageer niet op twitter-berichten, ieder gaat over zijn eigen woorden".
Een persconferentie met een duidelijk dreigement is toch niet iets dat je zomaar kunt negeren?
En de rechtsstaatverklaring (wat is dat ook alweer joh) die hij zelf heeft ondertekendquote:Op maandag 26 mei 2025 15:54 schreef Tijn het volgende:
Feitelijk valt Wilders hiermee openlijk m'n eigen minister Faber aan
Jouw eigen minister?quote:Op maandag 26 mei 2025 15:54 schreef Tijn het volgende:
Feitelijk valt Wilders hiermee openlijk m'n eigen minister Faber aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |