SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zo.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Suck itDon't follow me. I am lost too
Monitor die heeft geopend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't follow me. I am lost too
Monitor die een nieuw topic start? Nog nooit meegemaakt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
Met een beetje hulp kan ik allesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
Monitor die een nieuw topic start? Nog nooit meegemaakt
Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Lekker ding dat je ook bentquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:47 schreef Monitor het volgende:
[..]
Helemaal goed. Je weet waar mijn rack staat.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Liefde overwint alles zie ik al 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Me
In gedemineraliseerd water zou moeten lukken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:57 schreef Monitor het volgende:
[..]
Zou jij je computer buiten in de regen zetten?![]()
![]()
RustWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog steeds niet bevordelijk op de lange termijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
In gedemineraliseerd water zou moeten lukken.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Beter niet doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankjequote:
Ik moet nog langer mee dan vandaag.
Ik ga weer in rustmodus
Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Daag liefiequote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:07 schreef Monitor het volgende:
[..]
Dankje
Ik moet nog langer mee dan vandaag.
Ik ga weer in rustmodus
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Waar is iedereen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hierquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey Fogelquote:
Hoi DotI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Volgens mij ligt iedereen vroeg in bed.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Amy is nog wakker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zag ik al eldersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lig er net in.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ligt iedereen vroeg in bed.![]()
En ik heb vanavond al 2 uur geslapen.
How can I make this topic about me?![]()
Mag ik dan bij jou?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik lig er net in.![]()
En ik heb vanavond al 2 uur geslapen.![]()
Dan heb je het ook nodig. Het schiet nog niet echt op of wel?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik lig er net in.![]()
En ik heb vanavond al 2 uur geslapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker optijdDon't follow me. I am lost too
Het Koekiequote:
Nee, niet echt. Herstel duurt heel lang.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je het ook nodig. Het schiet nog niet echt op of wel?How can I make this topic about me?![]()
Hey heyDon't follow me. I am lost too
Wat is loos?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Herstel duurt heel lang.![]()
![]()
Goeie vraagDon't follow me. I am lost too
SMDon't follow me. I am lost too
Maar Dot heeft gelijk, het is heel rustig. Iedereen is naar een ander SC gegaan blijkbaar.How can I make this topic about me?![]()
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar Dot heeft gelijk, het is heel rustig. Iedereen is naar een ander SC gegaan blijkbaar.![]()
![]()
Kan nog steeds niet dmmen.
Helaas.Don't follow me. I am lost too
Nee hoor. Ik ben iets aan het zoeken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar Dot heeft gelijk, het is heel rustig. Iedereen is naar een ander SC gegaan blijkbaar.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
![]()
![]()
![]()
Good. En bij jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Ja blijkbaar. En je vakantie zit er alweer bijna op of niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Herstel duurt heel lang.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel lezenquote:![]()
Maar niet reageren...Don't follow me. I am lost too
Komen wel terug men gaat en even later weer terug ze kunnen ons niet missen GGquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar Dot heeft gelijk, het is heel rustig. Iedereen is naar een ander SC gegaan blijkbaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een speld?Don't follow me. I am lost too
Hey Aeque. Je hoeft niet meer te zoeken. Ik ben erquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt mee..quote:Don't follow me. I am lost too
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komen wel terug men gaat en even later weer terug ze kunnen ons niet missen GG
En anders is het lekker punten pakken hier.How can I make this topic about me?![]()
Punten waar je toch niets meer aan hebt 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En anders is het lekker punten pakken hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb de laptop van opa gekregennu kan ik weer ouderwets fokken ipv alleen via de telefoon. Alleen ben ik nu op dit moment een kast aan het opruimen omdat ik mijn zooi niet meer terug kan vinden
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En anders is het lekker punten pakken hier.
Klopt. Geen mens die ooit terugkijkt van hoeveel punten had ik nu in januari 2024....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Punten waar je toch niets meer aan hebt 🤣🤣🤣How can I make this topic about me?![]()
O dat is veel fijner op de laptop fokken. Ben je zo rommelmaker?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb de laptop van opa gekregennu kan ik weer ouderwets fokken ipv alleen via de telefoon. Alleen ben ik nu op dit moment een kast aan het opruimen omdat ik mijn zooi niet meer terug kan vinden
Nee en de nr 1 staat al lang vastquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Geen mens die ooit terugkijkt van hoeveel punten had ik nu in januari 2024....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou afgelopen dagen heb ik niets in huis gedaan. Heb alleen maar opgeruimd bij opa. Mijn huis is juist helemaal niet rommelig maar ik heb echt en enorme opruimdrang nuquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is veel fijner op de laptop fokken. Ben je zo rommelmaker?![]()
Ha mevr MutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag ik hier niet over praten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat triggert de vraag: wát ben je aan het zoeken?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik herken dat wel. Als je eenmaal bezig bent dan wil je ook door.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou afgelopen dagen heb ik niets in huis gedaan. Heb alleen maar opgeruimd bij opa. Mijn huis is juist helemaal niet rommelig maar ik heb echt en enorme opruimdrang nu
Tenminste dat heb ik.How can I make this topic about me?![]()
O dat kan. Voorjaarsopruimwoedequote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou afgelopen dagen heb ik niets in huis gedaan. Heb alleen maar opgeruimd bij opa. Mijn huis is juist helemaal niet rommelig maar ik heb echt en enorme opruimdrang nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Stoorquote:
Precies! Heb wat spullen uit opa’s huis gezocht een kastje voor in de hal waar ik mijn schoenen mooi in kan opbergen. En een knutselproject van opa. En heb de trouwfoto van opa en oma in de hal opgehangen. Dat soort dingen maar dat moet dan wel ipv iets anders want ik hou van opgeruimdquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Als je eenmaal bezig bent dan wil je ook door.
Tenminste dat heb ik.![]()
![]()
Hey Dotje! Alles goed?quote:
Heb nog een beetje wat werk kunnen verzetten vandaag![]()
Beetje zitten elektrizennen![]()
Nog wat meer zitten vonkenboeren
En het plafond er maar in gezetDe rest mag de stucadoor afmaken
Gingen een paar schroefjes in
![]()
En nog wat meer werk kunnen verzetten vandaag
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Hier alles goed. Bij jouquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hey Dotje! Alles goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
En nog wat meer werk kunnen verzetten vandaagook zo te zien. Goed bezig en ook altijd bezig volgens mij.
Het einde is wel in zicht nu toch? Hoeveel weken denk je nog nodig te hebben voordat je kunt zeggen: Ja, it's done! ?How can I make this topic about me?![]()
Ga je glijen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn werk zit er bijna op. Toko nog leeg ruimen deze en aankomende week. Daarna gaat de hele vloer eruit (van voor tot achterdeur), en daarna heel strak gepland; egaliseren, schuifpui, vloerverwarming frezen, installeren en dichtsmeren + egaliseren, stucen en dan de afwerkvloer erin. Dan keuken in laten meten, daarna een tijdje niets (want levertijd). En rond oktober / november moet het klaar zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Het einde is wel in zicht nu toch? Hoeveel weken denk je nog nodig te hebben voordat je kunt zeggen: Ja, it's done! ?![]()
Maar ik vind wel weer een klusje hoor, maar je geen zorgen
![]()
I'm surrounded by morons!
Vóór de bouwvakvakantie ligt de vloer erin. Daarna lege woonkamer tot aan de plaatsing van de keuken“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zo nog heel wat te doen dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn werk zit er bijna op. Toko nog leeg ruimen deze en aankomende week. Daarna gaat de hele vloer eruit (van voor tot achterdeur), en daarna heel strak gepland; egaliseren, schuifpui, vloerverwarming frezen, installeren en dichtsmeren + egaliseren, stucen en dan de afwerkvloer erin. Dan keuken in laten meten, daarna een tijdje niets (want levertijd). En rond oktober / november moet het klaar zijn![]()
Maar ik vind wel weer een klusje hoor, maar je geen zorgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh. Dat klinkt als nog veel te doen. Maar het lijkt te overzien.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn werk zit er bijna op. Toko nog leeg ruimen deze en aankomende week. Daarna gaat de hele vloer eruit (van voor tot achterdeur), en daarna heel strak gepland; egaliseren, schuifpui, vloerverwarming frezen, installeren en dichtsmeren + egaliseren, stucen en dan de afwerkvloer erin. Dan keuken in laten meten, daarna een tijdje niets (want levertijd). En rond oktober / november moet het klaar zijn![]()
Maar ik vind wel weer een klusje hoor, maar je geen zorgenHow can I make this topic about me?![]()
![]()
![]()
![]()
Met dit soort dingen denk ik altijd: onverwachte vertraging.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Vóór de bouwvakvakantie ligt de vloer erin. Daarna lege woonkamer tot aan de plaatsing van de keuken
Maar hopelijk ben ik te pessimistisch.
quote:De vloer heb ik uitbesteed. De plaatsing van de keuken ook. Al mijn werk zie je straks niet meer (als het goed is)quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh. Dat klinkt als nog veel te doen. Maar het lijkt te overzien.![]()
, Maarja, wel nodig, anders werkt er niks
![]()
De elektra is trouwens ook klaar. Alle leidingen zijn gevuld met kabelsopgeschreven waar de inbouwdozen zitten zodat ik na het stucwerk op de juiste plek de dozen weer open kan slaan
Zo maar eens naar bed
Nah, denk (hoop) dat het meevalt. Heb met 3 partijen te maken. En heb alles redelijk goed op elkaar afgestemd. Komt wel goedquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met dit soort dingen denk ik altijd: onverwachte vertraging.
Maar hopelijk ben ik te pessimistisch.
Het voordeel is dat je precies weet hoe het in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
De vloer heb ik uitbesteed. De plaatsing van de keuken ook. Al mijn werk zie je straks niet meer (als het goed is)![]()
, Maarja, wel nodig, anders werkt er niks
![]()
De elektra is trouwens ook klaar. Alle leidingen zijn gevuld met kabelsopgeschreven waar de inbouwdozen zitten zodat ik na het stucwerk op de juiste plek de dozen weer open kan slaan
Een eventuele aanpassing of uitbreiding naderhand is dan niet zo lastig.How can I make this topic about me?![]()
Juustemquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je precies weet hoe het in elkaar steekt.
Een eventuele aanpassing of uitbreiding naderhand is dan niet zo lastig.
Dat ziet er even wat strakker uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:09 schreef Stoorzendert het volgende:
Het huis is overigens ook weer uit de steigers![]()
Was
[ afbeelding ]
Is
[ afbeelding ]
Maar dan zonder steigers uiteraard
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hey Dotje! Alles goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
En nog wat meer werk kunnen verzetten vandaag![]()
![]()
![]()
Ik was gister een fles rum kwijt!
Vandaag een nieuwe gekocht en toen ik die in de kast wilde zetten vond ik die andere fles![]()
#FWPI'm surrounded by morons!
Ja dit overkomt mij ook vaak alleen niet met drankquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:29 schreef Fogel het volgende:
Vandaag een nieuwe gekocht en toen ik die in de kast wilde zetten vond ik die andere fles![]()
#FWP![]()
![]()
Ik had een hele dikke burger gegeten in een burgerrestaurant, maar zit niet echt vol op de een of andere manierUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
@Koen66quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:29 schreef Fogel het volgende:
#FWP![]()
![]()
![]()
Raarrrrquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn kast is weer netjes maar hetgeen ik zocht kon ik niet vinden![]()
Stom vooral. Maar misschien ligt het ding in de badkamer dus die ga ik zo ook nog even doorspottenquote:![]()
Succes!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Stom vooral. Maar misschien ligt het ding in de badkamer dus die ga ik zo ook nog even doorspotten![]()
![]()
Jij raakt het alleen in je lichaam kwijt?quote:I'm surrounded by morons!
beter dan flessen fysiek kwijtrakenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij raakt het alleen in je lichaam kwijt?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar de fles is niet meer kwijtquote:I'm surrounded by morons!
Doen alsof je in een rave bent danquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gaat wel lukken.
Strak van de pillen van mijn kuur.
Ga ik lekker op.Uw ADH vitamine Worst
Neh. Ze brengen juist rust in mijn lijf, door de ontstekingsreactie te temperen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doen alsof je in een rave bent dan
Kan mijn lichaam genezen, ipv vechten.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Ik ben niet echt moe of slaperig maar mijn ogen voelen vermoeidUw ADH vitamine Worst
Je ogen willen al slapenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben niet echt moe of slaperig maar mijn ogen voelen vermoeid
Smile, it's free therapy.![]()
eerst knijpsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
Ogen willen slapen, brein en lichaam niet
Dattequote:I'm surrounded by morons!
We zeiden bijna hetzelfde op hetzelfde moment. Vroegah.. kneep je dan iemand en zei je: " eerst knijps"quote:
Concept is mij onbekendquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
We zeiden bijna hetzelfde op hetzelfde moment. Vroegah.. kneep je dan iemand en zei je: " eerst knijps"Uw ADH vitamine Worst
* Je voelt je heel erg moe, je ogen gaan dicht, je wil naar bed gaan, lekker knus slapen, lekker warm![]()
Bölken!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Toch?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Röökert!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jezus!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Bedtijd voor mij. Kamer zonder gordijnen, dus zal wel vroeg wakker worden.
Maar met dit als uitzicht geen straf
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Enzzzzz
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wow, geweldigquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ], geniet ervan.
![]()
![]()
Oh ja, ik ging nog even kijken hoe dik ik wel niet gebeurd heb van mijn uitkering en salaris deze maand.
waar is dit?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Komt goed. Er schijnen hier bij het water ook ijsvogels te zitten, hoop er nog een te zien, vind die altijd zo mooiquote:
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Essen!quote:
Redelijk om de hoek wel voor mij, maar toch wel weer een wereld van verschil.
oppassen dat niet alles op 31 mei verdwijntquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh ja, ik ging nog even kijken hoe dik ik wel niet gebeurd heb van mijn uitkering en salaris deze maand.Uw ADH vitamine Worst
IJsvogeltjes.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komt goed. Er schijnen hier bij het water ook ijsvogels te zitten, hoop er nog een te zien, vind die altijd zo mooiZo mooi inderdaad.
![]()
Wow war ben je?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]Trust nobody![]()
Dikke doekoe dus de 31e zuipen, snuiven, hoeren neuken slagroomtieten toch!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oppassen dat het niet alles op 31 mei verdwijnt"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als Amy al in een strafkamp zou zitten zou zij degene zijn die de straffen uitdeelt.quote:![]()
Mag je volgende week uitgebreid vertellen met een borrel erbij tochquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:37 schreef Kissingbird het volgende:
Je weet nooit welk hobby's mensen erop na houden![]()
ik zie meer @Sally voor mequote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Amy al in een strafkamp zou zitten zou zij degene zijn die de straffen uitdeelt.
Uw ADH vitamine Worst
Gewoon weekendje weg, is maar 1,5 uur rijden voor mij.quote:
Het voordeel van niet in de Randstad wonen
Wat prachtigquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]Geniet ervan
![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon weekendje weg, is maar 1,5 uur rijden voor mij.
Het voordeel van niet in de Randstad wonen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of @:Dotteke , die's ook echt helemaal gek tegenwoordig joh!
Uw ADH vitamine Worst
Toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laap slekker!quote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ff 10 uur slapen hoor.![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Bolk weer terugDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Niet de draak bolkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
HC ga je zo ook de mannen bolken?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4475 / +0 / +0 / 6851 / 7586
2. aeque / 1042 / +41 / +0 / 1693 / 2324
3. devzero / 807 / +18 / +0 / 600 / 819
4. Lovely / 774 / +64 / +0 / 1890 / 2391
5. KillemWieft / 705 / +0 / +0 / 229 / 406
6. hemarookworst / 692 / +49 / +8 / 1046 / 1506
7. gebrokenglas / 669 / +24 / +0 / 1566 / 2111
8. HappyCharly / 617 / +9 / +25 / 469 / 650
9. Harrie / 541 / +6 / +0 / 725 / 959
10. Dr.Mikey / 526 / +4 / +0 / 260 / 411
11. _UserName_ / 520 / +40 / +0 / 442 / 631
12. KoningWouter / 469 / +65 / +0 / 1206 / 1499
13. mario390 / 456 / +10 / +10 / 173 / 312
14. Rob / 372 / +68 / +0 / 237 / 343
15. kree / 337 / +24 / +0 / 555 / 749
16. Fogel / 337 / +2 / +0 / 361 / 556
17. Sally / 325 / +3 / +0 / 157 / 247
18. StevenHyde / 321 / +0 / +0 / 843 / 1068
19. RedShoe / 292 / +122 / +0 / 662 / 757
20. sp3c / 292 / +0 / +0 / 239 / 335SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
My godThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Lekker bezigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit weet ik nog niet hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wk 2025 waarschijnlijk boekarest jongens die jadden we nog niet gehad
Of tallinn ... die wel
Ff pissen
![]()
Toch beetje bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Beetje bolk is ook bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of @:Dotteke , die's ook echt helemaal gek tegenwoordig joh!
A lekker thnx 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nachtelijk plasje werd een doel. Doel gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog even wat slaap inhalen![]()
![]()
![]()
Slaap lekker en Sweet dreams
🙌Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MOrguh GG
Vriendelijk binnenkomst BOLK zegt hij dan
quote:
BOLK.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Moggûh![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Echt jullie mannen denken ook maar aan één dingquote:Op zaterdag 24 mei 2025 06:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hé hé hé, kan het wat vriendelijker?
BOLKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: