abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 mei 2025 @ 12:00:54 #101
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217734514
Ik dacht dat Naomi maar 1 dochter had/heeft? Is die andere dan alleen van Victor? Of zie ik ze vliegen? :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zaterdag 24 mei 2025 @ 12:19:34 #102
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217734675
Ja, ik dacht ook enkelvoud, maar deze week heeft ze het over meervoud.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217736172
Victor had al een dochter en samen hebben ze ook een dochter.
pi_217736190
Blijft grappig hoe het programma je van links naar rechts kan bewegen. Begon het met een grote irritatie naar Mark/Heidy en een positieve vibe bij Victor/Naomi en nu draait dat volledig om. Naomi denkt dat ze alles kan bepalen, maar dat valt goed tegen. Heerlijk ook om te zien hoe Victor haar af en toe op haar plek zet, al is hij soms nog wat terughoudend (wil geen ***straf denk ik ;) ).
pi_217736339
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 14:44 schreef GereDathan het volgende:
Blijft grappig hoe het programma je van links naar rechts kan bewegen. Begon het met een grote irritatie naar Mark/Heidy en een positieve vibe bij Victor/Naomi en nu draait dat volledig om. Naomi denkt dat ze alles kan bepalen, maar dat valt goed tegen. Heerlijk ook om te zien hoe Victor haar af en toe op haar plek zet, al is hij soms nog wat terughoudend (wil geen ***straf denk ik ;) ).
Ja... ik vind maar drie mensen leuk nu. Terwijl ik in het begin enkel Mark niet mocht. Nu mag ik alleen het kunstenaarskoppel en Chris.
Heidi vind ik wel oké. Ze is heftig, maar niet onaardig. Ze geeft een beetje tegengas tegen de grote mond van Naomi, waar de rest zich laat ondersneeuwen
Mark weet ik nog niet... Volgens mij is het veel stress dat hem negatief kleurt.

De zusjes vond ik eerder leuk. Nu vind ik ze vervelend. Zoals dat recht van overpad, doe niet zo stom. Wel bij Mark&Heidi moeilijk doen. Alleen de mensen die ze kunnen gebruiken wel toestaan. Zo doorzichtig. En zo leunen op anderen. Proberen andere koppels hun problemen op te laten lossen :N

De kluskakkers, zoals het programma ze noemt, weet ik nog niet. Soms denk ik leuke lui, maar ze zijn niet altijd even leuk naar anderen toe.

Naomi en Vincent: grote monden. Zichzelf boven anderen plaatsen, altijd haantje de voorste. "my way or the highway"

En tja... Faisel, niet tof... ik vind hem echt heel vervelend naar zijn zoon toe. EN och och och wat is hij toch enig en grappig en gezellig... Hij zit in mijn allergie

Voel me wel een beetje lullig erover... :@ alleen lekker de toetsenbordheld uitgehangen.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 16:02:08 #106
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217736987
Mijn sympathie voor Maurits en Anouk is weg. Ik vind ze te teveel aanschurken tegen Naomi en Victor en weinig sportief. Knabbel en Babbel kan ik niet meer serieus nemen, volgens mij worden ze gematst door de productie. Die slaapkamer begrijp ik maar niet en ik zal de badkamer ook niet begrijpen.
Marit en Roelie: Roelie verdenk ik er van snel wat gereedschap te pakken als de camera komt filmen. Ik zie haar niets belangrijks doen. Marit is een leuke meid maar dat ze hen hier voor opgegeven heeft is een grote fout. Ze bietsen kennis.
Mark en Heidy vallen me helaas iets meer mee. Ze gaan in ieder geval de confrontatie niet uit de weg. Hun smaak is zeker niet de mijne.
Victor en Naomi: Naomi bewaakt als een tijger haar vent en zijn capaciteiten en wil koste wat kost winnen. Hun innige relatie met Maurits en Anouk levert wat arrogante mensen op, helaas. Duckface. Victor mag ik wel. Ik vind ‘m eerlijk.

Ray is een topper.
pi_217739528
Maurits en Anouk hebben zelf geen enkele persoonlijkheid, dat merk je echt. Hij is een soort lulletje rozenwater en zij is een typische meeloper die de Queen Bee na-papegaait zonder de kastanjes uit het vuur te durven halen. Ze liften zo duidelijk mee op Victor (en in mindere mate Naomi) en zijn kennis en mannetjes, bijvoorbeeld het delen van de installateurs en materiaalinkoop. En als de zelf geregelde stukadoors niet komen opdagen moet Victor een telefonische tirade houden, want je denkt toch niet dat Maurits een onvertogen woord durft te uiten? Was ook zo toen de dames waren lastiggevallen in een beddenzaak, dat Maurits zei "ik ben in staat om er naartoe te gaan" - en vervolgens niks deed. Ergens hoop ik dat die alliantie tussen Maurits & Anouk en Victor & Naomi gedurende de komende weken nog een flinke dreun oploopt, dan wordt het interessant hoe dat eerste stel zich gaat zien te redden.

Victor vind ik nog wel sympathiek, hij wil anderen gerust op weg helpen en denkt in het grotere geheel. Het is vooral Naomi die zich deze week echt in haar kaarten liet kijken als een puur "ikke, ikke, ikke"-persoon. Wat ik al zei: het is angst, onzekerheid of het gevoel voor drama dat zij ineens 180 graden draaide toen er 48 uur extra voor de oplevering werd geopperd, terwijl notabene haar bloedeigen vent de voorvechter was voor extra tijd en daarin het hoogste woord had. Dat Naomi dan vol in de aanval gaat met "ja maar ik wil de zondag naar huis en naar de kinderen" is pure emotionele chantage. En helemaal als je je bedenkt dat het óók dankzij Victor is dat die maat met de storter kwam waarbij het cement een andere substantie had dan oorspronkelijk bedoeld waardoor de droogtijden sneller gingen. Als Richard zijn vinger niet had afgesneden en het oorspronkelijke plan voor het betonstorten behouden was gebleven hadden Victor en Naomi die zondag ook geen vrij kunnen hebben hoor.

Wilfred en Edith vind ik zelf dan weer oersaai. Het is zo'n typisch kunstzinnig koppel waarbij zelf niks uit hun handen komt. Ik bedoel: ze zijn al 8 jaar (!) bezig met de verbouwing van hun eigen huis, maar ze denken dat ze even binnen 10 weken een heel appartement kunnen verbouwen? Ze missen duidelijk de drive die je nodig hebt om in een wedstrijd als deze door te kunnen pakken. Zoals vorige week met dat bakkeleien om een beeldje te sculpturen voor in de slaapkamer omdat ze niet verder konden. Hallo, maak dan alvast concrete plannen voor volgende opleveringen zodat je daar goed beslagen ten ijs komt.

Over Moffel en Piertje ben ik op basis van deze week iets genuanceerder, hoewel dat ook gewoon een keuze kan zijn geweest in de montage. Want zij blijven ook maar achter de feiten aanlopen, zoals met de slaapkamer of het isoleren van de badkamervloer. Het was nu vooral Piertje die de spotlight pakte, maar ik weet niet of dat direct iets positief is gezien haar taalgebruik en nogal felle houding. Het is wel duidelijk voor mij dat zij in den beginne dachten de lead te kunnen nemen en dat V&N die kans zonder pardon onder hun kont vandaan hebben gehaald.

Faisel en Chris zouden met deze ruimte geen moeite moeten hebben gehad, maar het is hun (te) relaxte houding die ze in de weg staat. En ergens denk ik dat dat hetgeen is wat ze doorheen de wedstrijd alsmaar zal opbreken, want ze lopen eveneens zwaar achter de feiten aan en Faisel denkt in alle rust op en neer te kunnen naar Almere. Stiekem gun ik ze nog steeds de winst, maar met hoe ze nu bezig zijn heb ik daar een hard hoofd in.

Voor Marit heb ik absoluut een zwak, al heeft ze zich wellicht ook wel verkeken op de intensiteit van dit programma en de kunde die je ervoor moet hebben. Ik las ergens dat ze met een ex eens een huis heeft verbouwd dus er zou enige kennis moeten zijn, maar het is zeker niet voldoende aangezien ze voor zowat alles naar Faisel en Chris rent. En wat ik al zei: ze is duidelijk de enthousiaste aanjager van de twee, ze gaat onvermoeid door en laat zich het kaas niet van het brood eten, zoals in die discussie met Moffel - en dat valt te prijzen. Roelie daarentegen wordt met de week stiller en meer onzichtbaar, ze kan haar ei qua ontwerpen nog wel kwijt maar daar stopt het ook wel. Het zegt ergens ook wel iets dat zij die inmiddels befaamde zondag naar huis gaat omdat ze de rust nodig heeft terwijl Marit blijft om verder te werken. Bij Roelie betwijfel ik op basis van waar we nu zitten in het programma ook wel of ze de eindstreep haalt of voortijdig afhaakt.

En Ray is gewoon een eindbaas, met Lil' Rey in zijn kielzog _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 24 mei 2025 @ 19:56:17 #108
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217739703
Met alles eens, behalve het stukje over Chris. Chris is niet Faisel. Alles wat Faisel niet is, is Chris :s) :wtf:
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217742405
Ben niet zo'n fan van Ray, het enige positieve in beeld was dat hij vrij snel handelde op de doorgeprikte waterleiding bij Chris.
pi_217743624
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 01:14 schreef Firuze60 het volgende:
Ben niet zo'n fan van Ray, het enige positieve in beeld was dat hij vrij snel handelde op de doorgeprikte waterleiding bij Chris.
Ja...mee eens
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 mei 2025 @ 09:48:47 #111
862 Arcee
Look closer
pi_217743661
Van Faisel krijg ik geen hoogte. Hij is bouwvakker en zijn specialiteit is badkamers, maar dat blijkt eigenlijk helemaal nergens uit.

Bij Faisel denk ik vooral aan "hieperdepieperdepieperdepieperdepieperdepieperdepieperdepieperdepieperde...". _O-
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 25 mei 2025 @ 10:29:47 #112
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217744078
quote:
Ik snap zijn outfit ook niet. Heeft ie een koglvrij vest aan met handige zakken? Zit ie stiekem bij de ME? Een harnas?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217744098
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 10:29 schreef V. het volgende:

[..]
Ik snap zijn outfit ook niet. Heeft ie een koglvrij vest aan met handige zakken? Zit ie stiekem bij de ME? Een harnas?
Voor als deelnemers boos worden natuurlijk
  zondag 25 mei 2025 @ 11:01:07 #114
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217744484
quote:

[..]
Er hangt ook van alles aan.
pi_217744687
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Er hangt ook van alles aan.
detective gadget
  zondag 25 mei 2025 @ 13:49:49 #116
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217746227
quote:

[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Het ziet er inderdaad uit alsof ie bij de ME zit. Vroeg me ook af waar die walkie talkie voor was, totdat die waterleiding bij Chris kapot was.
Voor de rest lijkt het allemaal heel erg voor de show.

En mini Rey staat al net zo met zn handen als Ray zelf _O-
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zondag 25 mei 2025 @ 14:15:24 #117
124676 RobertoCarlos
pi_217746576
Ray kan zo in een actiefilm met al die gear.... :wtf:

Lekker spelen met AI *O*
pi_217746629
Het is gewoon een gereedschapsvest, behoorlijk handig tijdens het werken. Al is het maar voor pennen. In dit project is hij vooral opzichter en zal dus niet veel schroevendraaiers en tangen erin hebben zitten.

pi_217746652
quote:
Is denk een streekding. Ik kom uit Rotterdam en kan Ray wel waarderen. Hij praat en doet zoals je hier in de regio veel ziet. Direct en blad voor de mond.
pi_217746692
Ray oogt tenminste wel als een aannemer die zelf ook van wanten weet, in tegenstelling tot die praatjesmaker van vorig jaar in zijn gewatteerde jasje en de haartjes netjes in de gel.
pi_217746703
Ben wel benieuwd naar de badkamers, wat een lelijke tegeltjes hadden Mark en Heidy. Ook de keuze van de 2 zusjes heb ik mijn vragen bij, maar dat kan opzich nog mooi uitpakken als ze hem niet tot aan het plafond betegelen en stuk gestuct laten.
Is ook een kut klus voor die tegelzetters trouwens, haal gewoon mooie 120x60 tegels.

Badkamers zijn tegenwoordig de eyecatchers van luxe woningen. Als je dat verpest is je hele huis zo 30k minder waard omdat niemand zin heeft om het weer aan te passen.

Daarom denk ik ook gewoon dat die van Naomi en Victor verreweg het mooiste gaat zijn, maar omdat de productie ze niet alle winsten gunt gaan ze wat vinden waarop ze toch 2de worden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 25 mei 2025 @ 15:11:29 #122
124676 RobertoCarlos
pi_217747317
Ik heb mijn twijfels bij hun keuze om én een bad én een douche in de badkamer te maken. De appartementen zijn nou weer niet zo heel groot, dus ik vraag me af of kopers niet liever meer opbergruimte in de badkamer zouden willen ipv een bad. Bovendien is een bad ook wel gebonden aan smaak en aan de lengte van personen bijv..

Ik neem trouwens aan dat een wasmachine nog in een aparte (technische) ruimte of zo komt.. anders hadden ze dat beter ipv het bad in de badkamer kunnen zetten
  zondag 25 mei 2025 @ 15:14:13 #123
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217747361
quote:
2s.gif Op zondag 25 mei 2025 14:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ray kan zo in een actiefilm met al die gear.... :wtf:

[ afbeelding ]

Lekker spelen met AI *O*
Block Man
  zondag 25 mei 2025 @ 15:16:56 #124
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217747418
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 14:29 schreef epicbeardman het volgende:
Ben wel benieuwd naar de badkamers, wat een lelijke tegeltjes hadden Mark en Heidy. Ook de keuze van de 2 zusjes heb ik mijn vragen bij, maar dat kan opzich nog mooi uitpakken als ze hem niet tot aan het plafond betegelen en stuk gestuct laten.
Is ook een kut klus voor die tegelzetters trouwens, haal gewoon mooie 120x60 tegels.

Badkamers zijn tegenwoordig de eyecatchers van luxe woningen. Als je dat verpest is je hele huis zo 30k minder waard omdat niemand zin heeft om het weer aan te passen.

Daarom denk ik ook gewoon dat die van Naomi en Victor verreweg het mooiste gaat zijn, maar omdat de productie ze niet alle winsten gunt gaan ze wat vinden waarop ze toch 2de worden.
Die smalle tegeltjes: je zult ooit de voegen moeten schoonmaken 🥵
pi_217748022
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 15:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Block Man
Nu wil ik zo'n filmposter van zo'n typische superheldenfilm met Ray in de hoofdrol :D Make it happen @RobertoCarlos 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')