Ja... ik vind maar drie mensen leuk nu. Terwijl ik in het begin enkel Mark niet mocht. Nu mag ik alleen het kunstenaarskoppel en Chris.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:44 schreef GereDathan het volgende:
Blijft grappig hoe het programma je van links naar rechts kan bewegen. Begon het met een grote irritatie naar Mark/Heidy en een positieve vibe bij Victor/Naomi en nu draait dat volledig om. Naomi denkt dat ze alles kan bepalen, maar dat valt goed tegen. Heerlijk ook om te zien hoe Victor haar af en toe op haar plek zet, al is hij soms nog wat terughoudend (wil geen ***straf denk ik).
Ja...mee eensquote:Op zondag 25 mei 2025 01:14 schreef Firuze60 het volgende:
Ben niet zo'n fan van Ray, het enige positieve in beeld was dat hij vrij snel handelde op de doorgeprikte waterleiding bij Chris.
Ik snap zijn outfit ook niet. Heeft ie een koglvrij vest aan met handige zakken? Zit ie stiekem bij de ME? Een harnas?quote:Op zondag 25 mei 2025 01:14 schreef Firuze60 het volgende:
Ben niet zo'n fan van Ray, het enige positieve in beeld was dat hij vrij snel handelde op de doorgeprikte waterleiding bij Chris.
Voor als deelnemers boos worden natuurlijkquote:Op zondag 25 mei 2025 10:29 schreef V. het volgende:
[..]
Ik snap zijn outfit ook niet. Heeft ie een koglvrij vest aan met handige zakken? Zit ie stiekem bij de ME? Een harnas?
Er hangt ook van alles aan.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:29 schreef V. het volgende:
[..]
Ik snap zijn outfit ook niet. Heeft ie een koglvrij vest aan met handige zakken? Zit ie stiekem bij de ME? Een harnas?
Dat vroeg ik me ook al af. Het ziet er inderdaad uit alsof ie bij de ME zit. Vroeg me ook af waar die walkie talkie voor was, totdat die waterleiding bij Chris kapot was.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:29 schreef V. het volgende:
[..]
Is denk een streekding. Ik kom uit Rotterdam en kan Ray wel waarderen. Hij praat en doet zoals je hier in de regio veel ziet. Direct en blad voor de mond.quote:Op zondag 25 mei 2025 01:14 schreef Firuze60 het volgende:
Block Manquote:Op zondag 25 mei 2025 14:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ray kan zo in een actiefilm met al die gear....![]()
[ afbeelding ]
Lekker spelen met AI
Die smalle tegeltjes: je zult ooit de voegen moeten schoonmaken 🥵quote:Op zondag 25 mei 2025 14:29 schreef epicbeardman het volgende:
Ben wel benieuwd naar de badkamers, wat een lelijke tegeltjes hadden Mark en Heidy. Ook de keuze van de 2 zusjes heb ik mijn vragen bij, maar dat kan opzich nog mooi uitpakken als ze hem niet tot aan het plafond betegelen en stuk gestuct laten.
Is ook een kut klus voor die tegelzetters trouwens, haal gewoon mooie 120x60 tegels.
Badkamers zijn tegenwoordig de eyecatchers van luxe woningen. Als je dat verpest is je hele huis zo 30k minder waard omdat niemand zin heeft om het weer aan te passen.
Daarom denk ik ook gewoon dat die van Naomi en Victor verreweg het mooiste gaat zijn, maar omdat de productie ze niet alle winsten gunt gaan ze wat vinden waarop ze toch 2de worden.
Nu wil ik zo'n filmposter van zo'n typische superheldenfilm met Ray in de hoofdrolquote:
Dat is toch een ouderwets bad wat zij nu hebben? De nieuwste staan vrij.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb mijn twijfels bij hun keuze om én een bad én een douche in de badkamer te maken. De appartementen zijn nou weer niet zo heel groot, dus ik vraag me af of kopers niet liever meer opbergruimte in de badkamer zouden willen ipv een bad. Bovendien is een bad ook wel gebonden aan smaak en aan de lengte van personen bijv..
Ik neem trouwens aan dat een wasmachine nog in een aparte (technische) ruimte of zo komt.. anders hadden ze dat beter ipv het bad in de badkamer kunnen zetten
Ik ga eens kijken wat ik kan doenquote:Op zondag 25 mei 2025 15:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nu wil ik zo'n filmposter van zo'n typische superheldenfilm met Ray in de hoofdrolMake it happen @:RobertoCarlos
quote:Op zondag 25 mei 2025 16:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is toch een ouderwets bad wat zij nu hebben? De nieuwste staan vrij.
Het is ook zeer onhandig. Maar het is de trend.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:15 schreef NedKelly het volgende:
Dat is maar net wat je voorkeur is. Ik moet er niet aan denken zo'n vrijstaand bad. Alles kan er achter vallen, zie het maar eens schoon te maken in de verste hoeken onder / achter het bad. Je kan niks op het randje zetten. En het neemt meer ruimte in beslag (vanwege ruimte voor schoonmaken etc.).
Overigens waren er heel lang geleden ook al vrijstaande baden. Denk maar aan die baden met leeuwenpootjes, bestaan al heel lang.
Heb jij Huis Gemaakt gezien? Is dat een Belgisch Blok? Wat vond je er van?quote:Op zondag 25 mei 2025 18:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zo'n ombouw is ook erg handig als geheime verbergplek voor als de Apocalyps/ Het Einde Der Tijden komt, of gewoon als spaarplekje.
In een aflevering van een ander klusprogramma (Huis Gemaakt) moesten koppels een oud, gebruikt huis opknappen. En toen vonden ze tijdens het slopen van zo'n ombouw iets van 200 euro en allerlei documenten van de vorige bewoner. Ze hebben het geld aan een goed doel gegeven, dus dat is wel goed terecht gekomen.
Dus het zou leuk zijn als M&R er een geheim opbergplekje in zouden verwerken. Maar dat is meer de stijl van Knabbel & Babbel en gezien de opleverstress zal dat wel niet gebeuren![]()
Ik was het aan het kijken voordat Het Blok begon, maar toen heb ik het gepauzeerd, want anders werd het wat teveel. Dus na het Blok ga ik de andere afleveringen kijken.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb jij Huis Gemaakt gezien? Is dat een Belgisch Blok? Wat vond je er van?
Dus lieve deelnemers… tja dat kost punten. En de opzet is inderdaad anders. Bedankt Roberto, ik denk er over na.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik was het aan het kijken voordat Het Blok begon, maar toen heb ik het gepauzeerd, want anders werd het wat teveel. Dus na het Blok ga ik de andere afleveringen kijken.
Het is toch behoorlijk anders dan Het Blok. De koppels moeten elk een eigen woning verbouwen, dus ze zijn afgezonderd van elkaar, idd in totaal dus x woningen. En degene die wint (ik weet ff niet precies meer hoe, dacht met de hoogste verkoopprijs) krijgt 1 hele woning (jawel, 1 hele woning). Dus de stakes zijn nog higherder.
Alleen in het begin moeten ze 1 (of meerdere, dat weet ik niet meer) woningen samen opruimen, maar dat is maar kort.
Dus er is veel minder drama tussen koppels onderling en bijv. minder gedoe over regels enzo. Ook niet een echte Ray. Wel mogen de koppels af en toe bij elkaar kijken, wat een beetje wrevel oplevert. Maar ook zijn de Belgen wel altijd vrij lief. Het drama zit hem er veel meer in de relaties vd koppels onderling + dat ze wel heel erg onervaren zijn, nog veel minder ervaren dan alles wat je nu in Het Blok ziet...
De styliste, makelaar, aannemer (=bij elkaar jury) zijn goed vind ik en komen ook vaker kijken. Dat is dus wel leuker.
Tot zover mijn review
Is dit wat?quote:Op zondag 25 mei 2025 15:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nu wil ik zo'n filmposter van zo'n typische superheldenfilm met Ray in de hoofdrolMake it happen @:RobertoCarlos
Hij is goed!!quote:
Waar was dat? En waar moet ik het opplakken??quote:Op maandag 26 mei 2025 18:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij is goed!!
Kun je dat gezicht van Mark nog ergens opplakken? Waar zijn haar op half elf zit.
Het zit eigenlijk altijd raar. Dus elk willekeurig plaatje. Doe maar iets geks.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waar was dat? En waar moet ik het opplakken??
En thx
Nee, jij moet wat verzinnen, het is teamwork hequote:Op maandag 26 mei 2025 18:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het zit eigenlijk altijd raar. Dus elk willekeurig plaatje. Doe maar iets geks.
Oke, eh het hoofd van Mark op een teletubbie.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, jij moet wat verzinnen, het is teamwork he
Nee dat was te verwachten. Ik sta er niet van te kijken iig.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:39 schreef Soury het volgende:
Zo flinke schade aan de bus, die lading lag dus niet vast.
Wat inzet betreft echt goed.quote:
Ik ook, heel apart die aardekleur tegels. Ik hou er van. En twee douche cabines bij F&Cquote:
Zit er dik in, prachtig gedaan. En geen VT wonen badkamer en chroom ipv dat in de mode goud met zwart.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:12 schreef V. het volgende:
Ik zou het zoooo tof vinden als de zusjes deze zouden winnen.
Dan is die rubberen zuiglip zoooooo ziek
Best goed gelukt in welk opzicht dan?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
Vind die van Heidi en Mark ook eigenlijk best goed gelukt, jammer van die simpele witte vierkante tegels.
Meen je dat nouquote:Op maandag 26 mei 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
Vind die van Heidi en Mark ook eigenlijk best goed gelukt, jammer van die simpele witte vierkante tegels.
Ja als ze witte metro tegels hadden gebruikt met bv. één donkerbruine rand erin was ie best gaaf.quote:
lippie gaat nog even verhaal halen bij Ray.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:29 schreef V. het volgende:
Tsjakkaaaa, wat een slechte verliezers![]()
![]()
![]()
![]()
Lelijk van buiten, lelijk van binnen
Ware aard komt naar boven, lekker hoor ze hadden de winst al te pakken in hun arrogante hoofdquote:
Maar ook dat standupje na de prijsuitreiking. Heel nepblij roepen dat je lekker vaak naar de kinderen kan, want de kwaliteit maakt toch niet uit.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
lippie gaat nog even verhaal halen bij Ray.
Dat gezeur over de kinderen, ze gaan een dagje naar huis en zij komt met compleet nieuw gestylde coup terug. Die heeft dus ook wat uurtjes besteed aan haar hoofd ipv de kinderenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:45 schreef V. het volgende:
[..]
Maar ook dat standupje na de prijsuitreiking. Heel nepblij roepen dat je lekker vaak naar de kinderen kan, want de kwaliteit maakt toch niet uit.
Wát een onsportief gleufdier, zeg. Zeker te weinig mogen paaldansen de laatste weken
Het is duidelijk dat zij verwachten te winnen.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:45 schreef V. het volgende:
[..]
Maar ook dat standupje na de prijsuitreiking. Heel nepblij roepen dat je lekker vaak naar de kinderen kan, want de kwaliteit maakt toch niet uit.
Met droge ogen, hè? Want zelf kan ze nog geen schroef indraaien. Naarling.
Wát een onsportief gleufdier. Zeker te weinig mogen paaldansen de laatste weken
Groen? Nou smaken verschillen ik vind grote tegels niet mooi. Maar dat is wel de trend.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vond de badkamer van Anouk het mooist. Die groene kleur
Echt, het kost een godsvermogen om er zo goedkoop uit te zien.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gezeur over de kinderen, ze gaan een dagje naar huis en zij komt met compleet nieuw gestylde coup terug. Die heeft dus ook wat uurtjes besteed aan haar hoofd ipv de kinderen
Ik vond het, net als die van Victor en zijn floozy en in iets mindere mate vader en zoon nogal toonzalerig. Geen karakter.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vond de badkamer van Anouk het mooist. Die groene kleur
Welke vond jij het mooist?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:56 schreef V. het volgende:
[..]
Ik vond het, net als die van Victor en zijn floozy en in iets mindere mate vader en zoon nogal toonzalerig. Geen karakter.
Het was de badkameroplevering. Ik verklap niks.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vergeten te kijken
Morgen terugkijken dus
Oh ik vind spoilers nooit ergquote:Op maandag 26 mei 2025 22:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het was de badkameroplevering. Ik verklap niks.
Zo wel even uit dit topic blijven idd.quote:
Oh juist wel leuk; langzaam de boel zien te verzurenquote:Op maandag 26 mei 2025 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar het was net iets meer kijkplezier als je de uitslag nog niet wist.
Vuurwerk ja het zelf voorgestelde uitstel van oplevering is weer een heet hangijzerquote:Op maandag 26 mei 2025 22:49 schreef d.k. het volgende:
En toch...het is raar dat je van te voren gaat zeggen dat het perfect af moet zijn maar ter plekke toegeeft dat je eigenlijk alleen op uitstraling let en op eigenheid. Maar eigenheid is niet gelijk aan verkoopbaarheid en af was die badkamer dus niet.
Wat je nu wel kon zien is dat er dus een opening tussen badkamer plafond en de balken zit. Zo hoog zelfs dat je daar kan zitten. Ik denk dan meteen opbergruimte, maar zo lijkt het het niet gemaakt te zijn. Zonde want opbergruimte is in een appartement goud waard.
Mark liet zich weer van zijn ware arrogante kant zien toen hij over de zusjes ging klagen. En dat is dan een ondernemer, ik zou nooit onder hem willen werken.
De nieuwe opdracht is de slaapkamer maar die heeft geen echte deadline want dan moet eerste slaapkamer ook af zijn. Dat is bij twee stellen al zo, dus die snapte ik niet helemaal, die kunnen dan rustig aan doen? Het is ook jammer dat maar 1 stel iets wint en dat ze niet onderling nog punten mogen geven. Dat geeft wat meer dynamiek.
Over dynamiek gesproken, benieuwd naar morgen, vuurwerk!
De wasbakken was een minpuntje (wat onterecht was) maar de ruimte tussen de douche en wasbakken was ook best krap plus onnodig twee douche koppen. Het was niet helemaal perfect behalve op het oog.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:52 schreef Firuze60 het volgende:
Naja, die jury is natuurlijk verschrikkelijk met hun gebazel, wat dat betreft had die blonde del wel een punt, haar marmeren wasbakken waren geseald voor kalkaanslag. Die dikbuik van een makelaar kan sowieso niemand serieus nemen met zijn gekletskoekerij.
Ja die wc's dat is echt niet fijn. Zeker als je wat langer bent dan 160 cmquote:Op maandag 26 mei 2025 22:56 schreef Firuze60 het volgende:
Moest ook heel hard lachen om die veel te laag geplaatste weeceetjes. Dat bedenk je toch van te voren? PruttelMaurits zat nog te piepen dat ie het goed had uitgemeten.
Vond ik ook, twee enorme regendouches zo vlak naast elkaar. Maar goed, normaal gesproken klettert daar het water toch verticaal uit?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
De wasbakken was een minpuntje (wat onterecht was) maar de ruimte tussen de douche en wasbakken was ook best krap plus onnodig twee douche koppen. Het was niet helemaal perfect behalve op het oog.
Tót het opeen mensenlijf óf de grond klettert, dan gaat het alle kanten op.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond ik ook, twee enorme regendouches zo vlak naast elkaar. Maar goed, normaal gesproken klettert daar het water toch verticaal uit?
Naja het is wel een wat meer natuurlijke houding, maar heel gebruikelijk is het nietquote:Op maandag 26 mei 2025 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die wc's dat is echt niet fijn. Zeker als je wat langer bent dan 160 cm
Dan hadden ze beter kunnen kiezen voor één aansluiting waar je meerdere keuzes mee hebt. Regendouche en normaal.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond ik ook, twee enorme regendouches zo vlak naast elkaar. Maar goed, normaal gesproken klettert daar het water toch verticaal uit?
Dat viel mij ook op. Je zag af en toe een stel wat prutsen met een kraan die niet paste, voor de rest heel weinig, al die verlaagde plafonds, nooit iemand daar aan zien werken.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Hebben jullie iemand zien tegelen? Ik niet. Er wordt veel voor hen gedaan volgens mij.
Als je wat langer of ouder bent is het niet echt fijn, maar Maurits gaat het nog even nametenquote:Op maandag 26 mei 2025 23:00 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Naja het is wel een wat meer natuurlijke houding, maar heel gebruikelijk is het niet
Durf 100% wel te wedden te ze een ondervloer laag zijn vergeten mee te rekeken.
Het is sowieso heerlijk vertoeven op een hoog toilet, voor kinderen zet je er een trapje voor.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je wat langer of ouder bent is het niet echt fijn, maar Maurits gaat het nog even nameten
Het zijn niet bepaald appartementen voor gezinnen.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het is sowieso heerlijk vertoeven op een hoog toilet, voor kinderen zet je er een trapje voor.
Daarom, levensloopbestendig had die dikbuik het over, moeten ze wel eerst weer die lift in dat gebouw herstellen.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn niet bepaald appartementen voor gezinnen.
Oja, niet aan gedachtquote:Op maandag 26 mei 2025 23:00 schreef V. het volgende:
[..]
Tót het opeen mensenlijf óf de grond klettert, dan gaat het alle kanten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |