Tja om een kind te krijgen hoef je niet zoveel te kunnen of aan eisen voldoenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want Chris zei dat hij een kind heeft.... Dus dan wordt die kleinzoon ook al zo gestoord gemaakt door zijn opa...
Ja... delegeren zeggen we dan maarquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol, ik had ook verwacht dat dit een eitje voor hem zou zijn.
Meestal sluiten die toch wel aan op het plafond, als je dat bedoelt..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Hebben jullie gezien dat de wanden bovenin stoppen bij de balken? Dus in de appartementen.
Ja... lekker gehorig zo!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Hebben jullie gezien dat de wanden bovenin stoppen bij de balken? Dus in de appartementen.
Ik zie Faisel er voor aan dat hij zich daar nog irritant mee bemoeit heeftquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja om een kind te krijgen hoef je niet zoveel te kunnen of aan eisen voldoen
Nee, op een balk. Volgens mij. Dus 15 cm open.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Meestal sluiten die toch wel aan op het plafond, als je dat bedoelt..
Hij is vast pedagogisch veel verantwoordelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zie Faisel er voor aan dat hij zich daar nog irritant mee bemoeit heeft
Hoe bedoel je dat? Je kunt toch een badkamer-vloer van tegels hebben?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:53 schreef V. het volgende:
Zie ik nou goed dat Faisel en Chris eerst de vloer hebben betegeld?
Dan kun je toch verder niks meer? Of zie ik dat verkeerd?
Ok, heb ik nog niet zo goed op gelet, ga ik eens naar kijken... Maar gehorig en tochtig (?) is het sowieso lijkt me...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, op een balk. Volgens mij. Dus 15 cm open.
Dat zal toch nog wel gesloten wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, op een balk. Volgens mij. Dus 15 cm open.
Nee, de wanden zijn af.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat zal toch nog wel gesloten wordenAnders koopt echt niemand het
Eens zien of ze volgende week moeten inlopen op de tijdquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:55 schreef Meke het volgende:
Wel jammer dat we vandaag geen oplevering hebben gezien
Lastig om zo het weekend in te moeten...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:55 schreef Meke het volgende:
Wel jammer dat we vandaag geen oplevering hebben gezien
Plafond mogen ze toch niet dicht maken?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat zal toch nog wel gesloten wordenAnders koopt echt niemand het
Dat is ook nog een goeie.....want krijgen ze nu voor de volgende kamer minder tijd, omdat ze nu ook de maandag gebruiken? Want de volgende oplevering moet op de vrijdag na de badkamer-maandag klaar zijn..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens zien of ze volgende week moeten inlopen op de tijd
Nee, de balken blijven. Op één app. na die heeft een dicht plafond.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Plafond mogen ze toch niet dicht maken?
Privacy is overrated
Chris en Faisel mochten geloof ik dichtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, de balken blijven. Op één app. na die heeft een dicht plafond.
Ik dacht wel te zien dat er ergens een verlaagd plafond was.... moet ik ff opzoeken..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, de balken blijven. Op één app. na die heeft een dicht plafond.
Ik denk die van Chris en Faisal. Zij hebben ook een afwijkend nummer (1).quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik dacht wel te zien dat er ergens een verlaagd plafond was.... moet ik ff opzoeken..
Heel bizarquote:
Ik hoop dat ze wat van kleur hebben als meubilair. Maar die groene tegels vond ik ook niet mooi.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:00 schreef Firuze60 het volgende:
Die witte tegelwand bij M&H..Lijkt wel een abattoir.
Ik kan mij wel voorstellen dat het plafond van alle badkamers dicht moet zijn. Want anders trekt het vocht van de badkamers zo in die houten balken er boven.. Net ff gecheckt.. ik zag iig dat de badkamer van M&R een dicht plafond heeft...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk die van Chris en Faisal. Zij hebben ook een afwijkend nummer (1).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |