Dat is altijd fijnquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er heeft niemand gezegd dat iedereen de polonaise achter Zelensky aan zou moeten lopen ofzo. Maar het zou natuurlijk al wel schelen als de users met “een andere mening” hun posts ook zouden onderbouwen met bronnen, in plaats van alleen maar een stuk rood vlees in de arena gooien.
Het gaat er niet om dat er Russische bronnen gepost worden, maar wel dat vervolgens in één adem dat verhaal als waarheid wordt neergezet, terwijl inmiddels veelvuldig aangetoond is dat Russische bronnen slechts bij uitzondering de waarheid bevatten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn
Maar als de reactie dan iedere keer weer 'heb je weer zon kremlintroll hoor' dan gaat die bron niet komen meestal
ik zie bv Achja met redelijke regelmaat aangevallen omdat hij met kennes en met praktijkervaring en met relevante bronnen iets zegt wat de goegemeente niet aanstaat dus nee dat is absoluut het probleem niet heerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:50 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat er Russische bronnen gepost worden, maar wel dat vervolgens in één adem dat verhaal als waarheid wordt neergezet, terwijl inmiddels veelvuldig aangetoond is dat Russische bronnen slechts bij uitzondering de waarheid bevatten.
Het Russische verhaal als waarheid neerzetten is één ding, maar om dan ook nog eens die standpunten te verdedigen is een brug te ver. Of mogen we ook pro-IS shit gaan posten als er weer eens een terroristische aanslag is geweest?
Als dat zo is dan is dat kwalijk ja. Daar mag van mij dan wel adequaat tegen worden opgetreden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie bv Achja met redelijke regelmaat aangevallen omdat hij met kennes en met praktijkervaring en met relevante bronnen iets zegt wat de goegemeente niet aanstaat dus nee dat is absoluut het probleem niet heer
Schei toch uit, al die usual suspects gingen regelmatig over de flits nav een post van mij omdat eea niet in het gewenste narratief paste. En als er iemand is die met onderbouwing/uitleg komt ben ik het wel. Maar dan kreeg ik weer opmerkingen dat ik het niet zou snappen. Ik ben op laatst maar gestopt met posten van het voor mij bekende laatste nieuws mbt de oorlog omdat ik wist dat er toch weer commentaar op zou komen, ik ging uiteindelijk maar iets posten als het in de meer gerenommeerde news outlets te lezen was zoals de WP, Reuters, AP, NYT etc. want dan kon er iig moeilijk over de bron ansich gekankerd worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:24 schreef Spablauw214 het volgende:
Er heeft niemand gezegd dat iedereen de polonaise achter Zelensky aan zou moeten lopen ofzo. Maar het zou natuurlijk al wel schelen als de users met “een andere mening” hun posts ook zouden onderbouwen met bronnen, in plaats van alleen maar een stuk rood vlees in de arena gooien.
Ik waardeer jouw inbreng in het topic eigenlijk enorm. Ik zie ook niet in wat er mis is met een feitelijke discussie. Als Rusland in staat is om grondgebied te veroveren of militair te groeien en dat kan worden gestaafd met bronnen dan zie ik niet waarom daar geen ruimte voor zou moeten zijn. Als dat de realiteit op het slagveld is. En als ik jou de vraag stel waar je eea op baseert dan is dat puur uit belangstelling, meer niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Schei toch uit, al die usual suspects gingen regelmatig over de flits nav een post van mij omdat eea niet in het gewenste narratief paste. En als er iemand is die met onderbouwing/uitleg komt ben ik het wel. Maar dan kreeg ik weer opmerkingen dat ik het niet zou snappen. Ik ben op laatst maar gestopt met posten van het voor mij bekende laatste nieuws mbt de oorlog omdat ik wist dat er toch weer commentaar op zou komen, ik ging uiteindelijk maar iets posten als het in de meer gerenommeerde news outlets te lezen was zoals de WP, Reuters, AP, NYT etc. want dan kon er iig moeilijk over de bron ansich gekankerd worden.
Daarbij vond ik het ook altijd knap irritant dat er weer wat van die losse Twitterberichten het topic ingeslingerd werden met eoa inzet van wat voor wapensysteem dan ook waarvan ik wist dat het technisch gewoon niet mogelijk was, als ik dat dan ging aankaarten kwam de hele horde ook weer verhaal halen dat het heus wel mogelijk zou zijn want zus en zo... Nou, dan toch lekker niet joh.
Ook al die claims die voorbij zijn gekomen van vliegtuig/heli X, Y of Z is neergeschoten door Oekraine werden hier ook als zoete koek geslikt. Als iemand als @:PluggieOD dan om wat meer bewijs ging vragen werd die ook weer aan alle kanten aangevallen terwijl hij juist zeer goed op de hoogte is van het vliegende spul.
Laatst zat ik ook weer eea hoofdschuddend te lezen want ik maakte de opmerking dat Rusland nog steeds in staat was om te groeien op het gebied van defensie toen kwam er ook weer iemand met de vraag waaruit dat dan zou blijken. Ik heb er verder niet meer op gereageerd aangezien de troepenopbouw aan de Finse grens al een tijdje aan de gang is en als je dat soort nieuws dan gewoon niet leest dan houdt het nmm ook gewoon echt op. Maar dat zijn dan wel de mensen die het hoogste woord voeren en een mening hebben over het hele verloop van de oorlog maar dat soort saillante details dan weer totaal over het hoofd zien.
Ik weet best dat er meer lui waren die het konden waarderen, ik kreeg ook nog wel eens wat DM's en daarom bleef ik eigenlijk ook wel een beetje posten, soms wat meer, soms wat minder.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:20 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik waardeer jouw inbreng in het topic eigenlijk enorm. Ik zie ook niet in wat er mis is met een feitelijke discussie. Als Rusland in staat is om grondgebied te veroveren of militair te groeien en dat kan worden gestaafd met bronnen dan zie ik niet waarom daar geen ruimte voor zou moeten zijn. Als dat de realiteit op het slagveld is. En als ik jou de vraag stel waar je eea op baseert dan is dat puur uit belangstelling, meer niet.
Ja, en ik reageer daar gewoon niet op. Daarbij zijn er echt niet zoveel die dat doen dat zijn er maar een handjevol en die zijn er ook echt niet de hoofdoorzaak van dat alles ontspoort.quote:Waar ik eigenlijk op doelde is dat tenhemelschreiende gezanik over “de oprukkende NAVO” en “de coup in 2014” etc waarvan al tientallen keren met bronnen is aangetoond dat het puur gelul is.
Het is hier meer dat andere users in een stuip schieten als er iets kritisch over Oekraine gepost wordt.quote:2 verschillende zaken. Ik ben eigenlijk gewoon voor een discussie op basis van feiten. Het is een serieus subforum. Maar je hoeft ook geen Reddit praktijken waar je direct geband wordt als je iets kritisch over Oekraïne zegt dat is ook belachelijk.
@sp0c en en @5spec waren op.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:36 schreef sp3c het volgende:
hoezo bestaat letterlijk elke fictieve usernaam die ik bedenk al 14 jaar?
Nul postsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:36 schreef sp3c het volgende:
hoezo bestaat letterlijk elke fictieve usernaam die ik bedenk al 14 jaar?
Jawel want die schijt het hele topic onderquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet best dat er meer lui waren die het konden waarderen, ik kreeg ook nog wel eens wat DM's en daarom bleef ik eigenlijk ook wel een beetje posten, soms wat meer, soms wat minder.
En ik ben ook eigenlijk nooit te beroerd geweest om dingen uit te leggen als mij dat gevraagd werd maar na verloop van tijd heb je eigenlijk geen idee meer van wie er nou uit oprechte belangstelling iets vraagt of dat het gewoon weer uitlokking is...
[..]
Ja, en ik reageer daar gewoon niet op. Daarbij zijn er echt niet zoveel die dat doen dat zijn er maar een handjevol en die zijn er ook echt niet de hoofdoorzaak van dat alles ontspoort.
[..]
Het is hier meer dat andere users in een stuip schieten als er iets kritisch over Oekraine gepost wordt.
Verziekt door het narratief dat op FOK! toegelaten wordt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:13 schreef sp3c het volgende:
dat dus
topic is idd verziekt door een hele sloot aan trollen maar die zijn niet bepaald Russisch ...
Als je even verder had gekeken dan je neus lang was, had je gezien dat dit weer in het nieuws is, omdat de dader nu is veroordeeld tot 16 jaar cel. In hoger beroep. In eerste aanleg kreeg hij tien jaar cel plus tbs. Daarom is het initiële topic weer omhoog gekomen in de lijst.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:46 schreef Starhopper het volgende:
OP met nieuws van 2 jaar geleden
NWS / Vier mensen overleden bij groot ongeluk A59 bij Sprang-Capelle
Misschien moet de TS dat dan duidelijker vermelden. Hoe moet ik dit nu weten? Ja. Dat dit het geval is, is mij inmiddels ook duidelijk ja.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je even verder had gekeken dan je neus lang was, had je gezien dat dit weer in het nieuws is, omdat de dader nu is veroordeeld tot 16 jaar cel. In hoger beroep. In eerste aanleg kreeg hij tien jaar cel plus tbs. Daarom is het initiële topic weer omhoog gekomen in de lijst.
Maar het is natuurlijk makkelijker om hier meteen te gaan zeuren.
Als je je er zo druk over maakt, dat je in het topic zelf en hier gaat klagen, dan had je ook wel even verder kunnen kijken natuurlijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien moet de TS dat dan duidelijker vermelden. Hoe moet ik dit nu weten? Ja. Dat dit het geval is, is mij inmiddels ook duidelijk ja.
Misschien willen de mods de OP updaten ofzo. https://nos.nl/artikel/25(...)vier-doodreed-op-a59
Kennelijk niet, want daar negeerde jij en de andere zeer fanatieke users dit meermaalsquote:Op zondag 25 mei 2025 09:59 schreef HowardRoark het volgende:
NWS / Menselijk schild; goed bezig Israël!
Dit kan toch prima in het centrale topic worden besproken: NWS / Israël - Hamas - #341 Is er al vrede?
Dan is het misschien niet zo boeiend?quote:Op zondag 25 mei 2025 10:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want daar negeerde jij en de andere zeer fanatieke users dit meermaals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |