Niet alleen dom, ook simpelweg geen geweten. Die halen hun schouders op voor dit soort dingen.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik gok dat deze lui het wel grappig materiaal vonden voor een Snapchat filmpje. Dat dit compleet kan backfire-ren, daar hadden ze niet aan gedacht.
Deze lui zijn echt te dom om te schijten.
Ja, ik zou ze maximaal proberen te straffen. Het zal wettelijk wel niet kunnen, maar het liefst zou ik ze op de boot zetten naar het land van hun andere paspoort.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:25 schreef Akathisia het volgende:
Ik zou het als rechter zien als grafschennis.
Is alleen maar stoer bij hun matties. Net zoals zitten. Komen ze veel van hun soortgenoten tegen en gaat dan van kwaad tot erger.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet alleen dom, ook simpelweg geen geweten. Die halen hun schouders op voor dit soort dingen.
Een arrestatie of iets dergelijks doet hen niets.![]()
Ben jij bereid ze naar Gibraltar te rijden?quote:Op maandag 26 mei 2025 16:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, ik zou ze maximaal proberen te straffen. Het zal wettelijk wel niet kunnen, maar het liefst zou ik ze op de boot zetten naar het land van hun andere paspoort.
Als ze dan definitief opgeflikkerd zijn uit Europa, zeker.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Ben jij bereid ze naar Gibraltar te rijden?
Oh gelukkig.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:53 schreef Maanvis het volgende:
De knuffels zijn terug!
https://x.com/moeva18/status/1927008028043211195
waarom krijg jjij het wel voor elkaar om die post te embeden hier?quote:
Bug bij fok, als je de tweet paar spaties opschuift, doet die het meestal welquote:Op maandag 26 mei 2025 17:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom krijg jjij het wel voor elkaar om die post te embeden hier?
oke, thxquote:Op maandag 26 mei 2025 17:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Bug bij fok, als je de tweet paar spaties opschuift, doet die het meestal wel
Ik heb er moeite mee om er woorden voor te vinden hoe triest het is. Knuffels stelen die ter nagedachtenis aan gedode kinderen neergelegd zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:32 schreef LaDaDiDa het volgende:
Dit zou bijna een (ongepast) speld artikel zijn toch? Dat jongeren de Gucci knuffel stelen bij de gedenkplaats van twee vermoorde kinderen. En dat de politie dus aan dit soort stomme dingen weer tijd moet besteden.
Mooi beeld hoor dat terugbrengen maar het laat wel goed zien wat een debiele actief dit is.
Je mag nooit weer raden.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:14 schreef DrDentz het volgende:
Had hier ook wel iets over verwacht in het NOS 6 uur journaal, maar niets. Wel allerlei non-items over voedselbanken en 1e/2e klas treinen. Daders zullen wel het verkeerde kleurtje hebben om er een politiek correct item van te maken.
Bizar. Zo respectloos. En ze spraken ook nog Nederlands. Dus kennelijk zijn ze al langer hier.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:28 schreef quo_ het volgende:
[..]
Je mag nooit weer raden.
De politie heeft drie jonge mannen aangehouden en de knuffels terug gebracht.
De eerste verdachte, een 20-jarige man die staat ingeschreven in Leeuwarden, werd opgepakt bij zijn ouders in Winschoten.
De andere twee aanhoudingen volgden snel daarna: een 20-jarige en een minderjarige, beiden bewoner van het azc in Winschoten.
bron: DvhN
https://dvhn.nl/groningen(...)choten-46439279.html
Wat genant.quote:De eerste verdachte, een 20-jarige man die staat ingeschreven in Leeuwarden, werd opgepakt bij zijn ouders in Winschoten.
Van het azc... wtf.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:28 schreef quo_ het volgende:
[..]
Je mag nooit weer raden.
De politie heeft drie jonge mannen aangehouden en de knuffels terug gebracht.
De eerste verdachte, een 20-jarige man die staat ingeschreven in Leeuwarden, werd opgepakt bij zijn ouders in Winschoten.
De andere twee aanhoudingen volgden snel daarna: een 20-jarige en een minderjarige, beiden bewoner van het azc in Winschoten.
bron: DvhN
https://dvhn.nl/groningen(...)choten-46439279.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |