En dan ook nog filmen en roepen "die mannen zijn dood en wij zijn hier aan het werken"...quote:Op maandag 26 mei 2025 18:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb er moeite mee om er woorden voor te vinden hoe triest het is. Knuffels stelen die ter nagedachtenis aan gedode kinderen neergelegd zin.
En helemaal bizar als je ziet hoe meerdere overheidsorganisaties zich uitsloven om dit geteisem te beschermen.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Bizar. Zo respectloos. En ze spraken ook nog Nederlands. Dus kennelijk zijn ze al langer hier.
Mag hopen dat al hun kansen verkeken zijn. En dat ze heel snel terug naar land van herkomst gestuurd worden.
quote:Een woordvoerder van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) zegt dat de familieleden van de aangehouden bewoners naar een andere locatie zijn overgeplaatst. Ze wil niet zeggen of er extra veiligheidsmaatregelen zijn genomen in verband met eventuele wraakacties.
---------------------------
Burgemeester Cora-Yfke Sikkema van de gemeente Oldambt roept in een Facebook-bericht op om emoties onder controle te houden.
Ik doe een dringend beroep op jullie allemaal om dit aan de politie over te laten. Nogmaals ik snap de emoties maar probeer die ajb onder controle te houden.
----------------
Politie Groningen
We zien dat er op sociale media beelden rondgaan waarop te zien is dat er knuffels worden weggenomen bij de gedenkplek die is ingericht aan de Renselweg in #Winschoten. Deze beelden zijn bij ons bekend en we doen onderzoek.
Fake nieuws, dit zijn geen mannenquote:
Opzich is het "mooi" dat dat soort uitspraken op beeld staan, dan is het voorspelbare "ja sorry ik wist niet waarom het daar lag"-excuus in ieder geval niet geloofwaardig aan te nemen.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan ook nog filmen en roepen "die mannen zijn dood en wij zijn hier aan het werken"...
En ik geloof dat van hem het adres waar hij is opgepakt veelvuldig wordt gedeeld op internet. Zullen zijn ouders leuk vinden.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat genant.
Ja sorry pa en ma, moet even mee met de politie, heb knuffels gejat van een herdenkingsplek.
Hoe kan dat, als ze in het AZC wonenquote:Op maandag 26 mei 2025 19:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan ook nog filmen en roepen "die mannen zijn dood en wij zijn hier aan het werken"...
Tegen de tijd dat je dit kunt begrijpen moet je je pas echt zorgen gaan maken.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:54 schreef Vincent_student het volgende:
Al decennia lang weten we dat dit soort hersenloze slechte mensen in dit land rondlopen, maar het verbaast me iedere keer weer dat dit soort tuig gewoon bestaat. Nu ook weer. En dan nog filmen ook. Dan ben je echt niet lekker en hoor je niet in deze samenleving thuis.
Met een betonnen zwembandje om.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:59 schreef TLC het volgende:
Kunnen ze die 3 niet het water inflikkeren ? Geen kip die ze zal missen
Alhoewel een begrijpelijk sentiment, denk ik niet dat we dit moeten doen. Deels omdat het net zo fout is, maar ook omdat ze dan mijn inziens niet genoeg lijden. Beter ergens achteraf in een cel achterlaten met af en toe een spuit die alle pijnreceptoren even prikkelt voor een paar uur.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:59 schreef TLC het volgende:
Kunnen ze die 3 niet het water inflikkeren ? Geen kip die ze zal missen
Men zal blij zijn dat ze het dikke vooroordeel weer negatief bevestigen .....quote:Op maandag 26 mei 2025 20:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat deze figuren over het algemeen totaal geen respect hebben voor de autochtone bevolking mag toch geen verrassing wezen.
Tja, het 'vooroordeel' ontstaat niet zomaar.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:13 schreef maily het volgende:
[..]
Men zal blij zijn dat ze het dikke vooroordeel weer negatief bevestigen .....
laat ze maar een voorbeeld zijn jaquote:Op maandag 26 mei 2025 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Name and shame aub en dan een flink volksgericht.
Ik denk dat dit juist momenten zijn ze absoluut niet blij zijn dat ze gelijk hebben.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:13 schreef maily het volgende:
[..]
Men zal blij zijn dat ze het dikke vooroordeel weer negatief bevestigen .....
Duhquote:Op maandag 26 mei 2025 21:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat dit juist momenten zijn ze absoluut niet blij zijn dat ze gelijk hebben.
Zijn gewoon geboren Nederlanders hoor.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:02 schreef RamboDirk het volgende:
Alle drie een buitenlands paspoort, gewoon per direct het eventueel aanwezige Nederlandse afpakken en terug sturen. Zulke mensen willen we hier niet.
Een huis en een azc. Die twee azc-bewoners wachten nog op het moment dat ze een huis krijgen.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Nou nu kunnen er nog drie huizen beveiligd worden.
ach laat ze die lui een keer in elkaar trappen dan leren anderen er misschien nog vanquote:Op maandag 26 mei 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Nou nu kunnen er nog drie huizen beveiligd worden.
Die in een AZC wonen?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn gewoon geboren Nederlanders hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |