abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217761652
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 18:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik heb er moeite mee om er woorden voor te vinden hoe triest het is. Knuffels stelen die ter nagedachtenis aan gedode kinderen neergelegd zin.
En dan ook nog filmen en roepen "die mannen zijn dood en wij zijn hier aan het werken"...
pi_217761662
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:34 schreef capricia het volgende:

[..]
Bizar. Zo respectloos. En ze spraken ook nog Nederlands. Dus kennelijk zijn ze al langer hier.
Mag hopen dat al hun kansen verkeken zijn. En dat ze heel snel terug naar land van herkomst gestuurd worden.
En helemaal bizar als je ziet hoe meerdere overheidsorganisaties zich uitsloven om dit geteisem te beschermen.
Hadden ze zich maar zo druk gemaakt om Jeffrey en Emma.......

quote:
Een woordvoerder van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) zegt dat de familieleden van de aangehouden bewoners naar een andere locatie zijn overgeplaatst. Ze wil niet zeggen of er extra veiligheidsmaatregelen zijn genomen in verband met eventuele wraakacties.
---------------------------
Burgemeester Cora-Yfke Sikkema van de gemeente Oldambt roept in een Facebook-bericht op om emoties onder controle te houden.

Ik doe een dringend beroep op jullie allemaal om dit aan de politie over te laten. Nogmaals ik snap de emoties maar probeer die ajb onder controle te houden.
----------------
Politie Groningen

We zien dat er op sociale media beelden rondgaan waarop te zien is dat er knuffels worden weggenomen bij de gedenkplek die is ingericht aan de Renselweg in #Winschoten. Deze beelden zijn bij ons bekend en we doen onderzoek.
-
pi_217761670
quote:
82s.gif Op maandag 26 mei 2025 15:21 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Fake nieuws, dit zijn geen mannen :N
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
pi_217761753
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
En dan ook nog filmen en roepen "die mannen zijn dood en wij zijn hier aan het werken"...
Opzich is het "mooi" dat dat soort uitspraken op beeld staan, dan is het voorspelbare "ja sorry ik wist niet waarom het daar lag"-excuus in ieder geval niet geloofwaardig aan te nemen.
pi_217761756
quote:
9s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Wat genant.

Ja sorry pa en ma, moet even mee met de politie, heb knuffels gejat van een herdenkingsplek.
En ik geloof dat van hem het adres waar hij is opgepakt veelvuldig wordt gedeeld op internet. Zullen zijn ouders leuk vinden.
pi_217761775
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hoe kan dat, als ze in het AZC wonen :?
pi_217761785
Al decennia lang weten we dat dit soort hersenloze slechte mensen in dit land rondlopen, maar het verbaast me iedere keer weer dat dit soort tuig gewoon bestaat. Nu ook weer. En dan nog filmen ook. Dan ben je echt niet lekker en hoor je niet in deze samenleving thuis.
  maandag 26 mei 2025 @ 19:54:32 #208
64288 Bensel
Ladderzat
pi_217761786
Dit hele verhaal is zo fucked up, ik merk dat ik echt pisnijdig ben. Het is voorbedachte rade, want je komt niet daar zo maar even in de buurt en doet dit dan uit baldadigheid. Dit was op voorhand enkel bedoeld om te kwetsen. En het dan ook nog filmen, omdat ze er normaalgesproken toch meestal mee weg komen. Het is indicatief voor een cultoor zonder schaamte of respect.

Die ouders kunnen nu wel verhuizen en die andere gasten zullen wel overgeplaatst worden naar een andere azc (want berecht hiervoor worden ze toch niet, noch opgenomen in de GGZ) In deze omgeving vergeet en vergeeft men niet snel, Eigenrichting is wel wat gaat volgen hierin, en dat vind ik in dit geval erg begrijpelijk want ons justitieel systeem kent hiervoor geen passende straffen. En dat is logisch, want welke wetgever zou zulke zieke gedachten kunnen voorspellen Dit tuig hoort niet in de samenleving thuis
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_217761828
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:54 schreef Vincent_student het volgende:
Al decennia lang weten we dat dit soort hersenloze slechte mensen in dit land rondlopen, maar het verbaast me iedere keer weer dat dit soort tuig gewoon bestaat. Nu ook weer. En dan nog filmen ook. Dan ben je echt niet lekker en hoor je niet in deze samenleving thuis.
Tegen de tijd dat je dit kunt begrijpen moet je je pas echt zorgen gaan maken.
Echt te triest voor woorden dit :N
pi_217761850
Kunnen ze die 3 niet het water inflikkeren ? Geen kip die ze zal missen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_217761862
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:59 schreef TLC het volgende:
Met een betonnen zwembandje om.
  maandag 26 mei 2025 @ 20:02:28 #212
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217761877
Alle drie een buitenlands paspoort, gewoon per direct het eventueel aanwezige Nederlandse afpakken en terug sturen. Zulke mensen willen we hier niet.
  maandag 26 mei 2025 @ 20:07:50 #213
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217761929
Dat deze figuren over het algemeen totaal geen respect hebben voor de autochtone bevolking mag toch geen verrassing wezen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 26 mei 2025 @ 20:10:19 #214
64288 Bensel
Ladderzat
pi_217761962
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:59 schreef TLC het volgende:
Alhoewel een begrijpelijk sentiment, denk ik niet dat we dit moeten doen. Deels omdat het net zo fout is, maar ook omdat ze dan mijn inziens niet genoeg lijden. Beter ergens achteraf in een cel achterlaten met af en toe een spuit die alle pijnreceptoren even prikkelt voor een paar uur.

In elk geval mogen ze nooit meer terug de maatschappij in wat mij betreft. Ze hebben bewezen niet normaal mee te kunnen doen, en ik verwacht met een daad als deze ook dat er geen daadwerkelijke spijt of schaamte om de daad tentoongesteld gaat worden. Enkel spijt dat ze gepakt zijn en nu persona non grata zijn geworden.
Twitch.tv/bensel15
  Spellchecker maandag 26 mei 2025 @ 20:13:02 #215
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217762003
quote:
16s.gif Op maandag 26 mei 2025 20:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat deze figuren over het algemeen totaal geen respect hebben voor de autochtone bevolking mag toch geen verrassing wezen.
Men zal blij zijn dat ze het dikke vooroordeel weer negatief bevestigen ..... :r
  maandag 26 mei 2025 @ 20:14:52 #216
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217762034
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 20:13 schreef maily het volgende:

[..]
Men zal blij zijn dat ze het dikke vooroordeel weer negatief bevestigen ..... :r
Tja, het 'vooroordeel' ontstaat niet zomaar.

Dit soort types zijn daar verantwoordelijk voor.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 26 mei 2025 @ 21:00:25 #217
459912 FlippingCoin
pi_217762593
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Name and shame aub en dan een flink volksgericht.
laat ze maar een voorbeeld zijn ja
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_217762686
Zou het ook gevolgen hebben voor de asielprocedure? Ach wat een vraag eigenlijk.. zelfs een verkrachting heeft dat niet. 🫢
  maandag 26 mei 2025 @ 21:11:24 #219
88831 Shreyas
De beste
pi_217762725
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 20:13 schreef maily het volgende:

[..]
Ik denk dat dit juist momenten zijn ze absoluut niet blij zijn dat ze gelijk hebben.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Spellchecker maandag 26 mei 2025 @ 21:15:23 #220
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217762763
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:11 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik denk dat dit juist momenten zijn ze absoluut niet blij zijn dat ze gelijk hebben.
Duh ;)
pi_217762846
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 20:02 schreef RamboDirk het volgende:
Alle drie een buitenlands paspoort, gewoon per direct het eventueel aanwezige Nederlandse afpakken en terug sturen. Zulke mensen willen we hier niet.
Zijn gewoon geboren Nederlanders hoor.
U MAD?
  roze maandag 26 mei 2025 @ 21:26:13 #222
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217762849
Nou nu kunnen er nog drie huizen beveiligd worden.

Edit: 1 huis dus.
Your beauty never ever scared me.
pi_217762858
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Een huis en een azc. Die twee azc-bewoners wachten nog op het moment dat ze een huis krijgen.
  maandag 26 mei 2025 @ 21:27:07 #224
459912 FlippingCoin
pi_217762860
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
ach laat ze die lui een keer in elkaar trappen dan leren anderen er misschien nog van
  Moderator maandag 26 mei 2025 @ 21:27:32 #225
236264 crew  capricia
pi_217762864
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Die in een AZC wonen?
quo_ in NWS / Lichaampjes vermiste Jeffrey (10) en Emma (8) gevonden #8
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  roze maandag 26 mei 2025 @ 21:27:48 #226
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217762866
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Een huis en een azc. Die twee azc-bewoners wachten nog op het moment dat ze een huis krijgen.
Oh heb niet alles meegekregen. :@
  Forum Admin maandag 26 mei 2025 @ 21:28:29 #227
35723 crew  GGMM
pi_217762871
@de_boswachter kan het niet volgen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_217762876
quote:
Misschien is dat de enige manier om nog aan een woning te komen? :')
  roze maandag 26 mei 2025 @ 21:29:20 #229
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217762877
quote:
16s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ach laat ze die lui een keer in elkaar trappen dan leren anderen er misschien nog van
Ja maar die persoon zit vast en woonde ook nog bij zijn ouders dus dat huis wordt vannacht echt wel beveiligd.

Ik zag het adres al voorbij komen.
pi_217762890
quote:
Spreken dan wel verdomde goed Nederlands. Of ja verdomde goed, ze zijn te verstaan.
U MAD?
  maandag 26 mei 2025 @ 21:31:10 #231
459912 FlippingCoin
pi_217762896
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:29 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja maar die persoon zit vast en woonde ook nog bij zijn ouders dus dat huis wordt vannacht echt wel beveiligd.

zal vast wel weer
pi_217762908
quote:
16s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
zal vast wel weer
Gewoon drones inzetten.
U MAD?
  maandag 26 mei 2025 @ 21:34:38 #233
64288 Bensel
Ladderzat
pi_217762922
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:29 schreef Ama het volgende:

[..]

dan hoop ik voor de politie dat ze ook de gedenkplek bewaren. Zulke gastjes zijn er helaas te veel. En als ze het niet doen, maar wel het huis..
Twitch.tv/bensel15
pi_217762939
Wat een addergebroed, schuim der aarde. Ongelofelijk, het gaat maar door.
pi_217762944
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Gewoon drones inzetten.
Om dat huis aan te vallen?
pi_217762946
quote:
6s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Om dat huis aan te vallen?
Dat zijn jouw woorden.
U MAD?
  maandag 26 mei 2025 @ 21:57:45 #237
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217763145
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
de_faler
pi_217763242
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:57 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
de_faler
@de_faler
U MAD?
pi_217763391
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 16:40 schreef r_one het volgende:

[..]
Een welgemeend driewerf "FOEI!" is hier wel op z'n plaats ....
En een koppie thee.. w/
pi_217769020
Rovers van knuffels Jeffrey en Emma verbleven in azc in Winschoten, óók verdacht van geweldpleging

De drie jonge mannen die al filmend meerdere knuffels hebben gestolen op de gedenkplaats van de omgebrachte kinderen Jeffrey en Emma, worden ook verdacht van openlijke geweldpleging, meldt de politie aan deze site. Twee van hen verbleven in een azc in Winschoten, bevestigen bronnen.

Vanwege de dubbele verdenking riskeert het drietal naast een geldboete ook een mogelijke celstraf die kan oplopen tot 4,5 jaar. Eén van de mannen liep die bewuste nacht ook met een op een mes gelijkend voorwerp rond, blijkt uit beelden die door hemzelf zijn gemaakt. Het is onduidelijk of hij hiervoor vervolgd wordt.

Op andere beelden is te zien dat naast knuffels ook bloemen zijn weggenomen van de gedenkplaats. De politie maakt verder niet duidelijk op basis waarvan de mannen verdacht worden van openlijke geweldpleging. Waarschijnlijk heeft het te maken met het vernielen van de gedenkplaats. De gemeente Oldambt heeft cameratoezicht inmiddels ingesteld bij de gedenkplek.

Wie zijn de verdachten?
De twee meerderjarige verdachten van 20 jaar worden woensdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die zal bepalen of zij op z’n minst veertien dagen langer vast moeten blijven zitten. De zaak van de minderjarige jongen wordt op een andere manier afgedaan.

De verdachten komen uit Winschoten en Leeuwarden en hebben afgaande hun profielen een Syrische achtergrond. De drie zijn amateurvloggers die vaker op pad gaan om voor YouTube, Instagram en Snapchat reportages te maken, blijkt uit een inventarisatie van hun sociale media. Populair zijn de mannen niet: de actiefste gebruiker heeft op YouTube slechts 145 abonnees.

Op Instagram meldt hij dat zijn ‘opnames’ voorlopig stilliggen. ‘Er is iets met mij gebeurd. Zodra ik het heb opgelost, laat ik het jullie weten. Bid voor mij’, schrijft hij in een Arabisch bericht, dat inmiddels niet meer zichtbaar is. Zijn profiel en de profielen van zijn twee kompanen staan vol met honderden doodsverwensingen, bedreigingen en scheldpartijen, ook richting hun families.

Adressen op internet
De politie kan dinsdag ‘omwille van de veiligheid’ niet ingaan op het treffen van eventuele veiligheidsmaatregelen. Sinds maandag worden volop de namen en adressen van de verdachten verspreid op sociale media. Doxing, oftewel het verspreiden van persoonsgegevens met als doel iemand te intimideren, is sinds kort strafbaar.

Daders riskeren hiervoor een gevangenisstraf van maximaal twee jaar of een geldboete van maximaal 22.500 euro. De woningen van de verdachten worden uit voorzorg extra beveiligd door de politie.

Wij moeten hier werken’
De politie gaat ervan uit dat de drie de enige betrokkenen zijn bij de knuffelroof. De pluchebeesten zijn bij de verdachten gevonden en zijn door agenten teruggebracht naar de gedenkplek. De jongemannen hebben hun diefstal zelf gefilmd en online gezet.

De politie onderzoekt de video sinds maandagochtend, maar weet nog niet zeker wanneer ze is gemaakt. Het is dan donker, te zien is dat grote knuffels in een auto worden gelegd en er gelachen wordt. Naast de filmer zijn er twee jongemannen in beeld.

‘Trieste beelden’
De aanhouding van een van de knuffelrovers is maandag door iemand gefilmd en online gezet. Op de beelden is te horen hoe de verdachte door omstanders racistisch wordt bejegend en toegeschreeuwd. „We begrijpen dat dit veel impact heeft en emoties losmaakt”, zegt de politie daarover. Die vraagt informatie met hen te delen. „Geef hier niet zelf vervolg aan.”

Ook de burgemeester van Oldambt, waar Winschoten onder valt, begrijpt dat ‘de trieste beelden’ van de actie ‘veel emoties’ oproepen. ‘Daar worden we allemaal heel naar van’, schrijft Cora-Yfke Sikkema, maar ze vraagt de emoties ‘alsjeblieft onder controle te houden’.

Via Facebook roept ze op ‘niet voor eigen rechter te gaan spelen’, want ‘daar heeft niemand wat aan, zeker niet de nabestaanden van Jeffrey en Emma’.

https://www.ad.nl/binnenl(...)cmvvPOVBp3lARzdMSl1Q
pi_217769109
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rovers van knuffels Jeffrey en Emma verbleven in azc in Winschoten, óók verdacht van geweldpleging

De drie jonge mannen die al filmend meerdere knuffels hebben gestolen op de gedenkplaats van de omgebrachte kinderen Jeffrey en Emma, worden ook verdacht van openlijke geweldpleging, meldt de politie aan deze site. Twee van hen verbleven in een azc in Winschoten, bevestigen bronnen.

Vanwege de dubbele verdenking riskeert het drietal naast een geldboete ook een mogelijke celstraf die kan oplopen tot 4,5 jaar. Eén van de mannen liep die bewuste nacht ook met een op een mes gelijkend voorwerp rond, blijkt uit beelden die door hemzelf zijn gemaakt. Het is onduidelijk of hij hiervoor vervolgd wordt.

Op andere beelden is te zien dat naast knuffels ook bloemen zijn weggenomen van de gedenkplaats. De politie maakt verder niet duidelijk op basis waarvan de mannen verdacht worden van openlijke geweldpleging. Waarschijnlijk heeft het te maken met het vernielen van de gedenkplaats. De gemeente Oldambt heeft cameratoezicht inmiddels ingesteld bij de gedenkplek.

Wie zijn de verdachten?
De twee meerderjarige verdachten van 20 jaar worden woensdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die zal bepalen of zij op z’n minst veertien dagen langer vast moeten blijven zitten. De zaak van de minderjarige jongen wordt op een andere manier afgedaan.

De verdachten komen uit Winschoten en Leeuwarden en hebben afgaande hun profielen een Syrische achtergrond. De drie zijn amateurvloggers die vaker op pad gaan om voor YouTube, Instagram en Snapchat reportages te maken, blijkt uit een inventarisatie van hun sociale media. Populair zijn de mannen niet: de actiefste gebruiker heeft op YouTube slechts 145 abonnees.

Op Instagram meldt hij dat zijn ‘opnames’ voorlopig stilliggen. ‘Er is iets met mij gebeurd. Zodra ik het heb opgelost, laat ik het jullie weten. Bid voor mij’, schrijft hij in een Arabisch bericht, dat inmiddels niet meer zichtbaar is. Zijn profiel en de profielen van zijn twee kompanen staan vol met honderden doodsverwensingen, bedreigingen en scheldpartijen, ook richting hun families.

Adressen op internet
De politie kan dinsdag ‘omwille van de veiligheid’ niet ingaan op het treffen van eventuele veiligheidsmaatregelen. Sinds maandag worden volop de namen en adressen van de verdachten verspreid op sociale media. Doxing, oftewel het verspreiden van persoonsgegevens met als doel iemand te intimideren, is sinds kort strafbaar.

Daders riskeren hiervoor een gevangenisstraf van maximaal twee jaar of een geldboete van maximaal 22.500 euro. De woningen van de verdachten worden uit voorzorg extra beveiligd door de politie.

Wij moeten hier werken’
De politie gaat ervan uit dat de drie de enige betrokkenen zijn bij de knuffelroof. De pluchebeesten zijn bij de verdachten gevonden en zijn door agenten teruggebracht naar de gedenkplek. De jongemannen hebben hun diefstal zelf gefilmd en online gezet.

De politie onderzoekt de video sinds maandagochtend, maar weet nog niet zeker wanneer ze is gemaakt. Het is dan donker, te zien is dat grote knuffels in een auto worden gelegd en er gelachen wordt. Naast de filmer zijn er twee jongemannen in beeld.

‘Trieste beelden’
De aanhouding van een van de knuffelrovers is maandag door iemand gefilmd en online gezet. Op de beelden is te horen hoe de verdachte door omstanders racistisch wordt bejegend en toegeschreeuwd. „We begrijpen dat dit veel impact heeft en emoties losmaakt”, zegt de politie daarover. Die vraagt informatie met hen te delen. „Geef hier niet zelf vervolg aan.”

Ook de burgemeester van Oldambt, waar Winschoten onder valt, begrijpt dat ‘de trieste beelden’ van de actie ‘veel emoties’ oproepen. ‘Daar worden we allemaal heel naar van’, schrijft Cora-Yfke Sikkema, maar ze vraagt de emoties ‘alsjeblieft onder controle te houden’.

Via Facebook roept ze op ‘niet voor eigen rechter te gaan spelen’, want ‘daar heeft niemand wat aan, zeker niet de nabestaanden van Jeffrey en Emma’.

Toch een optie om zulke personen het land uit te zetten? Hebben genoeg op hun kerfstok.
pi_217769167
quote:

Wie zijn de verdachten?

Adressen op internet

Wij moeten hier werken’

‘Trieste beelden’

Ben benieuwd hoe links dit nu weer gaat rechtbreien.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:30:06 #243
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217769253
Een 20 jarige die knuffels jat…
pi_217769286
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:24 schreef ColorCartridge het volgende:

[..]
Benieuwd wat er op tegen zou zijn om dit addergebroed gewoon het land uit te gooien?
pi_217769300
quote:
Vanwege de dubbele verdenking riskeert het drietal naast een geldboete ook een mogelijke celstraf die kan oplopen tot 4,5 jaar.
[..]
Ho ho. Hun verblijfstatus moet niet in gevaar komen. :{w
pi_217769328
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:30 schreef ootjekatootje het volgende:
Een 20 jarige die knuffels jat…
Alles voor de likes.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:46:04 #247
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217769564
De enige oplossing: Deporteren.

Het is niks en het wordt niks.
pi_217769730
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:46 schreef Mubassie het volgende:
De enige oplossing: Deporteren.

Het is niks en het wordt niks.
Klopt! Nu kunnen er voorbeelden gesteld worden als je zoiets flikt wat er dan gebeurd. Optiefen met zulk respectloos gespuis!
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:33:55 #249
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217770470
quote:

[..]
Ik ben links en heb geen enkele behoefte om dit recht te breien.
Ben benieuwd wat rechts eraan gaat doen. Met een hardliner op het pluche op het gebied van Immigratie is het natuurlijk prijsschieten wat betreft nuttige maatregelen. Oh, wacht...
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:41:01 #250
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_217770609
quote:

Wie zijn de verdachten?

Adressen op internet

Wij moeten hier werken’

‘Trieste beelden’

Hop! Weer een paar stemmen voor Wilders erbij.

Dit soort kansloze figuren moeten gewoon de asielprocedure en het land uit gezet worden :r Weg ermee.
pi_217770626
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:31 schreef Nober het volgende:

[..]
Ho ho. Hun verblijfstatus moet niet in gevaar komen. :{w
De kans dat ze een lagere straf krijgen is groot omdat bij hen dreigt dat ze het land uit moeten, en dat zou disproportioneel zijn volgens de D66 rechters.
  Miss 200.000.000! dinsdag 27 mei 2025 @ 17:44:18 #252
367000 roos94
pi_217770652
Fout
pi_217770668
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:44 schreef roos94 het volgende:
Vraag me af of die diagnose heel, heel recent is gekomen gezien hun optredens deze week en het feit dat ze nu alles stopzetten.
Wist niet dat deze kinderen ook optredens verzorgden?
  Miss 200.000.000! dinsdag 27 mei 2025 @ 17:46:51 #254
367000 roos94
pi_217770683
Jeetje sorry. Verkeerd.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:52:14 #255
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217770736
https://www.ad.nl/binnenl(...)eldpleging~a4557419/

quote:
De twee andere verdachten, een minderjarige jongen en man van 20, verbleven in een asielzoekerscentrum in Winschoten.
Het waren asielzoekers :') serieus
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 19:39:03 #256
8781 crew  Frutsel
pi_217771974
Nou de familie en/of kennssen van de verdachten kun je meteen meesturen. Is niet wat, wordt nooit wat, oprotten d'r mee

https://x.com/olthof_tom/(...)v4YDVxfH9gui29g&s=19
pi_217771988
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ben links en heb geen enkele behoefte om dit recht te breien.
Ben benieuwd wat rechts eraan gaat doen. Met een hardliner op het pluche op het gebied van Immigratie is het natuurlijk prijsschieten wat betreft nuttige maatregelen. Oh, wacht...
En wat vind je zelf als linksmens wat er met dit soort figuren moet gebeuren?
-
  dinsdag 27 mei 2025 @ 19:59:35 #258
479315 SuperNeger
pi_217772257
Bekijk deze YouTube-video

Nou.. gaat lekker dan
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_217772665
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:59 schreef SuperNeger het volgende:

Nou.. gaat lekker dan
Het was te verwachten, zowel de daders als hun omgeving hebben schijt en zeker geen spijt.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 20:34:23 #260
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_217772717
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:40 schreef quo_ het volgende:

[..]
Doodknuffelen en veel koffie mee drinken. Plus uiteraard gratis bokslessen.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 20:36:26 #261
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217772741
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:59 schreef SuperNeger het volgende:

Nou.. gaat lekker dan
Dit is gewoon die cultuur ten voeten uit, lijkt me nu toch wel duidelijk. Keer op keer de bevestiging.
pi_217773028
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Bedankt links voor het importeren van dit soort tuig.
pi_217774392
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 20:28 schreef -river- het volgende:

[..]
Het was te verwachten, zowel de daders als hun omgeving hebben schijt en zeker geen spijt.
Kan de hele familie niet terug naar Syrië gestuurd worden?
pi_217774412
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 17:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
In kabinet @RamboDirk 1 was dit nooit gebeurd.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 23:48:25 #265
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217774681
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:54 schreef Zipportal het volgende:

[..]
In kabinet @:RamboDirk 1 was dit nooit gebeurd.
  woensdag 28 mei 2025 @ 07:05:42 #266
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217775154
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:40 schreef quo_ het volgende:

[..]
Door de shredder.
pi_217775215
https://www.ed.nl/binnenl(...)eldpleging~a4557419/

Op andere beelden is te zien dat naast knuffels ook bloemen zijn weggenomen van de gedenkplaats.

De politie maakt niet duidelijk op basis waarvan de mannen verdacht worden van openlijke geweldpleging. Waarschijnlijk heeft het te maken met het vernielen van de gedenkplaats. De gemeente Oldambt heeft inmiddels cameratoezicht ingesteld bij de gedenkplek.

Wie zijn de verdachten?
De drie verdachten hebben afgaande op hun profielen een Syrische achtergrond. Het gaat om een 20-jarige man die officieel staat ingeschreven in Leeuwarden, maar is aangehouden in het ouderlijk huis in Winschoten. Deze arrestatie is door omstanders gefilmd.

De twee andere verdachten, een minderjarige jongen en man van 20, verbleven in een asielzoekerscentrum in Winschoten.

De twee meerderjarige verdachten worden woensdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die zal bepalen of zij op z’n minst veertien dagen langer moeten blijven vastzitten. De zaak van de minderjarige jongen wordt op een andere manier afgedaan.

‘Er is iets met mij gebeurd’
De drie zijn amateurvloggers die vaker op pad gaan om voor YouTube, Instagram en Snapchat reportages te maken, blijkt uit een inventarisatie van hun sociale media. Populair zijn de mannen niet: de actiefste gebruiker heeft op YouTube slechts 145 abonnees.

Op Instagram meldt hij dat zijn ‘opnames’ voorlopig stilliggen. ‘Er is iets met mij gebeurd. Zodra ik het heb opgelost, laat ik het jullie weten. Bid voor mij’, schrijft hij in een Arabisch bericht, dat inmiddels niet meer zichtbaar is.

Zijn profiel en de profielen van zijn twee kompanen staan vol met honderden doodsverwensingen, bedreigingen en scheldpartijen, ook richting hun families. De ouders van de jongemannen zijn overgebracht naar een andere plek, vermoedelijk vanwege die heftige berichten.

Adressen op internet

‘Wij moeten hier werken’

‘Trieste beelden’

pi_217775228
Wel hypocriet dat mensen, ook linkse, nu pas boos worden om een paar knuffels die ze meenemen.
Terwijl die daad ansich enorm meevalt.
Vakman pur sang
  woensdag 28 mei 2025 @ 08:11:10 #269
64288 Bensel
Ladderzat
pi_217775432
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 07:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel hypocriet dat mensen, ook linkse, nu pas boos worden om een paar knuffels die ze meenemen.
nee. Dit is gewoon het laagste van het laagste dat je kunt doen. Als je dit kunt, met voorbedachte rade, dan kun je ook al lachend door een menigte rijden. Het gaat niet om de knuffels, het gaat om de boodschap
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 28 mei 2025 @ 08:14:46 #270
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217775445
Het hypocriete is dat de users die sinds twee dagen ijverig posten in dit topic, in geen velden of wegen hier waren te bekennen voordat de knuffels waren gestolen. De reeks loopt al meer dan een week.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 28 mei 2025 @ 08:19:49 #271
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217775494
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 07:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker bagatelliseren, pijnlijk.
pi_217775580
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 08:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Het hypocriete is dat de users die sinds twee dagen ijverig posten in dit topic, in geen velden of wegen hier waren te bekennen voordat de knuffels waren gestolen. De reeks loopt al meer dan een week.
Ik post al vanaf het eerst of het tweede deel volgens mij. Voor zo ver dat iets uit zou maken.
  woensdag 28 mei 2025 @ 08:42:02 #273
479315 SuperNeger
pi_217775674
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 07:18 schreef -river- het volgende:
https://www.ed.nl/binnenl(...)eldpleging~a4557419/

Op andere beelden is te zien dat naast knuffels ook bloemen zijn weggenomen van de gedenkplaats.

De politie maakt niet duidelijk op basis waarvan de mannen verdacht worden van openlijke geweldpleging. Waarschijnlijk heeft het te maken met het vernielen van de gedenkplaats. De gemeente Oldambt heeft inmiddels cameratoezicht ingesteld bij de gedenkplek.

Wie zijn de verdachten?
De drie verdachten hebben afgaande op hun profielen een Syrische achtergrond. Het gaat om een 20-jarige man die officieel staat ingeschreven in Leeuwarden, maar is aangehouden in het ouderlijk huis in Winschoten. Deze arrestatie is door omstanders gefilmd.

De twee meerderjarige verdachten worden woensdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die zal bepalen of zij op z’n minst veertien dagen langer moeten blijven vastzitten. De zaak van de minderjarige jongen wordt op een andere manier afgedaan.

‘Er is iets met mij gebeurd’
De drie zijn amateurvloggers die vaker op pad gaan om voor YouTube, Instagram en Snapchat reportages te maken, blijkt uit een inventarisatie van hun sociale media. Populair zijn de mannen niet: de actiefste gebruiker heeft op YouTube slechts 145 abonnees.

Op Instagram meldt hij dat zijn ‘opnames’ voorlopig stilliggen. ‘Er is iets met mij gebeurd. Zodra ik het heb opgelost, laat ik het jullie weten. Bid voor mij’, schrijft hij in een Arabisch bericht, dat inmiddels niet meer zichtbaar is.

Zijn profiel en de profielen van zijn twee kompanen staan vol met honderden doodsverwensingen, bedreigingen en scheldpartijen, ook richting hun families. De ouders van de jongemannen zijn overgebracht naar een andere plek, vermoedelijk vanwege die heftige berichten.

Adressen op internet

‘Wij moeten hier werken’

‘Trieste beelden’

Dat mensen hier nog verbaasd over zijn. Lijkt eerder regel dan uitzondering dat dit volk meer op hun kerfstok hebben.

Jammer dat iedereen pas zo laat wakker wordt en nu pas een beetje de gevaren van deze cultuur begint in te zien.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_217775812
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 07:05 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Door de shredder.
En als we niet uitkijken gaat deze topicreeks daar ook nog doorheen.
Beter is om terug te gaan naar de zaak zelf i.p.v. door te gaan over de schenders van de herdenkingsplek.
-
  woensdag 28 mei 2025 @ 09:32:36 #275
64288 Bensel
Ladderzat
pi_217776075
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 08:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Dus? Ik heb hier wel gepost, maar het zijn 2 totaal verschillende onderwerpen. Mijn inziens had het een apart topic kunnen zijn. Het toont geen hypocrisie aan in elk geval
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 28 mei 2025 @ 09:50:55 #276
438527 MissButterflyy
pi_217776227
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:32 schreef Bensel het volgende:

[..]
Dus? Ik heb hier wel gepost, maar het zijn 2 totaal verschillende onderwerpen. Mijn inziens had het een apart topic kunnen zijn. Het toont geen hypocrisie aan in elk geval
Natuurlijk wel. Je post voor het eerst in deel 10, nadat de knuffels worden gestolen en bekend is dat het asielzoekers zijn.
Wat er allemaal vantevoren gebeurde, daar was je muisstil. En zo als jou zijn er nog een stuk of 10 users, die altijd bij dezelfde topics gezamenlijk optrekken om de haat tentoon te stellen. Over andere onderwerpen hebben users zoals jij weinig meningen.
Vind ik wel hypocriet.
pi_217776342
Die Joel zal trouwens wel blij zijn dat de negatieve aandacht inmiddels vooral wordt gericht op de knuffeldieven.
  woensdag 28 mei 2025 @ 10:12:35 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217776408
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Die Joel zal trouwens wel blij zijn dat de negatieve aandacht inmiddels vooral wordt gericht op de knuffeldieven.
Ja, die komt daar goed mee weg...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_217776411
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 09:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Natuurlijk wel. Je post voor het eerst in deel 10, nadat de knuffels worden gestolen en bekend is dat het asielzoekers zijn.
Wat er allemaal vantevoren gebeurde, daar was je muisstil. En zo als jou zijn er nog een stuk of 10 users, die altijd bij dezelfde topics gezamenlijk optrekken om de haat tentoon te stellen. Over andere onderwerpen hebben users zoals jij weinig meningen.
Vind ik wel hypocriet.
Niet iedereeen heeft de tijd en zin om vanaf deel 1 volop te speculeren over hoe en wat en van alles en nog wat

Jij blijkbaar wel, of het nou over een aanslag, vermissing of moord gaat
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_217776422
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:12 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Niet iedereeen heeft de tijd en zin om vanaf deel 1 volop te speculeren over hoe en wat en van alles en nog wat

Dit zeg je alleen omdat die daders in een AZC verblijven!
  woensdag 28 mei 2025 @ 10:16:15 #281
438527 MissButterflyy
pi_217776432
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:12 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Gaat het nu ineens over mij?
Wat een mooie afleiding van het onderwerp.
  woensdag 28 mei 2025 @ 10:17:00 #282
438527 MissButterflyy
pi_217776437
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:14 schreef Questular het volgende:

[..]
Dit zeg je alleen omdat die daders in een AZC verblijven!
Zo nu en dan komt die user mij persoonlijk beledigen, veel meer heeft ie niet te melden.
pi_217776578
quote:

[..]
Vind ik wel hypocriet.
Gelukkig valt dat jou ook op
Dit topic gebruiken om die haat te verspreiden
Dan ben je niet veel beter dan die gasten die de knuffels gejat hebben
pi_217776738
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:33 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Gelukkig valt dat jou ook op
Dit topic gebruiken om die haat te verspreiden
Dan ben je niet veel beter dan die gasten die de knuffels gejat hebben
Volgens mij konden die gasten dat heel goed zelf, door het ook nog te filmen.

Wat ik niet snap is dat ze celstraffen willen uitdelen. Kosten ed. Er is toch een veel betere. Oplossing nu Syrië weer begaanbaar is?
Vakman pur sang
  woensdag 28 mei 2025 @ 10:53:37 #285
64288 Bensel
Ladderzat
pi_217776739
quote:

[..]
Vind ik wel hypocriet.
Dan ben je zelf ook hypocriet. nu jij het onderwerp kaapt om je eiigen foutieve denkbeelden te projecteren op mij als persoon.

ik hgeb gereageerd op dit onderwerp, geloof toen ivm joel. kan ook het nieuwsbericht zijn geweest of zelfs een ander platform. Dat houd ik niet allemaal bij.. En zelfs al had ik dat niet gedaan, dan was het nog niet hypocriet omdat het totaal verschillende onderwerpen zijn met als enige overeenkomst dat het beide vershrikkelijk gedrag is.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 28 mei 2025 @ 12:09:54 #286
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217777347
quote:

[..]
Vind ik wel hypocriet.
Asielzoekers en de problemen die daar bij komen kijken zijn ook gewoon een hot topic. Dat moet vooral benoemd blijven worden.

Blijkt ook nu weer.
pi_217778284
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:09 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Asielzoekers en de problemen die daar bij komen kijken zijn ook gewoon een hot topic. Dat moet vooral benoemd blijven worden.

Blijkt ook nu weer.
Ja moet dat in elk topic?
Zijn genoeg topics om daarover je gal te spugen over dit onderwerp
pi_217778290
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:09 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Blijkt ook nu weer.
Eens.
U MAD?
pi_217778731
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, die komt daar goed mee weg...
Je zou bijna zeggen dat hij die gasten ingehuurd heeft om voor afleiding te zorgen. :X
pi_217779894
https://sikkom.nl/nieuws/(...)choten-46459904.html

De Syrische gemeenschap reageert met een mooi gebaar.
  Admin woensdag 28 mei 2025 @ 17:28:11 #291
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_217780086
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 08:58 schreef quo_ het volgende:

[..]
En als we niet uitkijken gaat deze topicreeks daar ook nog doorheen.
Beter is om terug te gaan naar de zaak zelf i.p.v. door te gaan over de schenders van de herdenkingsplek.
Zullen we dat maar weer doen. Dat andere onderwerp kan in de 6544332 andere topics.

Was vandaag de herdenkingsceremonie?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_217780143
quote:
17s.gif Op woensdag 28 mei 2025 17:28 schreef yvonne het volgende:

[..]
Zullen we dat maar weer doen. Dat andere onderwerp kan in de 6544332 andere topics.

Was vandaag de herdenkingsceremonie?
Die begint vanavond om 18:30.
pi_217780591
Als het goed is, is het hier live te volgen Bekijk deze YouTube-video
pi_217780925
Indrukwekkend TV Noord Stille Tocht Jeffrey en Emma

[ Bericht 54% gewijzigd door Woonbootjes op 28-05-2025 19:35:14 (Foutje) ]
pi_217781094
Verdomme, daar zit je dan als volwassenen te janken achter je scherm zodra je de wagen ziet met daarin een blauwe en roze kist. Het was een hele mooie herdenking.
  woensdag 28 mei 2025 @ 20:55:55 #297
64288 Bensel
Ladderzat
pi_217781845
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:37 schreef -river- het volgende:
Verdomme, daar zit je dan als volwassenen te janken achter je scherm zodra je de wagen ziet met daarin een blauwe en roze kist. Het was een hele mooie herdenking.
ja, kon het ook moeilijk droog houden. Dit is iets dat me aangrijpt, ook omdat ik uit die buurt kom en af en toe door beerta kwam en heb vlak bij de plek des onheils gewerkt. het is heavy shit.
Twitch.tv/bensel15
  roze woensdag 28 mei 2025 @ 22:35:16 #298
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217783057
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:37 schreef -river- het volgende:
Wat ontzettend dapper dat die broer iets zei. Ik zou het niet kunnen. 💔
  Admin woensdag 28 mei 2025 @ 22:40:30 #299
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_217783127
Geveegd
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')