abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217759986
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 16:44 schreef r_one het volgende:

[..]
Ben jij bereid ze naar Gibraltar te rijden?
Als ze dan definitief opgeflikkerd zijn uit Europa, zeker.
  maandag 26 mei 2025 @ 16:53:29 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_217760064
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin maandag 26 mei 2025 @ 16:58:38 #183
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_217760100
quote:
Oh gelukkig.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  maandag 26 mei 2025 @ 17:01:09 #184
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_217760112
Man man man. :N
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_217760124
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 26 mei 2025 @ 17:03:54 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_217760139
quote:
17s.gif Op maandag 26 mei 2025 17:02 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
waarom krijg jjij het wel voor elkaar om die post te embeden hier?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_217760156
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 17:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]
waarom krijg jjij het wel voor elkaar om die post te embeden hier?
Bug bij fok, als je de tweet paar spaties opschuift, doet die het meestal wel
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217760162
quote:
17s.gif Op maandag 26 mei 2025 17:02 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
O+
  maandag 26 mei 2025 @ 17:09:34 #189
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_217760181
quote:
9s.gif Op maandag 26 mei 2025 17:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Bug bij fok, als je de tweet paar spaties opschuift, doet die het meestal wel
oke, thx
Een gedicht over Maanvis
pi_217760201
Dat soort inteelt moet je eigenlijk middeleeuws op een plein in een schavot zetten.
  roze maandag 26 mei 2025 @ 17:46:38 #191
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217760483
Je kan wel zien wel en niet even teruglezen want zie hier nu al drie keer een filmpje van de agent die de knuffels heeft teruggebracht.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 26 mei 2025 @ 18:11:34 #192
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217760726
Door en door verrot. En wederom the usual suspects.

Onbegrijpelijk.
pi_217760755
Had hier ook wel iets over verwacht in het NOS 6 uur journaal, maar niets. Wel allerlei non-items over voedselbanken en 1e/2e klas treinen. Daders zullen wel het verkeerde kleurtje hebben om er een politiek correct item van te maken.
pi_217760972
Dit zou bijna een (ongepast) speld artikel zijn toch? Dat jongeren de Gucci knuffel stelen bij de gedenkplaats van twee vermoorde kinderen. En dat de politie dus aan dit soort stomme dingen weer tijd moet besteden.

Mooi beeld hoor dat terugbrengen maar het laat wel goed zien wat een debiele actief dit is.
pi_217761046
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 18:32 schreef LaDaDiDa het volgende:
Dit zou bijna een (ongepast) speld artikel zijn toch? Dat jongeren de Gucci knuffel stelen bij de gedenkplaats van twee vermoorde kinderen. En dat de politie dus aan dit soort stomme dingen weer tijd moet besteden.

Mooi beeld hoor dat terugbrengen maar het laat wel goed zien wat een debiele actief dit is.
Ik heb er moeite mee om er woorden voor te vinden hoe triest het is. Knuffels stelen die ter nagedachtenis aan gedode kinderen neergelegd zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door luxerobots op 26-05-2025 23:37:59 ]
pi_217761534
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 18:14 schreef DrDentz het volgende:
Had hier ook wel iets over verwacht in het NOS 6 uur journaal, maar niets. Wel allerlei non-items over voedselbanken en 1e/2e klas treinen. Daders zullen wel het verkeerde kleurtje hebben om er een politiek correct item van te maken.
Je mag nooit weer raden.

De politie heeft drie jonge mannen aangehouden en de knuffels terug gebracht.

De eerste verdachte, een 20-jarige man die staat ingeschreven in Leeuwarden, werd opgepakt bij zijn ouders in Winschoten.

De andere twee aanhoudingen volgden snel daarna: een 20-jarige en een minderjarige, beiden bewoner van het azc in Winschoten.

bron: DvhN
https://dvhn.nl/groningen(...)choten-46439279.html
-
  Moderator maandag 26 mei 2025 @ 19:34:48 #197
236264 crew  capricia
pi_217761584
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:28 schreef quo_ het volgende:

[..]
Je mag nooit weer raden.

De eerste verdachte, een 20-jarige man die staat ingeschreven in Leeuwarden, werd opgepakt bij zijn ouders in Winschoten.

De andere twee aanhoudingen volgden snel daarna: een 20-jarige en een minderjarige, beiden bewoner van het azc in Winschoten.

Bizar. Zo respectloos. En ze spraken ook nog Nederlands. Dus kennelijk zijn ze al langer hier.
Mag hopen dat al hun kansen verkeken zijn. En dat ze heel snel terug naar land van herkomst gestuurd worden.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_217761628
quote:
Wat genant.

Ja sorry pa en ma, moet even mee met de politie, heb knuffels gejat van een herdenkingsplek.
pi_217761631
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:28 schreef quo_ het volgende:

[..]
Je mag nooit weer raden.

Van het azc... wtf.
pi_217761648
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:39 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Van het azc... wtf.
Meteen terugsturen dan. Zal helaas wel niet gebeuren...
pi_217761652
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 18:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik heb er moeite mee om er woorden voor te vinden hoe triest het is. Knuffels stelen die ter nagedachtenis aan gedode kinderen neergelegd zin.
En dan ook nog filmen en roepen "die mannen zijn dood en wij zijn hier aan het werken"...
pi_217761662
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:34 schreef capricia het volgende:

[..]
Bizar. Zo respectloos. En ze spraken ook nog Nederlands. Dus kennelijk zijn ze al langer hier.
Mag hopen dat al hun kansen verkeken zijn. En dat ze heel snel terug naar land van herkomst gestuurd worden.
En helemaal bizar als je ziet hoe meerdere overheidsorganisaties zich uitsloven om dit geteisem te beschermen.
Hadden ze zich maar zo druk gemaakt om Jeffrey en Emma.......

quote:
Een woordvoerder van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) zegt dat de familieleden van de aangehouden bewoners naar een andere locatie zijn overgeplaatst. Ze wil niet zeggen of er extra veiligheidsmaatregelen zijn genomen in verband met eventuele wraakacties.
---------------------------
Burgemeester Cora-Yfke Sikkema van de gemeente Oldambt roept in een Facebook-bericht op om emoties onder controle te houden.

Ik doe een dringend beroep op jullie allemaal om dit aan de politie over te laten. Nogmaals ik snap de emoties maar probeer die ajb onder controle te houden.
----------------
Politie Groningen

We zien dat er op sociale media beelden rondgaan waarop te zien is dat er knuffels worden weggenomen bij de gedenkplek die is ingericht aan de Renselweg in #Winschoten. Deze beelden zijn bij ons bekend en we doen onderzoek.
-
pi_217761670
quote:
82s.gif Op maandag 26 mei 2025 15:21 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Fake nieuws, dit zijn geen mannen :N
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
pi_217761753
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
En dan ook nog filmen en roepen "die mannen zijn dood en wij zijn hier aan het werken"...
Opzich is het "mooi" dat dat soort uitspraken op beeld staan, dan is het voorspelbare "ja sorry ik wist niet waarom het daar lag"-excuus in ieder geval niet geloofwaardig aan te nemen.
pi_217761756
quote:
9s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Wat genant.

Ja sorry pa en ma, moet even mee met de politie, heb knuffels gejat van een herdenkingsplek.
En ik geloof dat van hem het adres waar hij is opgepakt veelvuldig wordt gedeeld op internet. Zullen zijn ouders leuk vinden.
pi_217761775
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hoe kan dat, als ze in het AZC wonen :?
pi_217761785
Al decennia lang weten we dat dit soort hersenloze slechte mensen in dit land rondlopen, maar het verbaast me iedere keer weer dat dit soort tuig gewoon bestaat. Nu ook weer. En dan nog filmen ook. Dan ben je echt niet lekker en hoor je niet in deze samenleving thuis.
  maandag 26 mei 2025 @ 19:54:32 #208
64288 Bensel
Ladderzat
pi_217761786
Dit hele verhaal is zo fucked up, ik merk dat ik echt pisnijdig ben. Het is voorbedachte rade, want je komt niet daar zo maar even in de buurt en doet dit dan uit baldadigheid. Dit was op voorhand enkel bedoeld om te kwetsen. En het dan ook nog filmen, omdat ze er normaalgesproken toch meestal mee weg komen. Het is indicatief voor een cultoor zonder schaamte of respect.

Die ouders kunnen nu wel verhuizen en die andere gasten zullen wel overgeplaatst worden naar een andere azc (want berecht hiervoor worden ze toch niet, noch opgenomen in de GGZ) In deze omgeving vergeet en vergeeft men niet snel, Eigenrichting is wel wat gaat volgen hierin, en dat vind ik in dit geval erg begrijpelijk want ons justitieel systeem kent hiervoor geen passende straffen. En dat is logisch, want welke wetgever zou zulke zieke gedachten kunnen voorspellen Dit tuig hoort niet in de samenleving thuis
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_217761828
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:54 schreef Vincent_student het volgende:
Al decennia lang weten we dat dit soort hersenloze slechte mensen in dit land rondlopen, maar het verbaast me iedere keer weer dat dit soort tuig gewoon bestaat. Nu ook weer. En dan nog filmen ook. Dan ben je echt niet lekker en hoor je niet in deze samenleving thuis.
Tegen de tijd dat je dit kunt begrijpen moet je je pas echt zorgen gaan maken.
Echt te triest voor woorden dit :N
pi_217761850
Kunnen ze die 3 niet het water inflikkeren ? Geen kip die ze zal missen
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')