Was van korte duur :pquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:13 schreef aeque het volgende:
Kw ineens aan de hossel. Wat heb ik gemist?
Je hebt mij net afgewezen hoorquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Maar het werkte niet. Ik heb haar weggejaagd.
Oh nu je het zegt. Ik dacht je kunt daar wel doorheen kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je hebt mij net afgewezen hoor
Ik kan het niet meer volgen sorryquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt. Ik dacht je kunt daar wel doorheen kijken
Nooit opgevallen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
En als hij niet moe is, doet hij dat ook. Niets mis mee toch?
Duidelijke signalen geven wouter!!quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt. Ik dacht je kunt daar wel doorheen kijken
Ik heb Koekie niet afgewezen maar ben wel moe en moet naar bed gaan als ik morgen nog wil overleven.quote:
Kom maar op mijn brede schouders uithuilen hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je hebt mij net afgewezen hoor
Ik ben ook lastig te begrijpen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer volgen sorry
Bedankt! Ik ben ook maar gewoon een meisje.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Duidelijke signalen geven wouter!!
Ik zal het proberen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Duidelijke signalen geven wouter!!
Hij is normaal gewoon uitermate discreet. Zo erg dat het zelfs @Monsterkoekie nooit was opvallenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is normaal gewoon uitermate discreet. Zo ergs zelfs dat het zelfs @:monsterkoekie nooit was opvallen
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is normaal gewoon uitermate discreet. Zo ergs zelfs dat het zelfs @:monsterkoekie nooit was opvallen
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Kom maar op mijn brede schouders uithuilen hoor.
Hoezo zelfs MK?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is normaal gewoon uitermate discreet. Zo erg dat het zelfs @:monsterkoekie nooit was opvallen
Ditquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is normaal gewoon uitermate discreet. Zo erg dat het zelfs @:monsterkoekie nooit was opvallen
Er gaan allerlei geruchten in de DTS underground.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Maar hoezo ‘zelfs’ MK? Alsof ik zo’n orakel ben
Over mij?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er gaan allerlei geruchten in de DTS underground.
Welke geruchten ken jij danquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit niet in de DTS underground.
Je hebt mij wel betoverd hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Helemaal getriggerd nuquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ken geen geruchten. Ik ben weer dom aan het doen.
Had jij het door dan?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Maar hoezo ‘zelfs’ MK? Alsof ik zo’n orakel ben
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt mij wel betoverd hoor.Ja maar ik ben van mening dat je achter je woorden moet staan en niet iedereen at random signalen moet geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar soms is het ook wel gewoon leuk en #YOLO.
Nawhhhhhh devviequote:Op donderdag 22 mei 2025 22:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat jij gewoon een aardig persoon bent
Alweer zo'n mixed signal. Bedoel je "hopelijk kun je nog alleen slapen vanavond" of "hopelijk kom ik nog op tijd en kunnen we samen in slaap vallen vanavond"quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahah sorry
Hopelijk kun je nog slapen vanavond.
Ik zal het morgen @kree eens vragen. Die heeft twee vrouwen achter zich aan. Hoe doet hij het toch...?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Alweer zo'n mixed signal. Bedoel je "hopelijk kun je nog alleen slapen vanavond" of "hopelijk kom ik nog op tijd en kunnen we samen in slaap vallen vanavond"
Ik kan er ook niks aan doen dat koekie al sinds minimaal 2017 niet met mij wilt daten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar ik ben van mening dat je achter je woorden moet staan en niet iedereen at random signalen moet geven.
Maar soms is het ook wel gewoon leuk en #YOLO.
De truc is mysterieus zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zal het morgen @:Kree eens vragen. Die heeft twee vrouwen achter zich aan. Hoe doet hij het toch...?
Koekie is kapot. Zegt meer over Koekie dan over de mannenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat koekie al sinds minimaal 2017 niet met mij wilt daten.
Ik meen elk woord.
Gewoon geen drama maken!quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zal het morgen @:Kree eens vragen. Die heeft twee vrouwen achter zich aan. Hoe doet hij het toch...?
Ik ook dus ik dacht juist dat we die stukjes aan elkaar zouden kunnen lijmen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Koekie is kapot. Zegt meer over Koekie dan over de mannen
Dan gewoon lekker gaan slapenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Koekie is kapot. Zegt meer over Koekie dan over de mannen
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet die kapotkapot in de zin van undateable
Dan even niet daten. Niets mis mee en daten kan best vermoeiden zijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En dit natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet echt wat meer in jezelf geloven koekie. Je bent goed en leuk zoals je bent.
Neuhquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb als sinds 2018 niet meer serieus gedatequote:Op donderdag 22 mei 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan even niet daten. Niets mis mee en daten kan best vermoeiden zijn
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb als sinds 2018 niet meer serieus gedateheb het altijd of voor die tijd of na die eerste date afgekapt
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet echt wat meer in jezelf geloven koekie. Je bent goed en leuk zoals je bent.
Waarom dat?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb als sinds 2018 niet meer serieus gedateheb het altijd of voor die tijd of na die eerste date afgekapt
Welnee. Dan heb je simpelweg nog niet het passende steentje gevonden om even het lego thema weer terug te brengen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik mijzelf niet leuk vind. Maar ik ben te complex om serieus mee te kunnen daten. Te veel, te vaag te wispelturig etc
Misschien ben je er op het moment gewoon niet klaar voor. Zit een beetje in hetzelfde schuitje hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik mijzelf niet leuk vind. Maar ik ben te complex om serieus mee te kunnen daten. Te veel, te vaag te wispelturig etc
Je hebt de juiste nog niet gevonden. Maar waarom kap je het al af voor de eerste date? Ben je bang dat het zal uitlopen op een afknapper? Want dan gaat dat natuurlijk altijd gebeurenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga voor toxisch en onbereikbaar. Want dat is herkenbaar. Gezond is eng en maakt mij angstig..quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Misschien ben je er op het moment gewoon niet klaar voor. Zit een beetje in hetzelfde schuitje hoor.
In dat geval moeten wij maar daten. Want ik ben behoorlijk onbereikbaarquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ga voor toxisch en onbereikbaar. Want dat is herkenbaar. Gezond is eng en maakt mij angstig..
Is het ook, maar de beloning is uiteindelijk des te groter.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ga voor toxisch en onbereikbaar. Want dat is herkenbaar. Gezond is eng en maakt mij angstig..
Oke ja dat is niet zo'n goede eigenschap om op te vallen. Misschien kleine stapjes richting een gezonde relatie zetten. Ik vind het allemaal eng gezond of niet gezond.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vooral alles niet doen wat kree zegt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:59 schreef KoningWouter het volgende:
Heb trouwens wel serieus iemand ontmoet bij mijn werk. Nouja ontmoet, gezien. Ik liep naar buiten en ik dacht van wow wie zit daar maar zij liep net naar binnen. Toen keek ze me aan bij het naar binnen gaan en keek even weg, en toen keek ze me weer aan.
Volgens ChatGPT heeft ze wel interesse
Maar serieus hoe pak ik dit aan? @:Kree
lol mss ben ik niet de juiste om aan te vragen, want vraag me dat vaak af ook... helaas die ik zie allemaal diep in relatie getrouwd en kinderen enzo....quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:59 schreef KoningWouter het volgende:
Heb trouwens wel serieus iemand ontmoet bij mijn werk. Nouja ontmoet, gezien. Ik liep naar buiten en ik dacht van wow wie zit daar maar zij liep net naar binnen. Toen keek ze me aan bij het naar binnen gaan en keek even weg, en toen keek ze me weer aan.
Volgens ChatGPT heeft ze wel interesse
Maar serieus hoe pak ik dit aan? @:Kree
Hahaha arme jongen toch.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het ook, maar de beloning is uiteindelijk des te groter.
[..]
Vooral alles niet doen wat kree zegt.
Volgens ChatGPT moet ik dat restaurant inlopen en eens wat te eten bestellen. Ze werkt niet bij mij maar in een restaurant naast me. Ze zat buiten te roken en dat wilde ik ook net gaan doen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
lol mss ben ik niet de juiste om aan te vragen, want vraag me dat vaak af ook... helaas die ik zie allemaal diep in relatie getrouwd en kinderen enzo....
neem maar aan serieus. zal je kree tip geven.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens ChatGPT moet ik dat restaurant inlopen en eens wat te eten bestellen. Ze werkt niet bij mij maar in een restaurant naast me. Ze zat buiten te roken en dat wilde ik ook net gaan doen.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens ChatGPT moet ik dat restaurant inlopen en eens wat te eten bestellen. Ze werkt niet bij mij maar in een restaurant naast me. Ze zat buiten te roken en dat wilde ik ook net gaan doen.
Ik weet helemaal niets van haar. Maar ik zag haar en dacht: wow, die zou ik wel beter willen leren kennen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
neem maar aan serieus. zal je kree tip geven.
wat weet je van dr voor wat te doen of zeggen?
Of je vraagt aan haar of ze ook op het menu staat. Maar dat is wel Russisch roulettequote:Op donderdag 22 mei 2025 23:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ff socials checken toch maar eerstquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niets van haar. Maar ik zag haar en dacht: wow, die zou ik wel beter willen leren kennen.
Haha die is wel geniaal.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Of je vraagt aan haar of ze ook op het menu staat. Maar dat is wel Russisch roulette
iemand van bedrijf, vast wel uit te zoeken via Microsoft exchange en contacten daarin voor werkquote:
Maar zit even te denken. Als je dat vraagt moet je wel serieus good looking zijn. Ik moet het meer hebben van mijn persoonlijkheid denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Of je vraagt aan haar of ze ook op het menu staat. Maar dat is wel Russisch roulette
Is niet waar ik werk maar van het restaurant ernaast. Kom haar vast nog eens tegen hoor maar ik wil het proces wat versnellen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
iemand van bedrijf, vast wel uit te zoeken via Microsoft exchange en contacten daarin voor werk
owh Euhm ja hoe doe je dat. wss zoals simpel, complimentje geven en ff vragen. van euh hoe heet je eigenlijk?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is niet waar ik werk maar van het restaurant ernaast. Kom haar vast nog eens tegen hoor maar ik wil het proces wat versnellen.
Dan zou ik fok.nl en je username op een papiertje schrijven en er een goed vliegtuigje van vouwen en dan naar haar toe gooien van afstandquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar zit even te denken. Als je dat vraagt moet je wel serieus good looking zijn. Ik moet het meer hebben van mijn persoonlijkheid denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |