Koekie is kapot. Zegt meer over Koekie dan over de mannenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat koekie al sinds minimaal 2017 niet met mij wilt daten.
Ik meen elk woord.
Gewoon geen drama maken!quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zal het morgen @:Kree eens vragen. Die heeft twee vrouwen achter zich aan. Hoe doet hij het toch...?
Ik ook dus ik dacht juist dat we die stukjes aan elkaar zouden kunnen lijmen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Koekie is kapot. Zegt meer over Koekie dan over de mannen
Dan gewoon lekker gaan slapenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Koekie is kapot. Zegt meer over Koekie dan over de mannen
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet die kapotkapot in de zin van undateable
Dan even niet daten. Niets mis mee en daten kan best vermoeiden zijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En dit natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet echt wat meer in jezelf geloven koekie. Je bent goed en leuk zoals je bent.
Neuhquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb als sinds 2018 niet meer serieus gedatequote:Op donderdag 22 mei 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan even niet daten. Niets mis mee en daten kan best vermoeiden zijn
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb als sinds 2018 niet meer serieus gedateheb het altijd of voor die tijd of na die eerste date afgekapt
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet echt wat meer in jezelf geloven koekie. Je bent goed en leuk zoals je bent.
Waarom dat?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb als sinds 2018 niet meer serieus gedateheb het altijd of voor die tijd of na die eerste date afgekapt
Welnee. Dan heb je simpelweg nog niet het passende steentje gevonden om even het lego thema weer terug te brengen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik mijzelf niet leuk vind. Maar ik ben te complex om serieus mee te kunnen daten. Te veel, te vaag te wispelturig etc
Misschien ben je er op het moment gewoon niet klaar voor. Zit een beetje in hetzelfde schuitje hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik mijzelf niet leuk vind. Maar ik ben te complex om serieus mee te kunnen daten. Te veel, te vaag te wispelturig etc
Je hebt de juiste nog niet gevonden. Maar waarom kap je het al af voor de eerste date? Ben je bang dat het zal uitlopen op een afknapper? Want dan gaat dat natuurlijk altijd gebeurenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga voor toxisch en onbereikbaar. Want dat is herkenbaar. Gezond is eng en maakt mij angstig..quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Misschien ben je er op het moment gewoon niet klaar voor. Zit een beetje in hetzelfde schuitje hoor.
In dat geval moeten wij maar daten. Want ik ben behoorlijk onbereikbaarquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ga voor toxisch en onbereikbaar. Want dat is herkenbaar. Gezond is eng en maakt mij angstig..
Is het ook, maar de beloning is uiteindelijk des te groter.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ga voor toxisch en onbereikbaar. Want dat is herkenbaar. Gezond is eng en maakt mij angstig..
Oke ja dat is niet zo'n goede eigenschap om op te vallen. Misschien kleine stapjes richting een gezonde relatie zetten. Ik vind het allemaal eng gezond of niet gezond.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vooral alles niet doen wat kree zegt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:59 schreef KoningWouter het volgende:
Heb trouwens wel serieus iemand ontmoet bij mijn werk. Nouja ontmoet, gezien. Ik liep naar buiten en ik dacht van wow wie zit daar maar zij liep net naar binnen. Toen keek ze me aan bij het naar binnen gaan en keek even weg, en toen keek ze me weer aan.
Volgens ChatGPT heeft ze wel interesse
Maar serieus hoe pak ik dit aan? @:Kree
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |