Vooral alles niet doen wat kree zegt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:59 schreef KoningWouter het volgende:
Heb trouwens wel serieus iemand ontmoet bij mijn werk. Nouja ontmoet, gezien. Ik liep naar buiten en ik dacht van wow wie zit daar maar zij liep net naar binnen. Toen keek ze me aan bij het naar binnen gaan en keek even weg, en toen keek ze me weer aan.
Volgens ChatGPT heeft ze wel interesse
Maar serieus hoe pak ik dit aan? @:Kree
lol mss ben ik niet de juiste om aan te vragen, want vraag me dat vaak af ook... helaas die ik zie allemaal diep in relatie getrouwd en kinderen enzo....quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:59 schreef KoningWouter het volgende:
Heb trouwens wel serieus iemand ontmoet bij mijn werk. Nouja ontmoet, gezien. Ik liep naar buiten en ik dacht van wow wie zit daar maar zij liep net naar binnen. Toen keek ze me aan bij het naar binnen gaan en keek even weg, en toen keek ze me weer aan.
Volgens ChatGPT heeft ze wel interesse
Maar serieus hoe pak ik dit aan? @:Kree
Hahaha arme jongen toch.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het ook, maar de beloning is uiteindelijk des te groter.
[..]
Vooral alles niet doen wat kree zegt.
Volgens ChatGPT moet ik dat restaurant inlopen en eens wat te eten bestellen. Ze werkt niet bij mij maar in een restaurant naast me. Ze zat buiten te roken en dat wilde ik ook net gaan doen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
lol mss ben ik niet de juiste om aan te vragen, want vraag me dat vaak af ook... helaas die ik zie allemaal diep in relatie getrouwd en kinderen enzo....
neem maar aan serieus. zal je kree tip geven.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens ChatGPT moet ik dat restaurant inlopen en eens wat te eten bestellen. Ze werkt niet bij mij maar in een restaurant naast me. Ze zat buiten te roken en dat wilde ik ook net gaan doen.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens ChatGPT moet ik dat restaurant inlopen en eens wat te eten bestellen. Ze werkt niet bij mij maar in een restaurant naast me. Ze zat buiten te roken en dat wilde ik ook net gaan doen.
Ik weet helemaal niets van haar. Maar ik zag haar en dacht: wow, die zou ik wel beter willen leren kennen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
neem maar aan serieus. zal je kree tip geven.
wat weet je van dr voor wat te doen of zeggen?
Of je vraagt aan haar of ze ook op het menu staat. Maar dat is wel Russisch roulettequote:Op donderdag 22 mei 2025 23:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ff socials checken toch maar eerstquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niets van haar. Maar ik zag haar en dacht: wow, die zou ik wel beter willen leren kennen.
Haha die is wel geniaal.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Of je vraagt aan haar of ze ook op het menu staat. Maar dat is wel Russisch roulette
iemand van bedrijf, vast wel uit te zoeken via Microsoft exchange en contacten daarin voor werkquote:
Maar zit even te denken. Als je dat vraagt moet je wel serieus good looking zijn. Ik moet het meer hebben van mijn persoonlijkheid denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Of je vraagt aan haar of ze ook op het menu staat. Maar dat is wel Russisch roulette
Is niet waar ik werk maar van het restaurant ernaast. Kom haar vast nog eens tegen hoor maar ik wil het proces wat versnellen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
iemand van bedrijf, vast wel uit te zoeken via Microsoft exchange en contacten daarin voor werk
owh Euhm ja hoe doe je dat. wss zoals simpel, complimentje geven en ff vragen. van euh hoe heet je eigenlijk?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is niet waar ik werk maar van het restaurant ernaast. Kom haar vast nog eens tegen hoor maar ik wil het proces wat versnellen.
Dan zou ik fok.nl en je username op een papiertje schrijven en er een goed vliegtuigje van vouwen en dan naar haar toe gooien van afstandquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar zit even te denken. Als je dat vraagt moet je wel serieus good looking zijn. Ik moet het meer hebben van mijn persoonlijkheid denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |