Was van korte duur :pquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:13 schreef aeque het volgende:
Kw ineens aan de hossel. Wat heb ik gemist?
Je hebt mij net afgewezen hoorquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Maar het werkte niet. Ik heb haar weggejaagd.
Oh nu je het zegt. Ik dacht je kunt daar wel doorheen kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je hebt mij net afgewezen hoor
Ik kan het niet meer volgen sorryquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt. Ik dacht je kunt daar wel doorheen kijken
Nooit opgevallen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
En als hij niet moe is, doet hij dat ook. Niets mis mee toch?
Duidelijke signalen geven wouter!!quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt. Ik dacht je kunt daar wel doorheen kijken
Ik heb Koekie niet afgewezen maar ben wel moe en moet naar bed gaan als ik morgen nog wil overleven.quote:
Kom maar op mijn brede schouders uithuilen hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je hebt mij net afgewezen hoor
Ik ben ook lastig te begrijpen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer volgen sorry
Bedankt! Ik ben ook maar gewoon een meisje.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Duidelijke signalen geven wouter!!
Ik zal het proberen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Duidelijke signalen geven wouter!!
Hij is normaal gewoon uitermate discreet. Zo erg dat het zelfs @Monsterkoekie nooit was opvallenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is normaal gewoon uitermate discreet. Zo ergs zelfs dat het zelfs @:monsterkoekie nooit was opvallen
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is normaal gewoon uitermate discreet. Zo ergs zelfs dat het zelfs @:monsterkoekie nooit was opvallen
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Kom maar op mijn brede schouders uithuilen hoor.
Hoezo zelfs MK?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is normaal gewoon uitermate discreet. Zo erg dat het zelfs @:monsterkoekie nooit was opvallen
Ditquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is normaal gewoon uitermate discreet. Zo erg dat het zelfs @:monsterkoekie nooit was opvallen
Er gaan allerlei geruchten in de DTS underground.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Maar hoezo ‘zelfs’ MK? Alsof ik zo’n orakel ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |