Ja, daar gebeurt niet zoveelquote:
Tijd voor de hyper softs?quote:
quote:
Zoveel vragenquote:
Jij bent de alwetende hierquote:
Nee, ik zeg niks en doe alleen snelle rondjes rijdenquote:
*Maakt notitie 1002*quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niks en doe alleen snelle rondjes rijden
Notities van jouquote:
Omdat de VT’s morgen zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo vandaag geen VT's. Het is toch donderdag in Monaco?
Maar in Monaco zijn de eerste 2 altijd op donderdag.quote:
Al een paar jaar niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar in Monaco zijn de eerste 2 altijd op donderdag.
Na 2021 niet meer.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als die tradities al niet meer heilig zijn dan kan de traditie dat er een race in Monaco moet zijn ook wel overboord.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:40 schreef Adames het volgende:
Al een paar jaar niet.
En het is ook al niet met hemelvaart.
Liever Monaco dan Wannabe Monaco Miamiquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als die tradities al niet meer heilig zijn dan kan de traditie dat er een race in Monaco moet zijn ook wel overboord.
Liever allebei.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Liever Monaco dan Wannabe Monaco Miami
Dé winnaar van zondag tikt natuurlijk een fles melk(product) achterover.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Al een paar jaar niet.
En het is ook al niet met hemelvaart.
Hopelijk springt de winnaar nog wel in het zwembad.
Nee inderdaad, circuits waar je kan inhalen moeten we niet willen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Liever Monaco dan Wannabe Monaco Miami
Nou ja, hij doet in elk geval alsof. Of ja, achterover klopt wel maar dan over zijn hoofd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dé winnaar van zondag tikt natuurlijk een fles melk(product) achterover.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als die tradities al niet meer heilig zijn dan kan de traditie dat er een race in Monaco moet zijn ook wel overboord.
Yuki in de muur = Hadjar in een RB21 voor Barça?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:04 schreef Kickstart het volgende:
Nog even de Highlights van 2024
voor Yuki is belangrijk om door Q1 te komen, dat was Perez al 2 jaar niet gelukt
(F1TV abonnees kunnen natuurlijk via "Archive" het complete weekend terug zien)
-
Voor de F2 en F3 nog welquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan? zien hoe ook Hadjar met dat hok niks kan en momenteel een betere toekomst bij het zuster team heeftquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:53 schreef shiz het volgende:
[..]
Yuki in de muur = Hadjar in een RB21 voor Barça?
Van alle drie de Visa rijders is Hadjar nu wel consequent de beste gebleken en dat terwijl die net begint. Laat hem gewoon proberen zou ik zeggen, weinig te verliezen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:17 schreef Kickstart het volgende:
[..]
En dan? zien hoe ook Hadjar met dat hok niks kan en momenteel een betere toekomst bij het zuster team heeft
quote:Regerend wereldkampioen Max Verstappen toonde eerder al zijn desinteresse in een Formule 1-film, en liet ook deze kans aan zich voorbijgaan. ‘Franz Hermann’ koos voor een avondje simracen.
(...)
In plaats daarvan debuteerde hij een nieuwe gebruikersnaam op streamingsplatform Twitch. Als FranzHermann69 streamde hij een sessie met zijn vrienden van Team Redline.
Ik geloof dat het vloeken is, maar ik ben ook niet zo’n fan van Singapore eerlijk gezegd. De twee beste stratencircuits ooit zijn in mijn optiek Adelaide en Long Beach.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:56 schreef Kickinalfa het volgende:
Monaco was leuk toen het uniek was, nu is het het zoveelste stratencircuit.
Alleen Well Done Baku verdient het en niet Miami, Las Vegas, Jedah etc.
Singapore heeft dat probleem. Vond het vroeger echt een mooie toevoeging, maar inmiddels is zijn beide gimmicks gewoon te veel gebruikt. En het langzaam verlibertyliseren van de layout helpt ook niet echt mee.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het vloeken is, maar ik ben ook niet zo’n fan van Singapore eerlijk gezegd. De twee beste stratencircuits ooit zijn in mijn optiek Adelaide en Long Beach.
De Singapore sling er uithalen en die 2 nutteloze zwembadchicanes hebben het echt wel beter gemaakt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Singapore heeft dat probleem. Vond het vroeger echt een mooie toevoeging, maar inmiddels is zijn beide gimmicks gewoon te veel gebruikt. En het langzaam verlibertyliseren van de layout helpt ook niet echt mee.
Nee.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De Singapore sling er uithalen en die 2 nutteloze zwembadchicanes hebben het echt wel beter gemaakt.
Daar verschillen wij van mening.quote:
Colapinto is denk ik eerderquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:43 schreef DjVero het volgende:
Zondag wordt het: "three.....two....one....it's lights out and away we....oh wait, it's Yuki in the wall" ??
Dat is dan een plus want dan start ie dus niet vanuit de pits?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:43 schreef DjVero het volgende:
Zondag wordt het: "three.....two....one....it's lights out and away we....oh wait, it's Yuki in the wall" ??
Inderdaad, laat hem maar mooi bij Toro Rosso blijven en zijn teammaat structureel naar huis rijden. Elke top 10 positie in kwalificatie of race kan hij bijtellen als topprestatie terwijl jw met de Red Bull aleen maar kunt verliezen in de verre schaduw van Verstappen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:17 schreef Kickstart het volgende:
[..]
En dan? zien hoe ook Hadjar met dat hok niks kan en momenteel een betere toekomst bij het zuster team heeft
Gras is groen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Het wordt leuk met regen, anders een optocht.
Ze hopen door de extra verplichte pitstop dat er meer spektakel komt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Het wordt leuk met regen, anders een optocht.
Ronde 1 meteen de eerste stop, achteraan meehobbelen en wachten op een safetycar voor de 2e stop.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze hopen door de extra verplichte pitstop dat er meer spektakel komt.
Zou me inderdaad niets verbazen als straks iedereen buiten de top3 meteen na ronde 1 de pits in duikt... en dan de rest van de race alsnog relatief saai is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ronde 1 meteen de eerste stop, achteraan meehobbelen en wachten op een safetycar voor de 2e stop.
Succes gegarandeerd.
Dat is de verplichte stop, er was toch nog eentje extra???quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:40 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Zou me inderdaad niets verbazen als straks iedereen buiten de top3 meteen na ronde 1 de pits in duikt... en dan de rest van de race alsnog relatief saai is.
Ja, die tijdens de SCquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat is de verplichte stop, er was toch nog eentje extra???
Dat wordt, "three.....two....one....it's lights out and the train is underway....." rondjes 1:21 zoals vorig jaar.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:43 schreef DjVero het volgende:
Yup precies, die tweede stop is gewoon de 'business-as-usual'. Die eerste stop gaan ze waarschijnlijk zo snel mogelijk gedaan willen hebben, voor de bandenslijtage zal die niet nodig zijn.quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:26 schreef Rnie het volgende:
Hoe is het weer in Monaco? Gaat het een beetje gieten?
Is er geen regel zoals in andere klasses met verplichte stops dat een stop in de eerste zoveel ronden niet meetelt als verplichte stop, juist om dit te voorkomen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ronde 1 meteen de eerste stop, achteraan meehobbelen en wachten op een safetycar voor de 2e stop.
Succes gegarandeerd.
nopequote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is er geen regel zoals in andere klasses met verplichte stops dat een stop in de eerste zoveel ronden niet meetelt als verplichte stop, juist om dit te voorkomen?
Sjezusquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
enkel dat als je hem niet doet je een 30(!!!) seconden tijdstraf krijgt
Veel langzame bochten dus ik verwacht er niet veel van.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
Ben benieuwd hoe de Red Bul het doet tov van McLaren, eens zien of de aanpassingen daadwerkelijk werken in het voordeel van de Red Bull, maar dan moeten ze wel 1e starten
Er zijn minder vaak SC's in Monaco dan je denkt. Als je de laatste 5 jaar kijkt, dan is het 3 races zonder SC en dan ben je dus gewoon zwaar de lul als je ronde 1 al binnenkomt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd.
Franco, I add 5 more races to the contract.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er zijn minder vaak SC's in Monaco dan je denkt. Als je de laatste 5 jaar kijkt, dan is het 3 races zonder SC en dan ben je dus gewoon zwaar de lul als je ronde 1 al binnenkomt.
Dus dat zal Ferrari wel doen.
Volgens ene L. Norris is dit allemaal onzin.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Veel langzame bochten dus ik verwacht er niet veel van.
Hahaha, bij Captain Slow.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:51 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Franco, I add 5 more races to the contract.
The tunnel the tunnel! brake brake! Jesus Christ
[ afbeelding ]
Je kunt dan toch evengoed nog in vrije lucht een hoger tempo rijden en dan aansluiten bij auto’s die nog twee keer moeten stoppen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er zijn minder vaak SC's in Monaco dan je denkt. Als je de laatste 5 jaar kijkt, dan is het 3 races zonder SC en dan ben je dus gewoon zwaar de lul als je ronde 1 al binnenkomt.
Dus dat zal Ferrari wel doen.
De laatste tijd komt het wel vaker voor dat Red Bull niks van het weekend verwacht en toch zit Max er wel goed bij. Dus ja ik zou ook niet teveel op hun vertrouwen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens ene L. Norris is dit allemaal onzin.
Goated.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:00 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Weet niet of deze al voorbij was gekomen. Sympathiek van George.
Jaja en tegen de FIA zeker klagen dat het een illegale move was van Max.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:00 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Weet niet of deze al voorbij was gekomen. Sympathiek van George.
Rechts inhalen mag gewoon niet maar de stewards deden niet eens een 'under investigation'.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jaja en tegen de FIA zeker klagen dat het een illegale move was van Max.
Ik ben mild over Strollquote:
Die wou naar huisquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leclerc neemt de verkeerde afslag
Skattiequote:
eerst langs zijn moeder en dan naar huisquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Verkeerde kant op volgens Karun
Of naar de kraambezoek voor lily verstappen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst langs zijn moeder en dan naar huis
Vooruitdenkend.quote:
Vleugellamquote:
F1tv FTWquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:39 schreef THEFXR het volgende:
Moet een klacht indienen by Sky, de stream loopt af en toe vast.
Ja man is Ferrari zijn schuldquote:
Verkeerd voorspeld door mijquote:
Ik was dit keer lief voor Stroll en helemaal zoveel F1 ervaring.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was dit keer lief voor Stroll en helemaal zoveel F1 ervaring.
Misschien download ik hem een keer als ik me erg verveel.quote:
Het zal tegenvallen ten opzicht van de The real thing.quote:
Tuurlijkquote:
Die film ken ik niet eens eigenlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het zal tegenvallen ten opzicht van de The real thing.
Red Bull is dit jaar slecht op rear limited circuits zoals Bahreinen Miami en redelijk goed op front limited circuits zoals Suzuka en Imola.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De laatste tijd komt het wel vaker voor dat Red Bull niks van het weekend verwacht en toch zit Max er wel goed bij. Dus ja ik zou ook niet teveel op hun vertrouwen.
Nee.quote:
Na de pauze wordt het spannend.quote:
geen idee hoe haar bevalling wasquote:
Russell softer op soft dan Max op hards.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max harder op hard dan Russell op softs
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Russell softer op soft dan Max op hards.
Ferrari geeft je vleugels?quote:
Maar zodra de zwangerschapspamper uit mag..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee hoe haar bevalling was
maar denk eerder Fuck off
Van blauw naar groen naar...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:11 schreef greysbones het volgende:
het blijft raar Newey in een groen pakje
Geel?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van blauw naar groen naar...
Terug naar blauw dusquote:
ik bel hem straks even opquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:13 schreef SiGNe het volgende:
Wat heeft Newey daar eigenlijk te doen?
Hij moet de auto voor volgend jaar ontwerpen maar met in de pit naar de huidige wagen kijken bereik je volgens mij niet veel.
In de fabriek kan hij de wagen opzich ook beter bekijken.
Of is hij bij de race zodat hij mee kan ,luisteren met de coureurs over waar zij op dit moment tegenaan lopen?
Topquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik bel hem straks even op
je hoort het morgen
DIe grote boot is anders..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:15 schreef greysbones het volgende:
die overzichtshots
die hebben we toch ook wel eens gezien
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris ging rechtuit, de schavuit!
Kees van de Grint zit al met het mondje klaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Allard klinkt alsof ie moet poepen.
Of motorstand, of volle bak, of...quote:
"We gingen met een zucht, vol over de kerbs in de lucht..."quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc rijdt hier zo geweldig altijd.
Och. Kwali beest.
Leuk om te zienquote:
bijzonder dat al die Merc motors bovenaan staanquote:
En Maxquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijzonder dat al die Merc motors bovenaan staan
Lichtgewicht.quote:
Leuk. Heel leuk.quote:
Oh nee, opvliegendquote:
Hij ging wel ergens over met een gang ja.quote:
Al besprokenquote:
FP2 kijk je niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:31 schreef greysbones het volgende:
ja dit was hem weer![]()
bis morgen Schätzchen
Niet vanmiddag?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:31 schreef greysbones het volgende:
ja dit was hem weer![]()
bis morgen Schätzchen
Vanmiddag niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:31 schreef greysbones het volgende:
ja dit was hem weer![]()
bis morgen Schätzchen
Dan is de snelste zijn alsnog mooi. Dat is een rijders mentaliteit.quote:
Newey is van de holistische aanpak. Hij ziet alles in het geheel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:13 schreef SiGNe het volgende:
Hij moet de auto voor volgend jaar ontwerpen maar met in de pit naar de huidige wagen kijken bereik je volgens mij niet veel.
Of is hij bij de race zodat hij mee kan ,luisteren met de coureurs over waar zij op dit moment tegenaan lopen?
Het is een goed begin van het weekend maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan is de snelste zijn alsnog mooi. Dat is een rijders mentaliteit.
Oké. Dankjewel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is een goed begin van het weekend maar meer ook niet.
De punten worden zondag pas verdeeld.
Alles.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:13 schreef SiGNe het volgende:
skandequote:
quote:
Kijk Stigquote:
Wel terecht vind ik domme Stroll actie.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stroll hit with grid penalty after Leclerc clash in opening Monaco GP practice
1 plaats grid straf
Heeft ie ooit een briljante actie gehad?quote:
Charles snel. Wat indewegrijderij en 1 domme actie van Stroll kost Ferrari 1 vleugel. Max redelijk goed erbij.quote:
Is dat dus een pleonasme of een tautologie?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft ie ooit een briljante actie gehad?
P2 op Baku. Pole op Turkije. Punten dit seizoen op Miami en Australië.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft ie ooit een briljante actie gehad?
Zal de tv aanzetten.quote:
Hij kan wel rijden maar valt op doordat hij 0 awareness heeft soms.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
P2 op Baku. Pole op Turkije. Punten dit seizoen op Miami en Australië.
Dus eigenlijk wel.
En steamdeck uit.quote:
Hij heeft af en toe gewoon domme momenten inderdaad, en dat in combinatie met zijn paydriverschap is voor het publiek funest.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij kan wel rijden maar valt op doordat hij 0 awareness heeft soms.
Putputput...quote:
Kan @Nattekat databundel dit wel aan?quote:
Snel op.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan @:nattekat databundel dit wel aan?
Bundel is al op anders was ie er welquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 25GB tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij heeft de nodige rotzooi achtergelaten.quote:
Mompelt: Max Verstappen die door foutjes op Monaco kampioen werd.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en dat moet dan de wereldkampioen worden dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |