Ja, daar gebeurt niet zoveelquote:
Tijd voor de hyper softs?quote:
quote:
Zoveel vragenquote:
Jij bent de alwetende hierquote:
Nee, ik zeg niks en doe alleen snelle rondjes rijdenquote:
*Maakt notitie 1002*quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niks en doe alleen snelle rondjes rijden
Notities van jouquote:
Omdat de VT’s morgen zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo vandaag geen VT's. Het is toch donderdag in Monaco?
Maar in Monaco zijn de eerste 2 altijd op donderdag.quote:
Al een paar jaar niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar in Monaco zijn de eerste 2 altijd op donderdag.
Na 2021 niet meer.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als die tradities al niet meer heilig zijn dan kan de traditie dat er een race in Monaco moet zijn ook wel overboord.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:40 schreef Adames het volgende:
Al een paar jaar niet.
En het is ook al niet met hemelvaart.
Liever Monaco dan Wannabe Monaco Miamiquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als die tradities al niet meer heilig zijn dan kan de traditie dat er een race in Monaco moet zijn ook wel overboord.
Liever allebei.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Liever Monaco dan Wannabe Monaco Miami
Dé winnaar van zondag tikt natuurlijk een fles melk(product) achterover.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Al een paar jaar niet.
En het is ook al niet met hemelvaart.
Hopelijk springt de winnaar nog wel in het zwembad.
Nee inderdaad, circuits waar je kan inhalen moeten we niet willen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Liever Monaco dan Wannabe Monaco Miami
Nou ja, hij doet in elk geval alsof. Of ja, achterover klopt wel maar dan over zijn hoofd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dé winnaar van zondag tikt natuurlijk een fles melk(product) achterover.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als die tradities al niet meer heilig zijn dan kan de traditie dat er een race in Monaco moet zijn ook wel overboord.
Yuki in de muur = Hadjar in een RB21 voor Barça?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:04 schreef Kickstart het volgende:
Nog even de Highlights van 2024
voor Yuki is belangrijk om door Q1 te komen, dat was Perez al 2 jaar niet gelukt
(F1TV abonnees kunnen natuurlijk via "Archive" het complete weekend terug zien)
-
Voor de F2 en F3 nog welquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan? zien hoe ook Hadjar met dat hok niks kan en momenteel een betere toekomst bij het zuster team heeftquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:53 schreef shiz het volgende:
[..]
Yuki in de muur = Hadjar in een RB21 voor Barça?
Van alle drie de Visa rijders is Hadjar nu wel consequent de beste gebleken en dat terwijl die net begint. Laat hem gewoon proberen zou ik zeggen, weinig te verliezen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:17 schreef Kickstart het volgende:
[..]
En dan? zien hoe ook Hadjar met dat hok niks kan en momenteel een betere toekomst bij het zuster team heeft
quote:Regerend wereldkampioen Max Verstappen toonde eerder al zijn desinteresse in een Formule 1-film, en liet ook deze kans aan zich voorbijgaan. ‘Franz Hermann’ koos voor een avondje simracen.
(...)
In plaats daarvan debuteerde hij een nieuwe gebruikersnaam op streamingsplatform Twitch. Als FranzHermann69 streamde hij een sessie met zijn vrienden van Team Redline.
Ik geloof dat het vloeken is, maar ik ben ook niet zo’n fan van Singapore eerlijk gezegd. De twee beste stratencircuits ooit zijn in mijn optiek Adelaide en Long Beach.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:56 schreef Kickinalfa het volgende:
Monaco was leuk toen het uniek was, nu is het het zoveelste stratencircuit.
Alleen Well Done Baku verdient het en niet Miami, Las Vegas, Jedah etc.
Singapore heeft dat probleem. Vond het vroeger echt een mooie toevoeging, maar inmiddels is zijn beide gimmicks gewoon te veel gebruikt. En het langzaam verlibertyliseren van de layout helpt ook niet echt mee.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het vloeken is, maar ik ben ook niet zo’n fan van Singapore eerlijk gezegd. De twee beste stratencircuits ooit zijn in mijn optiek Adelaide en Long Beach.
De Singapore sling er uithalen en die 2 nutteloze zwembadchicanes hebben het echt wel beter gemaakt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Singapore heeft dat probleem. Vond het vroeger echt een mooie toevoeging, maar inmiddels is zijn beide gimmicks gewoon te veel gebruikt. En het langzaam verlibertyliseren van de layout helpt ook niet echt mee.
Nee.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De Singapore sling er uithalen en die 2 nutteloze zwembadchicanes hebben het echt wel beter gemaakt.
Daar verschillen wij van mening.quote:
Colapinto is denk ik eerderquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:43 schreef DjVero het volgende:
Zondag wordt het: "three.....two....one....it's lights out and away we....oh wait, it's Yuki in the wall" ??
Dat is dan een plus want dan start ie dus niet vanuit de pits?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:43 schreef DjVero het volgende:
Zondag wordt het: "three.....two....one....it's lights out and away we....oh wait, it's Yuki in the wall" ??
Inderdaad, laat hem maar mooi bij Toro Rosso blijven en zijn teammaat structureel naar huis rijden. Elke top 10 positie in kwalificatie of race kan hij bijtellen als topprestatie terwijl jw met de Red Bull aleen maar kunt verliezen in de verre schaduw van Verstappen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:17 schreef Kickstart het volgende:
[..]
En dan? zien hoe ook Hadjar met dat hok niks kan en momenteel een betere toekomst bij het zuster team heeft
Gras is groen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Het wordt leuk met regen, anders een optocht.
Ze hopen door de extra verplichte pitstop dat er meer spektakel komt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Het wordt leuk met regen, anders een optocht.
Ronde 1 meteen de eerste stop, achteraan meehobbelen en wachten op een safetycar voor de 2e stop.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze hopen door de extra verplichte pitstop dat er meer spektakel komt.
Zou me inderdaad niets verbazen als straks iedereen buiten de top3 meteen na ronde 1 de pits in duikt... en dan de rest van de race alsnog relatief saai is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ronde 1 meteen de eerste stop, achteraan meehobbelen en wachten op een safetycar voor de 2e stop.
Succes gegarandeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |