Wat is een klein deel? Inkomen, vermogen en ook de situatie rondom wonen zijn toch al 3 indicatoren die veel te maken hebben met hoeveel financiële middelen iemand tot zijn/haar beschikking heeft.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Inkomen is maar een klein deel van de vele indicatoren... En het is in dit specifieke onderzoek helemaal niet relevant of iemand wel of niet fulltime werkt.
Nee? Jij schrijft:quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja. En dat is toch subjectief?
Ik snap werkelijk jouw punt in dezen niet.
Mijn punt is dat jij dit 'natuurlijk veelzeggend' vindt en je schrijft er dan meteen achteraan dat milieuproblemen geen onderscheid maken. Millieuproblemen kunnen niks anders dan milieuproblemen zijn.quote:Het is natuurlijk veelzeggend dat vrouwen aangeven meer last te hebben van milieuproblemen in de omgeving, terwijl milieuproblemen toch echt geen onderscheid maken tussen mannen en vrouwen.
Ik wil een bullshit baan waar kan ik mij aanmelden ik ben klaar met leiding; aquatherm, HDPE, pvcquote:
Nee, jij verdraaid zaken. En ik heb precies hetzelfde gelezen als jou.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt kennelijk gemist dat ik het onderzoek erbij heb gepakt en gelezen... Ik heb er nota bene een citaat uit gepakt.
Ik verdraai derhalve niets. Het SCP heeft zaken verdraaid.
Mijn stelling was dat mannen meer tijd besteden aan werken+zorgen+huishouden. Dat staat gewoon in de gegeven link: 49,8 uur bij mannen vs 48,2 uur bij vrouwen.
Ik snap dat deze data jou niet uitkomt, maar we zullen het er mee moeten doen.
Dat is een verschil van 1,6 uren. Zou dat komen doordat mannen misschien de reistijd of de tijd dat ze in een file staan meenemen in hun berekening?quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt kennelijk gemist dat ik het onderzoek erbij heb gepakt en gelezen... Ik heb er nota bene een citaat uit gepakt.
Ik verdraai derhalve niets. Het SCP heeft zaken verdraaid.
Mijn stelling was dat mannen meer tijd besteden aan werken+zorgen+huishouden. Dat staat gewoon in de gegeven link: 49,8 uur bij mannen vs 48,2 uur bij vrouwen.
Ik snap dat deze data jou niet uitkomt, maar we zullen het er mee moeten doen.
Treurig hoor, maar de overgrote meerderheid van de mensen die zelfmoord plegen is nog altijd man. Dat is echter niet veel meer dan een voetnoot in het artikel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:45 schreef Eightyone het volgende:
Aanverwant, over het gestegen aantal zelfdodingen onder jonge vrouwen: https://www.nu.nl/binnenl(...)-eerder-zo-hoog.html
Zonder negatief te zeiken over vrouwen vraag ik mezelf eerlijk gezegd ook wel af hoe dat zit, last hebben van milieuproblemen, hoe beleef je dat dan?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee? Jij schrijft:
[..]
Mijn punt is dat jij dit 'natuurlijk veelzeggend' vindt en je schrijft er dan meteen achteraan dat milieuproblemen geen onderscheid maken. Millieuproblemen kunnen niks anders dan milieuproblemen zijn.
Hiermee wek jij de indruk dat vrouwen zeuren. Natuurlijk veelzeggend.
Zou goed kunnen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat is een verschil van 1,6 uren. Zou dat komen doordat mannen misschien de reistijd of de tijd dat ze in een file staan meenemen in hun berekening?
Sowieso, als je even googelt komen er weer andere cijfers waarin vrouwen wel meer tijd kwijt zijn aan het huishouden. Ze zijn minder tijd kwijt aan het huishouden dan een aantal jaren geleden, maar nog altijd meer dan mannen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat is een verschil van 1,6 uren. Zou dat komen doordat mannen misschien de reistijd of de tijd dat ze in een file staan meenemen in hun berekening?
Vrouwen hebben een beter ontwikkeld reukvermogen. Dus vrouwen zullen ook eerder last hebben van stankoverlast.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Zonder negatief te zeiken over vrouwen vraag ik mezelf eerlijk gezegd ook wel af hoe dat zit, last hebben van milieuproblemen, hoe beleef je dat dan?
Gewoon een eerlijke vraag.
Nee, ik reageer op iemand die schreef dat er veel 'emotionele indicatoren' inzitten (ergo: subjectief). Dat bevestig ik door aan te geven dat er indicatoren zijn waarbij je 50/50 mag verwachten en desondanks vrouwen er meer last van hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee? Jij schrijft:
[..]
Mijn punt is dat jij dit 'natuurlijk veelzeggend' vindt en je schrijft er dan meteen achteraan dat milieuproblemen geen onderscheid maken. Millieuproblemen kunnen niks anders dan milieuproblemen zijn.
Hiermee wek jij de indruk dat vrouwen zeuren. Natuurlijk veelzeggend.
Jij vroeg mij naar de bron dat mannen meer tijd besteden aan werk+huishouden+zorg, omdat jij ervan overtuigd was dat het niet waar kon zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, jij verdraaid zaken. En ik heb precies hetzelfde gelezen als jou.
En als je meer weet, mag je dat graag delen met bronnen ipv er een eigen draai aan te geven.
Het is hier geen mannen VS de vrouwen wedstrijdje, wie hier het hardste werkt. Daar gaat dat onderzoek ook helemaal niet over. Zo doe jij wel.
info@scp.nl mocht je geïnteresseerd zijn in de feiten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kom maar met de bronnen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sowieso, als je even googelt komen er weer andere cijfers waarin vrouwen wel meer tijd kwijt zijn aan het huishouden. Ze zijn minder tijd kwijt aan het huishouden dan een aantal jaren geleden, maar nog altijd meer dan mannen.
Wat versta jij onder "het huishouden"?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sowieso, als je even googelt komen er weer andere cijfers waarin vrouwen wel meer tijd kwijt zijn aan het huishouden. Ze zijn minder tijd kwijt aan het huishouden dan een aantal jaren geleden, maar nog altijd meer dan mannen.
Neuh, niet echt, tenminste niet in dit geval.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
info@scp.nl mocht je geïnteresseerd zijn in de feiten.
En ik denk zomaar dat jij dat echt wel weet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Werken vrouwen niet onevenredig vaker parttime tov mannen?
Vraag me af wat hier de oorzaak van is.
Nee eigenlijk niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En ik denk zomaar dat jij dat echt wel weet.
Google stuk? Ik heb verder geen zin meer in discussies met jou. Je hebt talent om er altijd een nare, drammerige en vervelende toon bij te zetten.quote:
Zie jij dat dan ook in je eigen omgeving? Werk, familie, vrienden, buren?quote:
Do tell: hoe kun je mannen besteden gemiddeld 49,8 uur per week aan betaald werk, huishouden en zorg en vrouwen 48,2 uur naar eigen inzicht interpreteren?quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Neuh, niet echt, tenminste niet in dit geval.
Dit soort onderzoeken gebeurt mijns inzien heel vaak door natte-vinger-onderzoek.
En niet te vergeten dat iedereen de uitkomsten/resultaten naar eigen inzicht kunnen interpreteren.
Dus als ik iets beweer vraag je naar de bron en als je die krijgt ben ik vervelend. En als jij iets beweert en ik vraag naar de bron loop je te janken dat ik maar zelf moet zoeken en ik vervelend ben.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Google stuk? Ik heb verder geen zin meer in discussies met jou. Je hebt talent om er altijd een nare, drammerige en vervelende toon bij te zetten.
Ik zie je dat bij talloze users doen.
Doei.
Met gemak 1500 euro per week en daar hoeven ze niet eens hun bed voor uit te komen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:32 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Weet je hoe goed een prostituee verdient?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |