Anyway, AB [ ] kick ass! Real Life is zo ONWAARSCHIJNLIJK goed, staat nu al bovenaan mijn top2003-lijst.
Is de rest ook in die stijl? Ken eigenlijk alleen dit nummer maar heb beetje t idee dat t voor mij beetje is als freestyler van bombfunk mc's ook lekker maar de rest niet zo in m'n straatje.
quote:Nee man, dit is zeker geen standaard ge-mc. Ab maken werkelijk 'dope shit', maar dan anders. Bijna de hele plaat [Ego War] is geniaal. Het is de volledig vrijblijvend denderende ritmes die het tot een totale hit maken. Lijzig maar doordringend. Halen die plaat.
Op zaterdag 22 februari 2003 15:53 schreef Machiel het volgende:
Is de rest ook in die stijl? Ken eigenlijk alleen dit nummer maar heb beetje t idee dat t voor mij beetje is als freestyler van bombfunk mc's ook lekker maar de rest niet zo in m'n straatje.
quote:Dat jongetje is geweldig!
Op zaterdag 22 februari 2003 14:14 schreef mouzzer het volgende:
We Don't Care is ook een geweldig nummer met een vette clip!
quote:Broertje van Reet, didn't you know?
Op maandag 24 februari 2003 14:12 schreef Juweel het volgende:[..]
Dat jongetje is geweldig!
Ze zijn goed mensen! Ik zou het omschrijven als een mix tussen Stereo MC's, Beastie Boys, Gorillaz, Underworld en Basement Jaxx.
Gaan nog veel van ze horen in de toekomst!
quote:Ik stond ook vooraan!!!
Op donderdag 3 juli 2003 00:22 schreef metalbazzz het volgende:
supergaaf
lekker vooraan gestaan bij de bullys op werchter. Hoogtepunten: Face in a cloud, We don't care, The things, Snake. Ze staan nog in Amsterdam bij dat Melkwegdancegebeuren.
Aan het hek nog wel
Dat was wel even fijn dat er Skin voor zat waar weinig mensen op af kwamen die de Audio Bullys fijn vonden
quote:Ze zijn bevestigd!
Op donderdag 3 juli 2003 01:17 schreef MaartenHG het volgende:
Ze komen ook bij Lowlands als het goed is (volgens geruchten op het forum)... Ik kan niet wachten, kheb vele livesets van hun en ik vind ze echt super! Ik kan niet wachten om tracks zoals "Hit The Ceiling" en "Miagi" live te horen!!
Ik ga ze zeker nog een keer bekijken (en hopeijk weer van vooraan .
We don't care
The things
The snow
Ego War
Way too long.
Eigenlijk zijn ze allemaal supervet!!
en ze zien er nog goed uit ook
Zeker weten dat ik deze gasten in de gaten hou
quote:ik niet
Op dinsdag 22 juli 2003 11:28 schreef Love Mae King het volgende:
Iemand de show in de Melkweg gezien op 5 days off...?
quote:Hoe meer ik de cd ego war luister hoe beter ik hem vind.
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:59 schreef CoReTeX het volgende:
Goede cd, leuke muziek.
quote:heb je misschien meer informatie?
Op zondag 2 november 2003 15:31 schreef Love Mae King het volgende:
13 december Melkweg, Amsterdam
quote:Voorverkoop begint 7 november...
Op zondag 2 november 2003 19:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
heb je misschien meer informatie?
Kaartverkoop, tijd enz
quote:en ík ga er naartoe
Op maandag 3 november 2003 11:34 schreef Love Mae King het volgende:[..]
Voorverkoop begint 7 november...
kaarten zijn maar 12 Euri, echt super!
quote:Ik ben hem nu aan het binnen halen, als je hem ook wilt hebben moet je me ff mailen.
Op woensdag 12 november 2003 20:56 schreef Duder het volgende:
Heeft iemand de Back to Mine cd van Audio Bullys al?
quote:Op de cd staat trouwens maar 1 nummer van hun zelf, het is een compilatie cd van nummers die hun okay vonden. Kom ik ook pas net achter, wel goede muziek smaak hebben ze btw.
Op zondag 16 november 2003 15:08 schreef CoReTeX het volgende:[..]
Ik ben hem nu aan het binnen halen, als je hem ook wilt hebben moet je me ff mailen.
Oh, en toen bij Barend & Van Dorp.. tss, microfoon die niet werkt, en de cameraman die de plaat een zet geeft...
Maar ze zijn wel gaaf!
Maar hoe live is het eigenlijk?
Naar mijn mening MCt een gozer wat over een dattape-je en scratcht die ander er wat overheen.
Doet bij mij altijd wel wat af aan een concert-ervaring.
quote:dat heeft mij nog nooit iets uitgemaakt bij dance muziek
Op dinsdag 18 november 2003 18:48 schreef LostFormat het volgende:
AudioBullys, ik heb ze nou 3 keer live gezien (5daysoff, pukkelpop en werchter) en ik vind ze zeker niet slecht.Maar hoe live is het eigenlijk?
Naar mijn mening MCt een gozer wat over een dattape-je en scratcht die ander er wat overheen.
Doet bij mij altijd wel wat af aan een concert-ervaring.
ik vind het trouwens sowieso nix als een dance act het met een live band probeert, de beat van het drumstel komt gewoon minder over (zie ladytron op lowlands), heb hetzelfde gevoel bij veel hiphopacts die met een live band spelen, hoeft van mij echt niet
quote:Dat dansen doe ik sowieso ook wel. Maar zelfs bij een live-act zie ik iemand aan de knoppen draaien en is daarmee de muziek nog een beetje aan het beïnvloeden. Althans ik vind dat dit hoort. Elke beetje producer kan wel een dattape afspelen. Audiobullys zie ik het niet echt doen. Moby en JunkieXL verdenk ik ook van deze praktijken.
Op dinsdag 18 november 2003 21:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:[..]
dat heeft mij nog nooit iets uitgemaakt bij dance muziek
als ik een band als Audio Bullys ga zien wil ik dansen en niet zien hoe iemand op een gitaar zit te pielen:)ik vind het trouwens sowieso nix als een dance act het met een live band probeert, de beat van het drumstel komt gewoon minder over (zie ladytron op lowlands), heb hetzelfde gevoel bij veel hiphopacts die met een live band spelen, hoeft van mij echt niet
maar ik verheug me erop. Vorige week een goddelijke set van Westbam in Berlijn, de 13e naar audio bullys
Ik kan tevreden sterven
quote:Zometeen in de herkansing bij Barend & van Dorp op rtl4...
Op zondag 16 november 2003 16:05 schreef BarBaar het volgende:
Oh, en toen bij Barend & Van Dorp.. tss, microfoon die niet werkt, en de cameraman die de plaat een zet geeft...
quote:klonk goed, heb genoten
Op vrijdag 12 december 2003 23:03 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Zometeen in de herkansing bij Barend & van Dorp op rtl4...
Lyrics zijn zo goed als onmogelijk te vinden ( althans de correcte )
Als iemand het kan weten, is het deze freak:
http://home.ripway.com/2003-5/9044/bert2065completeaudiobullyslist.txt
quote:dat is ook helemaal niet waar!!
Op maandag 12 januari 2004 11:09 schreef teknomist het volgende:
Ik ben nu toch ook wel erg benieuwd. Hoewel de vergelijkingen met Stereo MC en Fatboy Slim mij niet erg aanspreken.
Weet iemand wanneer ze weer in Nederland of Belgie een optreden geven? Wil er graag eens met wat vrienden heen..
Ik is er weer bij!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:42 schreef Vulcanus het volgende:
zaterdag 3 april TIVOLI Utrecht
NU HEROES presents AUDIO BULLYS (club-set)
& Mad Ed
Dat waren ze wel zaterdag in Tivoli ja........quote:Op maandag 5 april 2004 00:43 schreef SaintMary het volgende:
Totaalsom: fijn
haha ik heb ze gezien op tv (pinkpop) en neej hij is echt geen goeie muzikantquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:28 schreef Pistol_Pete het volgende:
Audio Bullys zijn echt goed. Ik heb Ego War al helemaal grijs gedraaid. Die CD blijft me boeien. Helaas heb ik ze nog niet live gezien, maar ik hoorde van vrienden die op Pinkpop zijn geweest dat ze niet echt een geweldige live-act zijn.
dan is de kans wel groot dat ze op Pinkpop zullen staan denk kquote:Op maandag 29 november 2004 14:46 schreef el_bario het volgende:
Iemand de nieuwe single Elephant Call al gehoord? Fijn plaatje weer.
Het nieuwe album staat gescheduled op 21 Maart.
Fuck, dan pas!? Eerst gingen er berichten rond dat het december zou zijn.quote:Op maandag 29 november 2004 14:46 schreef el_bario het volgende:
Iemand de nieuwe single Elephant Call al gehoord? Fijn plaatje weer.
Het nieuwe album staat gescheduled op 21 Maart.
Ja, die clip is echt subliem, maar het nummer zuigt echt ballenquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:06 schreef Reticulin het volgende:
Die nieuwe track is toch een grap hoop ik...Ongelooflijk slecht vind ik 'm, ik vind Ego war een superalbum maar wat is dit een lelijke en goedkope track...Zonde...
Het klinkt idd als The Stereo MC's, maar dat niveau halen ze niet. Het is allemaal net iets housier.quote:Op maandag 12 januari 2004 11:09 schreef teknomist het volgende:
Ik ben nu toch ook wel erg benieuwd. Hoewel de vergelijkingen met Stereo MC en Fatboy Slim mij niet erg aanspreken.
Ik vind hem toch wel zwaar OK. Hij is nogal simpel maar het heeft wel dat echte improvisatiegevoel. Bovendien lekker afwisselend ten opzichte van de rest van hun platen. Het doet me een beetje denken aan Face in a Cloud van Ego War waar ze Joe Cocker samplen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:06 schreef Reticulin het volgende:
Die nieuwe track is toch een grap hoop ik...Ongelooflijk slecht vind ik 'm, ik vind Ego war een superalbum maar wat is dit een lelijke en goedkope track...Zonde...
EQ-ingquote:De single is uiteraard geniaal. Heb net het album weten te verkrijgen. Eerste paar nummers klinken erg lekker
Nieuwe album? Terwijl hij eind augustus pas uit komt? Heb ´live´ al wat nummers gehoord en dat klonk wel erg lekker.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
De single is uiteraard geniaal. Heb net het album weten te verkrijgen. Eerste paar nummers klinken erg lekker
Net even geluisterd, klinkt ook erg lekker. Ben nu door de hele cd een beetje geskipt. Morgen even goed voor zitten en echt luisteren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:52 schreef el_bario het volgende:
niieuwe album 'Generation' is imo een erg strakke opvolger van Ego War ik hoor weer veel 'hits and hooks' Hij is helaas pas op 29 Augustus uit.
'I'm in love' word de nieuwe single (5 September)
[..]
EQ-ing![]()
wel eens van p2p gehoord?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:52 schreef Ill-Skillz het volgende:
Hoe kom je aan de cd dan?
Tsja, 1 hitje maakt nog geen goede band...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:12 schreef timbob het volgende:
de nieuwe cd kakt wel enorm in aan het einde trouwens..
vind 'm eigenlijk ook wel een beetje saai.
1 hitje? Dit is hun tweede album en zijn al aardig gevestigd. Het album valt mij wel wat tegen. Een andere richting...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:18 schreef PDOA het volgende:
[..]
Tsja, 1 hitje maakt nog geen goede band...
Een kneiter van een eerste album wélquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:18 schreef PDOA het volgende:
[..]
Tsja, 1 hitje maakt nog geen goede band...
Het enige wat daarvan bekend is bij de massa is 'We Don't Care'. Waar zijn de rest van de hits? Anywayz, ik vind ze maar een slappe immitatie van de Stereo MC's.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Een kneiter van een eerste album wél![]()
Dan heb je niet goed geluisterdquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:48 schreef PDOA het volgende:
[..]
Het enige wat daarvan bekend is bij de massa is 'We Don't Care'. Waar zijn de rest van de hits? Anywayz, ik vind ze maar een slappe immitatie van de Stereo MC's.
Alleen al het feit dat je een band beoordeeld op het aantal hitjes is lachwekkend genoegquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:48 schreef PDOA het volgende:
[..]
Het enige wat daarvan bekend is bij de massa is 'We Don't Care'. Waar zijn de rest van de hits? Anywayz, ik vind ze maar een slappe immitatie van de Stereo MC's.
Luister sinds kort naar AB, en 100 milion en face in a cloud zijn echt super nummers iddquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd
juist wdc vond ik minder, juist 100 million, face in a cloud en the things zijn geniaal
Ik ben nog steeds een onverdeelde AB fanDance parade weer
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:31 schreef Dandilion het volgende:
bang bang op de FFWD dance parade komen ze!!!
Jammer genoeg ben ik dan net een weekendje weg... shit!
hoorde hem gister avond op de radio,kon mij niet echt boeienquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Relaxed nummer, in de auto of op de fiets...![]()
U bent geweldig, dit wist ik nog niet, meteen kaartjes gehaald!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:26 schreef ruby het volgende:
Ze komen binnenkort ook weer in Nederland, volgens mij begin november op een vrijdagavond/nacht. Dan treedt o.a. ook The Prodigy op.
Ik kom even niet op de naam van dit fuifje.
-edit- Het heet Electronic Beats Festival.
Tevens komen de Stereo MC's, Sister Bliss en Benny Rodriguez.
Ik haal morgen kaartjesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:36 schreef Reticulin het volgende:
[..]
U bent geweldig, dit wist ik nog niet, meteen kaartjes gehaald!
The Prodigy![]()
Audio Bullys![]()
Stereo Mc's![]()
ik heb er zin an!!!!
Ik ben 013 geweest. Vond het niet zo, ten eerste was het te druk en de show vond ik niet echt spetterend. Eric de Man na het optreden vond ik leuker.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:15 schreef srsteijn het volgende:
*Schop*
Iemand nog naar tivoli of 013 geweest?
Hetzelfde gold wat mij betreft voor tivoli. Stampensvol, zelfs bovenverdieping stond practisch vol. Bovendien kwamen ze een half uur te laat op en speelden ze maar een krap uurtje. Dat uur was op zich wel heel vet, maar steeds als ze net een vette beat hadden (of met de tekst van een vet nummer begonnen) braken ze dat vrij abrupt af. Het was ook echt (voor mijn gevoel) heel abrupt afgelopen.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:13 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik ben 013 geweest. Vond het niet zo, ten eerste was het te druk en de show vond ik niet echt spetterend. Eric de Man na het optreden vond ik leuker.
Ik kan het me niet meer herinneren, wel dat ze een stukje van strawberry fields gebruikten. Voor de rest klopt het wat je zegt, ze waren ook in 013 te laat, anderhalfuur ofzo. En het concert met "toegift" duurde een uur en een kwartiertje.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:11 schreef srsteijn het volgende:
[..]
Hetzelfde gold wat mij betreft voor tivoli. Stampensvol, zelfs bovenverdieping stond practisch vol. Bovendien kwamen ze een half uur te laat op en speelden ze maar een krap uurtje. Dat uur was op zich wel heel vet, maar steeds als ze net een vette beat hadden (of met de tekst van een vet nummer begonnen) braken ze dat vrij abrupt af. Het was ook echt (voor mijn gevoel) heel abrupt afgelopen.
Ze hadden btw wel een heel vet nummer (volgens mij nieuw, maar het kan ook van iemand anders zijn) wat ie volgens mij aankondingde als " what happened" waarvan de tekst iets was als "was it something I said" met daarna nog een vrije lange flow. Deden ze die in 013 ook?
Ik vind de eerste echt honderd keer beter dan de tweede. Maar ligt het aan mij of is er van Generation nauwelijks wat uitgebracht? Behalve die waardeloze cover van Nancy Sinatra ken ik alleen I'm In Love die niet erg goed ontvangen is...quote:Op maandag 6 november 2006 19:07 schreef JeroenV het volgende:
Even kicken.
Anderhalf jaar na hun tweede album komt er een nieuwe single uit. Die heet Drop it en is via hun site al voor een gedeelte te beluisteren. Een derde album zal een logisch gevolg zijn, ze zijn volgens mij nu aan het opnemen.
Ben wel benieuwd wat jullie nu van de Bullys vinden. Het eerste album is nog steeds een van de beste die ik heb. De tweede viel me nogal tegen op een paar nummers na. Ik ben dus erg benieuwd naar het derde album. Heb Drop it even geluisterd. Eerlijk gezegd stemt het me niet echt positief. Kleuterrijmpje wat DJ Jean had kunnen verzinnen. Maar ik wacht af, ik blijf een zwak voor de heren hebben.
Klopt, terwijl er wel veel betere nummers opstonden a EQ-ing (dit had echt een dance-hit moeten worden), Wrong Way, Bright Light en I Won't Let You Downquote:Op maandag 6 november 2006 19:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vind de eerste echt honderd keer beter dan de tweede. Maar ligt het aan mij of is er van Generation nauwelijks wat uitgebracht? Behalve die waardeloze cover van Nancy Sinatra ken ik alleen I'm In Love die niet erg goed ontvangen is...
Same herequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef JeroenV het volgende:
En ik wil graag weten wanneer het nieuwe album nu eens uit gaat komen...
Elvis Costello - I Don't Want To Go To Chelseaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:48 schreef TFFKABH het volgende:
Sorry dat ik zo'n oud topic kick maar ik zit met het volgende. Zat net (voor het eerst eigenlijk) Ego War te luisteren, en in het nummer Way too long zit een gitaarsampletje waarvan ik wéét dat ik het ken maar waar ik dus níet op kan komen. En dat kan ik dus niet hebben
.
Iemand een idee?
De eerste single (Drop it) beloofde niet al te veel goeds, maar ik ben toch benieuwd.quote:
Yes dat is mquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef mindgames het volgende:
[..]
Elvis Costello - I Don't Want To Go To Chelsea
Beter dan Ego War wordt het denk ik ook niet helaas. Jammerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef JeroenV het volgende:
[..]
De eerste single (Drop it) beloofde niet al te veel goeds, maar ik ben toch benieuwd.
Ze zouden hem deze zomer of nazomer releasen geloof ik, maar sinds oktober is er niks meer gebeurt op de site. Goede communicatie ook.
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:56 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Yes dat is m! Nu kan ik vannacht tenminste weer rustig slapen, dank
![]()
Tivoli is 16E, daar kan ik ook nog naartoe, misschien is dat wel vetter dan de Effenaa. Maar de prijzen verschillende dus wel degelijk per podium...quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:58 schreef ruby het volgende:
Ik heb voor de Melkweg 22 euro moeten betalen, inclusief lidmaatschap. Maar misschien is dat omdat er meerdere acts aanwezig zijn die nacht.
Dat ligt helemaal aan de servicekosten en of je een maandabonnement moet kopen. En natuurlijk of je het bij de zaal zelf aan de kassa haalt of bij de TicketService. Melkweg is inderdaad duurder omdat er nog meer acts komen, en dat zijn niet de minsten! (Junkie XL, Mr. Oizo, Goose).quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:05 schreef Molluck het volgende:
[..] Maar de prijzen verschillende dus wel degelijk per podium...
Wat was er dan zo slecht? Waren ze toen live of was het een dj set? Ik heb vaak die djsets gedownload en die zijn gewoon niet interessant, die ene kerel staat plaatjes te draaien en die andere kerel staat er doorheen te schreeuwen. In dat format zijn er veel duo's die veel beter zijn dan zij...quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:59 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de servicekosten en of je een maandabonnement moet kopen. En natuurlijk of je het bij de zaal zelf aan de kassa haalt of bij de TicketService. Melkweg is inderdaad duurder omdat er nog meer acts komen, en dat zijn niet de minsten! (Junkie XL, Mr. Oizo, Goose).
Audio Bullys in Doornroosje, Nijmegen is ondertussen uitverkocht.
Mindgames, dikke pluim voor het uitstellen van kaarten kopen![afbeelding].
Nu ga ik naar Tivoli...
Oh ja, ze komen zeker weten met liveband. Dus het is bij voorbaat al het geld waard, in tegenstelling tot de vorige keren dat ik ze live heb gezien...![]()
Dat belooft wat...!quote:Audio Bullys @ Effenaar
dinsdag 16 oktober 2007
Excuses voor helaas een tegenvallende show.
Optreden Audio Bullys – 13-10-07 @ Effenaar
Beste mensen,
Naar het publiek te oordelen én op basis van wat we zelf van de ‘show’ vonden, kunnen we niets anders dan concluderen dat het optreden van de Audio Bullys op 13 oktober jl. in de Effenaar vér beneden peil was. Op alle fronten.
Ten eerste begon de show te laat. Reden daarvoor was dat de band exact op het ‘showtime’ tijdstip (21.30 uur) in de Effenaar aankwam. Met veel pijn en moeite heeft de Effenaar crew ze vervolgens binnen een half uurtje het podium weten op te krijgen. En dan het zeer korte optreden. De bandleden hielden het na een krap uurtje voor gezien. Van de Effenaar hadden ze gerust nog een uur aan hun performance vast mogen plakken. Maar ja, je kunt de heren slechts aan hun capuchons weer het podium opsleuren… En dan de kwaliteit van het optreden zelf. Die was natuurlijk verre van goed te noemen. Slecht zelfs. Nu is de Effenaar niet verantwoordelijk voor de prestatie die artiesten neerzetten. Redelijkerwijs wordt een prestatie naar behoren verwacht als een artiest van een bepaald kaliber wordt geboekt. Het begrip ‘naar behoren’ is echter relatief en de band kan hierop dan ook niet keihard afgerekend worden. Een en ander zal echter vanuit de Effenaar zéker worden kortgesloten met het tourmanagement en het boekingskantoor. Wellicht volgt later nog een verklaring van de band op onze website, maar reken daar niet al te hard op…
Ondanks het feit dat de Effenaar als organisatie weinig valt aan te rekenen, willen we toch onze oprechte excuses aanbieden aan de mensen die afgelopen zaterdag ontevreden huiswaarts zijn gekeerd. Eens te meer omdat de concerten en dance avonden die we programmeren normaliter altijd van een kwalitatief hoog niveau zijn.
Ondanks deze mindere ervaring hopen we de teleurgestelde AB bezoekers in de toekomst toch nog terug te zien in de Effenaar, bij een programma dat ongetwijfeld wél een glimlach op het gezicht zal toveren!
Met nogmaals onze welgemeende excuses,
Vriendelijke groeten,
Patrick Clerkx
Hoofd Marketing en PR
Bron: Effenaar.nl
Morgen (woensdag)!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:07 schreef Agiath het volgende:
Ze komen volgende week in Tivoli toch?
Eens..55 minuten is gewoon te kort! En die band voegde ook weinig toe..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:45 schreef ralfseltje het volgende:
Net terug uit de Oosterpoort. Zo slecht als wordt gezegd in dat stuk van de Effenaar was het lang niet, wees niet bang... Steengoed was het ook niet. Maar wel kort.... Wel een leuke avond gehad gelukkig.
Klonk erg tof, maar hebben ze veel te veel van gespeeld. 1 of 2 nieuwe ff tussendoor om te kijken hoe 't publiek erop reageert is ok. Maar 't was nu eerder andersom. Verder was 't veel te kort. Geen 18 euri waard iig. Heb me wel vermaakt, daar niet van. Maar ik zou geen 2e keer gaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:48 schreef JeroenV het volgende:
Hoe was nieuw materiaal?
Akala heette die, en die heb ik gemist. Wel gehoord dat 't vet was idd.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:04 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik ben gister naar de oosterpoort geweest en tja het was wel kort maar ik heb me er zeker wel vermaakt
Geluid was okee sfeer was goed
(Alaska het voor progamma vond ik eigenlijk ook wel zeer tof)
O daarom kon ik hun myspace al niet vindenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Akala heette die, en die heb ik gemist. Wel gehoord dat 't vet was idd.
In tivoli vorig jaar waren ze ook al zo beroerd: uur te laat begonnen, maar 50 minuten, ongeinspireerd, veel te stoned en na afloop ook nog 14 jarige groupies neuken ookquote:
Vorig jaar ben ik ook geweest, inderdaad te laat begonnen en heel minder gespeeld dan de plan was... maar van de 14 jarige groupies heb ik niets gemerktquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:36 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
In tivoli vorig jaar waren ze ook al zo beroerd: uur te laat begonnen, maar 50 minuten, ongeinspireerd, veel te stoned en na afloop ook nog 14 jarige groupies neuken ook![]()
Die gasten kunnen imo niet echt met de druk van succes omgaan, na het tweede album hebben ze volgens mij een groot deel van hun optredens verkloot. Enige oplossing: boycot totdat ze hun publiek weer serieus gaan nemen. Zolang ze ermee wegkomen blijven ze aanklooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |