Ik is er weer bij!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:42 schreef Vulcanus het volgende:
zaterdag 3 april TIVOLI Utrecht
NU HEROES presents AUDIO BULLYS (club-set)
& Mad Ed
Dat waren ze wel zaterdag in Tivoli ja........quote:Op maandag 5 april 2004 00:43 schreef SaintMary het volgende:
Totaalsom: fijn
haha ik heb ze gezien op tv (pinkpop) en neej hij is echt geen goeie muzikantquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:28 schreef Pistol_Pete het volgende:
Audio Bullys zijn echt goed. Ik heb Ego War al helemaal grijs gedraaid. Die CD blijft me boeien. Helaas heb ik ze nog niet live gezien, maar ik hoorde van vrienden die op Pinkpop zijn geweest dat ze niet echt een geweldige live-act zijn.
dan is de kans wel groot dat ze op Pinkpop zullen staan denk kquote:Op maandag 29 november 2004 14:46 schreef el_bario het volgende:
Iemand de nieuwe single Elephant Call al gehoord? Fijn plaatje weer.
Het nieuwe album staat gescheduled op 21 Maart.
Fuck, dan pas!? Eerst gingen er berichten rond dat het december zou zijn.quote:Op maandag 29 november 2004 14:46 schreef el_bario het volgende:
Iemand de nieuwe single Elephant Call al gehoord? Fijn plaatje weer.
Het nieuwe album staat gescheduled op 21 Maart.
Ja, die clip is echt subliem, maar het nummer zuigt echt ballenquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:06 schreef Reticulin het volgende:
Die nieuwe track is toch een grap hoop ik...Ongelooflijk slecht vind ik 'm, ik vind Ego war een superalbum maar wat is dit een lelijke en goedkope track...Zonde...
Het klinkt idd als The Stereo MC's, maar dat niveau halen ze niet. Het is allemaal net iets housier.quote:Op maandag 12 januari 2004 11:09 schreef teknomist het volgende:
Ik ben nu toch ook wel erg benieuwd. Hoewel de vergelijkingen met Stereo MC en Fatboy Slim mij niet erg aanspreken.
Ik vind hem toch wel zwaar OK. Hij is nogal simpel maar het heeft wel dat echte improvisatiegevoel. Bovendien lekker afwisselend ten opzichte van de rest van hun platen. Het doet me een beetje denken aan Face in a Cloud van Ego War waar ze Joe Cocker samplen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:06 schreef Reticulin het volgende:
Die nieuwe track is toch een grap hoop ik...Ongelooflijk slecht vind ik 'm, ik vind Ego war een superalbum maar wat is dit een lelijke en goedkope track...Zonde...
EQ-ingquote:De single is uiteraard geniaal. Heb net het album weten te verkrijgen. Eerste paar nummers klinken erg lekker
Nieuwe album? Terwijl hij eind augustus pas uit komt? Heb ´live´ al wat nummers gehoord en dat klonk wel erg lekker.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
De single is uiteraard geniaal. Heb net het album weten te verkrijgen. Eerste paar nummers klinken erg lekker
Net even geluisterd, klinkt ook erg lekker. Ben nu door de hele cd een beetje geskipt. Morgen even goed voor zitten en echt luisteren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:52 schreef el_bario het volgende:
niieuwe album 'Generation' is imo een erg strakke opvolger van Ego War ik hoor weer veel 'hits and hooks' Hij is helaas pas op 29 Augustus uit.
'I'm in love' word de nieuwe single (5 September)
[..]
EQ-ing![]()
wel eens van p2p gehoord?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:52 schreef Ill-Skillz het volgende:
Hoe kom je aan de cd dan?
Tsja, 1 hitje maakt nog geen goede band...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:12 schreef timbob het volgende:
de nieuwe cd kakt wel enorm in aan het einde trouwens..
vind 'm eigenlijk ook wel een beetje saai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |