6e.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker @:franklop
Verlies beperkt gelukkig
Zelfs als hij vandaag zwart was, dan had ik hem nog niet gewild.quote:
Bewust!!quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:30 schreef franklop het volgende:
Bennett op 6 klopt toch niet?
Al weg bij Steef
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Klootzak van Uden rijdt enkel uitslagen als die niet in mijn team zit
U speelt deels de vlucht?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:39 schreef franklop het volgende:
Dit kan echt fantastisch worden
Of een groot drama.
¤ 986.135
Nope.quote:
Giro 2015 Gilbert lees ik overal.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zoek naar vergelijkbare ritten in eerdere rondes maar Giro houdt blijkbaar niet zo van punchy finishes.
Die vond ik niet tussen de deelnemersquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Giro 2015 Gilbert lees ik overal.
Probeer de Giro del Veneto eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zoek naar vergelijkbare ritten in eerdere rondes maar Giro houdt blijkbaar niet zo van punchy finishes.
Maar daar gaan ze in volle snelheid ipv een scherpe bocht er vlak voor!quote:
Ook over nagedacht, maar thuisgelaten.quote:
Die heb ik echt elke keer opgesteld bij zo'n rit en nu niet. Uiteraard scoort iequote:
Denk dat dat voor gisteren wasquote:
Oke. De dagwinnaar vandaag moet wel een hallucinant team hebben samengesteld.quote:
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=1811quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oke. De dagwinnaar vandaag moet wel een hallucinant team hebben samengesteld.
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=3562quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:19 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=1811
Deze wellicht
Mijne won uiteindelijkquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=3562
Ik denk dat deze beter is maar wellicht heeft iemand nog Groves, Kooij, Aular, Oldani én Pidcock.
Startgeld is een fenomeenquote:
Goede score alsnogquote:Op zondag 25 mei 2025 16:34 schreef wimderon het volgende:
Bardet, Bilbao, Frigo, Scaroni, Verona en Garofoli mee.
Roglic, je ben een eikel.
Dat staat wel haaks op je eerdere uitspraak!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 9 AK minus Yates + Kientena is het geworden.
Had eerst nog een andere potentiele vluchter en Roglic, maar gewisseld voor Gee en Arensman gezien de werken van wijlen Piet Paulusma.
Ik heb slechts 8 klassementsmannen nu!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat staat wel haaks op je eerdere uitspraak!
Gvd ach.quote:
Dit is alles behalve binnen voor hem hoorquote:
Minimaal 4e wel lijkt mequote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit is alles behalve binnen voor hem hoor
Ik heb ook nog de verkeerde klassementsmannen. Het is te hopen dat Yates maximaal 13e wordt ofzo.quote:
Eerder 8e of 9e nu zo te zienquote:
Die mag gaan werken voor Storer ja. Dat scheelt weer, hoef ik niet met stoelen te gooien.quote:
Op een dag dat meeste voor klassement gaan is dat nog primaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:21 schreef Pino112 het volgende:
4, 5, 7, 8, 11.
Ja, jammer.
Edit; 13 en 15 ook nog!
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze deelnemer van onze subleague heeft het opgegeven:
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=6360
Actie @DiegoFuserquote:Subleague deadline
Het is niet toegestaan om na de rustdag aan het begin van de 2e week (19 mei 2025, 23:59 uur) nog deel te nemen aan een subleague of een subleague te verlaten.
Nu zorgen dat je niet op 8,5t tweede wordtquote:
Ja, ik heb ook maar 1 pfeerd. Quintana, Zana, Verona en Prodhomme zijn te populair.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:58 schreef hhh38 het volgende:
Vol voor de vlucht, maar ik ben niet origineel genoeg. 0 paarden.
Een wederopstanding van Ayuso of Arensman levert meer op.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook maar 1 pfeerd. Quintana, Zana, Verona en Prodhomme zijn te populair.
4/5 gesplit vandaag in de hoop dat we een beetje zo'n uitslag als gisteren krijgen.
Geloof ik bij allebei niet echt in.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een wederopstanding van Ayuso of Arensman levert meer op.
Die heb ik ook maar eens laten zitten ja, zul je zien dat ie nu wintquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het ongebreidelde vertrouwen in Wouter Poels
3/4 !quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:26 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Adam Yates en McNulty pikzwart. Tratnik en Martinez paarden.
Dit wordt de dag.
McNulty zal het grootste probleem zijnquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:12 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
+ Steinhauser en Bardet. Piganzoli moet zich even zijn troepen in het gareel houden.
Sjuut van Verona had ik ook totaal gemist jaquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Te veel vertrouwen in Twan Poels ach en Verona crash gemist. Wel Bilbao en Fortunato mee maar die heeft iedereen
Ik heb ook Poels en Verona, erg jammer.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Te veel vertrouwen in Twan Poels ach en Verona crash gemist. Wel Bilbao en Fortunato mee maar die heeft iedereen
Schuld van Piddersquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:36 schreef silverhill het volgende:
Heb je meerdere mensen vooraan in de ontsnapping. En dan met ruim 3 minuten na de Mortirolo toch nog allemaal gepakt worden. Flikker toch op zeg
Vraag me af of Lidl wel gaat rijden, maar die kunnen wel juist doortrekken op die puisten wellicht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk "gewoon" een sprint. Lidl-Trek en Alpecin kunnen deze boel wel regelen toch?
Pedersen is ook wel het type om gewoon mee te gaan in de aanvalquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag me af of Lidl wel gaat rijden, maar die kunnen wel juist doortrekken op die puisten wellicht.
Veel hangt af van waar Alpecin in gelooft dus
Tsja er zijn ook weer 2 sprinters naar huis. Maar ik denk ook dat het “gewoon” sprinten wordt ja. Al zit ik nog wel te denken aan een vluchtersteam, omdat je dan sowieso spekkoper bent als dat ook echt gebeurtquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef franklop het volgende:
Op zich was de vorige sprintkans ze al door de neus geboord, dus wellicht dat sprintploegen er nu wel voor willen gaan
Er zijn wel meer mensen voor een vlucht gegaan dan ik dacht jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:19 schreef franklop het volgende:
Heb in vergelijking met de rest wel iets meer op de standaard sprinters ingezet.
Of in ieder geval voor snelle mannen die goed klimmenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen voor een vlucht gegaan dan ik dacht ja
Dat gaat wel ietwat hand in hand natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Of in ieder geval voor snelle mannen die goed klimmen
Gezien de huidige groep die vooruit gaat kan ik het klassement gedag zeggenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat wel ietwat hand in hand natuurlijk
Ja, dit is wel weg lijkt mequote:Op donderdag 29 mei 2025 14:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Gezien de huidige groep die vooruit gaat kan ik het klassement gedag zeggen
Iemand als Zijlaard overleeft dit toch ook nooit als een peloton dusdanig tempo maakt dat een groep ingerekend wordt?quote:
Die overleeft dit echt alleen als er een flopgroep zou gaan rijden ja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Iemand als Zijlaard overleeft dit toch ook nooit als een peloton dusdanig tempo maakt dat een groep ingerekend wordt?
Nee klopt. Maar ik twijfelde heel erg over welk scenario. Ging nu uit van scenario dat er 2 van polti wegreden en peloton lekker rustig ging peddelen na 2 zware ritten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Iemand als Zijlaard overleeft dit toch ook nooit als een peloton dusdanig tempo maakt dat een groep ingerekend wordt?
Teamnaam?quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:20 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Erg blij.
Vijf mee en sterk eindschot van Busatto!
Dacht even 6 in de uiteindelijke groep van 11, maar dat viel meequote:Op donderdag 29 mei 2025 17:24 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
BarrelsUnited.
Excuus, zes mee..
Licht cynische bui.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht even 6 in de uiteindelijke groep van 11, maar dat viel mee
Ik heb hem niet. Doe ermee wat je wilquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:47 schreef franklop het volgende:
Twijfel of het gokje waard is om DT niet mee te nemen.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb hem niet. Doe ermee wat je wil
Ben daardoor niet overtuigdquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
7/9 mee dus dacht ja goeie score
3 uur later kijken en ik ben gewoon gezakt ja bedankt sprinters
Ik heb zo mijn dagen... Niet zien wat er gebeurde maar echt ongelofelijk dat al die mannen de slag missen.quote:
Ach ik had zelf volle bak op reguliere sprint ingezet, dus heb niet echt recht van sprekenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn dagen... Niet zien wat er gebeurde maar echt ongelofelijk dat al die mannen de slag missen.
Mn dagresultaten zijn dan ook een prima profiel waar Vegni wel wat mee kanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach ik had zelf volle bak op reguliere sprint ingezet, dus heb niet echt recht van spreken
Ik zou in ieder geval 1 Mexicaan meenemen vandaag. Anders vraag ik een username change voor je aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb maar 1 grotere naam niet mee. Wel een risico, want die rijdt nog wel “aardig”
Ik heb mijn oud-FPCL-renner geskipt. Verder vermoed ik de top 9 opgesteld te hebben, en Piganzoli als gokje van de dagquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval 1 Mexicaan meenemen vandaag. Anders vraag ik een username change voor je aan.
Piganzoliquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb mijn oud-FPCL-renner geskipt. Verder vermoed ik de top 9 opgesteld te hebben, en Piganzoli als gokje van de dag
Wie weet gaat ie in de vlucht!quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:58 schreef franklop het volgende:
Op iets meer dan 1 miljoen van de top 10.
Alles of niets?
Had nog sterk overwogen er eentje mee te nemen ipv Piganzoli als gokje, erg jammerquote:
Ik had Storer en geen Caruso, dat maar even omgewisseld.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef Pino112 het volgende:
Kan m'n team van gisteren net zo goed laten staan.
De altijd vervelende McNulty?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Storer en geen Caruso, dat maar even omgewisseld.
En iemand anders dan Piganzoli vandaag. Geen idee wie
Sowieso zijn die na gisteren geen paarden meerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De altijd vervelende McNulty?
🇵🇱🇵🇱🇵🇱quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De altijd vervelende McNulty?
Maar die reed gisteren voor McNulty de berg opquote:
Ja, de kans om die te spelen heb je wel gehad en als het ontploft gaan die sowieso geen 6e worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso zijn die na gisteren geen paarden meer
Yates moet nu sowieso eerder in het treintje plaatsnemen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Adam Yates is een andere optie maar die haakte gisteren vroeg af. Voor vandaag of is gewoon slecht. McNulty heeft wel een klassementje om voor te rijden eventueel
Majka is de ultieme diesel, die wordt elke dag beter!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar die reed gisteren voor McNulty de berg op
Ik heb gewoon de 9 beste klimmers gekozen denk ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Yates moet nu sowieso eerder in het treintje plaatsnemen.
Grijs paardquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Majka is de ultieme diesel, die wordt elke dag beter!
Ik wil ook tien renners, hoe doe je dat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grijs paard
Yates weggelaten, maar verder de top 9 + Majka dus
Yates weggelaten van de top 9quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil ook tien renners, hoe doe je dat.
Ik heb alleen Verona en Cepedaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan is Quintana alsnog niet mee. Heb je niks aan.
Dat gaat je normaal wel wat opleveren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb alleen Verona en Cepeda
Dat wordt een spannende laatste dag.quote:
Dat was niet zo handig vrees ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grijs paard
Yates weggelaten, maar verder de top 9 + Majka dus
Staat 3 miljoen achter, heeft bijna geen klassementsrenners en geen Yatesquote:
Als hij het morgen volhoud dan heeft hij zowel de Tour, Vuelta als de Giro gewonnenquote:
Kan niet meer mis toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als hij het morgen volhoud dan heeft hij zowel de Tour, Vuelta als de Giro gewonnen
Kan is klein dat het misgaat inderdaad. Misschien gaat iemand achter hem nog wat gokjes nemen. Je weet maar nooit.quote:
Denk dat wimderon nog niet aan het vieren is. Een gokje van een #2 zorgde er al eens voor dat hij 2e werd op 7,5kquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan is klein dat het misgaat inderdaad. Misschien gaat iemand achter hem nog wat gokjes nemen. Je weet maar nooit.
Kooij heeft maar 1 etappeoverwinning. Denk dat hij, Affini en Van Aert vrijaf krijgen voor de festiviteiten.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:07 schreef Pino112 het volgende:
De vraag van de dag: gaat Kooij sprinten of gaan ze als VLAB gezamenlijk over de finish?
Heb zwarte paarden Oldani, Fiorelli en Vacek. Wel matig dat Aular en met name Lonardi geen paard zijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hup zwart paard Oldani
Bennett geskipt van de top 8 en Lonardi meegenomen, maar die is gvd geen pfeerd
Lekker duidelijk interview was het vooraf. Ik vrees voor een uitzakkende Mes die met z'n ploeg over de streep bolt.quote:
Dat zou sneu zijn. Kan hij niet de sprint aantrekken voor Vacek?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lekker duidelijk interview was het vooraf. Ik vrees voor een uitzakkende Mes die met z'n ploeg over de streep bolt.
Niet gezien, waar was dat?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lekker duidelijk interview was het vooraf. Ik vrees voor een uitzakkende Mes die met z'n ploeg over de streep bolt.
Hij wil juist veilig finishen. Dus hij kijkt het even aan zei hij.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zou sneu zijn. Kan hij niet de sprint aantrekken voor Vacek?
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet gezien, waar was dat?
Had dat scenario ook in mijn hoofd, maar als leider in puntenklassement ga je toch meedoen dacht ik dan
Zou mij niet verbazen als hij gewoon meedoetquote:
Een gesigneerd shirt van Kooij, je zou voor minder.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:05 schreef The_Undertone het volgende:
We feliciteren @:wimderon met zijn trilogie![]()
![]()
![]()
Dit ja. Elke keer Moschetti gehad maar nu niet. En dat soort dingen.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:12 schreef GotenSSJ het volgende:
2x Van Uden niet gehad in de sprints, ritten dat die 1ste en 2de is geworden![]()
Nee, editie begon wel lekker, maar is al snel middelmaat geworden, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |