Mn dagresultaten zijn dan ook een prima profiel waar Vegni wel wat mee kanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach ik had zelf volle bak op reguliere sprint ingezet, dus heb niet echt recht van spreken
Ik zou in ieder geval 1 Mexicaan meenemen vandaag. Anders vraag ik een username change voor je aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb maar 1 grotere naam niet mee. Wel een risico, want die rijdt nog wel “aardig”
Ik heb mijn oud-FPCL-renner geskipt. Verder vermoed ik de top 9 opgesteld te hebben, en Piganzoli als gokje van de dagquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval 1 Mexicaan meenemen vandaag. Anders vraag ik een username change voor je aan.
Piganzoliquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb mijn oud-FPCL-renner geskipt. Verder vermoed ik de top 9 opgesteld te hebben, en Piganzoli als gokje van de dag
Wie weet gaat ie in de vlucht!quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:58 schreef franklop het volgende:
Op iets meer dan 1 miljoen van de top 10.
Alles of niets?
Had nog sterk overwogen er eentje mee te nemen ipv Piganzoli als gokje, erg jammerquote:
Ik had Storer en geen Caruso, dat maar even omgewisseld.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef Pino112 het volgende:
Kan m'n team van gisteren net zo goed laten staan.
De altijd vervelende McNulty?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Storer en geen Caruso, dat maar even omgewisseld.
En iemand anders dan Piganzoli vandaag. Geen idee wie
Sowieso zijn die na gisteren geen paarden meerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De altijd vervelende McNulty?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |