Geloof ik bij allebei niet echt in.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een wederopstanding van Ayuso of Arensman levert meer op.
Die heb ik ook maar eens laten zitten ja, zul je zien dat ie nu wintquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het ongebreidelde vertrouwen in Wouter Poels
3/4 !quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:26 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Adam Yates en McNulty pikzwart. Tratnik en Martinez paarden.
Dit wordt de dag.
McNulty zal het grootste probleem zijnquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:12 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
+ Steinhauser en Bardet. Piganzoli moet zich even zijn troepen in het gareel houden.
Sjuut van Verona had ik ook totaal gemist jaquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Te veel vertrouwen in Twan Poels ach en Verona crash gemist. Wel Bilbao en Fortunato mee maar die heeft iedereen
Ik heb ook Poels en Verona, erg jammer.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Te veel vertrouwen in Twan Poels ach en Verona crash gemist. Wel Bilbao en Fortunato mee maar die heeft iedereen
Schuld van Piddersquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:36 schreef silverhill het volgende:
Heb je meerdere mensen vooraan in de ontsnapping. En dan met ruim 3 minuten na de Mortirolo toch nog allemaal gepakt worden. Flikker toch op zeg
Vraag me af of Lidl wel gaat rijden, maar die kunnen wel juist doortrekken op die puisten wellicht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk "gewoon" een sprint. Lidl-Trek en Alpecin kunnen deze boel wel regelen toch?
Pedersen is ook wel het type om gewoon mee te gaan in de aanvalquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag me af of Lidl wel gaat rijden, maar die kunnen wel juist doortrekken op die puisten wellicht.
Veel hangt af van waar Alpecin in gelooft dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |