abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 mei 2025 @ 15:55:44 #126
423121 Fretwork
Acte d'loquence
pi_217708870
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 14:23 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Wel als je als doel hebt het gebied in te nemen voor je eigen volk, klaphark
@HowardRoark graag je mening, of stoppen we weer om morgen weer opnieuw te beginnen.

Als je een volk volledig het hele gebied uitdrijft, om het daarna te annexeren en zelf te beheren met je eigen volk, hoe is het dan geen etnisch zuiveren?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  Moderator woensdag 21 mei 2025 @ 16:01:54 #127
236264 crew  capricia
pi_217708905
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 15:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ongelofelijk. wtf was dat joh. Een schandalige blunder. Waarbij blunder een understatement is. Ze gooien het op een rekenfout, maar dit absoluut onacceptabel en zeer zeer kwalijk. Met dit soort stunts is het begrijpelijk dat Isral zo wantrouwend is
Ja. Heel kwalijk.
Dat nu blijkt dat cijfers en uitspraken van de VN niet kloppen.
quote:
VN-topman Tom Fletcher heeft dinsdag onjuiste cijfers gedeeld over duizenden Gazaanse baby's die binnen 48 uur zouden kunnen overlijden.
https://www.nu.nl/midden-(...)te-ondervoeding.html
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 21 mei 2025 @ 16:14:09 #128
423121 Fretwork
Acte d'loquence
pi_217708979
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 16:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Heel kwalijk.
Dat nu blijkt dat cijfers en uitspraken van de VN niet kloppen.
[..]
https://www.nu.nl/midden-(...)te-ondervoeding.html
Cijfers lijken overigens redelijk te kloppen toch? Maar de conclusie eruit niet?

Dus 14.000 sterk ondervoede kinderen, maar 48 uur is niet de periode waarin ze zullen sterven maar de aangeraden leveringsperiode.

Of lees ik het nu verkeerd?

48 uur zal niet kloppen, maar ondervoeding en met name uitdroging is bij babies natuurlijk zeer kritisch afhankelijk van vloeibare voeding.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_217708992
quote:
Groep diplomaten onder vuur bij Jenin
Het Isralische leger heeft het vuur geopend op een groep diplomaten die het vluchtelingenkamp Jenin bezocht op de door Isral bezette Westelijke Jordaanoever. Dat zegt het Palestijnse ministerie van Buitenlandse Zaken in een bericht op X.

Het ministerie zegt dat Isralische soldaten "opzettelijk met scherp hebben geschoten op een geaccrediteerde delegatie". Op beelden die gedeeld zijn door het Palestijnse ministerie is te zien hoe een groep mensen wegduikt en beschutting zoekt voor de schoten.

Volgens het Palestijnse persbureau Wafa zijn er vijf schoten gelost op de groep. Die zou bestaan uit diplomaten uit verschillende Europese en Arabische staten. Er zijn geen meldingen van slachtoffers. De groep was afgereisd naar Jenin om de situatie en omstandigheden van het vluchtelingenkamp te zien en met de gouverneur te spreken.
https://nos.nl/collectie/(...)verschrikkelijk-laat
Wat denken we hiervan? Diplomaten onder vuur nemen moet kunnen als westerse democratie?
  Moderator woensdag 21 mei 2025 @ 16:19:43 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217709018
geen idee, weet niet waarom ze het vuur openden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217709076
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 16:14 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Cijfers lijken overigens redelijk te kloppen toch? Maar de conclusie eruit niet?

Dus 14.000 sterk ondervoede kinderen, maar 48 uur is niet de periode waarin ze zullen sterven maar de aangeraden leveringsperiode.

48 uur zal niet kloppen, maar ondervoeding en met name uitdroging is bij babies natuurlijk zeer kritisch afhankelijk van vloeibare voeding.
Ja de strekking klopt, de cijfers klopten niet. Ik weet ook niet waarom het zo'n issue is gezien de snelle correctie. Heel typisch hoe het zogenaamd super erg is als de VN fout informatie gaf en zichzelf dus snel corrigeert. Maar dat Israel aan de lopende band op ergere leugens wordt betrapt dat wordt dan opeens met de mantel der liefde bedekt. Handig is het in elk geval niet, koren op de molen van de criticaster. Oh dus enkel 14.000 kinderen leiden honger. Nou dan zal het wel meevallen als ze niet direct in acuut levensgevaar zijn daardoor.
pi_217709093
quote:
88s.gif Op woensdag 21 mei 2025 16:19 schreef sp3c het volgende:
geen idee, weet niet waarom ze het vuur openden
quote:
De IDF reageert dat de delegatie zich weg bewoog van de vooraf overeengekomen route, en aangezien het een actieve gevechtszone is, de waarschuwingsschoten afgevuurd werden om de groep terug te bewegen. Ook gaat de plaatselijke commandant zo snel mogelijk met de delegaties in gesprek om zijn excuses te maken.

https://www.geenstijl.nl/(...)-delegaties-te-jenin
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_217709105
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 16:28 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Sure. Het ligt ook altijd aan de ander.
  woensdag 21 mei 2025 @ 16:30:45 #134
423121 Fretwork
Acte d'loquence
pi_217709116
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 16:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja de strekking klopt, de cijfers klopten niet. Ik weet ook niet waarom het zo'n issue is gezien de snelle correctie. Heel typisch hoe het zogenaamd super erg is als de VN fout informatie gaf en zichzelf dus snel corrigeert. Maar dat Israel aan de lopende band op ergere leugens wordt betrapt dat wordt dan opeens met de mantel der liefde bedekt. Handig is het in elk geval niet, koren op de molen van de criticaster. Oh dus enkel 14.000 kinderen leiden honger. Nou dan zal het wel meevallen als ze niet direct in acuut levensgevaar zijn daardoor.
Ja het is absoluut een grote fout hoor, maar inderdaad, het devalueert de oorspronkelijke boodschap niet.
  woensdag 21 mei 2025 @ 16:40:56 #135
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217709222
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 15:55 schreef Fretwork het volgende:

[..]
@:HowardRoark graag je mening, of stoppen we weer om morgen weer opnieuw te beginnen.

Als je een volk volledig het hele gebied uitdrijft, om het daarna te annexeren en zelf te beheren met je eigen volk, hoe is het dan geen etnisch zuiveren?
Zelfs al zouden er Isralirs in de Gazastrook gaan wonen is het geen etnische zuivering. Er wordt immers niet geprobeerd een bevolking etnisch homogeen te maken. Isral is an sich ook geen etnisch homogeen land, maar erg multicultureel.

Als Isral nu alle Arabieren binnen Isral het land uit zou jagen om het volledig etnisch Joods te maken, dn zou je spreken van een etnische zuivering. De huidige situatie zou op zijn hoogst kunnen eindigen in een verdrijving.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 21 mei 2025 @ 16:46:57 #136
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217709311
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 16:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
https://nos.nl/collectie/(...)verschrikkelijk-laat
Wat denken we hiervan? Diplomaten onder vuur nemen moet kunnen als westerse democratie?
Het blijft fascinerend dat de Westerse media het Palestijnse "persbureau" Wafa herhaaldelijk napapegaaien.
quote:
Wafa (Arabic: وفا, lit. 'trust', an acronym of Arabic: وكالة الأنباء الفلسطينية Wikalat al-Anba al-Filastiniya, lit. 'Palestinian News Agency'), also referred to in English as the Palestine News Agency and the Palestinian News & Info Agency, is the official state-run news agency of the Palestinian National Authority (PNA). Before the formation of the PNA in 1994, Wafa was the official news agency of the Palestine Liberation Organization.

Wafa, like the PNA's other media outlets, are considered to be aligned with Fatah. The president of the PA appoints WAFA's head, and the organization is viewed an arm of the Palestinian government, rather than an independent agency that criticizes the Palestinian government.

Bron
De kanalen van (voormalig) terreurorganisaties dienen serieus te worden genomen schijnbaar. Maar het Isralische leger of media (buiten Haaretz om) kunnen we niet vertrouwen hoor, zo stelt men.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 21 mei 2025 @ 16:57:35 #137
423121 Fretwork
Acte d'loquence
pi_217709511
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2025 16:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zelfs al zouden er Isralirs in de Gazastrook gaan wonen is het geen etnische zuivering. Er wordt immers niet geprobeerd een bevolking etnisch homogeen te maken. Isral is an sich ook geen etnisch homogeen land, maar erg multicultureel.

Als Isral nu alle Arabieren binnen Isral het land uit zou jagen om het volledig etnisch Joods te maken, dn zou je spreken van een etnische zuivering. De huidige situatie zou op zijn hoogst kunnen eindigen in een verdrijving.
Je bent zo compleet belachelijk dat ik niet weet of er gelachen of gehuild moet worden. Isral is een land waarin 74% van de bevolking de groep Isralische Joden is, 21% is Arabisch, maar dat zijn de Palestijnse gebieden in Oost-Jeruzalem, dan houdt je nog 5% overig over (druzen, etc).

Dat is behoorlijk homogeen, het is niet zo dat het geen etnische zuivering kan zijn als er nog een groepje andere volken overblijft. Zeker de regio s die ze innemen, die hebben zo >94% van dezelfde bevolkingsgroep.

Het is echt zo'n krankzinnige stelling, immers, je kan dan pas van etnische zuiveringen spreken als het voltooid is.

Het CIDI houdt er overigens de volgende vrij gangbare definitie op na, gegeven door een universitair hoofddocent internationaal recht: “Als een etnische groep met geweld uit een gebied wordt verdreven, is er sprake van etnische zuivering”.
  woensdag 21 mei 2025 @ 17:05:44 #138
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217709689
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 16:57 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Je bent zo compleet belachelijk dat ik niet weet of er gelachen of gehuild moet worden. Isral is een land waarin 74% van de bevolking de groep Isralische Joden is, 21% is Arabisch, maar dat zijn de Palestijnse gebieden in Oost-Jeruzalem, dan houdt je nog 5% overig over (druzen, etc).

Dat is behoorlijk homogeen, het is niet zo dat het geen etnische zuivering kan zijn als er nog een groepje andere volken overblijft. Zeker de regio s die ze innemen, die hebben zo >94% van dezelfde bevolkingsgroep.

Het is echt zo'n krankzinnige stelling, immers, je kan dan pas van etnische zuiveringen spreken als het voltooid is.

Het CIDI houdt er overigens de volgende vrij gangbare definitie op na, gegeven door een universitair hoofddocent internationaal recht: “Als een etnische groep met geweld uit een gebied wordt verdreven, is er sprake van etnische zuivering”.
Het lijkt me dat als je een gebied evacueert op grond van etniciteit, er dan sprake is van etnische zuivering. Dus dat je de Hutu's erin laat en de Tutsi's eruit trapt. Een gebied ontruimen omdat er een militaire actie komt is niet per definitie etnische zuivering omdat er toevallig allemaal Palestijnen wonen. Als je het ontruimt om ze te vervangen door bijvoorbeeld Joodse inwoners weer wel.
  woensdag 21 mei 2025 @ 17:08:18 #139
131800 Tarado
cap de fusca
pi_217709726
twitter
pi_217709747
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2025 16:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het blijft fascinerend dat de Westerse media het Palestijnse "persbureau" Wafa herhaaldelijk napapegaaien.
[..]
De kanalen van (voormalig) terreurorganisaties dienen serieus te worden genomen schijnbaar. Maar het Isralische leger of media (buiten Haaretz om) kunnen we niet vertrouwen hoor, zo stelt men.
Wat papegaaien ze na volgens jou dan? Wat ze doen heet rapporteren. Probeer je te ontkennen dat dit heeft plaatsgevonden? Terreurorganisatie IDF liegt er ook met regelmaat op los maar dat maakt niet dat niks van wat ze zeggen klopt. Er zijn ook beelden.
  woensdag 21 mei 2025 @ 17:13:21 #141
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217709779
quote:

[..]

Je moet eens stoppen je posts te beginnen met een ad hominem, dat doe je herhaaldelijk en het toont enkel aan dat het je op de inhoud niet lukt en dat je daardoor vanuit frustratie maar deels op de man gaat spelen.
quote:

[..]

Dat klopt niet. Arabieren wonen helemaal niet in 'de Palestijnse gebieden' en Oost-Jerusalem, die gebieden zijn immers geen officieel onderdeel van Isral. Arabieren wonen overal in Isral zelf, van Tel-Aviv en Haifa tot Rishon LeZion.

Je hebt steden die volledig Joods zijn (Safed bijvoorbeeld), maar ook steden die volledig Arabisch zijn (Jaljulia en Kafr Qasim bijvoorbeeld) en steden die een mix zijn (Lod bijvoorbeeld).

Het wordt iedere keer duidelijk dat je eigenlijk helemaal niet weet waar je het over hebt.
quote:

[..]
Nee, dat is het niet. Termen hebben definities, van een etnische zuivering is hier geen sprake.
  Moderator woensdag 21 mei 2025 @ 17:13:48 #142
236264 crew  capricia
pi_217709782
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 16:14 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Dit staat er letterlijk:
quote:
VN-topman Tom Fletcher heeft dinsdag onjuiste cijfers gedeeld over duizenden Gazaanse baby's die binnen 48 uur zouden kunnen overlijden.
quote:
Vermoedelijk zijn er cijfers door elkaar gehaald", zegt een woordvoerder van UNICEF tegen NU.nl.
Al vraag ik me af hoe ze berhaupt aan die cijfers komen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 21 mei 2025 @ 17:14:13 #143
423121 Fretwork
Acte d'loquence
pi_217709784
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 17:05 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het lijkt me dat als je een gebied evacueert op grond van etniciteit, er dan sprake is van etnische zuivering. Dus dat je de Hutu's erin laat en de Tutsi's eruit trapt. Een gebied ontruimen omdat er een militaire actie komt is niet per definitie etnische zuivering omdat er toevallig allemaal Palestijnen wonen. Als je het ontruimt om ze te vervangen door bijvoorbeeld Joodse inwoners weer wel.
Ja eens hoor, en dat soort dingen vallen of staan met terugkeermogelijkheden bijvoorbeeld.

Isral ziet dit echter als een regio in hun land en stelt via minister Smotrich:

"Gaza zal volledig worden vernietigd" "Burgers zullen eerst naar het zuiden worden gestuurd, naar humanitaire zones", "van daaruit zullen ze in grote getale naar derde landen vertrekken", "we gaan uiteindelijk Gaza veroveren, we zijn niet langer bang voor het woord bezetting".
  woensdag 21 mei 2025 @ 17:16:21 #144
423121 Fretwork
Acte d'loquence
pi_217709800
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 17:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Het staat er letterlijk:
[..]
[..]
Al vraag ik me af hoe ze berhaupt aan die cijfers komen.
Haha lolbroek, laat die tweede zin ook gewoon staan joh :P

quote:
VN-topman Tom Fletcher heeft dinsdag onjuiste cijfers gedeeld over duizenden Gazaanse baby's die binnen 48 uur zouden kunnen overlijden. Wel lijden veertienduizend baby's aan ernstige acute ondervoeding en is er behoefte aan zo snel mogelijke hulp.
Met daaronder een duidelijke uitleg over wat er wel en niet klopte aan zn statement.

Laten we in NWS wel een beetje objectief blijven mods
  Moderator woensdag 21 mei 2025 @ 17:18:41 #145
236264 crew  capricia
pi_217709812
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 17:16 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Haha lolbroek, laat die tweede zin ook gewoon staan joh :P
[..]
Met daaronder een duidelijke uitleg over wat er wel en niet klopte aan zn statement.

Laten we in NWS wel een beetje objectief blijven mods
Exact. Onjuiste cijfers gedeeld, nu quote je het zelf ook. ^O^

Bovendien vind ik dat niet om te lachen. Met je 'lolbroek'.

Het is buitengewoon ernstig als dit soort cijfers onjuist gedeeld worden door zo'n organisatie.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 21 mei 2025 @ 17:22:26 #146
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217709836
quote:

[..]

Jij bent echt compleet belachelijk. De samenstelling van de Joden is enorm divers inclusief de culturen die ze meebrengen. Zo wordt er in Isral naast Hebreeuws veelal Russisch (zo'n 20%) gesproken, Darija/Berbers (3e taal), Arabisch, Engels etc.

De Ashkenazi cultuur is compleet anders dan die van de Sefarden en de Mizrahi. Binnen die 74% ga je enorm veel meer diversiteit vinden dan in Nederland.
  woensdag 21 mei 2025 @ 17:24:14 #147
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217709847
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 17:14 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Ja eens hoor, en dat soort dingen vallen of staan met terugkeermogelijkheden bijvoorbeeld.

Isral ziet dit echter als een regio in hun land en stelt via minister Smotrich:

"Gaza zal volledig worden vernietigd" "Burgers zullen eerst naar het zuiden worden gestuurd, naar humanitaire zones", "van daaruit zullen ze in grote getale naar derde landen vertrekken", "we gaan uiteindelijk Gaza veroveren, we zijn niet langer bang voor het woord bezetting".
Ja die Smotrich is een van die akelige gehaktballen van de ultranationalistisch partij. Vreselijk figuur, net als Ben Gvir die ook als alles op scherp staat altijd net toevallig moet gaan bidden op de Tempelberg. Dat dat soort figuren in de regering komen is helaas symptomatisch voor de staat der dingen in de politiek van Isral. :r
  woensdag 21 mei 2025 @ 17:26:13 #148
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217709858
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 17:24 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja die Smotrich is een van die akelige gehaktballen van de ultranationalistisch partij. Vreselijk figuur, net als Ben Gvir die ook als alles op scherp staat altijd net toevallig moet gaan bidden op de Tempelberg. Dat dat soort figuren in de regering komen is helaas symptomatisch voor de staat der dingen in de politiek van Isral. :r
Combinatie van Netanyahu die uit de bak wil blijven en 7 oktober maakt dat dat soort nageboortes in de regering zit.
  woensdag 21 mei 2025 @ 17:30:43 #149
423121 Fretwork
Acte d'loquence
pi_217709887
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2025 17:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je moet eens stoppen je posts te beginnen met een ad hominem, dat doe je herhaaldelijk en het toont enkel aan dat het je op de inhoud niet lukt en dat je daardoor vanuit frustratie maar deels op de man gaat spelen.
[..]
Dat klopt niet. Arabieren wonen helemaal niet in 'de Palestijnse gebieden' en Oost-Jerusalem, die gebieden zijn immers geen officieel onderdeel van Isral. Arabieren wonen overal in Isral zelf, van Tel-Aviv en Haifa tot Rishon LeZion.

Je hebt steden die volledig Joods zijn (Safed bijvoorbeeld), maar ook steden die volledig Arabisch zijn (Jaljulia en Kafr Qasim bijvoorbeeld) en steden die een mix zijn (Lod bijvoorbeeld).

Het wordt iedere keer duidelijk dat je eigenlijk helemaal niet weet waar je het over hebt.
[..]
Nee, dat is het niet. Termen hebben definities, van een etnische zuivering is hier geen sprake.
Etnische zuivering is een term voor een proces, niet voor een resultaat. Jij ziet enkel een resultaat als goed gebruik van de term, en dat slaat nergens op.

Tevens:
(Wiki omdat translate van de bron het nogal matig doet)
quote:
The Israel Central Bureau of Statistics defines the population of Israel as including Jews living in all of the West Bank and Palestinians in East Jerusalem but excluding Palestinians anywhere in the rest of the West Bank, the Gaza Strip, and foreign workers anywhere in Israel. As of December 2023, this calculation stands at approximately 9,842,000 of whom:

73.2% (about 7,208,000 people) are Jews, including about 503,000 living outside the self-defined borders of the State of Israel in the West Bank
21.1% (around 2,080,000 people) are Israeli citizens classified as Arab, some identifying as Palestinian, and including Druze, Circassians, all other Muslims, Christian Arabs, Armenians (which Israel considers "Arab")[2]
An additional 5.7% (roughly 554,000 people) are classified as "others". This diverse group comprises those with Jewish ancestry but not recognized as Jewish by religious law, non-Jewish family members of Jewish immigrants, Christians other than Arabs and Armenians, and residents without a distinct ethnic or religious categorization.[2][1]
https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Israel

Heel leuk dat ze verspreid over Isral leveren, maar Oost Jeruzalem heeft bijvoorbeeld wel 10x zoveel islamitische inwoners als de twee islamitische steden die je noemt. Slechts 20.000 ook in Tel Aviv t.o.v. 360.000 Oost Jeruzalem, en die worden door het Isralische Statistiekbureau wel degelijk meegenomen zoals je kan lezen. Ze houden namelijk de grenzen aan van Isral zoals ze die zelf zien.
  woensdag 21 mei 2025 @ 17:37:10 #150
423121 Fretwork
Acte d'loquence
pi_217709936
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 17:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Exact. Onjuiste cijfers gedeeld, nu quote je het zelf ook. ^O^

Bovendien vind ik dat niet om te lachen. Met je 'lolbroek'.

Het is buitengewoon ernstig als dit soort cijfers onjuist gedeeld worden door zo'n organisatie.
Wat er verkeerd gedeeld is is de lading van de 48 uur:

quote:
Fletcher meldde dinsdag dat veertienduizend Gazaanse baby's in de komende 48 uur kunnen overlijden door een gebrek aan babyvoeding. NU.nl had deze berichtgeving overgenomen, maar die blijkt nu niet te kloppen.

"Het is voor ons onduidelijk hoe deze fout is gemaakt. Vermoedelijk zijn er cijfers door elkaar gehaald", zegt een woordvoerder van UNICEF tegen NU.nl.

quote:
Jens Laerke van OCHA, de VN-organisatie voor humanitaire hulp, zei later op dinsdag tegen de BBC dat ze "wilden wijzen op de noodzaak om voorraden aan te voeren om naar schatting veertienduizend baby's te redden die lijden aan ernstige acute ondervoeding in Gaza". Nieuwe voorraden moeten daarom zo snel mogelijk worden geleverd. "Idealiter binnen 48 uur", zei Laerke.
En dat is dus op dezelfde dag nog proactief gerectificeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')