Naam (voluit in beeld), nummer, bedrag, omschrijving mutatie.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:59 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Inderdaad niet goed vanuit gebruikersoogpunt naar gekeken. Nog beter zou zijn om te beginnen met de naam leningnemer en de tekst "terugbetaling lening (xxx) helemaal achteraan te plaatsen.
Denken vanuit de klant, het blijft moeilijk. Voor boekhouders ten minste.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:11 schreef obligataire het volgende:
[..]
Naam (voluit in beeld), nummer, bedrag, omschrijving mutatie.
Dan is t perfect.
Oi.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:20 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Denken vanuit de klant, het blijft moeilijk. Voor boekhouders ten minste.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:54 schreef zeeland6 het volgende:
Erg onhandig het gewijzigde overzicht van RC in CCF.
Nu staat er eerst het leningnummer waardoor ik alle regeld moet controleren om wat voor project het gaat (de naam).
Daar is weer niet over nagedacht
Kun je dat nou zeggen ... achterstand Valentino Meerzorg is pas 1015 dagenquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:06 schreef zeeland6 het volgende:
reactie van collin
"Hartelijk dank voor uw bericht en feedback.
Deze aanpassing is doorgevoerd om een controle mechanisatie vanuit Collin naar de betaaldienstverlener te versterken."
Dus geen boodschap aan de gebruiker
Ik had het niet eens over de App. Maar gewoon over de website. Maar ja.
Gaf mij weer een mooi haakje om te infomeren naar de stand van zaken van veel projecten waar we al maanden geen update over hebben gehad. Misschien komt Bas in beweging.
25 mei is de openbare verkoop, uiterlijk 24 juni moet degene die het koopt betaald hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:15 schreef polquito1971 het volgende:
[..]
Kun je dat nou zeggen ... achterstand Valentino Meerzorg is pas 1015 dagen![]()
Pandje verkopen in centrum van Schiedam is schijnbaar erg moeilijk.
Sorry, 28 mei is de executieveiling en uiterlijk 24 juni moet de koper betaald hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:02 schreef Slijker het volgende:
[..]
25 mei is de openbare verkoop, uiterlijk 24 juni moet degene die het koopt betaald hebben.
Ik heb antwoord van Collin.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:35 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Een enkele keer doen ze dat ook, met name bij oudere laagrentende leningen, maar meestal niet, dat is waar. Ze hebben de mogelijkheid wel overigens:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:17 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje badkamer-ondernemer met dekkende 2e hypotheken (2x)Op de website staan alleen 8 spiegels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taxatie Bonkaarde lijkt aan de hoge kant.
[ Bericht 2% gewijzigd door KrekelJapie op 22-05-2025 17:35:21 ]
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:57 schreef Jaco078 het volgende:
Partner (zelf inmiddels miljonair) van nog rijkere Haagse vastgoedondernemer.
linkjeHeb je een vastgoedportefeuille van meer dan 3 miljoen, moet je 100.000 lenen. Jammer dat er geen hypothecaire dekking is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog een:quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:57 schreef KrekelJapie het volgende:
Meerdere aflossingen GvE
- project 26284 Aankoop pand Amsterdamse bakkerij
- project 22956 Renotec DUO®
- project 025470 Herfinanciering bedrijfspand Heythuysen (via incassobureau)
Stenen zitten niet in een BV, dus die tweede hypotheek is ook weer niet zo heel veel meer waard.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:03 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Heb je een vastgoedportefeuille van meer dan 3 miljoen, moet je 100.000 lenen. Jammer dat er geen hypothecaire dekking is.
Als er hypotheek op 1 of 2 pandjes was gevestigd, is er toch zekerheid omdat zo'n pand altijd een keer verkocht moet worden. Nu met morele hypotheek verklaring is er geen zekerheid. BV maakt geen verschil.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Stenen zitten niet in een BV, dus die tweede hypotheek is ook weer niet zo heel veel meer waard.
lijkt me wel een mooie post eerlijk gezegd, genoeg overwaarde en blijkbaar ook voldoende EV want hij leeft van inkomsten uit leningen. Pak hem wel mee.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:15 schreef Fredericm het volgende:
Wat is jullie mening over H Seddigh Afshar bij Collin? We een heel bijzonder verhaal. LTV is goed 50% op woning omgeving Den Haag. 9% voor 20 maanden nodig voor afbouw woning en verduurzaming eigen woning
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:06 schreef zeeland6 het volgende:
reactie van collin
"Hartelijk dank voor uw bericht en feedback.
Deze aanpassing is doorgevoerd om een controle mechanisatie vanuit Collin naar de betaaldienstverlener te versterken."
Dus geen boodschap aan de gebruiker
...
Wel heel vreemd dát bij de vorige Collin lening de taxatiewaarde 1175K was en nu 1685K, waar is die extra 5 ton vandaan gekomen. De 850K leningen zullen er wel uit komen lijkt mij.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:45 schreef moedernatuur het volgende:
[..]
lijkt me wel een mooie post eerlijk gezegd, genoeg overwaarde en blijkbaar ook voldoende EV want hij leeft van inkomsten uit leningen. Pak hem wel mee.
HaHa, Zoals geleerd in de video diequote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:57 schreef Fredericm het volgende:
[..]
Wel heel vreemd dát bij de vorige Collin lening de taxatiewaarde 1175K was en nu 1685K, waar is die extra 5 ton vandaan gekomen. De 850K leningen zullen er wel uit komen lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |