In het laatste blokje zitten er al 4.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:16 schreef Tussle266 het volgende:
Ik kom er net achter dat Miles Davis vandaag jarig zou zijn. Die is nog niet geweest toch? Dat doet me weer op een vraag komen, krijgen we eigenlijk nog veel eenlingen in de bovenste helft?
Ik denk dat ik er iig één weet! (quote:Op maandag 26 mei 2025 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het laatste blokje zitten er al 4.
Spannend tot het eind, een soort Telstar - Den Bosch. Telstar hadden we wel al gehad he? Die is het dus alvast niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het laatste blokje zitten er al 4.
Even een kleine rectificatie: ik heb deze nog een aantal keer geluisterd en hij begint serieus op me te groeien. Low-key een van de beste van Anouk die tot nu toe behoorlijk onder de radar is gebleven (in ieder geval bij mij). Ik zet hem op mijn shortlist, nog net op de valreep voor 1 juni.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Nummers die ik hoger zou plaatsen:
2620 Anouk - Places to Go: De synth is inderdaad heel fijn. Het refrein vind ik wel minder mooi dan de coupletten en dat voorkomt dat-ie bij mij doorstoot naar de allerhoogste regionen, maar 2620 is wel te laag naar mijn smaak.
Het antwoord is tegenwoordig bijna altijd: Evergreen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Anak graag terug in de top 2000 nu de aanleiding er is
Hoezo dat? Wat is de link?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:55 schreef Tussle266 het volgende:
Naar man, geen grappen, dus even serieus: Dermot Capaldi blijft dan ook nog een jaartje bovenin hangen?
Die is daar toch terechtgekomen door iemand die nagenoeg even oud was en hetzelfde overkwam?quote:
Het lijkt me nu ook weer niet het in beton gegoten kankervolkslied tot in einde der dagen, maar misschien nog een jaartje slipstreamquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die is daar toch terechtgekomen door iemand die nagenoeg even oud was en hetzelfde overkwam?
Mijn gedachtegang was dat die stemmers dat 365 dagen later ongetwijfeld nog niet vergeten waren?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het lijkt me nu ook weer niet het in beton gegoten kankervolkslied tot in einde der dagen, maar misschien nog een jaartje slipstream
Wat erg, zo’n lot gun je inderdaad niemand en op zo’n jonge leeftijd is het al helemaal de hel.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:00 schreef peaceman het volgende:
Dit gun je niemand dus ook Freek niet. Verschrikkelijk.
Dat spreekt voor zich natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:00 schreef peaceman het volgende:
Dit gun je niemand dus ook Freek niet. Verschrikkelijk.
SPOILER: 2497-2476Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Con te partiro en Papa?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
Oei, daar zit toch wel veel muziek bij die je geregeld op een feestje hoort.
Als Bill cake krijgt, is het feestquote:
Ik hou wel van korte rokjes en lange jassen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bijna goed
En niets mis met cake. Behalve als het om de band gaat
Dit was het niet helemaal toch? Mevrouw Robbie van destijds was toch eerst mevrouw Ritchie en zij werd gedumpt omdat Madonna meneer Ritchie wel zag zitten en nou ja, meneer Ritchie was betoverd want het was Madonna? En Madonna was vervolgens wel weer klaar met meneer Ritchie toen ze van Robbie zelf hoorde dat dit niet verzonnen was?quote:
David's Songquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:55 schreef Tussle266 het volgende:
Daarnaast, hoe kan High Hopes nou hier staan? Ik denk dat zelfs in het allereerste blokje nog wel een liedje te vinden was dat beter is dan dit gejengel.
Ik heb nog even teruggelezen, ik was iets te enthousiast inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
David's Song
Da's wel ook de enige.
Die zie ik wel in beide versies hoog eindigen. Het probleem met Freek is de recency bias, lijkt me. Elke boer op een 78 toerenplaat kan het halen. Ik zie eerlijk gezegd ook niet hoe iets dit nog kan toppen dit jaar, tenzij we er nu om loten wie Chris Martin gaat doodschieten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aangezien ik hem vandaag besprak: Verwachten we nog een indirecte bonus voor Papa, aangezien Suus & Freek die hebben gedaan bij DBZ, gecombineerd met het wrange onderwerp?
Coltplay of Glocks?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:37 schreef Tussle266 het volgende:
[..]tenzij we er nu om loten wie Chris Martin gaat doodschieten.
quote:Veel Vlaamse en Nederlandse radiostations draaien woensdagochtend rond 10.00 uur het nummer ‘Lichtje Branden’ van Suzan & Freek. Ook fans roepen massaal op het nummer te streamen. Met het lied willen de fans en de zenders het duo steunen. De twee maakten dinsdag bekend dat Freek (32) ongeneeslijk ziek is.
Het jaar is nog lang. Maar dit gaat wel impact hebben op de lijst uiteraard. Kan er ook wel mee leven hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:37 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die zie ik wel in beide versies hoog eindigen. Het probleem met Freek is de recency bias, lijkt me. Elke boer op een 78 toerenplaat kan het halen. Ik zie eerlijk gezegd ook niet hoe iets dit nog kan toppen dit jaar, tenzij we er nu om loten wie Chris Martin gaat doodschieten.
Andere bonussen dan DAB's (soundtracks, tiktoks, dode misdaadverslaggevers of soapacteurs) die nog zouden komen zijn sowieso niet groter, want 1 liedje. En als het om een DAB gaat, dan moet het om een hedendaagse superster gaan die heel tragisch om het leven komt, Ed Sheeran die van een keukentrapje in zijn appartement in Mozambique valt en zijn nek breekt of zo.quote:
Niet Rob de Nijs?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blauwe Dag op 1 dus komende editie.
De top 13 van dit jaar, ik vind het prima!quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:56 schreef Cassa95 het volgende:
De hoogste stond vorig jaar 'maar' rond 600, terwijl de jaren ervoor er steevast meerdere in de top 500 stonden. Er gaan er vast een aantal naar de top 100 toe, met eigenlijk Lichtje Branden nu als enige kanshebber voor de top 10.
Schrijf ze allemaal maar op:
Honderd Keer (RE)
Kwijt (RE)
Onderweg Naar Later (RE)
Weg Van Jou (RE)
Deze Is Voor Mij
Nooit Meer Regen
Slapeloosheid
Verleden Tijd
Batterij (Zonder keuzelijst)
Ken Je Dat Gevoel (Zonder keuzelijst)
Lichtje Branden (Zonder keuzelijst)
Papa (mogelijk met / zonder keuzelijst)
Goed idee, en dan BohRhap op 14. Kan de radio mooi om kwart voor 11 uit.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
De top 13 van dit jaar, ik vind het prima!
SPOILER: 2472-2451Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, dat meen ik ook ooit ergens gelezen te hebben ja, maar ik vind het toch opvallend veel van die hele sound weg hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:09 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
En wat betreft When you walk in the room: dat schreef ze in '63, dus vóórdat ze met the Beatles toerde en vóór ze in Engeland woonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |