Zwitsers.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt alsof er wat issues met de gebruikerservaring zijn.
hoe hard moest jij lachen toen Zwitserland 3e stond bij bookmakers en bij het gewone volk NUL PUNTENquote:Op maandag 19 mei 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zwitsers.Ze zijn het er waarschijnlijk nog niet over eens in welke taal de handleiding moet.
Ik weet ook niet precies wat de definitie van cool is, maar ik ben het niet in ieder geval.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]Altijd mooi antwoord
Maar dat is oke, ik denk niet dat coole mensen en ik een match zijn. Weet ook niet precies wat de definitie van cool is, ik heb daar een bepaald type bij in mn hoofd maar bij jou is dat wellicht anders
En mn huidige vrienden vinden het volgens mij vooral irritant dat ik cool girl probeer te zijnipv gewoon zeggen wat je nodig hebt/fijn vindt![]()
![]()
Nee, was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vouwt het zich dan uit als een soort van transformer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blokken op de rail schuif ik een beetje heen en weer totdat ze op zo'n afstand staan dat ik hem in de koffer kan laten zakken en dat de twee schotten waar die rail op rust precies tussen de onderdelen vallen.
De sluiter, de ontspankabel en de korte balg moet ik wel loshalen voor hij in de koffer kan.
🐙
Cool van alles onder controle, zo van 'mij maak je niks, ik ben coolquote:Op maandag 19 mei 2025 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies wat de definitie van cool is, maar ik ben het niet in ieder geval.Maar bedoel je nou cool in de zin van populair/hip of cool in de zin van alles onder controle?
Ik vind het altijd een beetje sneu als een artiest echt helemaal nul punten krijgt. Maar ik ben een enorme softie.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe hard moest jij lachen toen Zwitserland 3e stond bij bookmakers en bij het gewone volk NUL PUNTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Ja dat wel eens maar vond alles in de range van 0 - 50 sneuquote:Op maandag 19 mei 2025 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje sneu als een artiest echt helemaal nul punten krijgt. Maar ik ben een enorme softie.
Ja, het liefst zou ik zien dat niemand echt treurig weinig punten krijgt. Maar helemaal niets. Aww.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat wel eens maar vond alles in de rang van 0 - 50 sneudat is allemaal zo goed als niks?
Ah oké, dan doe ik toch wel vaak alsof ik cool ben. 'Niets aan de hand, mijn zenuwstelsel staat op het punt alles op te blazen in m'n lichaam, maar ik ben heel rustig.'quote:Op maandag 19 mei 2025 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Cool van alles onder controle, zo van 'mij maak je niks, ik ben coolik heb geen vragen, alles is cool'
Ik had ook zoiets van WTF, zeker omdat ze bij de "vakjury" wel gewoon goed scoorde...quote:Op maandag 19 mei 2025 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje sneu als een artiest echt helemaal nul punten krijgt. Maar ik ben een enorme softie.
Misschien heb je de ontspankabel nodig van dat foto-apparaat van Zwabber.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah oké, dan doe ik toch wel vaak alsof ik cool ben. 'Niets aan de hand, mijn zenuwstelsel staat op het punt alles op te blazen in m'n lichaam, maar ik ben heel rustig.'
Eeuhm, goed idee, maar waar moet ik die aansluiten?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heb je de ontspankabel nodig van dat foto-apparaat van Zwabber.
You're not gonna like this one.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, goed idee, maar waar moet ik die aansluiten?
ja, volgend jaar iedereen 1 punt voor de moeitequote:Op maandag 19 mei 2025 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, het liefst zou ik zien dat niemand echt treurig weinig punten krijgt. Maar helemaal niets. Aww.
dat doe ik ook heel erg maar dat slaat toch echt nergens opquote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah oké, dan doe ik toch wel vaak alsof ik cool ben. 'Niets aan de hand, mijn zenuwstelsel staat op het punt alles op te blazen in m'n lichaam, maar ik ben heel rustig.'
ja, was echt absurdquote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets van WTF, zeker omdat ze bij de "vakjury" wel gewoon goed scoorde...
Toen het in Rotjeknor was vond ik het ook zieig voor het VK zowel voor de vakjury als publiek helemaal geen punten, terwijl het me een hele toffe gast leek...
@dud0r heeft hier een handige aansluiting voor laten maken?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, goed idee, maar waar moet ik die aansluiten?
Tja, dat hebben we geleerd op de één of andere manier.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat doe ik ook heel erg maar dat slaat toch echt nergens op![]()
waarom doen we dat, voor wie?!
Wil ik dit weten?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
@:dud0r heeft hier een handige aansluiting voor laten maken?
door wie? kan ik een schadeclaim indienen dat diegene mij het verkeerde heeft geleerdquote:Op maandag 19 mei 2025 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, dat hebben we geleerd op de één of andere manier.
hmm, ehmmm hmmm, wil je kinderen?quote:
Ik ga gewoon iedereen aanklagen!quote:Op maandag 19 mei 2025 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
door wie? kan ik een schadeclaim indienen dat diegene mij het verkeerde heeft geleerd
[..]
Eeuhm, nou, dat niet per se, maar dit stelt me niet echt gerust.quote:hmm, ehmmm hmmm, wil je kinderen?
Mama Krekkie en papa Recciequote:
Ja krekkie heeft het over een handige kabelaansluiting en vraagt daarna of je kinderen wiltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, de sluiter is groot genoeg dat een normaal persoon zijn hand er door kan steken.🐙
Aansluiting voor de ontspankabelquote:Op maandag 19 mei 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja krekkie heeft het over een handige kabelaansluiting en vraagt daarna of je kinderen wilt
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ik negeer het huidige onderwerp van discussie en speel lekker met m'n camera.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, de sluiter is groot genoeg dat een normaal persoon zijn hand er door kan steken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Que?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
@:dud0r heeft hier een handige aansluiting voor laten maken?
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ik negeer het huidige onderwerp van discussie en speel lekker met m'n camera.Handig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, de sluiter is groot genoeg dat een normaal persoon zijn hand er door kan steken.
Dat lijkt me eerder een afsluiting dan een aansluiting.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aansluiting voor de ontspankabelen als ie zn anti-kinderwens definitief gaat maken, ooit misschien ooit wellicht dan heeftie dezelfde aansluiting als Dudje
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig daadwerkelijk interessants te delen over de camera tot m'n chemicaliën en plaatjes binnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik pruts er een beetje mee, en doe een beetje giebelig over dat het zo'n enorm overdreven ding is.🐙
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder een afsluiting dan een aansluiting.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toen hij snip snip kreeg genas het goed, maar een wondje zag eruit als een USB c aansluiting
Dus daar heb ik een foto van gemaakt en USB c kabel
M'n usb c aansluiting zekerquote:Op maandag 19 mei 2025 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
@:loveislikeakiss weet sowieso wat ik bedoel, opoe
huehuequote:Op maandag 19 mei 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
doe een beetje giebelig over dat het zo'n enorm overdreven ding is.
Dan ben je ook wel een penis.quote:BBB-Eerste Kamerlid Eric Kemperman is maandag plotseling uit de BBB-fractie van de senaat gestapt. De reden is nog onbekend. Hij neemt zijn zetel mee en begint voor zichzelf. De BBB-fractie telt nu nog vijftien zetels.
Had je die joekel van een telelens ook al binnen?quote:Op maandag 19 mei 2025 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
M'n vorige compensatiecamera was niet groot genoeg.
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Toch deed ik wel even de benen bij elkaar toen ik dit las.
mag dat zomaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]lol, kan me er iets bij voorstellen
[..]
mag dat zomaar?
De vraag is, wie geeft een neuk wat normaal is om te doen op Temu?quote:Op maandag 19 mei 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
temu shoppers hier?
ik kom er nooit maar ken een paar mensen die dat doen..
en die hebben gelijk 200+ aan items in hun winkelmandje zitten waar ze dan telkens delen van bestellen ..
is dat normaal voor temu?
Ik bestel er af en toe wel dingen (vooral praktische dingen maar ook wel leuke dingetjes voor in huis) maar ik heb geen 200 items in mijn winkelwagen. Heb voor Hedwig er wel veel dingen gehaald (mandje, voerbakken etc).quote:Op maandag 19 mei 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
temu shoppers hier?
en die hebben gelijk 200+ aan items in hun winkelmandje zitten waar ze dan telkens delen van bestellen ..
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb woensdag de hele dag lessen voor een bepaald vak. Studenten moeten iets presenteren, ik weet dat de helft daar geen zin in heeft. Dat is prima, ik heb alleen wel al tien keer gezegd 'je hoeft het voor mij niet te doen dus als ik het idee heb dat je iets staat te doen omdat het moet, dan stoppen er mee'
en daarna is er twee uur tijd om vragen te stellen en onderwerpen bespreken waarover ze graag nog wat meer informatie wilden
Dit gaat denk ik 3 uur duren max ipv hele dag. En na de toets huilenja sorry jongens, not my problem. Heb t gezegd
Crack the whip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Het is wel irritant dat ze nog steeds geen makkelijker manier hebben uitgevonden om de boel daar buiten werking te stellen. Een USB aansluiting is al wel een vooruitgang. Dan kun je het aan- en uitzetten.quote:
Yups. Kamerleden zitten er op persoonlijke titel en kunnen dus gewoon uit een partij stappen en blijven zitten.quote:[..]
mag dat zomaar?
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb woensdag de hele dag lessen voor een bepaald vak. Studenten moeten iets presenteren, ik weet dat de helft daar geen zin in heeft. Dat is prima, ik heb alleen wel al tien keer gezegd 'je hoeft het voor mij niet te doen dus als ik het idee heb dat je iets staat te doen omdat het moet, dan stoppen er mee'
en daarna is er twee uur tijd om vragen te stellen en onderwerpen bespreken waarover ze graag nog wat meer informatie wilden
Dit gaat denk ik 3 uur duren max ipv hele dag. En na de toets huilenja sorry jongens, not my problem. Heb t gezegd
En dat zijn volwassen mensen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
duidelijk, ernstig per persoon verschillend dusquote:Op maandag 19 mei 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
En ik heb daar een tijdje geleden voor een euro ofzo een bank schraper gekocht waarmee ik alle kattenharen er zo afhaal.Voor zulke dingen vind ik het wel handig.
En ze hebben nep opzetstukjes voor de Swiffer die ook gewoon goed werken maar dan betaal je een euro voor een heel pak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Crack_ op 19-05-2025 22:51:52 ]Baby darling doll face honey
Ja weet je mensen mogen er een mening over hebbenquote:Op maandag 19 mei 2025 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
duidelijk, ernstig per persoon verschillend dus
ik heb er dus nooit wat mee gedaan, zou ook niet weten wat ik er moet zoeken verder
ben je wezen sporten?quote:
niet altijd nee?quote:Op maandag 19 mei 2025 22:37 schreef mschol het volgende:
en het AH tropical taartje is goed gekeurd voor de afwisseling, niet altijd
waaaat, wat stom. Dat mag wel aangepast wordenquote:Op maandag 19 mei 2025 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Als je een zetel hebt is die in principe van jou als persoon. Ook al stap je uit de partij. Tot de volgende verkiezingen dan.
Had wat ingelezen over hoe dat ging zojuist en vond het best makkelijk er uit zien hoorquote:Op maandag 19 mei 2025 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel irritant dat ze nog steeds geen makkelijker manier hebben uitgevonden om de boel daar buiten werking te stellen. Een USB aansluiting is al wel een vooruitgang. Dan kun je het aan- en uitzetten.
[..]
Yups. Kamerleden zitten er op persoonlijke titel en kunnen dus gewoon uit een partij stappen en blijven zitten.
oh nee, ik snap wel dat sommige mensen het heel handig vinden hoor..quote:Op maandag 19 mei 2025 22:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet je mensen mogen er een mening over hebbenmaar als ik daar af en toe voor rond de ¤20 wat dingen wil bestellen dan doe ik dat gewoon lekker.
het heeft een apart nasmaakje, niet perse vies maar niet zo lekker als het gewone appeltaartjequote:Op maandag 19 mei 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben je wezen sporten?
[..]
niet altijd nee?
Ja, het zijn niet jouw onderdelen.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:46 schreef Crack_ het volgende:
Had wat ingelezen over hoe dat ging zojuist en vond het best makkelijk er uit zien hoor
Om die reden koop ik echt al weet ik hoe lang mijn telefoonhoesjes via Ali enz. Het zijn exact dezelfde als bij de Turk of op de markt alleen betaal je ¤14 minder ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
oh nee, ik snap wel dat sommige mensen het heel handig vinden hoor..
de mensen die ik ken bestellen bv hobby spul daar, omdat hetzelfde spul in NL tien keer zo duur is, en ook gewoon uit china komt
Ja, maar hoop dat ik het dit jaar beter heb gedaan door echt heel vaak te zeggen 'ik heb nu tijd voor jullie, hierna niet meer, nee echt niet, nee ECHT niet'.quote:
oh ik vond hem dan weer veel lekkerder dan de gewone:9 frisser oidquote:Op maandag 19 mei 2025 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
het heeft een apart nasmaakje, niet perse vies maar niet zo lekker als het gewone appeltaartje
heb 't idee dat vrouwen over het algemeen iets minder hard huilen over hun onderdelen dan de mannen over hun onderdelenquote:
als ik zo teruglees waar dit over gaat.. dit is echt een ingreep van niks relatief gezien.. nadeel is de mogelijke side effectsquote:
Dit, is echt iniminie (geen muis)quote:Op maandag 19 mei 2025 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zo teruglees waar dit over gaat.. dit is echt een ingreep van niks relatief gezien.. nadeel is de mogelijke side effects
Kun je ze niet gewoon allemaal een sticker geven?quote:Op maandag 19 mei 2025 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar hoop dat ik het dit jaar beter heb gedaan door echt heel vaak te zeggen 'ik heb nu tijd voor jullie, hierna niet meer, nee echt niet, nee ECHT niet'.
En gok dat ze dan gaan zeuren dat ik er te weinig tijd voor ze is (want er was meer dan genoeg tijd, heb je alleen zelf niks mee gedaan) maar herkansers leveren mij ook veel werk. Ik wil van je af
hahahhahahaquote:Op maandag 19 mei 2025 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon allemaal een sticker geven?
"Mij niet bellen!" is de hippe nieuwe zin geloof ik. Geen idee waar dat een referentie naar is. Maar het dekt de lading wel.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar hoop dat ik het dit jaar beter heb gedaan door echt heel vaak te zeggen 'ik heb nu tijd voor jullie, hierna niet meer, nee echt niet, nee ECHT niet'.
En gok dat ze dan gaan zeuren dat ik er te weinig tijd voor ze is (want er was meer dan genoeg tijd, heb je alleen zelf niks mee gedaan) maar herkansers leveren mij ook veel werk. Ik wil van je af
Meiland, en nee ik vind die niet leukquote:Op maandag 19 mei 2025 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Mij niet bellen!" is de hippe nieuwe zin geloof ik. Geen idee waar dat een referentie naar is. Maar het dekt de lading wel.
oh, weer wat geleerdquote:Op maandag 19 mei 2025 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meiland, en nee ik vind die niet leukik zeg hem af en toe ook want ik ben een schaap maar ik wil het niet
Vrouwen zijn gewoon gevoelloze wezens.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb 't idee dat vrouwen over het algemeen iets minder hard huilen over hun onderdelen dan de mannen over hun onderdelen
Jazekerquote:Op maandag 19 mei 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben je wezen sporten?
[..]
niet altijd nee?
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon allemaal een sticker geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Heb er ooit een keertje wat besteld, nog 10x onoverzichtelijker en vager dan d'n ali, dus daar gaan we nooit meer bestellenquote:Op maandag 19 mei 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
temu shoppers hier?
Aha. Juist. Ik moet eerlijk bekennen dat de 20 seconden van zojuist het meeste Meiland is dat ik in jaren heb hoeven verdragen gelukkig.quote:
dit komt denk ik ook doordat mannen wat minder bij hun onderdelen betrokken zijn (om het zo maar te zeggen) dan vrouwenquote:Op maandag 19 mei 2025 22:50 schreef Crack_ het volgende:
heb 't idee dat vrouwen over het algemeen iets minder hard huilen over hun onderdelen dan de mannen over hun onderdelen
Er valt voor beide manieren wat te zeggen. Een hoop mensen stemmen voor een partij en boeit het niet zoveel wie nummer 12 nou is als diegene een zetel krijgt.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waaaat, wat stom. Dat mag wel aangepast worden
Ja daar sta ik niet van te kijken eigenlijk.quote:Op maandag 19 mei 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
Even teruggezocht wat ik ook alweer had besteld. Zo'n lamp, zag er op de foto's leuk uit maar was in het echt een iel gammel plastic ding
[ afbeelding ]
Ja misschien wat naïefquote:Op maandag 19 mei 2025 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja daar sta ik niet van te kijken eigenlijk.
*kijkt coolquote:
heyyy lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jazeker
Moge dit een mooie trendbreuk zijn met het niet sporten.
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baby darling doll face honey
En je kunt geen reviews zien. Super groot minpuntquote:Op maandag 19 mei 2025 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er ooit een keertje wat besteld, nog 10x onoverzichtelijker en vager dan d'n ali, dus daar gaan we nooit meer bestellen
Nou, dat dusquote:Op maandag 19 mei 2025 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aha. Juist. Ik moet eerlijk bekennen dat de 20 seconden van zojuist het meeste Meiland is dat ik in jaren heb hoeven verdragen gelukkig.
hahaha, hoe bedoel je die?quote:Op maandag 19 mei 2025 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dit komt denk ik ook doordat mannen wat minder bij hun onderdelen betrokken zijn (om het zo maar te zeggen) dan vrouwen
dat zou ook wat bekakt zijn maar valt wat meer te volgen omdat je altijd op een persoon + partij stemt, want zou raar zijn als die twee ver uit elkaar zouden liggenquote:Op maandag 19 mei 2025 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er valt voor beide manieren wat te zeggen. Een hoop mensen stemmen voor een partij en boeit het niet zoveel wie nummer 12 nou is als diegene een zetel krijgt.
Maar de andere kant op, stel je hebt zoiemand als Omtzigt waar toen hij in het CDA zat veel mensen specifiek op gestemd hebbben.
Als zijn partij hem er uit zou knikkeren terwijl jij een voorkeursstem op hem uitgebracht hebt, zou je je ook bekocht voelen.
ruilen tegen een vijver misschien?quote:Op maandag 19 mei 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien wat naïef
Iemand een leuke lamp kopen?
Er staan geloof ik wel ergens reviews. Maar elk product staat er ook 834x op met telkens net een andere prijs of foto, en sorteren werkt natuurlijk voor geen ene kutquote:Op maandag 19 mei 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
En je kunt geen reviews zien. Super groot minpunt
Wat moet ik met een vijver, heb die bij mij juist weggehaald in de tuinquote:
vrouwen hebben hun maandelijkse issues al vanaf puberteit, in de dertig krijgen ze te maken met oproepen voor uitstrijkjes e.d.quote:Op maandag 19 mei 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En je kunt geen reviews zien. Super groot minpunt
[..]
Nou, dat dusHet lekt de lading inderdaad maar dit wil je niet
[..]
hahaha, hoe bedoel je die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat misschien een mooie middenweg zou zijn, als iemand z'n zetel mag houden als hij destijds genoeg voorkeurstemmen gekregen had voor een zetel?quote:Op maandag 19 mei 2025 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zou ook wat bekakt zijn maar valt wat meer te volgen omdat je altijd op een persoon + partij stemt, want zou raar zijn als die twee ver uit elkaar zouden liggenalsnog niet ideaal
maar weggaan met zeten dan zou je dus bij een popiejopie partij kunnen beginnen en daarna massaal een andere partij beginnen met meer mensen die nooit op die partij hebben gestemd? Dat lijkt me gevaarlijkbehalve dat we dan nog eerste kamer hebben, of mag dat daar ook allemaal zo?
daar heeft ali ook wel in zekere mate last van, bloedirritantquote:Op maandag 19 mei 2025 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er staan geloof ik wel ergens reviews. Maar elk product staat er ook 834x op met telkens net een andere prijs of foto, en sorteren werkt natuurlijk voor geen ene kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |