Ja krekkie heeft het over een handige kabelaansluiting en vraagt daarna of je kinderen wiltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, de sluiter is groot genoeg dat een normaal persoon zijn hand er door kan steken.🐙
Aansluiting voor de ontspankabelquote:Op maandag 19 mei 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja krekkie heeft het over een handige kabelaansluiting en vraagt daarna of je kinderen wilt
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ik negeer het huidige onderwerp van discussie en speel lekker met m'n camera.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, de sluiter is groot genoeg dat een normaal persoon zijn hand er door kan steken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Que?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
@:dud0r heeft hier een handige aansluiting voor laten maken?
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ik negeer het huidige onderwerp van discussie en speel lekker met m'n camera.Handig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, de sluiter is groot genoeg dat een normaal persoon zijn hand er door kan steken.
Dat lijkt me eerder een afsluiting dan een aansluiting.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aansluiting voor de ontspankabelen als ie zn anti-kinderwens definitief gaat maken, ooit misschien ooit wellicht dan heeftie dezelfde aansluiting als Dudje
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig daadwerkelijk interessants te delen over de camera tot m'n chemicaliën en plaatjes binnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik pruts er een beetje mee, en doe een beetje giebelig over dat het zo'n enorm overdreven ding is.🐙
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder een afsluiting dan een aansluiting.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toen hij snip snip kreeg genas het goed, maar een wondje zag eruit als een USB c aansluiting
Dus daar heb ik een foto van gemaakt en USB c kabel
M'n usb c aansluiting zekerquote:Op maandag 19 mei 2025 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
@:loveislikeakiss weet sowieso wat ik bedoel, opoe
huehuequote:Op maandag 19 mei 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
doe een beetje giebelig over dat het zo'n enorm overdreven ding is.
Dan ben je ook wel een penis.quote:BBB-Eerste Kamerlid Eric Kemperman is maandag plotseling uit de BBB-fractie van de senaat gestapt. De reden is nog onbekend. Hij neemt zijn zetel mee en begint voor zichzelf. De BBB-fractie telt nu nog vijftien zetels.
Had je die joekel van een telelens ook al binnen?quote:Op maandag 19 mei 2025 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
M'n vorige compensatiecamera was niet groot genoeg.
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Toch deed ik wel even de benen bij elkaar toen ik dit las.
mag dat zomaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |