oh jij gebruikts stickers ook echt, heel goedquote:Op maandag 19 mei 2025 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb hem net op m'n camerakoffer geplakt.
oh dan niet goed gekekenquote:Op maandag 19 mei 2025 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er staan geloof ik wel ergens reviews. Maar elk product staat er ook 834x op met telkens net een andere prijs of foto, en sorteren werkt natuurlijk voor geen ene kut
hmm, een nieuwe?quote:Op maandag 19 mei 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet ik met een vijver, heb die bij mij juist weggehaald in de tuin
quote:Op maandag 19 mei 2025 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
vrouwen hebben hun maandelijkse issues al vanaf puberteit, in de dertig krijgen ze te maken met oproepen voor uitstrijkjes e.d.
pas vanaf enkele jaren terug wordt er bij mannen voor teelbalkanker gewaarschuwd enzo
is dat wat duidelijker?ahh, yes get it. En nog nooit zo over nagedacht maar kan me er wel iets bij voorstellen eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En naalden is altijd naar, helemaal op de wat meer gevoelige delen (mond is ook brr)Baby darling doll face honey
Dat klinkt als best een goed ideequote:Op maandag 19 mei 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat misschien een mooie middenweg zou zijn, als iemand z'n zetel mag houden als hij destijds genoeg voorkeurstemmen gekregen had voor een zetel?
Geen idee of dat de juiste weg is. De gevolgen van dit soort beslissingen in de praktijk zijn soms lastig te voorspellen.
Wat de eerste kamer doet weet ik niet. Volgens mij zijn ze daar zelf nauwelijks wakker, daar is niet zoveel drama want mensen stemmen toch niet direct voor ze. Gok ik. Hoop tweedekamergedramalama is ook een beetje voor de bühne natuurlijk.
ik denk dat er heel wat mensen zijn die er nooit zo bij stil hebben gestaan eigenlijkquote:Op maandag 19 mei 2025 23:23 schreef Crack_ het volgende:
ahh, yes get it. En nog nooit zo over nagedacht maar kan me er wel iets bij voorstellen eigenlijk?
yup (gelukkig nooit in mond gehad)quote:En naalden is altijd naar, helemaal op de wat meer gevoelige delen (mond is ook brr)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heb je de ontspankabel nodig van dat foto-apparaat van Zwabber.
unspankablequote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik las unspankablequote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Morguh mensen van het goede levenquote:
Lekker toch, zou het je graag nadoenquote:
Dat is lief, maar hou maar lekker zelf. ZOu niemand zijn slaap af willen nemenquote:
hmm verder voel je je wel goed?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Tering, slecht geslapen. Liggen zweten ook. Heb nog steeds de vouwen van m'n beddengoed in m'n huid staan.
quote:De politie in Breda heeft z’n handen vol aan Samuel Mallée, de man die verkleed als Donald Trump de straat opgaat en zo aandacht van voorbijgangers trekt. Er komen dagelijks ‘veel meldingen’ over de Bredase kunstenaar binnen: „Voornamelijk onder de noemer: overlast door verward persoon.”
Dat zal. Kreeg er vannacht ineens last van. Net even een paracetamol genomen.quote:
Hopelijk helpt het.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zal. Kreeg er vannacht ineens last van. Net even een paracetamol genomen.
We gaan het zienquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het.
Ik heb er 's avonds en 's nachts geen last van. Maar nu in de ochtend begint het weer.
zo oud is CL toch nog niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien komt er een griepje aan?
of!!!!!!!!
de overgang![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dus toch elke ochtend in thailand die breakfast club. Die 2 dames zijn al 60. En nu bij alles wat ik voel zeggen ze dat het de overgang kan zijnquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb dus toch elke ochtend in thailand die breakfast club. Die 2 dames zijn al 60. En nu bij alles wat ik voel zeggen ze dat het de overgang kan zijn![]()
Dacht daar voorheen nooit over na maar nu elke dag hoor ik het wel
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien komt er een griepje aan?
of!!!!!!!!
de overgang![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik dan ook van de rode klats af?
Oh dan is het geen overgangquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
ik moest dus switchen van de pil vorige week en nu ben ik ineens ongesteld
symptoom van non hodgkinquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een jaar of drie geleden dat ik de hele lente lag te zweten 's nachts en ik was ervan overtuigd dat ik kanker had. Ik zat op TikTok ook helemaal in kankertok verwikkeld met dat fijne algoritme.
Dan ben je dus gelukkig niet zwanger.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
ik moest dus switchen van de pil vorige week en nu ben ik ineens ongesteld
Dat wordt toch eerst allemaal erger of zo?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik dan ook van de rode klats af?
Nee dat was ook wel echt onwaarschijnlijkquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt toch eerst allemaal erger of zo?
Oh, nou ja, dan kun je dus wel zwanger zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat was ook wel echt onwaarschijnlijk
overigens kunnen vrouwen nog ongesteld worden tijdens hun zwangerschap dus dat is geen veilige check
nee dan was ik echt de heilige snack geweestquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, nou ja, dan kun je dus wel zwanger zijn.
Onwaarschijnlijk. Maar dus niet onmogelijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat was ook wel echt onwaarschijnlijk
overigens kunnen vrouwen nog ongesteld worden tijdens hun zwangerschap dus dat is geen veilige check
niks. heb gewoon netjes op mijn stoel gezetenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dus niet onmogelijk?Wat is er gebeurd op de vlucht hier naartoe?
Man3, waar in de handleiding staat dat?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh is gewoon hormonaal, zegt niks
Of in Japan hehe.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Maar dus niet onmogelijk?Wat is er gebeurd op de vlucht hier naartoe?
Uhuh. Uhuh.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks. heb gewoon netjes op mijn stoel gezeten
Begin van een nieuwe religie!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan was ik echt de heilige snack geweest
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je het modelnummer wel? misschien heb je niet de juiste handleiding voor je
Nouquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
daardoor is het je misschien niet opgevallen
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Als de baby straks zo kijkt:weten we wat er aan de hand is.
Dan heeft die gewoon trek in appeltaart én sushiquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Als de baby straks zo kijkt:weten we wat er aan de hand is.
Dat je te druk was om er dingen bovenin te stoppen en het je niet opgevallen is dat er onderin ook dingen ingestopt zijn. Niet helemaal onwaarschijnlijk als er sushi op tafel lag.quote:
Jaquote:
Garnaal is een garnaal.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat je te druk was om er dingen bovenin te stoppen en het je niet opgevallen is dat er onderin ook dingen ingestopt zijn. Niet helemaal onwaarschijnlijk als er sushi op tafel lag.
Dan moet Buda wel snel zijn geweest.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat je te druk was om er dingen bovenin te stoppen en het je niet opgevallen is dat er onderin ook dingen ingestopt zijn. Niet helemaal onwaarschijnlijk als er sushi op tafel lag.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gare gastquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
*kijkt op de klok*quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:10 schreef DeZwabber het volgende:
Buda had zichzelf verkleed als sushitafel en de rest ging vanzelf.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
Alsof ik zo snel afgeleid ben door sushi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |