oh jij gebruikts stickers ook echt, heel goedquote:Op maandag 19 mei 2025 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb hem net op m'n camerakoffer geplakt.
oh dan niet goed gekekenquote:Op maandag 19 mei 2025 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er staan geloof ik wel ergens reviews. Maar elk product staat er ook 834x op met telkens net een andere prijs of foto, en sorteren werkt natuurlijk voor geen ene kut
hmm, een nieuwe?quote:Op maandag 19 mei 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet ik met een vijver, heb die bij mij juist weggehaald in de tuin
quote:Op maandag 19 mei 2025 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
vrouwen hebben hun maandelijkse issues al vanaf puberteit, in de dertig krijgen ze te maken met oproepen voor uitstrijkjes e.d.
pas vanaf enkele jaren terug wordt er bij mannen voor teelbalkanker gewaarschuwd enzo
is dat wat duidelijker?ahh, yes get it. En nog nooit zo over nagedacht maar kan me er wel iets bij voorstellen eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En naalden is altijd naar, helemaal op de wat meer gevoelige delen (mond is ook brr)Baby darling doll face honey
Dat klinkt als best een goed ideequote:Op maandag 19 mei 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat misschien een mooie middenweg zou zijn, als iemand z'n zetel mag houden als hij destijds genoeg voorkeurstemmen gekregen had voor een zetel?
Geen idee of dat de juiste weg is. De gevolgen van dit soort beslissingen in de praktijk zijn soms lastig te voorspellen.
Wat de eerste kamer doet weet ik niet. Volgens mij zijn ze daar zelf nauwelijks wakker, daar is niet zoveel drama want mensen stemmen toch niet direct voor ze. Gok ik. Hoop tweedekamergedramalama is ook een beetje voor de bühne natuurlijk.
ik denk dat er heel wat mensen zijn die er nooit zo bij stil hebben gestaan eigenlijkquote:Op maandag 19 mei 2025 23:23 schreef Crack_ het volgende:
ahh, yes get it. En nog nooit zo over nagedacht maar kan me er wel iets bij voorstellen eigenlijk?
yup (gelukkig nooit in mond gehad)quote:En naalden is altijd naar, helemaal op de wat meer gevoelige delen (mond is ook brr)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heb je de ontspankabel nodig van dat foto-apparaat van Zwabber.
unspankablequote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik las unspankablequote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Morguh mensen van het goede levenquote:
Lekker toch, zou het je graag nadoenquote:
Dat is lief, maar hou maar lekker zelf. ZOu niemand zijn slaap af willen nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |