jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik dan ook van de rode klats af?
Oh dan is het geen overgangquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
ik moest dus switchen van de pil vorige week en nu ben ik ineens ongesteld
symptoom van non hodgkinquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een jaar of drie geleden dat ik de hele lente lag te zweten 's nachts en ik was ervan overtuigd dat ik kanker had. Ik zat op TikTok ook helemaal in kankertok verwikkeld met dat fijne algoritme.
Dan ben je dus gelukkig niet zwanger.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
ik moest dus switchen van de pil vorige week en nu ben ik ineens ongesteld
Dat wordt toch eerst allemaal erger of zo?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik dan ook van de rode klats af?
Nee dat was ook wel echt onwaarschijnlijkquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt toch eerst allemaal erger of zo?
Oh, nou ja, dan kun je dus wel zwanger zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat was ook wel echt onwaarschijnlijk
overigens kunnen vrouwen nog ongesteld worden tijdens hun zwangerschap dus dat is geen veilige check
nee dan was ik echt de heilige snack geweestquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, nou ja, dan kun je dus wel zwanger zijn.
Onwaarschijnlijk. Maar dus niet onmogelijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat was ook wel echt onwaarschijnlijk
overigens kunnen vrouwen nog ongesteld worden tijdens hun zwangerschap dus dat is geen veilige check
niks. heb gewoon netjes op mijn stoel gezetenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dus niet onmogelijk?Wat is er gebeurd op de vlucht hier naartoe?
Man3, waar in de handleiding staat dat?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh is gewoon hormonaal, zegt niks
Of in Japan hehe.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Maar dus niet onmogelijk?Wat is er gebeurd op de vlucht hier naartoe?
Uhuh. Uhuh.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks. heb gewoon netjes op mijn stoel gezeten
Begin van een nieuwe religie!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan was ik echt de heilige snack geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |