hmm verder voel je je wel goed?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Tering, slecht geslapen. Liggen zweten ook. Heb nog steeds de vouwen van m'n beddengoed in m'n huid staan.
quote:De politie in Breda heeft z’n handen vol aan Samuel Mallée, de man die verkleed als Donald Trump de straat opgaat en zo aandacht van voorbijgangers trekt. Er komen dagelijks ‘veel meldingen’ over de Bredase kunstenaar binnen: „Voornamelijk onder de noemer: overlast door verward persoon.”
Dat zal. Kreeg er vannacht ineens last van. Net even een paracetamol genomen.quote:
Hopelijk helpt het.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zal. Kreeg er vannacht ineens last van. Net even een paracetamol genomen.
We gaan het zienquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het.
Ik heb er 's avonds en 's nachts geen last van. Maar nu in de ochtend begint het weer.
zo oud is CL toch nog niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien komt er een griepje aan?
of!!!!!!!!
de overgang![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dus toch elke ochtend in thailand die breakfast club. Die 2 dames zijn al 60. En nu bij alles wat ik voel zeggen ze dat het de overgang kan zijnquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb dus toch elke ochtend in thailand die breakfast club. Die 2 dames zijn al 60. En nu bij alles wat ik voel zeggen ze dat het de overgang kan zijn![]()
Dacht daar voorheen nooit over na maar nu elke dag hoor ik het wel
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien komt er een griepje aan?
of!!!!!!!!
de overgang![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()