SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Machtsmisbruikquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:25 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo had waarschijnlijk niet door dat ik door het slotje heen ging en hij de lapo had
Ik had überhaupt niet door dat we daar al waren. Ik was nog bij post 200-nogwat aan het bijlezen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:25 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo had waarschijnlijk niet door dat ik door het slotje heen ging en hij de lapo had
Ja het is zijn schuldquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:25 schreef dud0r het volgende:
net als de regen!quote:
kom vechten danquote:
nou........quote:
oke dan mijn andere excuus, ik ben zelf doofquote:
denk dat douwe bob de vader is van een van dudor zn kinderenquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met al die kinderen van andere vaders.
😂😂😂quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe dit ook altijd bij mijn hond als ik hem uitlaat.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
Wie heb ik aan de lijn? Hallo, hallo?
quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
Heet je hond Romeo?quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe dit ook altijd bij mijn hond als ik hem uitlaat.
Ja is een boel werk om die allemaal op te voeden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben mentaal gehandicapt. dus dat maakt het weer eerlijkquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben handicapt nu. Dat is niet eerlijk vechten.
excuses aanvaardquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke dan mijn andere excuus, ik ben zelf doof
[..]
denk dat douwe bob de vader is van een van dudor zn kinderen
nu zit dit in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
in sushi?quote:
Had d'r dan ook Chejaja genoemd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:34 schreef dud0r het volgende:
Cheneyney daarentegen blijft wel een lastige
is een bastaard kind he, heb ik niet genoemd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had d'r dan ook Chejaja genoemd.
dudor is goed, was een foutje van jouquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja is een boel werk om die allemaal op te voeden.
Kleine Djilano doet het gelukkig nu wel beter op school nu hij gestopt is met de juf bijten als hij z'n zin niet krijgt.
Cheneyney daarentegen blijft wel een lastige
Om over desireej nog maar te zwijgen
[..]
ik ben mentaal gehandicapt. dus dat maakt het weer eerlijk
[..]
excuses aanvaard
en weer verworpen omdat je m'n naam niet goed schrijft
ik weet nog niet wat ik van het nummer vind maar de clip is leukquote:
If not friend, why friend shaped?quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:43 schreef bitterbal het volgende:
zo ben ik ook
https://9gag.com/gag/aRBwKzM
ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
If not friend, why friend shaped?
Volgens mij zijn dat echt leuke beestjes als ze een beetje aan je gewend zijn.
Die bekjes altijd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:43 schreef bitterbal het volgende:
zo ben ik ook
https://9gag.com/gag/aRBwKzM
Voor schattige beestjes?quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
Soms word ik een beetje moe van mijn eigen enthousiasme over dingen.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dudor is goed, was een foutje van jou
[..]
ik weet nog niet wat ik van het nummer vind maar de clip is leuk
dit denk ik zo vaakquote:
Ja die ken ikquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:49 schreef Crack_ het volgende:
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
@:cherrylips
![]()
dacht dat jij dit wel kon waarderen
ik vind dit dan weer echt spuuglelijkquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Dit is denk ik de schattigste tattoo ooit
Ja ik zou dit niet zelf laten zetten maar hij is echt super mooi gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind dit dan weer echt spuuglelijkwacht ben je voor jezelf aan het kijken?
wel super mooi getekend en gezet
quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind dit dan weer echt spuuglelijkwacht ben je voor jezelf aan het kijken?
wel super mooi getekend en gezet
ja dat weet ik nietquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Is dat over een paar jaar niet één grote donkere inktvlek?
De truc is om de tattoomachine uit te zetten vóór die tijd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Als je als Anita elk jaar gaat liggen bakken in Torremolinos zonder je goed in te smeren wel jaquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:01 schreef CherryLips het volgende:
jaquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik zou dit niet zelf laten zetten maar hij is echt super mooi gedaan
quote:
nou zegquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je als Anita elk jaar gaat liggen bakken in Torremolinos zonder je goed in te smeren wel ja
Vraag me dat ook af bij die onderste, of dat niet heel onduidelijk is geworden na een aantal jaar?quote:
Niet zo ongeduldig.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg vandaag tussen 8 en 18 een pakketje. En ze zijn nog niet geweest.
Zal wel extra snel slijten daar.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me dat ook af bij die onderste, of dat niet heel onduidelijk is geworden na een aantal jaar?
Jij heet geen Anitaquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
Hij is totaal niet lelijk inderdaad, maar niet mijn persoonlijke smaak. Mag ook wel iets meer nuance in komen
[..]
[..]
nou zeg
Dit is binnen een paar jaar weg.quote:
same, maar eigenlijk wil ik dus niksquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef bitterbal het volgende:
ik wil wel wat nieuws maar vind het erg lastig om te bedenken wat
nou heb er nog maar 1 en die wilde ik al heel lang dus dat was makkelijk te beslissen dan. Vind ik ook zoveel mooiquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same, maar eigenlijk wil ik dus niks![]()
hoe werkt dat bij jou? ga je dan iets bedenken of wacht je dan tot je weet wat je wil, dun lijntje dit
Ahwwquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Dit is denk ik de schattigste tattoo ooit
Wat voor soep ?quote:
ja ik weet nietquote:
nou lijkt er wel opquote:
Er was op het caviaforum eens iemand met een foeilelijke caviatattoo. Was gieren.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahww
Leuk voor als je van katten houdt.
Een traan, op je wang.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef bitterbal het volgende:
ik wil wel wat nieuws maar vind het erg lastig om te bedenken wat
kan ook met caafs denk ikquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahww
Leuk voor als je van katten houdt.
Ik weet dat ik dit niet wilquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een traan, op je wang.
Of iets in je decolleté
Geloof er weinig van!quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik weet nieter komt niet echt veel zon op die plek, dat lijkt me goed
maar wel klein en fijne lijntjes, dan is dan weer wat minder
geen idee hoe dat dan zou verlopen in de tijd en hoe snel dat gaat en hoe dat dan eruit zou zien enzo
[..]
nou lijkt er wel op
en de rest ben ik
Ahwwwquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was op het caviaforum eens iemand met een foeilelijke caviatattoo. Was gieren.
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AhwwwCaaf tatoeage is wel schattig, maar kweenie
dat moet wel goed gezet worden, anders heb je zo'n scheel ding op je arm
Tenzij het Arizona is, want die kijkt gewoon zo
Met haar side eye
ja dat is makkelijk, en leukquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb er nog maar 1 en die wilde ik al heel lang dus dat was makkelijk te beslissen dan. Vind ik ook zoveel mooi
ik gebruik factor 20, denk het eigenlijk welquote:
Maar bruin worden is niet per se goed voor je, beetje een kleurtje is genoeg!quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat is makkelijk, en leuk
[..]
ik gebruik factor 20, denk het eigenlijk wel
maar anders word ik niet bruin
god wat een gedoequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:12 schreef bitterbal het volgende:
Die enkel slijt natuurlijk vanwege de sokken en schoenen
alleen die streepjes van zo'n neusjequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Caaf heeft wel een scherpe, mannelijke kaak.
nopesquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:14 schreef UitStraling het volgende:
Zijn jullie ook allemaal zo goed in jullie werk?
Dat je tot de bovenste 2 à 3 procent hoort, dat je een autoriteit behoort in je werkgebied?
nee weet ik, maar ik hou zoveel van in de zon liggenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar bruin worden is niet per se goed voor je, beetje een kleurtje is genoeg!
ja ik loop daar elke keer met mijn rug tegen aan. Al ben ik nu afgelopen vakantie helemaal niet verbrandquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee weet ik, maar ik hou zoveel van in de zon liggen
misschien maar eens met die ongein stoppen, of nouja, vaker en met hogere factor in smeren
maar die zooi is zo vervelend
en ik weiger onbekende te vragen of ze me in willen smeren
Vond je die lelijk, nee toch ?quote:
Ik denk dat jij in jouw eigenlijke beroep zeker wel tot de 2 à 3 procent van de elite behoortquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes
maar denk wel dat ik sneller ben dan de meeste collega's
Ik ben een high potential.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:14 schreef UitStraling het volgende:
Dat je tot de bovenste 2 à 3 procent hoort, dat je een autoriteit behoort in je werkgebied?
De absolute topelite van de service baliequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in jouw eigenlijke beroep zeker wel tot de 2 à 3 procent van de elite behoort
Hmm nou niet qua etiquettequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in jouw eigenlijke beroep zeker wel tot de 2 à 3 procent van de elite behoort
Dat vind mijn baas welquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:14 schreef UitStraling het volgende:
Dat laatste snap ik welquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien maar eens met die ongein stoppen, of nouja, vaker en met hogere factor in smeren
Nee deze is leukquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond je die lelijk, nee toch ?
Ik vind het met mijn tattoo op mijn enkel en voet nog wel meevallen.quote:
Ik vind hem echt heel schattigquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee deze is leukIk kan die mislukte ook niet meer vinden, is tien jaar geleden ofzo.
oehh beterquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik loop daar elke keer met mijn rug tegen aan. Al ben ik nu afgelopen vakantie helemaal niet verbrand
voor jouw lengte zekerquote:
Ben jij misschien een Leeuw?quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij misschien een Leeuw?Ik denk tweeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders stond er tall potentialquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oehh beter![]()
ik kan mn rug zelf doen maar eigenlijk smeer ik me thuis 1x in ennnnn dat wast. Meestal verbrand ik wel 1x p/j maar dat is vaak op het begin van het mooie weer omdat de zon dan nog geen hoge temp heeft maar wel al (te) sterke uv straling en ik me dan niet heb ingesmeerd
[..]
voor jouw lengte zeker
eindelijk!!!quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga deze week Chinees voer eten en ik heb er nu al zin in
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik wel
Ik houd helemaal niet echt van in de zon liggen, ik krijg dan voornamelijk ook een wit t-shirtje doordat ik langzaam bruin word door het sporten met kleren aan.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet ook zeggen dat ik nauwelijks insmeer. Vieze vette zooi altijd, plakt later aan je kleding en zand hecht zich eraan.
Ohja kanker: fuck you!
Weet niet of we dat sporten buiten in de volle zon moeten doen, Crack_quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eindelijk!!!
[..]![]()
dusss, sporten zonder kleding aan?
Het scheelt trouwens mega veel dat ik hier aan de zee kan liggen. Dan heb je een windje, kun je af en toe het water in om af te koelen, het geluid van het strand is heerlijk, af en toe komt er een zeehond hoi zeggen, ja heerlijk
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik kan niet wachten
Wat is dit voor een zielige vmbo praat?quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij misschien een Leeuw?ik ben een mannetjesschaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Overigens houd ik wel van om even een duik te nemen of 's avonds over het strand te lopen, maar stil liggen in de zon kan ik niet.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eindelijk!!!
[..]![]()
dusss, sporten zonder kleding aan?
Het scheelt trouwens mega veel dat ik hier aan de zee kan liggen. Dan heb je een windje, kun je af en toe het water in om af te koelen, het geluid van het strand is heerlijk, af en toe komt er een zeehond hoi zeggen, ja heerlijk
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik kan niet wachten
BEHHHHHHquote:
snapquote:
waarom nieeeequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Weet niet of we dat sporten buiten in de volle zon moeten doen, Crack_
En waar?quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:23 schreef bitterbal het volgende:
En ik weet niet of ik de stijl aanhoudt of gewoon random plaatjes doe
doe jij toch lekker sit ups in de zonquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Overigens houd ik wel van om even een duik te nemen of 's avonds over het strand te lopen, maar stil liggen in de zon kan ik niet.
Een lachende sushi.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:23 schreef bitterbal het volgende:
En ik weet niet of ik de stijl aanhoudt of gewoon random plaatjes doe
Basis of theoretisch ?quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor een zielige vmbo praat?
Wat heeft je voorkeur?quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou waar is denk ik nog het makkelijkste te bepalen
quote:
quote:
voor nu armen en zou graag mijn kuiten willen maar ja dat loopt nu niet zo lekker met dat vochtquote:
Enkel lijkt mij pijnlijk btw..quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor nu armen en zou graag mijn kuiten willen maar ja dat loopt nu niet zo lekker met dat vocht
oh ja dacht meer achter kant van je been zo onder je knieholtes @UitStralingquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Enkel lijkt mij pijnlijk btw..
wtfquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:26 schreef Crack_ het volgende:
Vorig jaar lag ik nog te zonnen op het strand, vakantie was voorbij dus heeeerlijk rustig. Deed mn ogen open en zag een mannetje die aan het eind van mn handdoek aan zn pielie stond te trekken
deze wereld
positive note: hij ging weg toen ik zei 'meneer, doe even niet', en daarna heb ik mezelf uitgelachen voor het zeggen van 'meneer'![]()
dat is meer mijn stijlquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een sushi tussen twee stokjes die vreest voor z'n leven.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:26 schreef Crack_ het volgende:
Vorig jaar lag ik nog te zonnen op het strand, vakantie was voorbij dus heeeerlijk rustig. Deed mn ogen open en zag een mannetje die aan het eind van mn handdoek aan zn pielie stond te trekken
deze wereld
positive note: hij ging weg toen ik zei 'meneer, doe even niet', en daarna heb ik mezelf uitgelachen voor het zeggen van 'meneer'![]()
achterkantknieenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja dacht meer achter kant van je been zo onder je knieholtes @:uitstraling
Is het ookquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Enkel lijkt mij pijnlijk btw..
Oh ik dacht dat je een beetje zo'n Joel Beukers beeld had als je dacht dat ik situps op het strand zou doenquote:
Hm.quote:
ja was apartquote:
oh ja ik vond mijn reactie eigenlijk ook best normaal en netjes en het werkt dus iets anders is niet nodigquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
ja, maar wat moet je anders zeggen?
Gozerrrrr, nu ff nie ?
Jaquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.![]()
Zeker omdat je direct op dat bot zit?
Mja.. misschien als je ultra agressief bent in alles.. maar ieder normaal mens is echt flabbergastedquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja was apart![]()
heb ook wel eens iemand ontmoet die gewoon super mega chill deed en vroeg of we samen zullen liggen en ben echt de hele dag met die gozer geweesthele dag gekletst, samen gezwommen alles. Heerlie de peerlie, en hij had ijskoude sisi bij, dat was +1000 punten
[..]
oh ja ik vond mijn reactie eigenlijk ook best normaal en netjes en het werkt dus iets anders is niet nodig
maar de meeste mensen om mij heen zeggen 'WOW HAD DIE GAST HELEMAAL KAPOT GESCHOLDEN11!' ofzoietsis denk ik ook grootpraat, op dat moment denk je vooral 'huh wtf' of nouja ik dan
ik ken die man niet, maar waarom zouden sit ups zo raar zijn op het strandquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een beetje zo'n Joel Beukers beeld had als je dacht dat ik situps op het strand zou doen
dat denk ik ook, maar denk dat het ook grootpraat is hoor. Is heel makkelijk om te zeggen wat je zou doenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. misschien als je ultra agressief bent in alles.. maar ieder normaal mens is echt flabbergasted
Toen ik in Kreta was, kwam ik ook een nakie tegen (man zonder kleren) en het was gewoon een strand (bij de strandopgang, dus ook niet bij het naaktstrand).
En die rende ook meteen weg toen ie mij zag.
Ik ging ook niet meteen schelden (hij deed ook verder niets).
stop er een dildo inquote:
Die onderste lijkt mij trouwens best pijnlijk met het zettenquote:
ik denk dat ik het wel heb gelezen maar het heeft geen indruk gemaakt denk ikquote:
Oh wacht.. ik weet al weer wat er weg isquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wacht.. ik weet al weer wat er weg is
moest lachen om je basis of theoretischquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wacht.. ik weet al weer wat er weg is
oooooooooooooooooooohquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Los ging los over zonnebrandcreme ofzo.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moest lachen om je basis of theoretisch
Ja en toen moesten mensen normie doenquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag gedaan
Zat laatst een insta reeel te bekijken over e-mailhandtekeningen en toen moest ik aan jou denken![]()
zin in een potje vrij worstelenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en toen moesten mensen normie doen
Kom vechten McGrath
Hoeveel meter ben jij ?quote:
Wat had jij geantwoord dan?quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wel grappig dat deze niet is aangepast
Net zo groot als ikquote:
Jouw aura is alleen nog wat groterquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Net zo groot als ik
Gewoon in z'n enkels bijten
Jaaaquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh ja zal ik het nog een keer zeggen?
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh ja zal ik het nog een keer zeggen?
broodje - sriracha mayo - burger - uitjes - kimchi - komkommer - broodjequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:44 schreef Crack_ het volgende:
Is McGrath trouwens een soort hamburgerzo ja, wat ben je?
Hamburger is wel een goede om binnenkort te etenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:44 schreef Crack_ het volgende:
Is McGrath trouwens een soort hamburgerzo ja, wat ben je?
wat exotischquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
broodje - sriracha mayo - burger - uitjes - kimchi - komkommer - broodje
wat voor hamburger? de mcgrath?quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hamburger is wel een goede om binnenkort te eten
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil meer foto'sik wil geen geposeerde foto's, gewoon foto's. Van het moment
JONGENS MEER FOTO'S
Nee. Dat klinkt wat zuur met de kimchi er op.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat exotisch
en wat voor burger, dat is wel belangrijk
[..]
wat voor hamburger? de mcgrath?
Nee want ik moet ook etenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij koos niet voor het hamburgerrestaurant uit het lijstje dat ik stuurde
dacht dat de sriracha mayo een probleem voor jou zou zijn, niet de kimchiquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Dat klinkt wat zuur met de kimchi er op.
Maar een kipburger met augurk, komkommer, sla, ui, tomaat, jalapeno, gebakken ei en gegrilde ananas plus natuurlijk saus op een Italiaanse bol is wel een lekker idee.
quote:
klinkt intens maar eigenlijk valt het wel meequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Dat klinkt wat zuur met de kimchi er op.
Maar een kipburger met augurk, komkommer, sla, ui, tomaat, jalapeno, gebakken ei en gegrilde ananas plus natuurlijk saus op een Italiaanse bol is wel een lekker idee.
eet je geen hamburgers?quote:
Volgende keer dat ik je zie zal ik wel fotos van je makenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:46 schreef Crack_ het volgende:
JONGENS MEER FOTO'S
jaaaaaquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik je zie zal ik wel fotos van je maken
Gewone mayo ookquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
dacht dat de sriracha mayo een probleem voor jou zou zijn, niet de kimchi
Alles is een probleem voor mijquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
dacht dat de sriracha mayo een probleem voor jou zou zijn, niet de kimchi
Ja. Italiaanse bol beste bolquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
intens
[..]
klinkt intens maar eigenlijk valt het wel mee
italiaanse bol is een goed broodje voor een hamburger
[..]
eet je geen hamburgers?
Heb nog nooit een foto van dud0r gezien. Laat staan overdreven.quote:
Knipt foto.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:46 schreef Crack_ het volgende:
JONGENS MEER FOTO'S
Soms wel, maar heb er dit jaar al meer op dan heel vorig jaarquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
intens
[..]
klinkt intens maar eigenlijk valt het wel mee
italiaanse bol is een goed broodje voor een hamburger
[..]
eet je geen hamburgers?
Wie?quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Wat zitten ze de topiclijst te vervuilen dan
Ik zal het niet te erg doenquote:
Mayo is pittig jaquote:
Zijn zat fotos van mij verspreid over het forum door de jaren heenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb nog nooit een foto van dud0r gezien. Laat staan overdreven.
Ik heb er dit jaar nog niet zoveel op. Denk pas een stuk of 15quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Soms wel, maar heb er dit jaar al meer op dan heel vorig jaar
Is wel weer even mooi geweest
Vind het altijd zo'n veilige keuze terwijl ik naar een restaurant ga voor spannende dingen
Dan moet je een spannende burger kiezenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vind het altijd zo'n veilige keuze terwijl ik naar een restaurant ga voor spannende dingen
Zo'n mooie met een gat erin voor een ei en omwikkeld in spekquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan moet je een spannende burger kiezen
Dan kom ik niet op de goede plekken. Of juist wel.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:52 schreef dud0r het volgende:
Zijn zat fotos van mij verspreid over het forum door de jaren heen
heb ook zin in een gatquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zo'n mooie met een gat erin voor een ei en omwikkeld in spek
*pakt camera*quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:46 schreef Crack_ het volgende:
JONGENS MEER FOTO'S
oh, zijn foto's zijn altijd overdreven.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb nog nooit een foto van dud0r gezien. Laat staan overdreven.
quote:
ahhh, ja eens. Je kunt die dingen makkelijk thuis maken en voor minder geld, das zondequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is toch niks nieuws dit.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Wat zitten ze de topiclijst te vervuilen dan
quote:
Gewoon lekker een achtergrondje op teams met besneeuwde bergenquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:16 schreef dud0r het volgende:
@:kwiwi ik heb volgende week werk in Zwitserland
oke het is wel remote maar toch.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, zijn foto's zijn altijd overdreven.
Zo heb ik de volgende foto's van dudor gezien
- hoofd met bloed en een gat
- balzak incl usb aansluiting
- als griekse god
- dudor met coole vogels
volgens mij is dit ook echt de opsomming![]()
[..]
[..]
ahhh, ja eens. Je kunt die dingen makkelijk thuis maken en voor minder geld, das zonde
Oh ja er moet ook nog spek bij de omschrijving van m'n burger van netquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zo'n mooie met een gat erin voor een ei en omwikkeld in spek
Ik heb vorig jaar nog dino fotos gepostquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kom ik niet op de goede plekken. Of juist wel.
hahahhaha jaquote:
Ik zag foto's van mijn hardlopen en ik durf gelijk nooit meer buiten te komenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
maar hebben jullie dat niet? ik baal echt als er van sommige dingen/momenten geen foto is gemaakt
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahhaha ja
dat was een foto die lilak liet zijn toen we aan het eten waren, van zijn balzak duswas mega interessant
Oh ja Lilak heeft ook wel eens een foto van mij aan jou laten zienquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
- als griekse god
- dudor met coole vogels
[..]
[..]
ahhh, ja eens. Je kunt die dingen makkelijk thuis maken en voor minder geld, das zonde
balzakken zijn altijd interessant trouwens, rare dingen
Dit roept een palet aan gevoelens op; van nieuwsgierigheid tot afkeer.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
- als griekse god
- dudor met coole vogels
Ik van de week een helicopter filmpjequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
- als griekse god
- dudor met coole vogels
hoezo?quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zag foto's van mijn hardlopen en ik durf gelijk nooit meer buiten te komen
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja Lilak heeft ook wel eens een foto van mij aan jou laten zien
ga er eens voor liggen en kijk er naarquote:
Een hele achtbaan aan emoties met mijquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit roept een palet aan gevoelens op; van nieuwsgierigheid tot afkeer.
Dit zegt mij niks. Roept wel de associatie op met een voormalig user die inmiddels 'verder' is.quote:
balzakken zijn altijd interessant trouwens, rare dingen
omdat ik een heel lelijk hoofd hebquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo?
[..]![]()
[..]
ga er eens voor liggen en kijk er naar
die dingen bewegen en schrompelen samen en die naad die er zit
Mwah liever niet.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo?
[..]![]()
[..]
ga er eens voor liggen en kijk er naar
die dingen bewegen en schrompelen samen en die naad die er zit
Het vrolijkte je wel even opquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik van de week een helicopter filmpje
Toen hij snip snip kreeg genas het goed, maar een wondje zag eruit als een USB c aansluitingquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut.quote:
Alleen als je over een finish heen rentquote:
Ik was in het dino bos en heb fotos gemaakt bij de Dino's die op m'n benen staanquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit zegt mij niks. Roept wel de associatie op met een voormalig user die inmiddels 'verder' is.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Toen hij snip snip kreeg genas het goed, maar een wondje zag eruit als een USB c aansluiting
Dus daar heb ik een foto van gemaakt en USB c kabel
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik van de week een helicopter filmpje
Oh ja, die fitboy benen. Er begint mij weer iets te dagen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:00 schreef dud0r het volgende:
Ik was in het dino bos en heb fotos gemaakt bij de Dino's die op m'n benen staan
nee ik heb meer gezienquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alleen als je over een finish heen rent
ik ken bijzonder weinig mensen met een lelijk hoofdquote:
ik vind het eerder gek dat jullie dat niet vindenquote:
Nou nou nou. Zijn gewoon normale benen hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh ja, die fitboy benen. Er begint mij weer iets te dagen.
Ik weet zo alleen nog de omgekeerde duckface fotoquote:
[..]
Toen hij snip snip kreeg genas het goed, maar een wondje zag eruit als een USB c aansluiting
zo dan, probeer je me nu te versieren?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ken bijzonder weinig mensen met een lelijk hoofd
En je uiterlijk is echt het minst boeiende aan alles wat je te bieden hebt
Valse bescheidenheid.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:02 schreef dud0r het volgende:
Nou nou nou. Zijn gewoon normale benen hoor.
Omdat ballen leuk zijnquote:
Crack haar schuldquote:
[..]
klinkt als een goede setting voor de foto. Heb je die voor artiest gemaakt?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was in het dino bos en heb fotos gemaakt bij de Dino's die op m'n benen staan
waarom niet? iedere man heeft zo'n dingquote:
Met hele hazelnoten?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat ballen leuk zijn
Bij voorkeur gedipt in chocolade
Mijn ex had na de snip snip blauwe ballenquote:
Ja dat is zoquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klinkt als een goede setting voor de foto. Heb je die voor artiest gemaakt?
[..]
waarom niet? iedere man heeft zo'n ding
het gaat hier vaker over dingen die niet voor iedereen relevant zijn
Ik zag dit weekend een dragqueen een split maken op een manier dat ik hoop dat die geen ballen hadquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Je gaat je bijna afvragen waarom er in KPD nog geen 'Laat hier je balzak zien' reeks is.quote:
In sommige gevallen wel. Probeer nu af en toe wat foto’s te maken.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
maar hebben jullie dat niet? ik baal echt als er van sommige dingen/momenten geen foto is gemaakt
moet zeggen dat er dagen voorbij gaan dat ik hier niet aan denkquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat je bijna afvragen waarom er in KPD nog geen 'Laat hier je balzak zien' reeks is.
Het worden pas fitboy benen als het niveautje Jay cutler wordt.quote:
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat je bijna afvragen waarom er in KPD nog geen 'Laat hier je balzak zien' reeks is.
oh dacht mezelf veilig stellen maar dit is ook goedquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo dan, probeer je me nu te versieren?
waarom heb ik nu mega hete chocolade in gedachtequote:Op dinsdag 9 april 2024 18:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat ballen leuk zijn
Bij voorkeur gedipt in chocolade
Is toch dood daar, maar ik zou zeggen maak een beginquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sadisme?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dacht mezelf veilig stellen maar dit is ook goed
[..]
waarom heb ik nu mega hete chocolade in gedachte
lilakquote:
nee?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Crack heeft een fascinatie voor balzakken.
Ronnie Coleman hier.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het worden pas fitboy benen als het niveautje Jay cutler wordt.
[ afbeelding ]
Dat is geen fitboy, dat is een verminktequote:Op dinsdag 9 april 2024 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het worden pas fitboy benen als het niveautje Jay cutler wordt.
[ afbeelding ]
Wel een goede feature van jou dat jij daarom bovengemiddeld veel ervaring hebt hoe je een balzak fijn kan aaien.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Mijn kat heeft een balzakhuid, dat zeg ik regelmatig tegen mensen. De meeste mensen snappen dan wel wat ik bedoel![]()
maar hier niet, denk ik
Vandaag is niet zo'n dag. Sorry.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:06 schreef essnhills het volgende:
moet zeggen dat er dagen voorbij gaan dat ik hier niet aan denk
Is ook wel een niche voor, hete chocola over balzak gietenquote:
Ga dan ook spinnen ?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel een goede feature van jou dat jij daarom bovengemiddeld veel ervaring hebt hoe je een balzak fijn kan aaien.
Crack begon maar ik fixeerdequote:
Nee gewoon omdat ik het leuk vondquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hazelnoten in chocoladequote:
Staat bovenaan haar tinderprofielquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel een goede feature van jou dat jij daarom bovengemiddeld veel ervaring hebt hoe je een balzak fijn kan aaien.
Mja. Tegenwoordig maak ik wel meer foto's maar vroeger had ik er echt een schurfthekel aan. Nu sta ik 9/10 keer alsnog op als iemand van de stichting maar goed kwestie van veel foto's maken en hopen dat er een goeie tussen zitquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Had ik net nogquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee gewoon omdat ik het leuk vond
[..]
Hazelnoten in chocolade
zou je je ballen kunnen splitten? zoals sommige met hun tong doenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zag dit weekend een dragqueen een split maken op een manier dat ik hoop dat die geen ballen had
quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Mijn kat heeft een balzakhuid, dat zeg ik regelmatig tegen mensen. De meeste mensen snappen dan wel wat ik bedoel![]()
maar hier niet, denk ik
Jay z'n benen waren en zijn beter dan die van Ronnie. Verder was Ronnie wel echt een beestquote:
Klinkt als jaloezie ditquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is geen fitboy, dat is een verminkte
Die zaten dan waarschijnlijk veilig weggestoptquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zag dit weekend een dragqueen een split maken op een manier dat ik hoop dat die geen ballen had
Met die fotos kan je wel subsidie aanvragen danquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Tegenwoordig maak ik wel meer foto's maar vroeger had ik er echt een schurfthekel aan. Nu sta ik 9/10 keer alsnog op als iemand van de stichting maar goed kwestie van veel foto's maken en hopen dat er een goeie tussen zit
Geefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |