SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Machtsmisbruikquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:25 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo had waarschijnlijk niet door dat ik door het slotje heen ging en hij de lapo had
Ik had überhaupt niet door dat we daar al waren. Ik was nog bij post 200-nogwat aan het bijlezen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:25 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo had waarschijnlijk niet door dat ik door het slotje heen ging en hij de lapo had
Ja het is zijn schuldquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:25 schreef dud0r het volgende:
net als de regen!quote:
kom vechten danquote:
nou........quote:
oke dan mijn andere excuus, ik ben zelf doofquote:
denk dat douwe bob de vader is van een van dudor zn kinderenquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met al die kinderen van andere vaders.
😂😂😂quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe dit ook altijd bij mijn hond als ik hem uitlaat.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
Wie heb ik aan de lijn? Hallo, hallo?
quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
Heet je hond Romeo?quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe dit ook altijd bij mijn hond als ik hem uitlaat.
Ja is een boel werk om die allemaal op te voeden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben mentaal gehandicapt. dus dat maakt het weer eerlijkquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben handicapt nu. Dat is niet eerlijk vechten.
excuses aanvaardquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke dan mijn andere excuus, ik ben zelf doof
[..]
denk dat douwe bob de vader is van een van dudor zn kinderen
nu zit dit in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
in sushi?quote:
Had d'r dan ook Chejaja genoemd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:34 schreef dud0r het volgende:
Cheneyney daarentegen blijft wel een lastige
is een bastaard kind he, heb ik niet genoemd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had d'r dan ook Chejaja genoemd.
dudor is goed, was een foutje van jouquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja is een boel werk om die allemaal op te voeden.
Kleine Djilano doet het gelukkig nu wel beter op school nu hij gestopt is met de juf bijten als hij z'n zin niet krijgt.
Cheneyney daarentegen blijft wel een lastige
Om over desireej nog maar te zwijgen
[..]
ik ben mentaal gehandicapt. dus dat maakt het weer eerlijk
[..]
excuses aanvaard
en weer verworpen omdat je m'n naam niet goed schrijft
ik weet nog niet wat ik van het nummer vind maar de clip is leukquote:
If not friend, why friend shaped?quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:43 schreef bitterbal het volgende:
zo ben ik ook
https://9gag.com/gag/aRBwKzM
ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
If not friend, why friend shaped?
Volgens mij zijn dat echt leuke beestjes als ze een beetje aan je gewend zijn.
Die bekjes altijd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:43 schreef bitterbal het volgende:
zo ben ik ook
https://9gag.com/gag/aRBwKzM
Voor schattige beestjes?quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
Soms word ik een beetje moe van mijn eigen enthousiasme over dingen.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dudor is goed, was een foutje van jou
[..]
ik weet nog niet wat ik van het nummer vind maar de clip is leuk
dit denk ik zo vaakquote:
Ja die ken ikquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:49 schreef Crack_ het volgende:
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
@:cherrylips
![]()
dacht dat jij dit wel kon waarderen
ik vind dit dan weer echt spuuglelijkquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Dit is denk ik de schattigste tattoo ooit
Ja ik zou dit niet zelf laten zetten maar hij is echt super mooi gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind dit dan weer echt spuuglelijkwacht ben je voor jezelf aan het kijken?
wel super mooi getekend en gezet
quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind dit dan weer echt spuuglelijkwacht ben je voor jezelf aan het kijken?
wel super mooi getekend en gezet
ja dat weet ik nietquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Is dat over een paar jaar niet één grote donkere inktvlek?
De truc is om de tattoomachine uit te zetten vóór die tijd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Als je als Anita elk jaar gaat liggen bakken in Torremolinos zonder je goed in te smeren wel jaquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:01 schreef CherryLips het volgende:
jaquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik zou dit niet zelf laten zetten maar hij is echt super mooi gedaan
quote:
nou zegquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je als Anita elk jaar gaat liggen bakken in Torremolinos zonder je goed in te smeren wel ja
Vraag me dat ook af bij die onderste, of dat niet heel onduidelijk is geworden na een aantal jaar?quote:
Niet zo ongeduldig.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg vandaag tussen 8 en 18 een pakketje. En ze zijn nog niet geweest.
Zal wel extra snel slijten daar.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me dat ook af bij die onderste, of dat niet heel onduidelijk is geworden na een aantal jaar?
Jij heet geen Anitaquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
Hij is totaal niet lelijk inderdaad, maar niet mijn persoonlijke smaak. Mag ook wel iets meer nuance in komen
[..]
[..]
nou zeg
Dit is binnen een paar jaar weg.quote:
same, maar eigenlijk wil ik dus niksquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef bitterbal het volgende:
ik wil wel wat nieuws maar vind het erg lastig om te bedenken wat
nou heb er nog maar 1 en die wilde ik al heel lang dus dat was makkelijk te beslissen dan. Vind ik ook zoveel mooiquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same, maar eigenlijk wil ik dus niks![]()
hoe werkt dat bij jou? ga je dan iets bedenken of wacht je dan tot je weet wat je wil, dun lijntje dit
Ahwwquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Dit is denk ik de schattigste tattoo ooit
Wat voor soep ?quote:
ja ik weet nietquote:
nou lijkt er wel opquote:
Er was op het caviaforum eens iemand met een foeilelijke caviatattoo. Was gieren.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahww
Leuk voor als je van katten houdt.
Een traan, op je wang.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef bitterbal het volgende:
ik wil wel wat nieuws maar vind het erg lastig om te bedenken wat
kan ook met caafs denk ikquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahww
Leuk voor als je van katten houdt.
Ik weet dat ik dit niet wilquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een traan, op je wang.
Of iets in je decolleté
Geloof er weinig van!quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik weet nieter komt niet echt veel zon op die plek, dat lijkt me goed
maar wel klein en fijne lijntjes, dan is dan weer wat minder
geen idee hoe dat dan zou verlopen in de tijd en hoe snel dat gaat en hoe dat dan eruit zou zien enzo
[..]
nou lijkt er wel op
en de rest ben ik
Ahwwwquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was op het caviaforum eens iemand met een foeilelijke caviatattoo. Was gieren.
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AhwwwCaaf tatoeage is wel schattig, maar kweenie
dat moet wel goed gezet worden, anders heb je zo'n scheel ding op je arm
Tenzij het Arizona is, want die kijkt gewoon zo
Met haar side eye
ja dat is makkelijk, en leukquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb er nog maar 1 en die wilde ik al heel lang dus dat was makkelijk te beslissen dan. Vind ik ook zoveel mooi
ik gebruik factor 20, denk het eigenlijk welquote:
Maar bruin worden is niet per se goed voor je, beetje een kleurtje is genoeg!quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat is makkelijk, en leuk
[..]
ik gebruik factor 20, denk het eigenlijk wel
maar anders word ik niet bruin
god wat een gedoequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:12 schreef bitterbal het volgende:
Die enkel slijt natuurlijk vanwege de sokken en schoenen
alleen die streepjes van zo'n neusjequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Caaf heeft wel een scherpe, mannelijke kaak.
nopesquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:14 schreef UitStraling het volgende:
Zijn jullie ook allemaal zo goed in jullie werk?
Dat je tot de bovenste 2 à 3 procent hoort, dat je een autoriteit behoort in je werkgebied?
nee weet ik, maar ik hou zoveel van in de zon liggenquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar bruin worden is niet per se goed voor je, beetje een kleurtje is genoeg!
ja ik loop daar elke keer met mijn rug tegen aan. Al ben ik nu afgelopen vakantie helemaal niet verbrandquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee weet ik, maar ik hou zoveel van in de zon liggen
misschien maar eens met die ongein stoppen, of nouja, vaker en met hogere factor in smeren
maar die zooi is zo vervelend
en ik weiger onbekende te vragen of ze me in willen smeren
Vond je die lelijk, nee toch ?quote:
Ik denk dat jij in jouw eigenlijke beroep zeker wel tot de 2 à 3 procent van de elite behoortquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes
maar denk wel dat ik sneller ben dan de meeste collega's
Ik ben een high potential.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:14 schreef UitStraling het volgende:
Zijn jullie ook allemaal zo goed in jullie werk?
Dat je tot de bovenste 2 à 3 procent hoort, dat je een autoriteit behoort in je werkgebied?
De absolute topelite van de service baliequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in jouw eigenlijke beroep zeker wel tot de 2 à 3 procent van de elite behoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |