quote:Op maandag 19 mei 2025 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]lol, kan me er iets bij voorstellen
[..]
mag dat zomaar?
De vraag is, wie geeft een neuk wat normaal is om te doen op Temu?quote:Op maandag 19 mei 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
temu shoppers hier?
ik kom er nooit maar ken een paar mensen die dat doen..
en die hebben gelijk 200+ aan items in hun winkelmandje zitten waar ze dan telkens delen van bestellen ..
is dat normaal voor temu?
Ik bestel er af en toe wel dingen (vooral praktische dingen maar ook wel leuke dingetjes voor in huis) maar ik heb geen 200 items in mijn winkelwagen. Heb voor Hedwig er wel veel dingen gehaald (mandje, voerbakken etc).quote:Op maandag 19 mei 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
temu shoppers hier?
ik kom er nooit maar ken een paar mensen die dat doen..
en die hebben gelijk 200+ aan items in hun winkelmandje zitten waar ze dan telkens delen van bestellen ..
is dat normaal voor temu?
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb woensdag de hele dag lessen voor een bepaald vak. Studenten moeten iets presenteren, ik weet dat de helft daar geen zin in heeft. Dat is prima, ik heb alleen wel al tien keer gezegd 'je hoeft het voor mij niet te doen dus als ik het idee heb dat je iets staat te doen omdat het moet, dan stoppen er mee'
en daarna is er twee uur tijd om vragen te stellen en onderwerpen bespreken waarover ze graag nog wat meer informatie wilden
Dit gaat denk ik 3 uur duren max ipv hele dag. En na de toets huilenja sorry jongens, not my problem. Heb t gezegd
Crack the whip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Het is wel irritant dat ze nog steeds geen makkelijker manier hebben uitgevonden om de boel daar buiten werking te stellen. Een USB aansluiting is al wel een vooruitgang. Dan kun je het aan- en uitzetten.quote:
Yups. Kamerleden zitten er op persoonlijke titel en kunnen dus gewoon uit een partij stappen en blijven zitten.quote:[..]
mag dat zomaar?
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb woensdag de hele dag lessen voor een bepaald vak. Studenten moeten iets presenteren, ik weet dat de helft daar geen zin in heeft. Dat is prima, ik heb alleen wel al tien keer gezegd 'je hoeft het voor mij niet te doen dus als ik het idee heb dat je iets staat te doen omdat het moet, dan stoppen er mee'
en daarna is er twee uur tijd om vragen te stellen en onderwerpen bespreken waarover ze graag nog wat meer informatie wilden
Dit gaat denk ik 3 uur duren max ipv hele dag. En na de toets huilenja sorry jongens, not my problem. Heb t gezegd
En dat zijn volwassen mensen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
duidelijk, ernstig per persoon verschillend dusquote:Op maandag 19 mei 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
En ik heb daar een tijdje geleden voor een euro ofzo een bank schraper gekocht waarmee ik alle kattenharen er zo afhaal.Voor zulke dingen vind ik het wel handig.
En ze hebben nep opzetstukjes voor de Swiffer die ook gewoon goed werken maar dan betaal je een euro voor een heel pak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Crack_ op 19-05-2025 22:51:52 ]Baby darling doll face honey
Ja weet je mensen mogen er een mening over hebbenquote:Op maandag 19 mei 2025 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
duidelijk, ernstig per persoon verschillend dus
ik heb er dus nooit wat mee gedaan, zou ook niet weten wat ik er moet zoeken verder
ben je wezen sporten?quote:
niet altijd nee?quote:Op maandag 19 mei 2025 22:37 schreef mschol het volgende:
en het AH tropical taartje is goed gekeurd voor de afwisseling, niet altijd
waaaat, wat stom. Dat mag wel aangepast wordenquote:Op maandag 19 mei 2025 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Als je een zetel hebt is die in principe van jou als persoon. Ook al stap je uit de partij. Tot de volgende verkiezingen dan.
Had wat ingelezen over hoe dat ging zojuist en vond het best makkelijk er uit zien hoorquote:Op maandag 19 mei 2025 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel irritant dat ze nog steeds geen makkelijker manier hebben uitgevonden om de boel daar buiten werking te stellen. Een USB aansluiting is al wel een vooruitgang. Dan kun je het aan- en uitzetten.
[..]
Yups. Kamerleden zitten er op persoonlijke titel en kunnen dus gewoon uit een partij stappen en blijven zitten.
oh nee, ik snap wel dat sommige mensen het heel handig vinden hoor..quote:Op maandag 19 mei 2025 22:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet je mensen mogen er een mening over hebbenmaar als ik daar af en toe voor rond de ¤20 wat dingen wil bestellen dan doe ik dat gewoon lekker.
het heeft een apart nasmaakje, niet perse vies maar niet zo lekker als het gewone appeltaartjequote:Op maandag 19 mei 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben je wezen sporten?
[..]
niet altijd nee?
Ja, het zijn niet jouw onderdelen.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:46 schreef Crack_ het volgende:
Had wat ingelezen over hoe dat ging zojuist en vond het best makkelijk er uit zien hoor
Om die reden koop ik echt al weet ik hoe lang mijn telefoonhoesjes via Ali enz. Het zijn exact dezelfde als bij de Turk of op de markt alleen betaal je ¤14 minder ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
oh nee, ik snap wel dat sommige mensen het heel handig vinden hoor..
de mensen die ik ken bestellen bv hobby spul daar, omdat hetzelfde spul in NL tien keer zo duur is, en ook gewoon uit china komt
Ja, maar hoop dat ik het dit jaar beter heb gedaan door echt heel vaak te zeggen 'ik heb nu tijd voor jullie, hierna niet meer, nee echt niet, nee ECHT niet'.quote:
oh ik vond hem dan weer veel lekkerder dan de gewone:9 frisser oidquote:Op maandag 19 mei 2025 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
het heeft een apart nasmaakje, niet perse vies maar niet zo lekker als het gewone appeltaartje
heb 't idee dat vrouwen over het algemeen iets minder hard huilen over hun onderdelen dan de mannen over hun onderdelenquote:
als ik zo teruglees waar dit over gaat.. dit is echt een ingreep van niks relatief gezien.. nadeel is de mogelijke side effectsquote:
Dit, is echt iniminie (geen muis)quote:Op maandag 19 mei 2025 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zo teruglees waar dit over gaat.. dit is echt een ingreep van niks relatief gezien.. nadeel is de mogelijke side effects
Kun je ze niet gewoon allemaal een sticker geven?quote:Op maandag 19 mei 2025 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar hoop dat ik het dit jaar beter heb gedaan door echt heel vaak te zeggen 'ik heb nu tijd voor jullie, hierna niet meer, nee echt niet, nee ECHT niet'.
En gok dat ze dan gaan zeuren dat ik er te weinig tijd voor ze is (want er was meer dan genoeg tijd, heb je alleen zelf niks mee gedaan) maar herkansers leveren mij ook veel werk. Ik wil van je af
hahahhahahaquote:Op maandag 19 mei 2025 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon allemaal een sticker geven?
"Mij niet bellen!" is de hippe nieuwe zin geloof ik. Geen idee waar dat een referentie naar is. Maar het dekt de lading wel.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar hoop dat ik het dit jaar beter heb gedaan door echt heel vaak te zeggen 'ik heb nu tijd voor jullie, hierna niet meer, nee echt niet, nee ECHT niet'.
En gok dat ze dan gaan zeuren dat ik er te weinig tijd voor ze is (want er was meer dan genoeg tijd, heb je alleen zelf niks mee gedaan) maar herkansers leveren mij ook veel werk. Ik wil van je af
Meiland, en nee ik vind die niet leukquote:Op maandag 19 mei 2025 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Mij niet bellen!" is de hippe nieuwe zin geloof ik. Geen idee waar dat een referentie naar is. Maar het dekt de lading wel.
oh, weer wat geleerdquote:Op maandag 19 mei 2025 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meiland, en nee ik vind die niet leukik zeg hem af en toe ook want ik ben een schaap maar ik wil het niet
Vrouwen zijn gewoon gevoelloze wezens.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb 't idee dat vrouwen over het algemeen iets minder hard huilen over hun onderdelen dan de mannen over hun onderdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |