Het liefdesleven sowieso niet, want daar is Tate geen voorstander van. Seks, lust, misbruik zijn meer zijn ding.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 07:32 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, zijn er al mannen wiens liefdesleven is verbeterd door de adviezen van meneer Tate.
Dat beweert men al eeuwenlang over de volgende generatie en dat weet je.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch hadden kinderen vroeger een stuk meer fatsoen dan tegenwoordig, dus blijkbaar gaat je verhaaltje niet helemaal op.
"What is happening to our young people? They disrespect their elders, they disobey their parents. They ignore the law. They riot in the streets, inflamed with wild notions." --Platoquote:Op maandag 19 mei 2025 22:29 schreef Elan het volgende:
Feit is dat de kinderen vroeger een stuk meer fatsoen hebben dan tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:02 schreef Nizno het volgende:
Met een man minder en heel wat post minder gaat het topic weer open.
Houd het respectvol naar elkaar
Vind deze beetje dubbel. Ik vind het goed dat hij het aan de kaart stelt, maar die godvergeten lachband incluis schijtlollige grollen tussendoor had wel een tikkeltje minder gemogen. Dat is juist waarom hoop jonge mannen zich niet serieus genomen voelen. En tig keer vermelden dat we ook niet vrouwen mogen negeren. Nee maar dat wordt ook niet gedaan, dat is juist het hele issuequote:Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef miss_sly het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hier wordt uitgelegd wat de aantrekkingskracht van Tate is voor jongens en jonge mannen.
Aan de kaakquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind deze beetje dubbel. Ik vind het goed dat hij het aan de kaart stelt, maar die godvergeten lachband incluis schijtlollige grollen tussendoor had wel een tikkeltje minder gemogen. Dat is juist waarom hoop jonge mannen zich niet serieus genomen voelen. En tig keer vermelden dat we ook niet vrouwen mogen negeren. Nee maar dat wordt ook niet gedaan, dat is juist het hele issue
Leuk! Maar dan nog, mannen praten weinig over hun gevoelens/problemen, dat doen vrouwen veel meer onderling.. want mannen moeten stoer zijn (zoals Andrew) dus is praten over je gevoelens zeker een NO GO!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:42 schreef Cockwhale het volgende:
Het stuk van Lubach laat wat dat betreft ook een deel van het probleem zien. Jongens hebben ook problemen, maar eigenlijk moeten ze ook niet zo zeuren (ze zijn toch mannen met allerlei privileges?)...
What collor is your Bugatti?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:07 schreef Chandler het volgende:
[..]
Leuk! Maar dan nog, mannen praten weinig over hun gevoelens/problemen, dat doen vrouwen veel meer onderling.. want mannen moeten stoer zijn (zoals Andrew) dus is praten over je gevoelens zeker een NO GO!
Maar ik walg van dat soort figuren... want hij is die ene van een promille van een promille die wel wat bereikt heeft en net doet alsof iedereen het zelfde kan bereiken... wat natuurlijk lachwekkend doch onmogelijk is..
My color seems to be invisible... Perhaps that guy needs a refresher in basic observationquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:11 schreef freedomm29 het volgende:
[..]
What collor is your Bugatti?
[ afbeelding ]
Mhm ja. Een journalist van de BBC zal normaliter wel bij de voedselbank rondlopen inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:24 schreef freedomm29 het volgende:
Mensen die moeite hebben met rondkomen
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb het ook over de mensen hier op het forum die dom komen praten over de gebroeders Tate. Vele hebben moeite met rondkomen maar hebben het lef om van achter hun telefoontje een miljardair belachelijk te maken. You are a nobody. De gebroeders Tates hebben gelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mhm ja. Een journalist van de BBC zal normaliter wel bij de voedselbank rondlopen inderdaad
Je kunt je mening best geven. Maar netjes, zonder schelden, zonder mensen aan te vallen en zonder over alle vrouwen denigrerende praatjes neer te zetten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:33 schreef freedomm29 het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de mensen hier op het forum die dom komen praten over de gebroeders Tate. Vele hebben moeite met rondkomen maar hebben het lef om van achter hun telefoontje een miljardair belachelijk te maken. You are a nobody. De gebroeders Tates hebben gelijk
De gebroeders Tate verdienen per maand ¤40.000.000 en dus ¤500.000.000 per jaar via hun school. www.university.comquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt je mening best geven. Maar netjes, zonder schelden, zonder mensen aan te vallen en zonder over alle vrouwen denigrerende praatjes neer te zetten.
Je kunt vast met gewone woorden en argumenten je mening ondersteunen.
Mijn oma zei altijd dat ik speciaal ben en zij was wijzer dan die Tate dus wat zeg jijquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:33 schreef freedomm29 het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de mensen hier op het forum die dom komen praten over de gebroeders Tate. Vele hebben moeite met rondkomen maar hebben het lef om van achter hun telefoontje een miljardair belachelijk te maken. You are a nobody. De gebroeders Tates hebben gelijk
De Tate broeders verdienen geen respect omdat ze veul geld hebben. Want ook mensen met veel geld kunnen eikels zijn. Zoals de Tate broeders in mijn ogen. En het feit dat ze meer geld hebben dan ik maakt niet dat ik ze dan dus maar geweldig moet vinden. Want dat vind ik niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:50 schreef freedomm29 het volgende:
[..]
De gebroeders Tate verdienen per maand ¤40.000.000 en dus ¤500.000.000 per jaar via hun school. www.university.com
En dat is maar 1 business waar we het over hebben. Het is daarom belachelijk dat mensen die voor een hongersloontje werken hier met hun gebrul de gebroeders Tates omlaag proberen te halen.
Met jou niet al te indrukwekkende vermogen tot redeneren zou iedereen met meer vermogen jou ook omlaag mogen halen en jij zou dat wel prima vinden vanwege hun bankrekening begrijp ik?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:50 schreef freedomm29 het volgende:
[..]
De gebroeders Tate verdienen per maand ¤40.000.000 en dus ¤500.000.000 per jaar via hun school. www.university.com
En dat is maar 1 business waar we het over hebben. Het is daarom belachelijk dat mensen die voor een hongersloontje werken hier met hun gebrul de gebroeders Tates omlaag proberen te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |