abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 20 mei 2025 @ 07:42:43 #51
5428 crew  miss_sly
pi_217694676
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 07:32 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, zijn er al mannen wiens liefdesleven is verbeterd door de adviezen van meneer Tate.
Het liefdesleven sowieso niet, want daar is Tate geen voorstander van. Seks, lust, misbruik zijn meer zijn ding.

En mannen zich maar afvragen waarom vrouwen liever single zijn…
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217694682
pi_217694684
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 22:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Toch hadden kinderen vroeger een stuk meer fatsoen dan tegenwoordig, dus blijkbaar gaat je verhaaltje niet helemaal op.
Dat beweert men al eeuwenlang over de volgende generatie en dat weet je.
pi_217694710
Waarom zoveel bewondering voor Andrew Tate? Omdat hij precies zegt wat een stel zielige, verloren zakken met testosteron wil horen: simpele onzin, macho-geblèr en de illusie dat je met geld en ego alles kunt fiksen.

Die narcistische klootzak heeft niks te bieden behalve z’n arrogantie, z’n dikke auto’s en z’n misogyne bullshit. Hij maakt van jouw onzekerheid z’n verdienmodel en lacht ondertussen in z’n vuistje.

Social media heeft van elke debiele eikel een ‘goeroe’ gemaakt, zolang ‘ie maar hard kan schreeuwen, z’n pik showt of z’n dure merkspullen laat zien. En wij? Wij zuigen dat zonder nadenken op, omdat denken kennelijk té vermoeiend is geworden.
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 20 mei 2025 @ 08:18:04 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217694797
Tate is eigenlijk een hedendaagse variant van een gangsterrapper uit de jaren 90's die ongeveer hetzelfde verkondigde. Alleen heeft Tate geen raptalent.
pi_217695082
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 22:29 schreef Elan het volgende:
Feit is dat de kinderen vroeger een stuk meer fatsoen hebben dan tegenwoordig.
"What is happening to our young people? They disrespect their elders, they disobey their parents. They ignore the law. They riot in the streets, inflamed with wild notions." --Plato
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 20 mei 2025 @ 17:02:57 #57
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217699435
Met een man minder en heel wat post minder gaat het topic weer open.

Houd het respectvol naar elkaar
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 20 mei 2025 @ 17:03:20 #58
441859 crew  Lenny77
pi_217699441
Terug open.
Ik vind dat alles bespreekbaar moet zijn maar aub, doe dit met respectvolle bewoordingen...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 20 mei 2025 @ 17:03:46 #59
441859 crew  Lenny77
pi_217699450
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 17:02 schreef Nizno het volgende:
Met een man minder en heel wat post minder gaat het topic weer open.

Houd het respectvol naar elkaar
:D
Dubbel *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_217699758
Omdat hij precies zegt wat jongeren geloven. Al moet ik zeggen dat de jongeren die in Andrew geloven bij mij op school voornamelijk pro & vmboers zijn... daar boven is andrew voornamelijk iemand die ze snel doorscrollen.

Maar met de tijd komen de hersens wel, want de meeste Nederlandse vrouwen zullen wel snel zorgen dat de jongens leren hoe het echte leven werkt.

:')
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_217699876
Ik heb deze even gekeken:

Bekijk deze YouTube-video

Op basis van dit interview snap ik zijn populariteit wel, want op sommige fronten heeft hij best een punt. Als man kun je echt volledig onzichtbaar zijn, en die onzichtbaarheid wordt door social media en dating apps nog sterker in het gezicht gedrukt. Het tegengestelde ook, de succesvolle mensen die wél "alles" hebben, wat een groot contrast creëert. Mannen die onzeker en eenzaam zijn (en dat zijn er heel veel), om wat voor reden dan ook, krijgen eindelijk een beetje erkenning en ook min of meer een verklaring. Dat maakt Tate zeer interessant voor deze doelgroep.

Het stuk van Lubach laat wat dat betreft ook een deel van het probleem zien. Jongens hebben ook problemen, maar eigenlijk moeten ze ook niet zo zeuren (ze zijn toch mannen met allerlei privileges?)... Die disclaimers constant dat vrouwen ook rechten hebben en nimmer nooit schuldig zijn, maken het er niet beter op.

[ Bericht 5% gewijzigd door Cockwhale op 20-05-2025 18:48:49 ]
  dinsdag 20 mei 2025 @ 18:00:09 #62
319979 Fok-it
All is well
pi_217700015
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2025 19:38 schreef miss_sly het volgende:

Hier wordt uitgelegd wat de aantrekkingskracht van Tate is voor jongens en jonge mannen.
Vind deze beetje dubbel. Ik vind het goed dat hij het aan de kaart stelt, maar die godvergeten lachband incluis schijtlollige grollen tussendoor had wel een tikkeltje minder gemogen. Dat is juist waarom hoop jonge mannen zich niet serieus genomen voelen. En tig keer vermelden dat we ook niet vrouwen mogen negeren. Nee maar dat wordt ook niet gedaan, dat is juist het hele issue
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217700033
De bewondering vind ik ook altijd erg bijzonder. Ik zie maar weinig volwassen mannen die een normaal leven hebben, huis, baan, familie en weinig online activiteit die die man aanhangen. Eigenlijk geen een.

Zelf vind ik dat de enige entertainende tijd was van Tate, toen hij naar Roemenië was gevlucht en daar een dikke villa had.
Zat hij op een livestream op te scheppen dat die politie in Roemenië zo corrupt was en dat je als je geld hebt mag doen wat je wilt.
Drie keer raden wie er diezelfde week nog een inval kreeg :')
Twiddel
  dinsdag 20 mei 2025 @ 18:03:23 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217700045
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 18:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Vind deze beetje dubbel. Ik vind het goed dat hij het aan de kaart stelt, maar die godvergeten lachband incluis schijtlollige grollen tussendoor had wel een tikkeltje minder gemogen. Dat is juist waarom hoop jonge mannen zich niet serieus genomen voelen. En tig keer vermelden dat we ook niet vrouwen mogen negeren. Nee maar dat wordt ook niet gedaan, dat is juist het hele issue
Aan de kaak ;)

Verder snap ik de aantrekkingskracht niet. Ik zou er niet aan moeten denken mijn vriend te moeten behandelen zoals Tate vindt dat vrouwen behandeld moeten worden (als wegwerpartikel/afval).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_217700086
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 17:42 schreef Cockwhale het volgende:
Het stuk van Lubach laat wat dat betreft ook een deel van het probleem zien. Jongens hebben ook problemen, maar eigenlijk moeten ze ook niet zo zeuren (ze zijn toch mannen met allerlei privileges?)...
Leuk! Maar dan nog, mannen praten weinig over hun gevoelens/problemen, dat doen vrouwen veel meer onderling.. want mannen moeten stoer zijn (zoals Andrew) dus is praten over je gevoelens zeker een NO GO!

Maar ik walg van dat soort figuren... want hij is die ene van een promille van een promille die wel wat bereikt heeft en net doet alsof iedereen het zelfde kan bereiken... wat natuurlijk lachwekkend doch onmogelijk is..
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_217700120
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 18:07 schreef Chandler het volgende:

[..]
Leuk! Maar dan nog, mannen praten weinig over hun gevoelens/problemen, dat doen vrouwen veel meer onderling.. want mannen moeten stoer zijn (zoals Andrew) dus is praten over je gevoelens zeker een NO GO!

Maar ik walg van dat soort figuren... want hij is die ene van een promille van een promille die wel wat bereikt heeft en net doet alsof iedereen het zelfde kan bereiken... wat natuurlijk lachwekkend doch onmogelijk is..
What collor is your Bugatti?

pi_217700198
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 18:11 schreef freedomm29 het volgende:

[..]
What collor is your Bugatti?

[ afbeelding ]
My color seems to be invisible... Perhaps that guy needs a refresher in basic observation
Like trump...
pi_217700236
Mensen die moeite hebben met rondkomen komen domlullen over een miljardair. You are a nobody.

dinsdag 20 mei 2025 @ 18:26:13 #69
319979 Fok-it
All is well
pi_217700248
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 18:24 schreef freedomm29 het volgende:
Mensen die moeite hebben met rondkomen
Mhm ja. Een journalist van de BBC zal normaliter wel bij de voedselbank rondlopen inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217700302
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 18:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Mhm ja. Een journalist van de BBC zal normaliter wel bij de voedselbank rondlopen inderdaad
Ik heb het ook over de mensen hier op het forum die dom komen praten over de gebroeders Tate. Vele hebben moeite met rondkomen maar hebben het lef om van achter hun telefoontje een miljardair belachelijk te maken. You are a nobody. De gebroeders Tates hebben gelijk
  Moderator dinsdag 20 mei 2025 @ 18:47:11 #71
5428 crew  miss_sly
pi_217700466
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 18:33 schreef freedomm29 het volgende:

[..]
Ik heb het ook over de mensen hier op het forum die dom komen praten over de gebroeders Tate. Vele hebben moeite met rondkomen maar hebben het lef om van achter hun telefoontje een miljardair belachelijk te maken. You are a nobody. De gebroeders Tates hebben gelijk
Je kunt je mening best geven. Maar netjes, zonder schelden, zonder mensen aan te vallen en zonder over alle vrouwen denigrerende praatjes neer te zetten.

Je kunt vast met gewone woorden en argumenten je mening ondersteunen.
pi_217700498
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 18:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je kunt je mening best geven. Maar netjes, zonder schelden, zonder mensen aan te vallen en zonder over alle vrouwen denigrerende praatjes neer te zetten.

Je kunt vast met gewone woorden en argumenten je mening ondersteunen.
De gebroeders Tate verdienen per maand ¤40.000.000 en dus ¤500.000.000 per jaar via hun school. www.university.com

En dat is maar 1 business waar we het over hebben. Het is daarom belachelijk dat mensen die voor een hongersloontje werken hier met hun gebrul de gebroeders Tates omlaag proberen te halen.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 18:51:29 #73
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217700527
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 18:33 schreef freedomm29 het volgende:

[..]
Mijn oma zei altijd dat ik speciaal ben en zij was wijzer dan die Tate dus wat zeg jij
  Moderator dinsdag 20 mei 2025 @ 18:54:40 #74
5428 crew  miss_sly
pi_217700578
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 18:50 schreef freedomm29 het volgende:

[..]
De gebroeders Tate verdienen per maand ¤40.000.000 en dus ¤500.000.000 per jaar via hun school. www.university.com

En dat is maar 1 business waar we het over hebben. Het is daarom belachelijk dat mensen die voor een hongersloontje werken hier met hun gebrul de gebroeders Tates omlaag proberen te halen.
De Tate broeders verdienen geen respect omdat ze veul geld hebben. Want ook mensen met veel geld kunnen eikels zijn. Zoals de Tate broeders in mijn ogen. En het feit dat ze meer geld hebben dan ik maakt niet dat ik ze dan dus maar geweldig moet vinden. Want dat vind ik niet.

Hun university is oplichting en gaslichting van jonge mannen die het al moeilijk hebben. Hun overige inkomsten is het uitbuiten van jonge vrouwen. Niets om trots op te zijn of tegenop te kijken.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 18:55:01 #75
319979 Fok-it
All is well
pi_217700584
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 18:50 schreef freedomm29 het volgende:

[..]

Met jou niet al te indrukwekkende vermogen tot redeneren zou iedereen met meer vermogen jou ook omlaag mogen halen en jij zou dat wel prima vinden vanwege hun bankrekening begrijp ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')