abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217690674
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Islamofobie, ze willen helemaal niet het westen overnemen, echt niet, religie van de vrede, zielige moslims boe fucking hoe!
Ik kan ook wat neonazi's posten en zeggen dat rechtse mensen zoals jou heel vredelievend en zielig zijn hoor.
pi_217690685
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:49 schreef Swango het volgende:

[..]
Die hartjes staan daar niet voor niets, dus het is niet dat hij de enige is met die gedachtegang. Hij heeft duidelijk medestanders, waarvoor zou je anders de likebutton indrukken?
En ja, wat betreft complottheorien met veel likes geldt hetzelfde.
Dus jouw bewijs voor waarheid is een like-knop? Gefeliciteerd, je hebt het internet begrepen als een puber met een TikTok-account.
pi_217690697
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:53 schreef Swango het volgende:

[..]
Een terechte angst zolang het extremisme nog steeds groeit. Jammer dat jij dat onder het tapijt probeert te vegen.
:') Alsof kijken naar hartjes op twitter onderzoeken is. Voor zover wij weten zijn het allemaal bots of islamhaters die het geweldig vinden een hartje te zetten onder zo'n post.
Waar blijkt dan uit dat extremisme onder moslims groeit. Welke data vergelijk je met elkaar op welke manier? Of is het gewoon het algoritme laat je extremere shit zien dus moet dat wel een ontwikkeling zijn die gaande is.
  maandag 19 mei 2025 @ 18:00:09 #95
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217690710
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik kan ook wat neonazi's posten en zeggen dat rechtse mensen zoals jou heel vredelievend en zielig zijn hoor.
Ik zei al, zodra door die groep ook mensen bij bosjes doodvallen sluit ik me 100% bij je aan.

Maar tot die tijd hou ik het even bij wat er daadwerkelijk, dagelijks, gebeurt en niet met wat "ja maar extreem rechts is ook errug hoor" geneuzel dat we nergens in de praktijk zien.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 19 mei 2025 @ 18:01:24 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217690727
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_217690729
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
In de islam worden de extremisten altijd de baas, de regering, zie ook Gaza.

Dit is geen ophitsing of demonisering, dit zijn wereldwijd, eeuwenlange, feiten.
Eeuwenlange feiten noem je het, terwijl je doelbewust alleen de extreme hoofdstukken aanhaalt en de rest van de geschiedenis uitwist.

Als extremisme een islamitisch monopolie was, hoe verklaar je dan kruistochten, inquisitie, kolonialisme, de Holocaust of het christelijke Amerika dat miljoenen Irakezen bombardeerde?

Wat jij feiten noemt, is gewoon selectieve haat. En de enige constante factor door de eeuwen heen? Mensen zoals jij die hun vijandbeeld ‘waarheid’ noemen.
pi_217690730
Wiki :')
pi_217690736
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik zei al, zodra door die groep ook mensen bij bosjes doodvallen sluit ik me 100% bij je aan.

Maar tot die tijd hou ik het even bij wat er daadwerkelijk, dagelijks, gebeurt en niet met wat "ja maar extreem rechts is ook errug hoor" geneuzel dat we nergens in de praktijk zien.
Hoeveel aanslagen van rechtsextremisten zijn er nodig voor je je bij mij aansluit? Of een bepaalde hoeveelheid doden?
pi_217690737
quote:
We kunnen net zo goed linken naar lijsten over koloniale genocide, christelijk terrorisme of extreemrechts geweld in Europa. Maar dat doen we niet, omdat we begrijpen dat daden van extremisten geen vrijbrief zijn om hele bevolkingsgroepen te demoniseren.
Jij noemt het feiten. De rest van de wereld noemt het scapegoating.
pi_217690747
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
In de islam worden de extremisten altijd de baas, de regering, zie ook Gaza.

Dit is geen ophitsing of demonisering, dit zijn wereldwijd, eeuwenlange, feiten.
Nee. Je poneert een stelling, zonder enige onderbouwing. In Gaza zijn extremisten aan de macht. Dat is bepaald geen bewijs dat het overal zo is. Of wil je ook stellen dat in jodendom extremisten altijd de baas worden zie Israel. Of dat onder democratie extremisten altijd de baas worden, zie Amerika, zie Nederland.
  maandag 19 mei 2025 @ 18:07:19 #102
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217690789
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hoeveel aanslagen van rechtsextremisten zijn er nodig voor je je bij mij aansluit? Of een bepaalde hoeveelheid doden?
Het punt is dat niemand wl ineens extreemrechtse kneuzen en kneuzenclubjes voorstaat omdat we de Islam een gezwel vinden. Die nuance, die ga je ooit nog zien, daar heb ik wel vertrouwen in.
  maandag 19 mei 2025 @ 18:07:49 #103
396550 Richestorags
pi_217690795
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee. Je poneert een stelling, zonder enige onderbouwing. In Gaza zijn extremisten aan de macht. Dat is bepaald geen bewijs dat het overal zo is. Of wil je ook stellen dat in jodendom extremisten altijd de baas worden zie Israel. Of dat onder democratie extremisten altijd de baas worden, zie Amerika, zie Nederland.
Hamas is de baas in Gaza _O-
  maandag 19 mei 2025 @ 18:09:15 #104
396550 Richestorags
pi_217690807
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:39 schreef Espressso het volgende:

[..]
Dank voor de bevestiging. Ik ben geen individu voor jou, ik ben een soort, een patroon, een gevaar.

Je weet dat je verloren hebt zodra je niet meer op mijn woorden reageert, maar op wat jij denkt dat ik ‘ben’. ‘Soortgenootjes’, ‘herkenbare stijl’ je probeert me te reduceren tot een karikatuur omdat je mijn argumenten niet kunt weerleggen.

Dit is geen debat meer, dit is jij die panisch spartelt tegen alles wat niet in je angstfantasie past. Je bent niet op zoek naar de waarheid, je bent alleen op zoek naar vijanden.
Je hebt de analyse bijna goed. Kudo's. Alleen dat stukje over angst en verloren hebben niet maar verder prima.
pi_217690809
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:07 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hamas is de baas in Gaza _O-
Ja en? Dus zijn ze overal aan de macht _O-
  maandag 19 mei 2025 @ 18:10:45 #106
396550 Richestorags
pi_217690822
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja en? Dus zijn ze overal aan de macht _O-
In Gaza wel ja.
  maandag 19 mei 2025 @ 18:12:27 #107
396550 Richestorags
pi_217690841
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat iemand op een nieuwsforum zoveel belangrijke verkiezingsuitslagen van de afgelopen 10 jaar gemist heeft. Je liegt hier. Taqiyya!!!!!!!!!!!
Jij had het over aanslagen etc. Nu verschuif je de doelpalen ineens naar politieke clubjes. Ook die staan we niet voor. De eckte Islamcritici weten dat Wilders een domme roeper is.
  maandag 19 mei 2025 @ 18:12:33 #108
131800 Tarado
cap de fusca
pi_217690843
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
Lol wat is deze dan _O-
iets om weg te modereren lijkt me
pi_217690850
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]
In Gaza wel ja.
Het punt wat gemaakt werd was dat omdat in Gaza extremisten aan de macht zijn dat in elk Islamtisch land de enige uitkomst is. Alsof er nooit enige Islamitisch land is geweest zonder extremisten? Was die Ataturk die Turkije seculier wilde hebben heel extremistisch volgens jou?
pi_217690856
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]
In Gaza wel ja.
Iedere joodse staat van de wereld is bezig met een etnische zuivering en bijna permanente oorlog. Islamitische landen doet het wat dat betreft veel beter. Mogen we daar conclusies over joden aan verbinden?

Ik denk van niet, maar ik vind het verbazingwekkend hoe vaak briljante argumenten in dit topic nogal zelfdestructief zijn.
pi_217690895
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dus de Palestijnen hebben een fout gemaakt door hun religieuze symboliek niet op de vlag te zetten?

Verder is Isral een apartheidsstaat die verder weinig met westerse waarden te maken heeft die ik belangrijk vind.
Een apartheidsstaat waar 1,5 miljoen moslims wonen en zelfs in de Knesset (Tweede kamer) vertegenwoordigd zijn? Hoeveel Joden hebben een positie in Islamitische landen precies? In mijn ogen is ieder Islamitisch land pas echt een apartheidsstaat.
pi_217690948
twitter

Zelfs Trump is klaar met Netanyahu.
pi_217690980
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 15:38 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Onbegrijpelijk hoe weinig mensen de geschiedenis kennen. De Palestijnse vlag bestaat pas sinds eind jaren 60(!) van de vorige eeuw. Het land is uitgeroepen als Palestina eind jaren 80(!) vorige eeuw door Arafat, nota bene een Egyptenaar. Terwijl Joden daar al 3000 jaar een geschiedenis hebben, met keihard archelogisch bewijs dat duizenden jaren oud is, zoals resten van de tempel van Salomo, de muur van de oude stad zoals de klaagmuur etc etc .
Islam en de Arabieren kwamen er pas 2000(!) jaar later aankakken.
DNA bewijs van Palestijnen bestaat niet, als je er DNA van afneemt krijg je Egyptische, Jordaanse roots te zien. Het is echt ongelofelijk hoe de propaganda vanuit de media en het list en bedrog van de Islamitische medemens die al vanaf jongs af aan die domheid krijgt ingeprent, het het hele publieke debat heeft vergiftigd. Echt bizar. Maar zo kennen we de Islam ook, overal ellende/corruptie/onvrijheid waar ze een voedingsbodem krijgen te groeien, en nu zie je de leugens ook in de Nederlandse politiek en media doordringen. Je ziet landen als Zweden, Engeland, Duitsland, Belgie, Frankrijk en Nederland plotseling met zaken te maken krijgen, die we al eeuwen niet gezien hebben in de Westerse wereld. Eerwraak, onthoofdingen, massa aanslagen vanuit religieus oogpunt, massale leugens in media en politiek, het is echt bizar hoe de Islam met pas 10% van de bevolking, nu al zoveel chaos kan veroorzaken.
Het Palestijnse passport van Golda Meir was vals?
  maandag 19 mei 2025 @ 18:33:17 #114
131800 Tarado
cap de fusca
pi_217691006
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Heb je ook het artikel?
pi_217691127
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Als ik zoek op die tekst kom ik op berichten van oktober afgelopen jaar. Wat dag de wereld er toen anders uit en wat stelt zo'n dreigement bijzonder weinig voor
pi_217691277
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als ik zoek op die tekst kom ik op berichten van oktober afgelopen jaar. Wat dag de wereld er toen anders uit en wat stelt zo'n dreigement bijzonder weinig voor
Komt uit dit artikel:
https://www.washingtonpos(...)-gaza-aid-netanyahu/
pi_217691422
quote:
Nice thanks
Die uitspraken krijgen wel een heel andere lading als we de uitspraken van Smotrich vandaag horen of lezen.

quote:
Israeli Finance Minister Bezalel Smotrich gave a speech Monday defending Israel’s strategy of mass devastation in Gaza, saying humanitarian aid is only being allowed in “so the world does not stop us and accuse us of war crimes.” The goal, he insisted, is to “conquer, clear, and stay” until Gaza is dismantled beyond recognition.

▪ On aid, Smotrich said only the care minimum will be allowed: “A few bakeries distributing pitas… a daily portion of cooked food. Citizens in Gaza will get a pita and a plate of food, and that’s it. That’s exactly what we see in the videos—people standing in line, waiting for a plate of soup.” The purpose, he admitted, is not relief but optics: “It allows the world to continue providing us with international protection.”

▪ “We are annihilating everything that remains in the Strip,” he declared, “simply because it is one big city of terror.” He described the new military strategy as one of permanent occupation: “No more raids with ins and outs… we are conquering, clearing, and staying until Hamas is destroyed.”

▪ He welcomed the shift toward targeting Gaza’s civil infrastructure: “The IDF is finally conducting a campaign against the civilian rule of Hamas… eliminating ministers, officials, money changers, and figures in the economic and governmental apparatus.”

▪ Boasting of the scale of destruction, Smotrich said: “We are dismantling Gaza, leaving it in ruins with unprecedented destruction, and the world still hasn’t stopped us.”

▪ He added that, personally, he would prefer a total blockade: “Until the last of the hostages returns, we should also not let water into the Gaza Strip.”

▪ Smotrich endorsed ethnic cleansing as official policy: “The population will reach the south of the Strip, and from there, God willing, to third countries, as part of President Trump’s plan.”

Video kan je zien bij de tweet
https://twitter.com/dropsitenews/status/1924501462807089208
Netanyahu reageert met:
twitter

Vertaling: Goed gedaan @bezalelsm , je hebt de waarheid verteld en leiderschap getoond.
Samen zullen we Hamas verslaan. 🇮🇱

En een deel hier blijft maar ontkennen. Ook al staat het al tig keer op bewegend beel. Het wordt gewoon een bloed sprookje genoemd
pi_217691484
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:52 schreef Espressso het volgende:

[..]
Je schrijft alsof je het allemaal met tegenzin zegt, maar je onderbuikgevoel schreeuwt het van de daken. Je doet alsof je genuanceerd wilt zijn, maar gooit ondertussen hele bevolkingsgroepen op n hoop alsof ze een natuurkracht zijn die het Westen komt verzwelgen.
Dat je bang bent, snap ik. Verandering is eng, zeker als je al jaren leeft vanuit een doemscenario. Maar probeer niet je persoonlijke frustraties te verkopen als historisch onvermijdelijk verval. Je voorspellingen zijn geen feiten, ze zijn speculaties, gevoed door angst, wantrouwen en een flinke dosis wij/zij-denken.
En over je “ik heb Nederland al opgegeven” conclusie: je klinkt meer als iemand die erkenning zoekt voor zijn pessimisme dan als iemand met constructieve zorgen. Wat je doet is niet waarschuwen, het is opgeven en ondertussen iedereen mee omlaag proberen te trekken.
We bouwen samen aan een samenleving. Of je daaraan wilt bijdragen of liever blijft hangen in rancune, is uiteindelijk jouw keuze. Maar doe niet alsof je de enige bent die het licht ziet terwijl de rest naef is. Dat heet arrogantie, geen helderheid.
Ik moet je gelijk geven dat pessimisme en doemdenken weinig helpt, de situatie is nu eenmaal zo, en niet meer te veranderen, maar in mijn ogen is het gewoon realisme. Dit multiculturele experiment is in de geschiedenis van de mensheid nog nooit gelukt, waarom het nu dan zou lukken…ik hoop van met heel mn hart en ziel dat je gelijk hebt!
Over zo’n 25 jaar zullen we het echt zeker weten, misschien al eerder als er externe factoren gaan meespelen. Ik ben in elk geval niet hypocriet, en zal dan allang niet meer in Nederland wonen, en ik wens iedereen van harte succes en ik hoop dat ik het gigantisch mis heb gehad.
pi_217691582
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb zeer rechts wel eens een ideologie voor bange losers genoemd.
Dat hoor ik soms ook weleens van mensen waarmee ik het deels eens ben, of die dichtbij staan. En waarmee ik het wel kan vinden. Dat ze je een vluchter noemen etc. Een lafaard ofzo. Ik noem het gewoon realisme. Wie zou op de Titanic blijven staan als die persoon bij het overleg met de architect en de kapitein was geweest, vlak na het raken van de rots en de analyse van de schade waarin puur feitelijk alles wees op zinken? Ik kijk naar de geschiedenis van vergelijkbare situaties, naar de cijfers van de demografie, de toestand van de huidige samenleving etc, en het is nog nooit goed gegaan, ik ga dat experiment dat het nu wl goed zou gaan, niet rustig mee “ervaren” en “beleven”.
pi_217691873
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 12:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je maakt hier zelf steeds een moslim- en jodendingetje van, vriend...

Freudian slip much?
Ah vandaar dat ik iemand quote die weer eens zit te janken dat het allemaal maar jodenhaat is.
Terwijl ik zelf nooit over enige haat begin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')