abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2025 @ 21:40:23 #126
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217693125
@Braadcommando.
Huilen dan.
  Moderator maandag 19 mei 2025 @ 21:42:10 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217693142
tt ook gefixed
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 19 mei 2025 @ 21:42:26 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217693144
quote:
8s.gif Op maandag 19 mei 2025 21:40 schreef Isdatzo het volgende:
@:Braadcommando.
jij moet ook uitkijken mannetje
pi_217693145
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 19-05-2025 21:43:15 (vooral doorgaan) ]
pi_217693215
Geen idee waarom je me tagged en dan mijn post weghaalt. Ik noemde toch letterlijk Israel en Hamas. Leek mij on-topic.
  Moderator maandag 19 mei 2025 @ 21:52:35 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217693233
ik heb je hier niet getagged
pi_217693376
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 19:40 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dat hoor ik soms ook weleens van mensen waarmee ik het deels eens ben, of die dichtbij staan. En waarmee ik het wel kan vinden. Dat ze je een vluchter noemen etc. Een lafaard ofzo. Ik noem het gewoon realisme. Wie zou op de Titanic blijven staan als die persoon bij het overleg met de architect en de kapitein was geweest, vlak na het raken van de rots en de analyse van de schade waarin puur feitelijk alles wees op zinken? Ik kijk naar de geschiedenis van vergelijkbare situaties, naar de cijfers van de demografie, de toestand van de huidige samenleving etc, en het is nog nooit goed gegaan, ik ga dat experiment dat het nu wél goed zou gaan, niet rustig mee “ervaren” en “beleven”.
Je leeft in een van de meest rustige landen ter wereld en ondanks 20 jaar aan demografische horrorverhalen is het percentage moslims altijd stabiel rond de 6% gebleven. Het overgrote merendeel van die mensen leeft ook een normaal leven.

En jij vlucht met je handjes omhoog omdat het allemaal zo eng is. Nou succes. Nergens in de wereld ga jij je veilig voelen.
  Moderator maandag 19 mei 2025 @ 22:13:37 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217693428
laat hem, nobody gives a fuck
pi_217693678
haha
  maandag 19 mei 2025 @ 23:12:35 #135
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217693854
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Iedere joodse staat van de wereld is bezig met een etnische zuivering en bijna permanente oorlog. Islamitische landen doet het wat dat betreft veel beter. Mogen we daar conclusies over joden aan verbinden?

Ik denk van niet, maar ik vind het verbazingwekkend hoe vaak briljante argumenten in dit topic nogal zelfdestructief zijn.
Die bungelen al decennia op alle lijsten onderaan mbt de meest basale mensenrechten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217693866
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Die bungelen al decennia op alle lijsten onderaan mbt de meest basale mensenrechten.
Israël is ook een duik aan het nemen. Net zoals jij het hoofdpunt ontduikt.
  maandag 19 mei 2025 @ 23:16:06 #137
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217693874
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 22:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je leeft in een van de meest rustige landen ter wereld en ondanks 20 jaar aan demografische horrorverhalen is het percentage moslims altijd stabiel rond de 6% gebleven. Het overgrote merendeel van die mensen leeft ook een normaal leven.

En jij vlucht met je handjes omhoog omdat het allemaal zo eng is. Nou succes. Nergens in de wereld ga jij je veilig voelen.
Die vraag mogen we de laatste tijd vooral aan Joodse Nederlanders c.q. Europeanen stellen, dunkt mij.

Want in weerwil van alle dubbele tongen, worden zij daadwerkelijk aangekeken voor de daden van de staat Israël. Dat blijkt uit alles: van dwarszitten van Joodse studenten, artiesten en instellingen tot belaagd worden in de steden wegens keppel, davidsster of vlag en het vandaliseren van Holocaust-monumenten.

Zij zijn het in ieder geval niet die dat conflict van DAAR naar HIER halen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217693914
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 22:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

6% en nu al zoveel ellende. Vorige week had je in Katwijk al een burgeroorlog in het klein. Als er toen een gek een moslim had doodgeslagen hadden we zulke massale uitbarstingen van geweld gezien, dat had de Nederlandse politie misschien al niet eens meer aangekund. Of straks een aanslag door een Breivik gestoord type die een hele moskee uitmoord en oh wat mag ik hopen dat dat nooit gebeurd. Dan heb je hier al een mini Balkan met dagen/weken/maanden van geweld in de steden, en meerdere presidenten van landen als Turkije die ons zullen verplichten actie te nemen, want anders hebben ze een paar honderdduizend man in Nederland die blind de kant van Erdogan kiezen en waar de Nederlandse samenleving zich al niet eens meer tegen kan verdedigen. Zo dicht zitten we er nu al met volgens jou slechts 6% van de bevolking tegenaan. En dat met volgens jou pas 6%. En ze bepalen nu al volledig het publieke debat, kun je nagaan als dat straks 12% wordt. Of 24% wat de meest voorzichtige prognoses zelfs nu al voorspellen. Oh, wat gaat de linkse naieve Nederlander nog wat meemaken hier.
En het is ook geen 6%, het CBS telt de derde generatie al niet eens meer mee, we worden ook nog eens keihard bedonderd door instituten die we zouden moeten vertrouwen.
pi_217693950
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Die vraag mogen we de laatste tijd vooral aan Joodse Nederlanders c.q. Europeanen stellen, dunkt mij.

Want in weerwil van alle dubbele tongen, worden zij daadwerkelijk aangekeken voor de daden van de staat Israël. Dat blijkt uit alles: van dwarszitten van Joodse studenten, artiesten en instellingen tot belaagd worden in de steden wegens keppel, davidsster of vlag en het vandaliseren van Holocaust-monumenten.

Zij zijn het in ieder geval niet die dat conflict van DAAR naar HIER halen.
Oh CIDI enzo bestaat niet?
pi_217693978
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 23:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Oh CIDI enzo bestaat niet?
Omdat het CIDI bestaat mag je holocaust monumenten vandaliseren?

Het CIDI mag roepen en tweeten wat ze willen. Zolang het binnen de grenzen van de wet is.
Mensen met een keppeltje intimideren, uitschelden, bespugen of holocaust monumenten vandaliseren, valt niet binnen de wet.

Sws zie ik niet in wat het bezoedelen van stolpersteine en holocaust monumenten bijdraagt aan de Palestijnse zaak. Dat soort gedragingen zijn antisemitisch en moet je echt niet willen.
pi_217694512
Het conflict is hier al decennia geleden geïmporteerd door onder andere groeperingen die joodse terroristen ondersteunen met geld en wapens. Ik heb daar in dit topic nog geen verontwaardiging over gelezen van onze zionistische aanhangers. Het ondersteunen bij het moorden en verjagen van Palestijnen valt in hun ogen waarschijnlijk niet onder het importeren van het conflict.
pi_217694787
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 23:37 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Het CIDI mag roepen en tweeten wat ze willen. Zolang het binnen de grenzen van de wet is.
Mensen met een keppeltje intimideren, uitschelden, bespugen of holocaust monumenten vandaliseren, valt niet binnen de wet.

Omdat Israël een vreselijke genocide meegemaakt heeft mag Israël nu zelf genocide plegen?

Beetje raar.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 08:16:40 #143
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217694790
quote:
88s.gif Op maandag 19 mei 2025 21:42 schreef sp3c het volgende:
tt ook gefixed
:D
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217694792
Toch te walgelijk dat in de EU een land als Hongarije zit....

Na Rusland te steunen gaan die nu ook Israël een hand boven het hoofd houden.

Alle Westerse landen willen wat doen tegen Israël, maar zo'n gekkie land als Hongarije stopt alles.
pi_217694890
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 08:15 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Omdat Israël een vreselijke genocide meegemaakt heeft mag Israël nu zelf genocide plegen?

Beetje raar.
Israël zelf heeft geen genocide meegemaakt. Ze hebben de holocaust wel helemaal uitgemolken om zelf genocide mogelijk te maken.
pi_217694898
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 08:17 schreef bianconeri het volgende:

Alle Westerse landen willen wat doen tegen Israël, maar zo'n gekkie land als Hongarije stopt alles.
Hongarije heeft gewoon geen politieke filter. Die zijn niet zo achter de ellebogen als de rest. Denk je echt dat de rest er wat aan wil doen? Wat houdt ze tegen?
  dinsdag 20 mei 2025 @ 08:50:32 #147
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217694987
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 23:37 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Sws zie ik niet in wat het bezoedelen van stolpersteine en holocaust monumenten bijdraagt aan de Palestijnse zaak. Dat soort gedragingen zijn antisemitisch en moet je echt niet willen.
Antisemitisme speelt in meer dan genoeg situaties natuurlijk wel degelijk een rol, dat uit zich in zulke acties.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 08:17 schreef bianconeri het volgende:

Er zijn meer landen die aan de goede kant van de geschiedenis staan, denk aan Tsjechië en Slowakije. Het zijn voornamelijk de landen met een linkse en progressieve regering die uitgesproken anti-Israël standpunten innemen. Wat ook weer genoeg zegt over waar het probleem in het Westen zit en dat is niet aan de rechterkant van het politieke spectrum.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 06:40 schreef Chadi het volgende:
Het conflict is hier al decennia geleden geïmporteerd door onder andere groeperingen die joodse terroristen ondersteunen met geld en wapens. Ik heb daar in dit topic nog geen verontwaardiging over gelezen van onze zionistische aanhangers. Het ondersteunen bij het moorden en verjagen van Palestijnen valt in hun ogen waarschijnlijk niet onder het importeren van het conflict.
Het conflict is hier geïmporteerd doordat er te veel mensen aan de linkerkant van het politieke spectrum een neiging hebben om alles te willen verdedigen dat moreel verwerpelijk is, waaronder dus de Palestijnse samenleving. En daarnaast is het de afgelopen jaren geëscaleerd onder aanvoering van de miljoenen Islamitische migranten die hier wonen.

En waarom zouden Westers mensen zich verontwaardigt moeten maken over dat veel landen Israël altijd hebben gesteund? Ik zou dat het liefst nog veel meer zien, zelfs met 'boots on the ground'. Dit had ook al veel eerder moeten gebeuren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 20 mei 2025 @ 08:52:59 #148
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217695016
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 08:37 schreef Chadi het volgende:

[..]
Israël zelf heeft geen genocide meegemaakt. Ze hebben de holocaust wel helemaal uitgemolken om zelf genocide mogelijk te maken.
Er is geen sprake van een genocide.

Of bedoel je de intenties van de Palestijnen? Namelijk het willen vernietigen van Israël en het Joodse volk. Dat is inderdaad wel genocide, iets wat opmerkelijk wordt toegejuicht in net iets te veel Islamitische gemeenschappen.

Waarom werd er bijvoorbeeld op 7 oktober 2023 in Berlijn gebak uitgedeeld op straat door Arabische moslims?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217695067
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 23:22 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
6% en nu al zoveel ellende.
Precies. Daarom is het onbegrijpelijk dom en naïef (of is het kwaadaardig) om die islamieten massaal te blijven importeren in Europa. Binnen niet al te lange tijd is Europa net zo'n shithole als waar zij vandaan komen en is de democratische rechtsstaat iets van vroeger.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 09:08:15 #150
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217695117
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 08:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is geen sprake van een genocide.

Of bedoel je de intenties van de Palestijnen? Namelijk het willen vernietigen van Israël en het Joodse volk. Dat is inderdaad wel genocide, iets wat opmerkelijk wordt toegejuicht in net iets te veel Islamitische gemeenschappen.

Waarom werd er bijvoorbeeld op 7 oktober 2023 in Berlijn gebak uitgedeeld op straat door Arabische moslims?
Jezus wat ziek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')