abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2025 @ 16:39:55 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217689862
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dus ik had gelijk. Je hebt niks met democratie, vrijheid of het beschermen van levens.
Prachtige, totaal niet door propaganda gevormde conclusie, echt mooi :).

Je moet een hekel hebben aan Trump, nou helaas, dat heb ik niet. Wel aan de islam. Deal with it :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_217689864
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, medewerkers van de webcare van Samidoun, of degelijke instituten :W.

En als er iemand mensen in hokjes stopt zijn het de moslims zelf:

[ afbeelding ]
Ah, het Mekka-bord :') De favoriete meme van iedereen die islamofobie wil verpakken als ‘kritische analyse’. Wist je dat Mekka historisch en religieus gezien een heilige plaats is, en toegang beperkt is als onderdeel van de geloofspraktijk, net zoals Vaticaanse ruimtes enkel toegankelijk zijn voor geestelijken of tempels in Azië enkel voor ingewijden?

Dat is geen haat of hokjesdenken, dat is religieuze afbakening. Je doet alsof dat bord gelijk staat aan het systematisch discrimineren van miljoenen mensen in Europa.
Als dát je sterkste bewijs is, dan is je punt niet alleen zwak, het is wanhopig.
  maandag 19 mei 2025 @ 16:41:24 #53
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217689877
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je moet een hekel hebben aan Trump, nou helaas, dat heb ik niet. Wel aan de islam. Deal with it :7.
Het is ook wel hilarisch dat meneer zelf niets anders doet dan de enige quasi Westerse liberale democratie in het Midden-Oosten demoniseren ten faveure van een Arabisch Islamitische samenleving, waar al 20 jaar geen verkiezingen meer zijn geweest en moslimterroristen de beleidsbepalers zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217689890
Wtf is dit nu weer? Next level ziek in je hoofd.
Hebben hier mensen voor lopen demonstreren?

Een doodscultus is het. :r
twitter

[ Bericht 8% gewijzigd door Black_Baron op 19-05-2025 16:52:29 ]
  maandag 19 mei 2025 @ 16:43:54 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217689897
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:40 schreef Espressso het volgende:

[..]
Ah, het Mekka-bord :') De favoriete meme van iedereen die islamofobie wil verpakken als ‘kritische analyse’. Wist je dat Mekka historisch en religieus gezien een heilige plaats is, en toegang beperkt is als onderdeel van de geloofspraktijk, net zoals Vaticaanse ruimtes enkel toegankelijk zijn voor geestelijken of tempels in Azië enkel voor ingewijden?

Dat is geen haat of hokjesdenken, dat is religieuze afbakening. Je doet alsof dat bord gelijk staat aan het systematisch discrimineren van miljoenen mensen in Europa.
Als dát je sterkste bewijs is, dan is je punt niet alleen zwak, het is wanhopig.
Ik heb hier al 25 jaar een account, en ik ageer al net zo lang tegen deze doodscultus. Dus nee, het is niet mijn sterkste argument, het is er 1 van de 1000000 die ik heb gegeven, maar dat weet jij net zo goed, ook je volgende kloon zal met deze bullshit aankomen :).

Alleen de term islamafobie geeft al aan dat je alleen maar liegt, er is geen sprake van een irrationele angst voor de islam, de islam is een hele goede reden om alert te zijn, het brengt alleen maar ellende, geweld en de dood.
Get woke, go broke!
pi_217689921
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik heb hier al 25 jaar een account, en ik ageer al net zo lang tegen deze doodscultus. Dus nee, het is niet mijn sterkste argument, het is er 1 van de 1000000 die ik heb gegeven, maar dat weet jij net zo goed, ook je volgende kloon zal met deze bullshit aankomen :).

Alleen de term islamafobie geeft al aan dat je alleen maar liegt, er is geen sprake van een irrationele angst voor de islam, de islam is een hele goede reden om alert te zijn, het brengt alleen maar ellende, geweld en de dood.
Wat zegt dat nou :')
Je hebt geen argumenten, dus je zwaait met je ‘25 jaar op het forum’-kaart alsof dat iets inhoudelijks toevoegt. Wat je in 25 jaar vooral lijkt te hebben verzameld is rancune, niet inzicht.

Islam is geen doodscultus, maar je obsessieve haat begint daar wel verdacht veel op te lijken.
En als ‘bullshit’ je standaardreactie is op elke vorm van nuance, dan is jouw plek in een debat net zo leeg als je bronnenlijst.
  maandag 19 mei 2025 @ 16:47:59 #57
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217689946
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:46 schreef Espressso het volgende:

[..]
Wat zegt dat nou :')
Je hebt geen argumenten, dus je zwaait met je ‘25 jaar op het forum’-kaart alsof dat iets inhoudelijks toevoegt. Wat je in 25 jaar vooral lijkt te hebben verzameld is rancune, niet inzicht.

Islam is geen doodscultus, maar je obsessieve haat begint daar wel verdacht veel op te lijken.
En als ‘bullshit’ je standaardreactie is op elke vorm van nuance, dan is jouw plek in een debat net zo leeg als je bronnenlijst.
Wel apart dat de hoeveelheid islamitisch geweld exponentieel is gestegen, er journalisten zijn vermoord etc etc.

En dan zou na 25 jaar elk jaar enorme toename door dit geweld het aan mij liggen.

Weer een sterk staaltje moslimslachtoffer spelen, Taqqiya, je kan er geen genoeg van krijgen :W.
Get woke, go broke!
pi_217689952
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er zijn geen martelkampen in Israël. Laat staan dat mensen daarheen worden gestuurd op basis van huidskleur.

Dit gaat weer helemaal nergens over, als dit jouw manier van discussiëren is: het structureel ophoesten van leugens en verzinsels om Israël als land te demoniseren, dan voegt het niet veel toe.
[..]
Of jij het nu wilt of niet, Israël is geen apartheidsstaat die wel degelijk veel gelijkenissen heeft met het Westen.
We hadden het over Trump en in die post staat president. Ik zou minder snel klagen over andermans niveau als ik jou was.

Er staan trouwens wel martel gevangenissen in Israël. Ik heb een keer beelden gepost van bewakers die samen een anale verkrachting deden. Deze jongens waren even aangehouden en toen zijn er met steun van de regering rellen geweest om ze te bevrijden. Westerse staat hoor.
pi_217689967
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wel apart dat de hoeveelheid islamitisch geweld exponentieel is gestegen, er journalisten zijn vermoord etc etc.

En dan zou na 25 jaar elk jaar enorme toename door dit geweld het aan mij liggen.

Weer een sterk staaltje moslimslachtoffer spelen, Taqqiya, je kan er geen genoeg van krijgen :W.
Je lijkt ervan overtuigd dat als je een paar steekwoorden blijft herhalen,islamitisch geweld,taqiyya, dat dat automatisch inhoud is. Spoiler: dat is het niet.

Je baseert je hele betoog op collectieve schuld, ongefundeerde projectie en je eigen obsessie.
Wat je ‘moslimslachtofferschap’ noemt is in werkelijkheid gewoon mensen die zich verdedigen tegen jouw continue stigmatisering. Dat jij dat niet verdraagt, is geen teken van hun zwakte, maar van jouw fixatie. Zwaai gerust verder :')
pi_217689972
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het feit dat je een hekel aan het ene hebt, maar niet aan het andere is het deel wat bewijst dat je selectieve moralistische westerse waarden gebrabbel enkel een stok om de ander mee te slaan is.
  maandag 19 mei 2025 @ 16:52:59 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217689990
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:50 schreef Espressso het volgende:

[..]
Je lijkt ervan overtuigd dat als je een paar steekwoorden blijft herhalen — ‘islamitisch geweld’, ‘taqiyya’, ‘slachtoffer’ dat dat automatisch inhoud is. Spoiler: dat is het niet.

Je baseert je hele betoog op collectieve schuld, ongefundeerde projectie en je eigen obsessie.
Wat je ‘moslimslachtofferschap’ noemt is in werkelijkheid gewoon mensen die zich verdedigen tegen jouw continue stigmatisering. Dat jij dat niet verdraagt, is geen teken van hun zwakte, maar van jouw fixatie. Zwaai gerust verder :')
Ik ben er dan ook 100000000% van overtuigd en nogmaals, geen kutkloon 32432 van Samidoun gaat me van het tegendeel overtuigen.

En ik ga dus ook niet, waarschijnlijk voor de 345ste, met jou (onder welke naam dan ook) weer de argumenten herhalen, morgen ben je toch weer gebanned omdat je je uit de tent laat lokken en ga je weer met een nieuwe kloon verder.
Get woke, go broke!
pi_217690007
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:40 schreef Espressso het volgende:

[..]

Een hele plaats afbakenen?
Moooi. Kunnen we ook met Europa doen. _O-
pi_217690021
quote:
13s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat zal jij wel weten in die 2 hele dagen he?

OF, zoals ik al zei, je bent kloon nummer zo veel van dezelfde afdeling moslimpropaganda :W.
Dat is gewoon terechte kritiek. Je gaat niet in op zijn punten, noemt het een paar keer moslimpropaganda en dat is het dan. Dat is inderdaad haatzaaierig van je,
Er is werkelijk niks moslimpropaganda aan om kritiek op de mening van mensen te uiten.
Als we het hebben over mensen die zeggen geweld moet kunnen neem ik het aan dat je het hebt over de mensen die Israel nog steunen. Vrijwel iedereen zeker in de Nederlandse politiek heeft het recht van Israel om zichzelf te verdedigen onderschreven, misschien Denk niet dat weet ik niet. Maar de kritiiek is op het extreem buitensporige geweld. Dat jij elke kritiek op moslimspropaganda probeert te gooien geeft wel aan dat wat betreft discussie je geen enkele ruimte laat. Iedereen doet mee aan jouw visie of is een moslimpropagandist ofzo, iets waarmee je je tegenstander in de discussie direct buiten spel probeert te zetten zodat er geen argumenten meer hoeven.

Mij kan je moeilijker beschuldigen een kloon te zijn want mijn account is 20 jaar oud ofzo.
pi_217690025
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik ben er dan ook 100000000% van overtuigd en nogmaals, geen kutkloon 32432 van Samidoun gaat me van het tegendeel overtuigen.

En ik ga dus ook niet, waarschijnlijk voor de 345ste, met jou (onder welke naam dan ook) weer de argumenten herhalen, morgen ben je toch weer gebanned omdat je je uit de tent laat lokken en ga je weer met een nieuwe kloon verder.
Is het weer hoor, wanneer de argumenten op zijn, volledig verschuiven naar persoonlijke verdachtmakingen en complotdenken.

Dus samenvattend: jij bent 10000000% overtuigd, weigert elk tegengeluid te overwegen, noemt iedereen die je tegenspreekt een ‘kloon’, en herhaalt dat in elke post. En toch vind jij jezelf de rationele partij?

Geen zorgen hoor, ik laat je lekker in je zelfverkozen cirkel van gelijk. Het echoot daar vast heerlijk. Veel plezier met het wantrouwen, ik kies voor feiten, inhoud en verder gaan.
  maandag 19 mei 2025 @ 16:55:42 #65
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217690027
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:42 schreef Black_Baron het volgende:
Wtf is dit nu weer? Next level ziek in je hoofd.
Hebben hier mensen voor lopen demonstreren?
[ x ]
Tja, zulke brute slachtpartijen zijn helaas geen uitzondering bij Palestijnen.

Toen twee Israëlische militairen ooit eens een verkeerde afslag namen naar Ramallah (waar Joden niet mogen komen) werden ze uiteindelijk door een menigte boze Palestijnen gelyncht en stond men euforisch te schreeuwen en feesten met de organen van deze militairen in de handen.

Dit is wat de Palestijnse cultuur onder meer is en dit is het gedrag wat net iets te veel Palestijnen vertonen als ze er een kans voor krijgen. Dee aanslagen van 7 oktober 2023 waren hier natuurlijk weer een zoveelste voorbeeld van.

En dit zijn dan ook nog de mensen waarvan veel Westerlingen van mening dat ze 'zielig' en 'onderdrukt' zijn en met we heel veel 'medelijden' moeten hebben omdat ze eindelijk hard worden aangepakt. Afgelopen weekend schijnbaar zelfs 100,000 van onze landgenoten die voor zulke mensen in de bres springen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217690030
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:54 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Een hele plaats afbakenen?
Moooi. Kunnen we ook met Europa doen. _O-
Zijn er meer islamitische waarden die je wil overnemen?
pi_217690048
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik lees net dat het in het Vaticaan ook zo werkt. _O-
pi_217690113
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 16:56 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Ik lees net dat het in het Vaticaan ook zo werkt. _O-
pi_217690128
Ah, dus je begrijpt nu dat religieuze afbakening niet uniek is voor moslims, mooi! Maar knap dat je een pelgrimsroute weet te gebruiken om je droom van een Fort Europa te verkopen.
Als je angst voor de ander zo groot is dat je Mekka als metafoor moet misbruiken om grenzen op te trekken, dan ligt het probleem niet bij religie. Dan ligt het bij je wereldbeeld.
  maandag 19 mei 2025 @ 17:07:44 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217690182
twitter

Deze dan nog maar een keer, als je vijand spreekt moet je luisteren.
Get woke, go broke!
  maandag 19 mei 2025 @ 17:08:51 #71
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217690197
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hoeveel heb jij er overgenomen sinds je bekeerd bent?
pi_217690258
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]

Deze dan nog maar een keer, als je vijand spreekt moet je luisteren.
De video zelf is van een onbekende extremist, niet van een erkende geleerde. Het citaat is niet geverifieerd en staat los van enige bredere islamitische consensus. De tweet speelt duidelijk in op angst, framing en virale verontwaardiging.

Een uit z’n context gerukte clip van een randfiguur op Twitter, gepresenteerd alsof hij namens 1,6 miljard moslims spreekt. Geen bronverificatie, geen context, geen nuance, maar wel handig als je bangmakerij wil verkopen.

Als dit jouw ‘bewijs’ is, dan bevestig je alleen maar dat je liever social media-echo’s gelooft dan de werkelijkheid op straat. Man man man
  maandag 19 mei 2025 @ 17:16:41 #73
396550 Richestorags
pi_217690284
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef Espressso het volgende:

[..]
De video zelf is van een onbekende extremist, niet van een erkende geleerde. Het citaat is niet geverifieerd en staat los van enige bredere islamitische consensus. De tweet speelt duidelijk in op angst, framing en virale verontwaardiging.

Een uit z’n context gerukte clip van een randfiguur op Twitter, gepresenteerd alsof hij namens 1,6 miljard moslims spreekt. Geen bronverificatie, geen context, geen nuance, maar wel handig als je bangmakerij wil verkopen.

Als dit jouw ‘bewijs’ is, dan bevestig je alleen maar dat je liever social media-echo’s gelooft dan de werkelijkheid op straat. Man man man
Leuke poging tot Taqiyya maar dit geloof jij ook alleen verberg jij het. Jij bent de "grass that hides the snake", hij is de "snake".
pi_217690304
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Leuke poging tot Taqiyya maar dit geloof jij ook alleen verberg jij het. Jij bent de "grass that hides the snake", hij is de "snake".
Ah, dus we zijn nu bij de slangenmetaforen aangekomen :') Altijd een teken dat de argumenten op zijn.
Taqiyya roepen, slangen vergelijken, samenzweringstaal, je hoeft geen debat te voeren als je mensen tot dreiging reduceert.

Maar weet je wat het verschil is? Jij ziet in elke moslim een slang in het gras. Ik zie in elke haatzaaier gewoon iemand die bang is voor zijn eigen schaduw.
  maandag 19 mei 2025 @ 17:20:24 #75
396550 Richestorags
pi_217690313
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:19 schreef Espressso het volgende:

[..]
Ah, dus we zijn nu bij de slangenmetaforen aangekomen :') Altijd een teken dat de argumenten op zijn.
Taqiyya roepen, slangen vergelijken, samenzweringstaal, je hoeft geen debat te voeren als je mensen tot dreiging reduceert.

Maar weet je wat het verschil is? Jij ziet in elke moslim een slang in het gras. Ik zie in elke haatzaaier gewoon iemand die bang is voor zijn eigen schaduw.
Nee, in jou en je soorgenootjes. Je herkent direct de manier van posten.
pi_217690319
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hoeveel heb jij er overgenomen sinds je bekeerd bent?
Ik ben niet bekeerd. Vandaar dat ik hier als enige geen moeite lijk te hebben met zeggen dat mensen uitsluiten op basis van religie stout is.
  maandag 19 mei 2025 @ 17:32:27 #77
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217690405
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik ben niet bekeerd. Vandaar dat ik hier als enige geen moeite lijk te hebben met zeggen dat mensen uitsluiten op basis van religie stout is.
Dat doet dan ook niemand.
  maandag 19 mei 2025 @ 17:36:27 #78
486919 Swango
Just saying
pi_217690444
Er staan
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef Espressso het volgende:

[..]

Er staan 18,5 k hartjes onder, óf dat zijn volgers die zijn uitspraken helemaal geweldig vinden of veel vrouwen vallen voor zijn charme. Dat laatste vind ik al helemaal moeilijk te geloven.
pi_217690483
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Nee, in jou en je soorgenootjes. Je herkent direct de manier van posten.
Dank voor de bevestiging. Ik ben geen individu voor jou, ik ben een soort, een patroon, een gevaar.

Je weet dat je verloren hebt zodra je niet meer op mijn woorden reageert, maar op wat jij denkt dat ik ‘ben’. ‘Soortgenootjes’, ‘herkenbare stijl’ je probeert me te reduceren tot een karikatuur omdat je mijn argumenten niet kunt weerleggen.

Dit is geen debat meer, dit is jij die panisch spartelt tegen alles wat niet in je angstfantasie past. Je bent niet op zoek naar de waarheid, je bent alleen op zoek naar vijanden.
pi_217690492
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat doet dan ook niemand.
Daar heb je gelijk in. Jij probeert nu al jaren zo snel mogelijk nieuwe islamitische buren uit Gaza te krijgen.
pi_217690502
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:36 schreef Swango het volgende:
Er staan
[..]
Er staan 18,5 k hartjes onder, óf dat zijn volgers die zijn uitspraken helemaal geweldig vinden of veel vrouwen vallen voor zijn charme. Dat laatste vind ik al helemaal moeilijk te geloven.
Damn…

Er staan ook miljoenen views op complottheorieën over 5G en chips in vaccins. Viraliteit zegt niets over waarheid, alleen over hoe goed angst klikt.
En als je echt denkt dat het aantal hartjes iets zegt over inhoud, dan is je analyse net zo oppervlakkig als je poging tot humor.
  Moderator maandag 19 mei 2025 @ 17:45:05 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217690544
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:39 schreef Espressso het volgende:

[..]
Dank voor de bevestiging. Ik ben geen individu voor jou, ik ben een soort, een patroon, een gevaar.

Je weet dat je verloren hebt zodra je niet meer op mijn woorden reageert, maar op wat jij denkt dat ik ‘ben’. ‘Soortgenootjes’, ‘herkenbare stijl’ je probeert me te reduceren tot een karikatuur omdat je mijn argumenten niet kunt weerleggen.

Dit is geen debat meer, dit is jij die panisch spartelt tegen alles wat niet in je angstfantasie past. Je bent niet op zoek naar de waarheid, je bent alleen op zoek naar vijanden.
Lol wat is deze dan _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217690557
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
Lol wat is deze dan _O-
Ja serieus dit pik je uit al die haatzaaierij uit als mod?
  maandag 19 mei 2025 @ 17:47:34 #84
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217690570
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:41 schreef Espressso het volgende:

[..]
Damn…

Er staan ook miljoenen views op complottheorieën over 5G en chips in vaccins. Viraliteit zegt niets over waarheid, alleen over hoe goed angst klikt.
En als je echt denkt dat het aantal hartjes iets zegt over inhoud, dan is je analyse net zo oppervlakkig als je poging tot humor.
De tweet betreft geen complottheorie, het betreft gedachtegoed dat door net iets te veel moslims omarmd wordt.
  maandag 19 mei 2025 @ 17:48:45 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217690581

Islamofobie, ze willen helemaal niet het westen overnemen, echt niet, religie van de vrede, zielige moslims boe fucking hoe!
Get woke, go broke!
pi_217690586
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De tweet betreft geen complottheorie, het betreft gedachtegoed dat door net iets te veel moslims omarmd wordt.
Dus nu heet het geen complottheorie meer, maar een ‘gedachtegoed dat te veel moslims omarmen’. Klinkt heel gewichtig, maar het blijft exact hetzelfde: een ongefundeerde generalisatie gebaseerd op angst, niet op cijfers.
Zolang je geen concreet bewijs hebt dat dit een wijdverspreid gedragen idee is binnen moslimgemeenschappen in Europa, blijft het gewoon: projectie. En projectie verpakt als zorg is nog steeds geen argument.
  maandag 19 mei 2025 @ 17:49:53 #87
486919 Swango
Just saying
pi_217690587
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:41 schreef Espressso het volgende:

[..]
Damn…

Die hartjes staan daar niet voor niets, dus het is niet dat hij de enige is met die gedachtegang. Hij heeft duidelijk medestanders, waarvoor zou je anders de likebutton indrukken?
En ja, wat betreft complottheorieën met veel likes geldt hetzelfde.
pi_217690624
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Islamofobie, ze willen helemaal niet het westen overnemen, echt niet, religie van de vrede, zielige moslims boe fucking hoe!
Je weet dat je propaganda aan het bedrijven bent wanneer je doelbewust beelden van extremisten en straatgebed gebruikt om miljoenen gewone mensen te demoniseren.
Dit is geen mening, dit is ophitsing. En als je zo zeker bent van je gelijk, waarom durf je het dan niet zonder visuele karikaturen te zeggen?
  maandag 19 mei 2025 @ 17:53:46 #89
486919 Swango
Just saying
pi_217690634
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:49 schreef Espressso het volgende:

[..]
Dus nu heet het geen complottheorie meer, maar een ‘gedachtegoed dat te veel moslims omarmen’. Klinkt heel gewichtig, maar het blijft exact hetzelfde: een ongefundeerde generalisatie gebaseerd op angst, niet op cijfers.
Zolang je geen concreet bewijs hebt dat dit een wijdverspreid gedragen idee is binnen moslimgemeenschappen in Europa, blijft het gewoon: projectie. En projectie verpakt als zorg is nog steeds geen argument.
Een terechte angst zolang het extremisme nog steeds groeit. Jammer dat jij dat onder het tapijt probeert te vegen.
  maandag 19 mei 2025 @ 17:55:45 #90
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217690653
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:53 schreef Espressso het volgende:

[..]
Je weet dat je propaganda aan het bedrijven bent wanneer je doelbewust beelden van extremisten en straatgebed gebruikt om miljoenen gewone mensen te demoniseren.
Dit is geen mening, dit is ophitsing. En als je zo zeker bent van je gelijk, waarom durf je het dan niet zonder visuele karikaturen te zeggen?
In de islam worden de extremisten altijd de baas, de regering, zie ook Gaza.

Dit is geen ophitsing of demonisering, dit zijn wereldwijd, eeuwenlange, feiten.
Get woke, go broke!
pi_217690674
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik kan ook wat neonazi's posten en zeggen dat rechtse mensen zoals jou heel vredelievend en zielig zijn hoor.
pi_217690685
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:49 schreef Swango het volgende:

[..]
Die hartjes staan daar niet voor niets, dus het is niet dat hij de enige is met die gedachtegang. Hij heeft duidelijk medestanders, waarvoor zou je anders de likebutton indrukken?
En ja, wat betreft complottheorieën met veel likes geldt hetzelfde.
Dus jouw bewijs voor waarheid is een like-knop? Gefeliciteerd, je hebt het internet begrepen als een puber met een TikTok-account.
pi_217690697
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:53 schreef Swango het volgende:

[..]
Een terechte angst zolang het extremisme nog steeds groeit. Jammer dat jij dat onder het tapijt probeert te vegen.
:') Alsof kijken naar hartjes op twitter onderzoeken is. Voor zover wij weten zijn het allemaal bots of islamhaters die het geweldig vinden een hartje te zetten onder zo'n post.
Waar blijkt dan uit dat extremisme onder moslims groeit. Welke data vergelijk je met elkaar op welke manier? Of is het gewoon het algoritme laat je extremere shit zien dus moet dat wel een ontwikkeling zijn die gaande is.
  maandag 19 mei 2025 @ 18:00:09 #95
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217690710
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik kan ook wat neonazi's posten en zeggen dat rechtse mensen zoals jou heel vredelievend en zielig zijn hoor.
Ik zei al, zodra door die groep ook mensen bij bosjes doodvallen sluit ik me 100% bij je aan.

Maar tot die tijd hou ik het even bij wat er daadwerkelijk, dagelijks, gebeurt en niet met wat "ja maar extreem rechts is ook errug hoor" geneuzel dat we nergens in de praktijk zien.
Get woke, go broke!
  maandag 19 mei 2025 @ 18:01:24 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217690727
Get woke, go broke!
pi_217690729
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
In de islam worden de extremisten altijd de baas, de regering, zie ook Gaza.

Dit is geen ophitsing of demonisering, dit zijn wereldwijd, eeuwenlange, feiten.
Eeuwenlange feiten noem je het, terwijl je doelbewust alleen de extreme hoofdstukken aanhaalt en de rest van de geschiedenis uitwist.

Als extremisme een islamitisch monopolie was, hoe verklaar je dan kruistochten, inquisitie, kolonialisme, de Holocaust of het christelijke Amerika dat miljoenen Irakezen bombardeerde?

Wat jij feiten noemt, is gewoon selectieve haat. En de enige constante factor door de eeuwen heen? Mensen zoals jij die hun vijandbeeld ‘waarheid’ noemen.
pi_217690730
Wiki :')
pi_217690736
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik zei al, zodra door die groep ook mensen bij bosjes doodvallen sluit ik me 100% bij je aan.

Maar tot die tijd hou ik het even bij wat er daadwerkelijk, dagelijks, gebeurt en niet met wat "ja maar extreem rechts is ook errug hoor" geneuzel dat we nergens in de praktijk zien.
Hoeveel aanslagen van rechtsextremisten zijn er nodig voor je je bij mij aansluit? Of een bepaalde hoeveelheid doden?
pi_217690737
quote:
We kunnen net zo goed linken naar lijsten over koloniale genocide, christelijk terrorisme of extreemrechts geweld in Europa. Maar dat doen we niet, omdat we begrijpen dat daden van extremisten geen vrijbrief zijn om hele bevolkingsgroepen te demoniseren.
Jij noemt het feiten. De rest van de wereld noemt het scapegoating.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')