Prachtige, totaal niet door propaganda gevormde conclusie, echt mooiquote:Op maandag 19 mei 2025 16:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus ik had gelijk. Je hebt niks met democratie, vrijheid of het beschermen van levens.
Ah, het Mekka-bordquote:Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, medewerkers van de webcare van Samidoun, of degelijke instituten.
En als er iemand mensen in hokjes stopt zijn het de moslims zelf:
[ afbeelding ]
Het is ook wel hilarisch dat meneer zelf niets anders doet dan de enige quasi Westerse liberale democratie in het Midden-Oosten demoniseren ten faveure van een Arabisch Islamitische samenleving, waar al 20 jaar geen verkiezingen meer zijn geweest en moslimterroristen de beleidsbepalers zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prachtige, totaal niet door propaganda gevormde conclusie, echt mooi.
Je moet een hekel hebben aan Trump, nou helaas, dat heb ik niet. Wel aan de islam. Deal with it.
Ik heb hier al 25 jaar een account, en ik ageer al net zo lang tegen deze doodscultus. Dus nee, het is niet mijn sterkste argument, het is er 1 van de 1000000 die ik heb gegeven, maar dat weet jij net zo goed, ook je volgende kloon zal met deze bullshit aankomenquote:Op maandag 19 mei 2025 16:40 schreef Espressso het volgende:
[..]
Ah, het Mekka-bordDe favoriete meme van iedereen die islamofobie wil verpakken als ‘kritische analyse’. Wist je dat Mekka historisch en religieus gezien een heilige plaats is, en toegang beperkt is als onderdeel van de geloofspraktijk, net zoals Vaticaanse ruimtes enkel toegankelijk zijn voor geestelijken of tempels in Azië enkel voor ingewijden?
Dat is geen haat of hokjesdenken, dat is religieuze afbakening. Je doet alsof dat bord gelijk staat aan het systematisch discrimineren van miljoenen mensen in Europa.
Als dát je sterkste bewijs is, dan is je punt niet alleen zwak, het is wanhopig.
Wat zegt dat nouquote:Op maandag 19 mei 2025 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb hier al 25 jaar een account, en ik ageer al net zo lang tegen deze doodscultus. Dus nee, het is niet mijn sterkste argument, het is er 1 van de 1000000 die ik heb gegeven, maar dat weet jij net zo goed, ook je volgende kloon zal met deze bullshit aankomen.
Alleen de term islamafobie geeft al aan dat je alleen maar liegt, er is geen sprake van een irrationele angst voor de islam, de islam is een hele goede reden om alert te zijn, het brengt alleen maar ellende, geweld en de dood.
Wel apart dat de hoeveelheid islamitisch geweld exponentieel is gestegen, er journalisten zijn vermoord etc etc.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:46 schreef Espressso het volgende:
[..]
Wat zegt dat nou![]()
Je hebt geen argumenten, dus je zwaait met je ‘25 jaar op het forum’-kaart alsof dat iets inhoudelijks toevoegt. Wat je in 25 jaar vooral lijkt te hebben verzameld is rancune, niet inzicht.
Islam is geen doodscultus, maar je obsessieve haat begint daar wel verdacht veel op te lijken.
En als ‘bullshit’ je standaardreactie is op elke vorm van nuance, dan is jouw plek in een debat net zo leeg als je bronnenlijst.
We hadden het over Trump en in die post staat president. Ik zou minder snel klagen over andermans niveau als ik jou was.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er zijn geen martelkampen in Israël. Laat staan dat mensen daarheen worden gestuurd op basis van huidskleur.
Dit gaat weer helemaal nergens over, als dit jouw manier van discussiëren is: het structureel ophoesten van leugens en verzinsels om Israël als land te demoniseren, dan voegt het niet veel toe.
[..]
Of jij het nu wilt of niet, Israël is geen apartheidsstaat die wel degelijk veel gelijkenissen heeft met het Westen.
Je lijkt ervan overtuigd dat als je een paar steekwoorden blijft herhalen,islamitisch geweld,taqiyya, dat dat automatisch inhoud is. Spoiler: dat is het niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel apart dat de hoeveelheid islamitisch geweld exponentieel is gestegen, er journalisten zijn vermoord etc etc.
En dan zou na 25 jaar elk jaar enorme toename door dit geweld het aan mij liggen.
Weer een sterk staaltje moslimslachtoffer spelen, Taqqiya, je kan er geen genoeg van krijgen.
Het feit dat je een hekel aan het ene hebt, maar niet aan het andere is het deel wat bewijst dat je selectieve moralistische westerse waarden gebrabbel enkel een stok om de ander mee te slaan is.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prachtige, totaal niet door propaganda gevormde conclusie, echt mooi.
Je moet een hekel hebben aan Trump, nou helaas, dat heb ik niet. Wel aan de islam. Deal with it.
Ik ben er dan ook 100000000% van overtuigd en nogmaals, geen kutkloon 32432 van Samidoun gaat me van het tegendeel overtuigen.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:50 schreef Espressso het volgende:
[..]
Je lijkt ervan overtuigd dat als je een paar steekwoorden blijft herhalen — ‘islamitisch geweld’, ‘taqiyya’, ‘slachtoffer’ dat dat automatisch inhoud is. Spoiler: dat is het niet.
Je baseert je hele betoog op collectieve schuld, ongefundeerde projectie en je eigen obsessie.
Wat je ‘moslimslachtofferschap’ noemt is in werkelijkheid gewoon mensen die zich verdedigen tegen jouw continue stigmatisering. Dat jij dat niet verdraagt, is geen teken van hun zwakte, maar van jouw fixatie. Zwaai gerust verder
Een hele plaats afbakenen?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:40 schreef Espressso het volgende:
[..]
Ah, het Mekka-bordDe favoriete meme van iedereen die islamofobie wil verpakken als ‘kritische analyse’. Wist je dat Mekka historisch en religieus gezien een heilige plaats is, en toegang beperkt is als onderdeel van de geloofspraktijk, net zoals Vaticaanse ruimtes enkel toegankelijk zijn voor geestelijken of tempels in Azië enkel voor ingewijden?
Dat is geen haat of hokjesdenken, dat is religieuze afbakening. Je doet alsof dat bord gelijk staat aan het systematisch discrimineren van miljoenen mensen in Europa.
Als dát je sterkste bewijs is, dan is je punt niet alleen zwak, het is wanhopig.
Dat is gewoon terechte kritiek. Je gaat niet in op zijn punten, noemt het een paar keer moslimpropaganda en dat is het dan. Dat is inderdaad haatzaaierig van je,quote:Op maandag 19 mei 2025 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal jij wel weten in die 2 hele dagen he?
OF, zoals ik al zei, je bent kloon nummer zo veel van dezelfde afdeling moslimpropaganda.
Is het weer hoor, wanneer de argumenten op zijn, volledig verschuiven naar persoonlijke verdachtmakingen en complotdenken.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook 100000000% van overtuigd en nogmaals, geen kutkloon 32432 van Samidoun gaat me van het tegendeel overtuigen.
En ik ga dus ook niet, waarschijnlijk voor de 345ste, met jou (onder welke naam dan ook) weer de argumenten herhalen, morgen ben je toch weer gebanned omdat je je uit de tent laat lokken en ga je weer met een nieuwe kloon verder.
Tja, zulke brute slachtpartijen zijn helaas geen uitzondering bij Palestijnen.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:42 schreef Black_Baron het volgende:
Wtf is dit nu weer? Next level ziek in je hoofd.
Hebben hier mensen voor lopen demonstreren?
[ x ]
Zijn er meer islamitische waarden die je wil overnemen?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:54 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Een hele plaats afbakenen?
Moooi. Kunnen we ook met Europa doen.
Ik lees net dat het in het Vaticaan ook zo werkt.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zijn er meer islamitische waarden die je wil overnemen?
Zijn er meer islamitische waarden die je wil overnemen?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:56 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik lees net dat het in het Vaticaan ook zo werkt.![]()
Hoeveel heb jij er overgenomen sinds je bekeerd bent?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zijn er meer islamitische waarden die je wil overnemen?
De video zelf is van een onbekende extremist, niet van een erkende geleerde. Het citaat is niet geverifieerd en staat los van enige bredere islamitische consensus. De tweet speelt duidelijk in op angst, framing en virale verontwaardiging.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Deze dan nog maar een keer, als je vijand spreekt moet je luisteren.
Leuke poging tot Taqiyya maar dit geloof jij ook alleen verberg jij het. Jij bent de "grass that hides the snake", hij is de "snake".quote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef Espressso het volgende:
[..]
De video zelf is van een onbekende extremist, niet van een erkende geleerde. Het citaat is niet geverifieerd en staat los van enige bredere islamitische consensus. De tweet speelt duidelijk in op angst, framing en virale verontwaardiging.
Een uit z’n context gerukte clip van een randfiguur op Twitter, gepresenteerd alsof hij namens 1,6 miljard moslims spreekt. Geen bronverificatie, geen context, geen nuance, maar wel handig als je bangmakerij wil verkopen.
Als dit jouw ‘bewijs’ is, dan bevestig je alleen maar dat je liever social media-echo’s gelooft dan de werkelijkheid op straat. Man man man
Ah, dus we zijn nu bij de slangenmetaforen aangekomenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Leuke poging tot Taqiyya maar dit geloof jij ook alleen verberg jij het. Jij bent de "grass that hides the snake", hij is de "snake".
Nee, in jou en je soorgenootjes. Je herkent direct de manier van posten.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:19 schreef Espressso het volgende:
[..]
Ah, dus we zijn nu bij de slangenmetaforen aangekomenAltijd een teken dat de argumenten op zijn.
Taqiyya roepen, slangen vergelijken, samenzweringstaal, je hoeft geen debat te voeren als je mensen tot dreiging reduceert.
Maar weet je wat het verschil is? Jij ziet in elke moslim een slang in het gras. Ik zie in elke haatzaaier gewoon iemand die bang is voor zijn eigen schaduw.
Ik ben niet bekeerd. Vandaar dat ik hier als enige geen moeite lijk te hebben met zeggen dat mensen uitsluiten op basis van religie stout is.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er overgenomen sinds je bekeerd bent?
Dat doet dan ook niemand.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben niet bekeerd. Vandaar dat ik hier als enige geen moeite lijk te hebben met zeggen dat mensen uitsluiten op basis van religie stout is.
Er staan 18,5 k hartjes onder, óf dat zijn volgers die zijn uitspraken helemaal geweldig vinden of veel vrouwen vallen voor zijn charme. Dat laatste vind ik al helemaal moeilijk te geloven.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef Espressso het volgende:
[..]
De video zelf is van een onbekende extremist, niet van een erkende geleerde. Het citaat is niet geverifieerd en staat los van enige bredere islamitische consensus. De tweet speelt duidelijk in op angst, framing en virale verontwaardiging.
Een uit z’n context gerukte clip van een randfiguur op Twitter, gepresenteerd alsof hij namens 1,6 miljard moslims spreekt. Geen bronverificatie, geen context, geen nuance, maar wel handig als je bangmakerij wil verkopen.
Als dit jouw ‘bewijs’ is, dan bevestig je alleen maar dat je liever social media-echo’s gelooft dan de werkelijkheid op straat. Man man man
Dank voor de bevestiging. Ik ben geen individu voor jou, ik ben een soort, een patroon, een gevaar.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, in jou en je soorgenootjes. Je herkent direct de manier van posten.
Daar heb je gelijk in. Jij probeert nu al jaren zo snel mogelijk nieuwe islamitische buren uit Gaza te krijgen.quote:
Damn…quote:Op maandag 19 mei 2025 17:36 schreef Swango het volgende:
Er staan
[..]
Er staan 18,5 k hartjes onder, óf dat zijn volgers die zijn uitspraken helemaal geweldig vinden of veel vrouwen vallen voor zijn charme. Dat laatste vind ik al helemaal moeilijk te geloven.
Lol wat is deze danquote:Op maandag 19 mei 2025 17:39 schreef Espressso het volgende:
[..]
Dank voor de bevestiging. Ik ben geen individu voor jou, ik ben een soort, een patroon, een gevaar.
Je weet dat je verloren hebt zodra je niet meer op mijn woorden reageert, maar op wat jij denkt dat ik ‘ben’. ‘Soortgenootjes’, ‘herkenbare stijl’ je probeert me te reduceren tot een karikatuur omdat je mijn argumenten niet kunt weerleggen.
Dit is geen debat meer, dit is jij die panisch spartelt tegen alles wat niet in je angstfantasie past. Je bent niet op zoek naar de waarheid, je bent alleen op zoek naar vijanden.
De tweet betreft geen complottheorie, het betreft gedachtegoed dat door net iets te veel moslims omarmd wordt.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:41 schreef Espressso het volgende:
[..]
Damn…
Er staan ook miljoenen views op complottheorieën over 5G en chips in vaccins. Viraliteit zegt niets over waarheid, alleen over hoe goed angst klikt.
En als je echt denkt dat het aantal hartjes iets zegt over inhoud, dan is je analyse net zo oppervlakkig als je poging tot humor.
Dus nu heet het geen complottheorie meer, maar een ‘gedachtegoed dat te veel moslims omarmen’. Klinkt heel gewichtig, maar het blijft exact hetzelfde: een ongefundeerde generalisatie gebaseerd op angst, niet op cijfers.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De tweet betreft geen complottheorie, het betreft gedachtegoed dat door net iets te veel moslims omarmd wordt.
Die hartjes staan daar niet voor niets, dus het is niet dat hij de enige is met die gedachtegang. Hij heeft duidelijk medestanders, waarvoor zou je anders de likebutton indrukken?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:41 schreef Espressso het volgende:
[..]
Damn…
Er staan ook miljoenen views op complottheorieën over 5G en chips in vaccins. Viraliteit zegt niets over waarheid, alleen over hoe goed angst klikt.
En als je echt denkt dat het aantal hartjes iets zegt over inhoud, dan is je analyse net zo oppervlakkig als je poging tot humor.
Je weet dat je propaganda aan het bedrijven bent wanneer je doelbewust beelden van extremisten en straatgebed gebruikt om miljoenen gewone mensen te demoniseren.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Islamofobie, ze willen helemaal niet het westen overnemen, echt niet, religie van de vrede, zielige moslims boe fucking hoe!
Een terechte angst zolang het extremisme nog steeds groeit. Jammer dat jij dat onder het tapijt probeert te vegen.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:49 schreef Espressso het volgende:
[..]
Dus nu heet het geen complottheorie meer, maar een ‘gedachtegoed dat te veel moslims omarmen’. Klinkt heel gewichtig, maar het blijft exact hetzelfde: een ongefundeerde generalisatie gebaseerd op angst, niet op cijfers.
Zolang je geen concreet bewijs hebt dat dit een wijdverspreid gedragen idee is binnen moslimgemeenschappen in Europa, blijft het gewoon: projectie. En projectie verpakt als zorg is nog steeds geen argument.
In de islam worden de extremisten altijd de baas, de regering, zie ook Gaza.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:53 schreef Espressso het volgende:
[..]
Je weet dat je propaganda aan het bedrijven bent wanneer je doelbewust beelden van extremisten en straatgebed gebruikt om miljoenen gewone mensen te demoniseren.
Dit is geen mening, dit is ophitsing. En als je zo zeker bent van je gelijk, waarom durf je het dan niet zonder visuele karikaturen te zeggen?
Ik kan ook wat neonazi's posten en zeggen dat rechtse mensen zoals jou heel vredelievend en zielig zijn hoor.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Islamofobie, ze willen helemaal niet het westen overnemen, echt niet, religie van de vrede, zielige moslims boe fucking hoe!
Dus jouw bewijs voor waarheid is een like-knop? Gefeliciteerd, je hebt het internet begrepen als een puber met een TikTok-account.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:49 schreef Swango het volgende:
[..]
Die hartjes staan daar niet voor niets, dus het is niet dat hij de enige is met die gedachtegang. Hij heeft duidelijk medestanders, waarvoor zou je anders de likebutton indrukken?
En ja, wat betreft complottheorieën met veel likes geldt hetzelfde.
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:53 schreef Swango het volgende:
[..]
Een terechte angst zolang het extremisme nog steeds groeit. Jammer dat jij dat onder het tapijt probeert te vegen.
Ik zei al, zodra door die groep ook mensen bij bosjes doodvallen sluit ik me 100% bij je aan.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik kan ook wat neonazi's posten en zeggen dat rechtse mensen zoals jou heel vredelievend en zielig zijn hoor.
Eeuwenlange feiten noem je het, terwijl je doelbewust alleen de extreme hoofdstukken aanhaalt en de rest van de geschiedenis uitwist.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de islam worden de extremisten altijd de baas, de regering, zie ook Gaza.
Dit is geen ophitsing of demonisering, dit zijn wereldwijd, eeuwenlange, feiten.
Hoeveel aanslagen van rechtsextremisten zijn er nodig voor je je bij mij aansluit? Of een bepaalde hoeveelheid doden?quote:Op maandag 19 mei 2025 18:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei al, zodra door die groep ook mensen bij bosjes doodvallen sluit ik me 100% bij je aan.
Maar tot die tijd hou ik het even bij wat er daadwerkelijk, dagelijks, gebeurt en niet met wat "ja maar extreem rechts is ook errug hoor" geneuzel dat we nergens in de praktijk zien.
We kunnen net zo goed linken naar lijsten over koloniale genocide, christelijk terrorisme of extreemrechts geweld in Europa. Maar dat doen we niet, omdat we begrijpen dat daden van extremisten geen vrijbrief zijn om hele bevolkingsgroepen te demoniseren.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_terrorism_in_Europe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |