Ajax-DNA opgedaan in de jeugopleiding zorgt voor extra puntjes bij DNA-roepersquote:Op maandag 19 mei 2025 13:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wat er Ajax DNA aan een iemand die bijna zijn hele carrière bij Cambuur heeft gevoetbald?
Reiziger is de enige uit dit rijtje die het zou verdienen.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:55 schreef Bugno3 het volgende:
Kroes kiest 100% voor Ajax-DNA, dus de volgende trainer komt uit het rijtje:
- F. De Boer
- M. Keizer
- M. Reiziger
- W. Jonk
- J. Heitinga
Die blijven altijd zeiken, of het nou goed gaat of niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zal wel feest zijn op de redactie van de T
Laat ze idd HUN LES HEBBEN GELEERD.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat vindt ik echt een Steijn-achtige gok.
RENE VAN RIJSWIJKquote:
In zo’n constructie zal Simonis vast zin hebben!quote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind de combinatie Ten Hag/Simonis wel interessant. 2 seizoenen samen en dan mag Simonis het daarna alleen doen.
Vind hem echt nog te onervaren om alleen voor een top 3 club te staan en denk ook dat spelers van een dergelijke club niet bepaald in de houding gaan voor iemand met zo'n beperkte ervaring in het voetbal. Maar met een ervaren coach naast hem zie ik het wel gebeuren.
Ten Hag, of een type Ten Cate zeg maar.
Ik ook, maar ik denk Simonis niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind de combinatie Ten Hag/Simonis wel interessant. 2 seizoenen samen en dan mag Simonis het daarna alleen doen.
Vind hem echt nog te onervaren om alleen voor een top 3 club te staan en denk ook dat spelers van een dergelijke club niet bepaald in de houding gaan voor iemand met zo'n beperkte ervaring in het voetbal. Maar met een ervaren coach naast hem zie ik het wel gebeuren.
Je moet je sig trouwens ff aanpassen.quote:
Announce Greenwood.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ten Hag zonder Overmars is Haller, Klaiber en Labyad.
Simonis, welbespraakt en net de beker gewonnen, zal vast zin hebben om assistent te worden van dat hakkelende boertje jaquote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik denk dat je het best een wat grotere range kan aanhouden 'Feyenoord kampioen ergens tussen 2026 en 2036'quote:
Het is Ajax niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat je het best een wat grotere range kan aanhouden 'Feyenoord kampioen ergens tussen 2026 en 2036'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |