quote:Op maandag 19 mei 2025 12:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goed voor je!
Lekker weer kijken naar een waardeloos Ajax volgend jaar![]()
Schijnt het genie te zijn achter het succes van Slotquote:
Om vervolgens weer een trainer te krijgen die een hekel heeft aan ze (terecht) en weer vol op de 'het is allemaal kut' bandwagon te gaan.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zal wel feest zijn op de redactie van de T
hebben ze ook gedaan.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik had toch gehoopt dat de directie dit ook wel flink zou willen verbeteren.
quote:
Hou jij je nou maar bezig met die corrupte schijtclub Juventus.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:21 schreef bianconeri het volgende:
Wel weer typische een rare actie van Ajax. Veel te arrogant direct alles weer willen.
Farioli heeft het team goed in de hand en met een goede tactiek (voor dit team) echt veel te hoog gepresteerd zelfs.
Ach, we worden allemaal blij als Ajax volgend jaar weer lekker rechter rijtje staat![]()
In welk opzicht vind je Simonis en Steijn vergelijkbaar dan? Simonis speelt geen fysiek voetbal met alleen maar de lange bal.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat vindt ik echt een Steijn-achtige gok.
ETH moet vér wegblijven van het transferbeleid inderdaad mocht hij komen. Hopelijk weet Kroes dit ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ten Hag zonder Overmars is Haller, Klaiber en Labyad.
Die zijn inderdaad ook weg, wat te begrijpen is. Had al een beetje het idee dat Vos daar toch een beetje buiten viel. Als er wat te juichen was stond Vos daar altijd een beetje lullig bijquote:Op maandag 19 mei 2025 12:47 schreef peaceman het volgende:
Al zijn assistenten zullen ook wel weggaan, dus dan heb je enkel Vos daar nog zitten.
Yup, al ben ik er wel een beetje bang voor. Kroes heeft tot nu toe ook zelf niet echt een gouden pik qua transfersquote:Op maandag 19 mei 2025 12:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
ETH moet vér wegblijven van het transferbeleid inderdaad mocht hij komen. Hopelijk weet Kroes dit ook.
Kroes wil zo te zien zelf verantwoordelijk zijn voor de selectie, en wil daarom geen trainer hebben die teveel invloed wil uitoefenen daarop. Daarom Simonis; is een soort Steijn 2.0 situatie.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, al ben ik er wel een beetje bang voor. Kroes heeft tot nu toe ook zelf niet echt een gouden pik qua transfers
Dus we krijgen een compleet nieuwe staf.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad ook weg, wat te begrijpen is. Had al een beetje het idee dat Vos daar toch een beetje buiten viel. Als er wat te juichen was stond Vos daar altijd een beetje lullig bij
Hato en Taylor kon je sowieso wel doorstrepen voor komend seizoen, ook al omdat we het geld nog steeds goed kunnen gebruikenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus we krijgen een compleet nieuwe staf.
Ik denk dat nu spelers als Hato en Taylor ook sneller weg zullen gaan als er niet snel een nieuwe trainer en Ajax kennende duurt dat wel even.
Dit hoeft ook niet erg te zijn, en misschien zelfs wel gezonder. Als je een trainer kiest die bij je huisstijl past is het ook een makkelijkere match dat ie met de gekochte spelers uit de voeten kan.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:52 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Kroes wil zo te zien zelf verantwoordelijk zijn voor de selectie, en wil daarom geen trainer hebben die teveel invloed wil uitoefenen daarop. Daarom Simonis; is een soort Steijn 2.0 situatie.
Wat er Ajax DNA aan een iemand die bijna zijn hele carrière bij Cambuur heeft gevoetbald?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:55 schreef Bugno3 het volgende:
Kroes kiest 100% voor Ajax-DNA, dus de volgende trainer komt uit het rijtje:
- F. De Boer
- M. Keizer
- M. Reiziger
- W. Jonk
- J. Heitinga
Probleem is alleen dat Kroes niet echt in de positie is een Ajax selectie te geven aan de volgende trainer; hij moet nog steeds dood hout wegkappen van Mislintat. En dan zijn de verwachtingen dat de volgende trainer met dit materiaal Ajax-spel gaat spelen natuurlijk niet realistisch (dezelfde val waar Steijn in trapte).quote:Op maandag 19 mei 2025 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit hoeft ook niet erg te zijn, en misschien zelfs wel gezonder. Als je een trainer kiest die bij je huisstijl past is het ook een makkelijkere match dat ie met de gekochte spelers uit de voeten kan.
Wat dat betreft is een vertrek van Farioli misschien wel het goede moment, als je spelers komt die specifiek bij zijn manier van spelen passen dan krijg je op een gegeven moment wel een mismatch met de opvolger.
Mislintat had er wat dat betreft natuurlijk ook geen kaas van gegeten, die kocht spelers die meer geschikt waren voor 5-3-2
Kleine aanvulling.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:39 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hou jij je nou maar bezig met die corrupte doping schijtclub Juventus.
Ajax-DNA opgedaan in de jeugopleiding zorgt voor extra puntjes bij DNA-roepersquote:Op maandag 19 mei 2025 13:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wat er Ajax DNA aan een iemand die bijna zijn hele carrière bij Cambuur heeft gevoetbald?
Reiziger is de enige uit dit rijtje die het zou verdienen.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:55 schreef Bugno3 het volgende:
Kroes kiest 100% voor Ajax-DNA, dus de volgende trainer komt uit het rijtje:
- F. De Boer
- M. Keizer
- M. Reiziger
- W. Jonk
- J. Heitinga
Die blijven altijd zeiken, of het nou goed gaat of niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zal wel feest zijn op de redactie van de T
Laat ze idd HUN LES HEBBEN GELEERD.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat vindt ik echt een Steijn-achtige gok.
RENE VAN RIJSWIJKquote:
In zo’n constructie zal Simonis vast zin hebben!quote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind de combinatie Ten Hag/Simonis wel interessant. 2 seizoenen samen en dan mag Simonis het daarna alleen doen.
Vind hem echt nog te onervaren om alleen voor een top 3 club te staan en denk ook dat spelers van een dergelijke club niet bepaald in de houding gaan voor iemand met zo'n beperkte ervaring in het voetbal. Maar met een ervaren coach naast hem zie ik het wel gebeuren.
Ten Hag, of een type Ten Cate zeg maar.
Ik ook, maar ik denk Simonis niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind de combinatie Ten Hag/Simonis wel interessant. 2 seizoenen samen en dan mag Simonis het daarna alleen doen.
Vind hem echt nog te onervaren om alleen voor een top 3 club te staan en denk ook dat spelers van een dergelijke club niet bepaald in de houding gaan voor iemand met zo'n beperkte ervaring in het voetbal. Maar met een ervaren coach naast hem zie ik het wel gebeuren.
Je moet je sig trouwens ff aanpassen.quote:
Announce Greenwood.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ten Hag zonder Overmars is Haller, Klaiber en Labyad.
Simonis, welbespraakt en net de beker gewonnen, zal vast zin hebben om assistent te worden van dat hakkelende boertje jaquote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik denk dat je het best een wat grotere range kan aanhouden 'Feyenoord kampioen ergens tussen 2026 en 2036'quote:
Het is Ajax niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat je het best een wat grotere range kan aanhouden 'Feyenoord kampioen ergens tussen 2026 en 2036'
Afgaande op de namen staan er straks genoeg verlengstukken van de trainer op het veld. Berghuis, Tadic, Blind, Eriksen, Pasveer... het lijkt bijna wel het veteranenteam van AFC.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Toch weer een mooie prijs nadat jullie vorig seizoen ´´we waren een helft beter in Eindhoven en de meeste kijkcijfers´´ titel hebben gewonnenquote:Op maandag 19 mei 2025 15:01 schreef Houniet het volgende:
De NOS voetbalpodcast is weer goud! Eerst Ajax hier en Ajax daar. Dan stelt iemand na 20 minuten, zullen we het over PSV hebben? Ja, maar Ajax is vandaag nieuws, dus blababla. Dan 10 minuten PSV om daarna alles weer over Ajax te laten gaan.
WIJ ZIJN AJAX
Hmm geen blauwe lucht, ze waren weer bezig hoor.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Toch weer een mooie prijs nadat jullie vorig seizoen ´´we waren een helft beter in Eindhoven en de meeste kijkcijfers´´ titel hebben gewonnen![]()
[ afbeelding ]
Ik zie Ten Hag dit niet doen, die wacht gewoon nog op een buitenlands avontuur.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax-directeur had al contact met Ten Hag in Arena: 'Staat al heel lang op het lijstje'
Dat is duidelijk, het wordt Ten Hag.
Heerlijk, kan niet wachten.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax-directeur had al contact met Ten Hag in Arena: 'Staat al heel lang op het lijstje'
Dat is duidelijk, het wordt Ten Hag.
Netjes ja? Was die pastavreter niet ongelooflijk geliefd en populair bij heel de wereld en z’n moeder? En dan zou je hem niet gewoon kunnen slijten op een voor iedereen leuke manier? Ik snap best dat hij een mooie middelvinger opsteekt, lekker de vrijheid wil en vervolgens de tekenbonus in eigen zak steekt, maar dit kost je als club natuurlijk gewoon een paar miljoen.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het wel netjes dat hij het zelf laat ontbinden. Geen gedoe, geen gezeur, netjes na de laatste speeldag.
Dat denk ik eigenlijk ook. Het zal wel Simonis worden en dat lijkt een interessante gewaagde keuze. Reiziger zou het van mij ook wel mogen laten zien.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie Ten Hag dit niet doen, die wacht gewoon nog op een buitenlands avontuur.
niemand maar dan ook echt niemand zit op ten hag te wachten na al die faal bij manchester unitedquote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat geloof ik eigenlijk niet. Ze lopen de deur blijkbaar niet plat bij hem. In het Nederlands komt hij ook al amper uit z'n woorden, laat staan in een andere taal.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op NOS.nl praat hij vrijuit over Ten Hag, en zegt hij niets over Simonis. Dan schuilt de waarheid denk ik net iets meer in de stilte. Waarom zou je niets willen zeggen over Simonis, maar wel vrijuit praten over Haggie?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:42 schreef Houniet het volgende:
Dat interview van Kroes op ESPN is ook nietszeggend.
In Duitsland staat ie er nog wel goed op hoor. Hij moet alleen wel oppassen dat hij niet teveel inspraak eist want bijv. een club als Leverkusen heeft dat uitstekend geregeld zonder zeggenschap van de trainer.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niemand maar dan ook echt niemand zit op ten hag te wachten na al die faal bij manchester united
de man heeft echt niets
geen uitstraling
geen voetbalcarrière
en hij kan niet normaal praten
er zijn heleboel andere trainers op de markt die dat wel hebben
ten hag is alleen geschikt voor 020
Hij lijkt allerlei voormalige Ajax-vedetten terug te willen halen. Tadic, Eriksen, Blind... dan lijkt Ten Hag me logischer dan Simonis.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op NOS.nl praat hij vrijuit over Ten Hag, en zegt hij niets over Simonis. Dan schuilt de waarheid denk ik net iets meer in de stilte. Waarom zou je niets willen zeggen over Simonis, maar wel vrijuit praten over Haggie?
https://nos.nl/artikel/25(...)-lang-op-het-lijstje
Omdat hij ooit wat assistent werkzaamheden heeft gedaan bij Bayern?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
In Duitsland staat ie er nog wel goed op hoor. Hij moet alleen wel oppassen dat hij niet teveel inspraak eist want bijv. een club als Leverkusen heeft dat uitstekend geregeld zonder zeggenschap van de trainer.
Ik zou alleen Tadic halen. We hebben wel iemand op linksbuiten nodig.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij lijkt allerlei voormalige Ajax-vedetten terug te willen halen. Tadic, Eriksen, Blind... dan lijkt Ten Hag me logischer dan Simonis.
tadic kan wel. Genoeg kwaliteit en fitheid op die leeftijd. De rest moet je niet willen meer.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zou alleen Tadic halen. We hebben wel iemand op linksbuiten nodig.
onze club gaat kapotquote:Op maandag 19 mei 2025 16:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
tadic kan wel. Genoeg kwaliteit en fitheid op die leeftijd. De rest moet je niet willen meer.
Benieuwd wie de trainer gaat worden, spannende tijden
Dat werkt alleen in combinatie met een goede bank.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:17 schreef PicoMMP het volgende:
Onze selectie heeft gewoon versterkingen nodig. Ik denk dat Hato, Henderson en Taylor vertrekken dus ik zou kijken voor zoiets:
Aankoop;
Aankoop, aankoop, aankoop, aankoop;
Aankoop, aankoop, aankoop;
Aankoop, aankoop, aankoop
Met deze elf zou je in principe gewoon mee moeten doen om de titel.
Tenzij het al zo goed als rond is, dan zal ETH daar geen moeite mee hebben.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kroes gooit even in de media dat hij al gesproken heeft met Ten Hag. Zal hij vast blij mee zijn.
PICOGODquote:Op maandag 19 mei 2025 16:17 schreef PicoMMP het volgende:
Onze selectie heeft gewoon versterkingen nodig. Ik denk dat Hato, Henderson en Taylor vertrekken dus ik zou kijken voor zoiets:
Aankoop;
Akkoord, zolang het maar stevige kerels zijnquote:Op maandag 19 mei 2025 16:17 schreef PicoMMP het volgende:
Aankoop;
Ik heb nu echt even geen zin in Ten Hag (en Tadic).quote:Op maandag 19 mei 2025 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op NOS.nl praat hij vrijuit over Ten Hag, en zegt hij niets over Simonis. Dan schuilt de waarheid denk ik net iets meer in de stilte. Waarom zou je niets willen zeggen over Simonis, maar wel vrijuit praten over Haggie?
Ik kan mij niet voorstellen dat Ten Hag zo dom is om weer in te stappen bij Ajax. Het is daar momenteel zo'n puinzooi en als het kut gaat kan ook Ten Hag snel genoeg de zwarte piet (sorry, Syl!) krijgen.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tenzij het al zo goed als rond is, dan zal ETH daar geen moeite mee hebben.
De sociale antenne van Ten Hag is sowieso niet bijster goed afgesteld. Dat staat me tegen.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb nu echt even geen zin in Ten Hag (en Tadic).
Ik vind het gewoon leuk dat ie m ieder jaar moet verlengen.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat je het best een wat grotere range kan aanhouden 'Feyenoord kampioen ergens tussen 2026 en 2036'
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 19 mei 2025 16:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De sociale antenne van Ten Hag is sowieso niet bijster goed afgesteld. Dat staat me tegen.
Dat is het nooit met die gast.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:42 schreef Houniet het volgende:
We doen toch weer mee met de CL... Geld genoeg toch?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:17 schreef PicoMMP het volgende:
Aankoop;
Als het maar niet Norman Theuerkauf wordt (vert. Dure Aankoop)quote:Op maandag 19 mei 2025 16:17 schreef PicoMMP het volgende:
Aankoop;
https://www.youtube.com/shorts/_zJH-afQAQIquote:Op maandag 19 mei 2025 15:42 schreef Houniet het volgende:
volgens mij gaat het daar in de basis wel weer goed toch? De ene na de andere verlengd daar.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We doen toch weer mee met de CL... Geld genoeg toch?
In duistere tijden zou de jeugdopleiding het moeten oppakken. Maar hey, die hebben we ook zo verkloot de afgelopen jaren dat iedereen weg wil.
Ik hoop dat ik het mis heb.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
volgens mij gaat het daar in de basis wel weer goed toch? De ene na de andere verlengd daar.
Lijkt me ook, dat doen ze goed en de troep opruimen doen ze ook goed.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
volgens mij gaat het daar in de basis wel weer goed toch? De ene na de andere verlengd daar.
Aan de andere kant waarom zou je ordinair in het openbaar flirten met Ten Hag terwijl je eigenlijk Simonis wilt.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Om meerdere redenen zie ik het nu niet zo in hem zitten.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De sociale antenne van Ten Hag is sowieso niet bijster goed afgesteld. Dat staat me tegen.
hard to get spelen, Alex Kroes kan wat tips hebben opgepakt van Andrew Tate.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aan de andere kant waarom zou je ordinair in het openbaar flirten met Ten Hag terwijl je eigenlijk Simonis wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |